Версия за печат

00450-2014-0003

BG-Нови пазар: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000931575

Община Нови пазар, Васил Левски №3, За: Боряна Кирякова, Р.България 9900, Нови пазар, Тел.: 0537 23311/415/, E-mail: npazar@icon.bg, Факс: 0537 24010

Място/места за контакт: Община Нови пазар

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.novipazar.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: www.novipazar.acstre.com.

Електронен достъп до информация: www.novipazar.acstre.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Сметосъбиране и сметоизвозване на ТБО от населените места на територията на Община Нови пазар до Регионалното депо за неопасни отпадъци в гр.Шумен, кв.Дивдадово

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Нови пазар.
Код NUTS: BG333
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка включва сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци от населените места на територията на община Нови пазар до Регионално депо за ТБО - гр.Шумен, кв. Дивдядово. При сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци се прилагат съвременни технологии в тази област и спазване на всички изисквания, свързани с опазването на околната среда.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90500000

Описание:

Услуги, свързани с битови остатъци и отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнение на услугата сметосъбиране и сметоизвозване на ТБО от населените места на територията на Община Нови пазар до регионалното депо за неопасни отпадъци в гр.Шумен, кв.Дивдядово със специализирани автомобили и съдове за съхраняване на битови отпадаци, осигурени от изпълнителя на настоящата обществена поръчка. Обектите: гр.Нови пазар, с. Беджене, с. Мировци, с. Писарево, с. Преселка, с. Тръница, с. Памукчи, с. Ст. Михайловски, с. Сечище, с. Жилино, с. Войвода, с. Избул, с. Правенци, с. Енево, с. Зайчино ореше, с. Стан.

Стойност, без да се включва ДДС
1027496.15 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата /парична сума или банкова гаранция/ в размер на 10 000.00 лв. Гаранция за изпълнение на договора – 3 % върху стойността на обществената поръчка - съгласно избраната по вид от кандидата /парична сума или банкова гаранция. Парични суми се внасят в касата на общината в общински информационен център - всеки работен ден или по сметка на община Нови пазар: IBAN BG70FINV91503315926503 , BIC FINVBGSF - "Първа инвестиционна банка", клон гр. Нови пазар. Гаранцията за участие се задържа и освобождава по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на дейностите по изпълнение на обществената поръчка ще се осигурява от местни приходи от събрана такса "битови отпадъци" За изпълнение на задълженията по настоящият договор ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на Изпълнителят ежемесечно до 30 дневен срок за отчетен период, след представяне на оригинална фактура за извършена услуга, придружена с: - протокол за извършена работа за съответния месец - справка за количество приет отпадък и броя курсове от депото Плащанията се извършват по посочена от Изпълнителя банкова сметка, след представена фактура за извършените услуги, съгласно протокол, представен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Протоколът се представя до 10 число на месеца , следващ този, през който е извършена работата.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма изискване.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва и Възложителят ще отстрани всеки участник, който е: а/ осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б/ обявен в несъстоятелност; в/ в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г/ при които лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; д/ които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. е/ е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; ж/ който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; з/ има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. и/ има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години; й/ който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Заверени копие от годишния баланс и отчета за приходи и разходи за последните три приключили финансови години /2011, 2012 и 2013г./, с изключение на новорегистрираните; 2.Годишни данъчни декларации за последните три приключили финансови години /2011, 2012 и 2013г./, заверени от ТД на НАП по седалище на юридическото лице; 3.Декларация, съдържаща информация за оборота от услугите, сходни с обекта на поръчката, за последните три години /2011, 2012 и 2013г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът в процедурата следва да е реализирал оборот за последните три години не по малко от 1 200 000.00 лв. от дейности, сходни с предмета на поръчката /под „сходни„ следва да се разбира: дейности, свързани с разполагане, поддръжка, обслужване на контейнери за битови отпадъци и транспортирането на отпадъците/; В случай, че участникът е обединение /консорциум, изискванията се отнасят за обединението като цяло. В случай, че участникът е обединение /консорциум, изискванията се отнасят за обединението като цяло.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на основните договори за услуги, сходни с обекта на поръчката, сключени, изпълнени и изпълнявани през последните три години, считано от датата посочена като краен срок за подаване на оферти, включително стойностите, датите и получателите, придружени с препоръка или референция за добро изпълнение за всеки един от посочените в списъка. 2.Описание на техническото оборудване, придружено от доказателства, че са изпълнени минималните изисквания, съгласно документацията. 3.Договор за наем, документ за собственост или друг тип документ доказващ правото на участинка да ползва складова или ремонтна база на територията на Община Нови пазар или на територията на друга съседна община.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да е изпълнил или да изпълнява минимум 1 един договор за дейности, сходни с обекта на поръчката за последните 3 /три/ години. Всеки от договорите следва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение или референция. - Техническото оборудване следва да включва минимум следната техника за сметосъбиране и сметоизвозване, предназначена за обезпечаване изпълнение на настоящата обществена поръчка: - 2/два/бр. специализирани автомобили сметосъбирачи/собствени или наети/, с технически характеристики минимум Евро 4, които изпълнителят да използва единствено и само за изпълнение на настоящата обществена поръчка до изтичане на срока за изпълнението й. - 1/един/бр. специализиран автомобил за дезинфекция и дезинсекция на съдове за отпадъци – тип „Бобър”1,1 куб.м./собствен или нает/. - съдове за съхраняване на отпадъци /собствени или наети/ - 780 броя метални поцинковани тип Бобър - 1100 л. Съдовете следват да бъдат здрави и годни за употреба и обслужване, без дефекти, счупвания и липсващи елементи. Участникът да разполага с резерв на склад минимум 10 % от общия брой съдове. Описаните техника и съдове могат да бъдат собственост на участника, закупени вкл. по лизингов договор или наети. - Участникът следва да разполага със складова или ремонтна база на територията на община Нови пазар и/или на територията на съседна община, предназначена за съхранение или ремонт на автомобилния и контейнерен парк, използван за изпълнението на поръчката. Базата може да бъде собствена и/или наета.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: K1 – предложена цена ; тежест: 30
Показател: К 2 – критерий „Честота на изхвърляне на контейнери „Бобър” ; тежест: 70
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12.05.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

• Документацията за участие се получава в стая 415 на общинска администрация. Цената е в размер на 15.00 лв.с ДДС и се заплаща в касата на общината - информационен център всеки работен ден или по банков път : IBAN BG92FINV91508415926535, BIC FINVBGSF, код на вид плащане -447000, "Първа инвестиционна банка" клон гр.Нови пазар. Документацията се намира и на сайта на Община Нови пазар: www.novipazar.acstre.com • Пълен достъп до документацията за участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е предоставен и на официалния уеб-сайт на Община Нови пазар – www novipazar.acstre.com Заплащане на документацията не е необходимо, когато тя се изтегля от посочения сайт. Мотивът за това е, че в тези случаи за Възложителя не са налице разходи по смисъла на чл. 28, ал. 4 ЗОП.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
20.05.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.05.2014 г.  Час: 13:30
Място

Заседателната зала на Община Нови пазар

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Представители на участниците, техни упълномощени представители, средствата за масова информация и представители на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

През 2019 г.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.04.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ