00277-2014-0007
Технически редакции | ||
22.04.2014 13:40 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
22.04.2014 13:40 ч. : | 22/04/2014 12:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
22.04.2014 13:40 ч. : | 22/04/2014 12:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП (секторен)
"Топлофикация София" ЕАД, ул. "Ястребец" 23 Б, За: Десислава Пъкова, Република България 1680, София, Тел.: 02 9033067, E-mail: d_pakova@toplo.bg, Факс: 02 9582214
Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.toplo.bg.
Адрес на профила на купувача: www.toplo.bg.
Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия
Електрическа енергия
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
„Осигуряване на въоръжена физическа охрана на обекти на „Топлофикация София” ЕАД”
Осигуряване на въоръжена физическа охрана на обекти на „Топлофикация София” ЕАД: Централно управление на „Топлофикация София” ЕАД”, Топлофикационен район „София”, Топлофикационе район „София Изток”, Топлофикационен район „Земляне” и Топлофикационен район „Люлин” за срок от 4 (четири) години.
79700000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
00277-2014-007
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
решение и обявление за поръчка
598372
08.04.2014 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
И двете
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
III.2.2.
1.Участникът да има реализирани приходи от услуги, сходни с предмета на обществената поръчката (услуги за денонощна въоръжена охрана) минимум 15 000 000 (петнадесет милиона лева) лв. за последните 3 (три) финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
1. Участникът да има реализирани приходи от услуги, сходни с предмета на обществената поръчката (охранителни услуги) минимум 7 000 000 (седем милиона лева) лв. за последните 3 (три) финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
III.2.2.
1. Декларация, съдържаща информация за общите приходи и приходите от услуги, сходни с предмета на обществената поръчка за последните 3 (три) финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
1. Декларация, съдържаща информация за общите приходи и приходите от услуги, сходни с предмета на обществената поръчка за последните 3 (три) финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
III.2.3.
2. Участникът да е изпълнил най-малко 3 (три) договора за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка (услуги за денонощна въоръжена охрана) за последните 3 (три) години (2010г., 2011г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
2. Участникът да е изпълнил най-малко 3 (три) договора за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка (услуги за денонощна въоръжена охрана) за последните 3 (три) години (2011г., 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
III.2.3.
Декларация, съдържаща списък на договорите, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени от участника през последните 3 (три) години (2010г., 2011г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, съгласно Приложение № 5;
Декларация, съдържаща списък на договорите, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени от участника през последните 3 (три) години (2011г., 2012г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, съгласно Приложение № 5
III.2.3.
3. Участниикът да представи минимум 3 (три) броя референции/препоръки за добро изпълнение за договори, сходни с предмета на обществената поръчката за последните 3 (три) години (2010г., 2011г. и 2012г.).
3. Участниикът да представи минимум 3 (три) броя референции/препоръки за добро изпълнение за договори, сходни с предмета на обществената поръчката за последните 3 (три) години (2011г., 2012г. и 2013г.).
III.2.3.
Заверени копия на референции/препоръки за добро изпълнение за договори, сходни с предмета на обществената поръчката за последните 3 (три) години (2010г., 2011г. и 2012г.).
Заверени копия на референции/препоръки за добро изпълнение за договори, сходни с предмета на обществената поръчката за последните 3 (три) години (2011г., 2012г. и 2013г.).
III.2.3.
10. Участникът трябва да разполага със среден годишен брой на работниците и служителите през последните 3 (три) години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) – минимум 300 (триста) броя охранители.
10. Участникът трябва да разполага със среден годишен брой на работниците и служителите през последните 3 (три) години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) – минимум 300 (триста) броя охранители.
III.2.3.
Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите през последните 3 (три) (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) години, придружена с: • Удостоверение от НАП за декларирани данни – Справка за актуалното състояние на всички действащи трудови договори издадено 30 (тридесет) дни преди датата за получаване на офертите - минимум 300 (триста) бр. охранители; • Справка от НАП за брой осигурени лица по Булстат, вид осигурен, дата на въвеждане и вид декларация за период от 01.01.2010 до 31.12.2012 г. • Справка от НСИ за средногодишния брой охранители за последните 3 (три) години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.).
Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите през последните 3 (три) (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) години, придружена с: • Удостоверение от НАП за декларирани данни – Справка за актуалното състояние на всички действащи трудови договори издадено 30 (тридесет) дни преди датата за получаване на офертите - минимум 300 (триста) бр. охранители; • Справка от НАП за брой осигурени лица по Булстат, вид осигурен, дата на въвеждане и вид декларация за период от 01.01.2011 до 31.12.2013 г. • Справка от НСИ за средногодишния брой охранители за последните 3 (три) години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.).
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
Условия за отваряне на офертите
Текст, който трябва да се коригира в Документацията за участие: р. V "Показатели, относителната им тежест и методика за определяне на комплексната оценка на офертата (чл. 28, ал. 1, т. 7 от ЗОП)" 1. Относно т.1.1.2. от р. V, "Показатели, относителната им тежест и методика за определяне на комплексната оценка на офертата (чл. 28, ал. 1, т. 7 от ЗОП)": Вместо "Ki,1=Cmin/Ci" да се чете "Ki,1=Ci/Cmax" 2. Относно т.1.1.2. от р. V, "Показатели, относителната им тежест и методика за определяне на комплексната оценка на офертата (чл. 28, ал. 1, т. 7 от ЗОП)": Вместо "Cmin - е максималният брой точки, които участник в процедурата може да получи като оценка по показателя „оценка на плановете за охрана на обектите”" да се чете "Cmax - е максималният брой точки, които участник в процедурата може да получи като оценка по показателя „оценка на плановете за охрана на обектите”" 3. Относно т.1.1.3. от р. V, "Показатели, относителната им тежест и методика за определяне на комплексната оценка на офертата (чл. 28, ал. 1, т. 7 от ЗОП)": Вместо "Кi,2=Mi/Mmax" да се чете Кi,2="Mmin/Mi" 4. Относно т.1.1.3. от р. V, "Показатели, относителната им тежест и методика за определяне на комплексната оценка на офертата (чл. 28, ал. 1, т. 7 от ЗОП)": Вместо "Mmax – е най-ниската обща цена за изпълнение на поръчката (в лева, без ДДС), предложена от участник в процедурата" да се чете ""Mmin – е най-ниската обща цена за изпълнение на поръчката (в лева, без ДДС), предложена от участник в процедурата"
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
22.04.2014 г.
Възложител