Версия за печат

00030-2014-0005

BG-Силистра: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Силистра, ул. "Симеон Велики" №33, За: Гергана Тодорова, гл. експерт "Обществени поръчки", тел: 086 816280, Р.България 7500, Силистра, Тел.: 086 816280, E-mail: op-silisstra@abv.bg, Факс: 086 823343

Място/места за контакт: Община Силистра

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.silistra.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на детски ясли и детска кухня при Община Силистра”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Силистра и община Силистра
Код NUTS: BG325
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договорът е с предмет „Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на детски ясли и детска кухня при Община Силистра”, съгласно Техническа спецификация и офертата на изпълнителя. Доставките следва да бъдат изпълнени при спазване изискванията на Закона за храните, Наредбата за изискванията към храните с специално предназначение, Наредбата за изискванията за етикирането и представянето на храните, Наредба № 16 от 28.05.2010 г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци, Наредба № 5 от 25.05.2006 г. за хигиената на храните, Наредба № 9 от 16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения, Наредба №2/07.03.2013г. за здравословно хранене на децата на възраст от 0 до3 години в детските заведения и детските кухни и училищата и други нормативни и ненормативни актове и разпоредби, гарантиращи качественото изпълнение на предмета на поръчката и качеството и годността за консумация на хранителните продукти.Доставките ще се извършват по заявка на Възложителя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15810000, 15811100, 15811000

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Хляб
Хлебни изделия

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2280 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 2014-019-Д / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на детски ясли и детска кухня при Община Силистра”
V.1) Дата на сключване договора
17.04.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Крисбор" ООД, ЕИК:118559820, ул. "Симеон Велики" №46, Р.България 7500, Силистра, Тел.: 086 882670

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 2344 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2280 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.04.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

Възлагането на настоящата поръчка без предварителна публикация на обявление е законосъобразно, т.к фактическите обстоятелствата пораждащи необходимостта от провеждане на процедурата са обективирани в чл.90, ал.1, т.2 от ЗОП.