Версия за печат

00277-2014-0007

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: 8 от 22.04.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП (секторен)

I.1) Наименование и адрес

"Топлофикация София" ЕАД, ул. "Ястребец" 23 Б, За: Десислава Пъкова, Република България 1680, София, Тел.: 02 9033067, E-mail: d_pakova@toplo.bg, Факс: 02 9582214

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.toplo.bg.

Адрес на профила на купувача: www.toplo.bg.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия
Електрическа енергия


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Осигуряване на въоръжена физическа охрана на обекти на „Топлофикация София” ЕАД”

II.3) Кратко описание на поръчката

Осигуряване на въоръжена физическа охрана на обекти на „Топлофикация София” ЕАД: Централно управление на „Топлофикация София” ЕАД”, Топлофикационен район „София”, Топлофикационе район „София Изток”, Топлофикационен район „Земляне” и Топлофикационен район „Люлин” за срок от 4 (четири) години.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

79700000

Описание:

Детективски и охранителни услуги

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 7 от 08.04.2014 г. 
III.2) Референтен номер на досието, издаден от възлагащия орган/възложителя

00277-2014-007

III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-598372
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2014/S 73 - 126858 от 12.04.2014 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 277-2014-7
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

598372

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

08.04.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

И двете

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.2.

Вместо:

1.Участникът да има реализирани приходи от услуги, сходни с предмета на обществената поръчката (услуги за денонощна въоръжена охрана) минимум 15 000 000 (петнадесет милиона лева) лв. за последните 3 (три) финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Да се чете:

1. Участникът да има реализирани приходи от услуги, сходни с предмета на обществената поръчката (охранителни услуги) минимум 7 000 000 (седем милиона лева) лв. за последните 3 (три) финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.2.

Вместо:

1. Декларация, съдържаща информация за общите приходи и приходите от услуги, сходни с предмета на обществената поръчка за последните 3 (три) финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Да се чете:

1. Декларация, съдържаща информация за общите приходи и приходите от услуги, сходни с предмета на обществената поръчка за последните 3 (три) финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.3.

Вместо:

2. Участникът да е изпълнил най-малко 3 (три) договора за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка (услуги за денонощна въоръжена охрана) за последните 3 (три) години (2010г., 2011г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Да се чете:

2. Участникът да е изпълнил най-малко 3 (три) договора за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка (услуги за денонощна въоръжена охрана) за последните 3 (три) години (2011г., 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.3.

Вместо:

Декларация, съдържаща списък на договорите, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени от участника през последните 3 (три) години (2010г., 2011г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, съгласно Приложение № 5;

Да се чете:

Декларация, съдържаща списък на договорите, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени от участника през последните 3 (три) години (2011г., 2012г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, съгласно Приложение № 5

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.3.

Вместо:

3. Участниикът да представи минимум 3 (три) броя референции/препоръки за добро изпълнение за договори, сходни с предмета на обществената поръчката за последните 3 (три) години (2010г., 2011г. и 2012г.).

Да се чете:

3. Участниикът да представи минимум 3 (три) броя референции/препоръки за добро изпълнение за договори, сходни с предмета на обществената поръчката за последните 3 (три) години (2011г., 2012г. и 2013г.).

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.3.

Вместо:

Заверени копия на референции/препоръки за добро изпълнение за договори, сходни с предмета на обществената поръчката за последните 3 (три) години (2010г., 2011г. и 2012г.).

Да се чете:

Заверени копия на референции/препоръки за добро изпълнение за договори, сходни с предмета на обществената поръчката за последните 3 (три) години (2011г., 2012г. и 2013г.).

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.3.

Вместо:

10. Участникът трябва да разполага със среден годишен брой на работниците и служителите през последните 3 (три) години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) – минимум 300 (триста) броя охранители.

Да се чете:

10. Участникът трябва да разполага със среден годишен брой на работниците и служителите през последните 3 (три) години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) – минимум 300 (триста) броя охранители.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.3.

Вместо:

Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите през последните 3 (три) (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) години, придружена с: • Удостоверение от НАП за декларирани данни – Справка за актуалното състояние на всички действащи трудови договори издадено 30 (тридесет) дни преди датата за получаване на офертите - минимум 300 (триста) бр. охранители; • Справка от НАП за брой осигурени лица по Булстат, вид осигурен, дата на въвеждане и вид декларация за период от 01.01.2010 до 31.12.2012 г. • Справка от НСИ за средногодишния брой охранители за последните 3 (три) години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.).

Да се чете:

Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите през последните 3 (три) (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) години, придружена с: • Удостоверение от НАП за декларирани данни – Справка за актуалното състояние на всички действащи трудови договори издадено 30 (тридесет) дни преди датата за получаване на офертите - минимум 300 (триста) бр. охранители; • Справка от НАП за брой осигурени лица по Булстат, вид осигурен, дата на въвеждане и вид декларация за период от 01.01.2011 до 31.12.2013 г. • Справка от НСИ за средногодишния брой охранители за последните 3 (три) години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.).

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
22/05/2014 17:00
Да се чете:
28/05/2014 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия за отваряне на офертите

Вместо:
23/05/2014 10:00
Да се чете:
29/05/2014 10:00
V.9) Друга допълнителна информация:

Текст, който трябва да се коригира в Документацията за участие: р. V "Показатели, относителната им тежест и методика за определяне на комплексната оценка на офертата (чл. 28, ал. 1, т. 7 от ЗОП)" 1. Относно т.1.1.2. от р. V, "Показатели, относителната им тежест и методика за определяне на комплексната оценка на офертата (чл. 28, ал. 1, т. 7 от ЗОП)": Вместо "Ki,1=Cmin/Ci" да се чете "Ki,1=Ci/Cmax" 2. Относно т.1.1.2. от р. V, "Показатели, относителната им тежест и методика за определяне на комплексната оценка на офертата (чл. 28, ал. 1, т. 7 от ЗОП)": Вместо "Cmin - е максималният брой точки, които участник в процедурата може да получи като оценка по показателя „оценка на плановете за охрана на обектите”" да се чете "Cmax - е максималният брой точки, които участник в процедурата може да получи като оценка по показателя „оценка на плановете за охрана на обектите”" 3. Относно т.1.1.3. от р. V, "Показатели, относителната им тежест и методика за определяне на комплексната оценка на офертата (чл. 28, ал. 1, т. 7 от ЗОП)": Вместо "Кi,2=Mi/Mmax" да се чете Кi,2="Mmin/Mi" 4. Относно т.1.1.3. от р. V, "Показатели, относителната им тежест и методика за определяне на комплексната оценка на офертата (чл. 28, ал. 1, т. 7 от ЗОП)": Вместо "Mmax – е най-ниската обща цена за изпълнение на поръчката (в лева, без ДДС), предложена от участник в процедурата" да се чете ""Mmin – е най-ниската обща цена за изпълнение на поръчката (в лева, без ДДС), предложена от участник в процедурата"


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

22.04.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Стоян Петров Цветанов
Длъжност: Изпълнителен директор