02711-2014-0032
Технически редакции | ||
17.04.2014 14:46 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
17.04.2014 14:46 ч. : | 17/04/2014 14:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.04.2014 14:46 ч. : | 17/04/2014 14:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.04.2014 14:46 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Балчик: Покупка
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен, обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, ул. Черн море № 9, За: инж. Ганчо Ников - зам. Директор, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039
Място/места за контакт: ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" ШуменИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpshumen.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://dpshumen.bg/.
Публичноправна организация
Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство
ДА
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“Периодична доставка чрез покупка по заявка на фабрично нови резервни части за МПС и селскостопанска техника собственост на ТП "Държавно ловно стопанство Балчик” при „СИДП” ДП Шумен за 2014г.”
І. ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА Чл.1. Изпълнителят се задължава да достави на Възложителя фабрично нови резервни части за МПС и селскостопанска техника, собственост на ТП " ДЛС Балчик" при "СИДП" ДП гр. Шумен “, съгласно Приложение № 1 и оферта, които са неразделна част от този договор, а Възложителят заплаща цената им. (2) За краткост предмета на настоящия договор /ал.1/ ще се нарича "стоки". (3).Прогнозната стойност за доставка на стоките по договора не е задължителна за усвояване и зависи изцяло от нуждите на Възложителя. (4). Уговорените в този договор условия се прилагат автоматично за конкретната доставка , след като Възложителят изпрати до Изпълнителя поръчка по email адресът му посочен в настоящия договор за вид, размер и количество на доставката. (5) Заявката ще се извършва по електронен път по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис. Потвърждаване за получаването на електронно изявление от страна на изпълнителя не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. (6). Предаването на доставката ще се осъществи в обект на Възложителя – Ремонтна работилница, находяща се на адрес: общ. Балчик, гр. Балчик, обл.Добрич. 1. Приемането и предаването на доставката по конкретната поръчка се извършва по вид и количество с приемо-предавателен протокол (стокова разписка или еквивалентен документ) подписан от двете страни в два екземпляра. 2. За дата на доставката се счита датата на съставяне на приемо-предавателния протокол(стокова разписка или еквивалентен документ). ІІ. СРОКОВЕ Чл. 2. Срок за изпълнение на договора: (1). Страните приемат срок за изпълнение на всяка отделна доставка от 1(един) календарен ден, считано от датата на подаване на заявка от Възложителя. (2). Краен срок за изпълнение на поръчки– 30.12.2014г. (3). Краен срок на договора - 31.01.2015г.. ІІІ. ЦЕНИ И ПЛАЩАНИЯ Чл. 3. Прогнозната стойност на настоящия договор е в размер на 20000.00лв.( двадесет хиляди лева) без вкл. ДДС франко място на доставката. (1). Стойността на всяка поръчка се определя въз основа на единични продажни цени съгласно представен каталог на Изпълнителя, а за частите, които не са включени в него - от единичната продажна цена в търговския обект на Изпълнителя- намалени с 41% ( четиридесет и един процента) представляващи търговска отстъпка. (2). В цената са включени всички разходи за опаковка, такси, транспорт и други съпътстващи доставката разходи, в лева без ДДС и са определени франко обекта на Възложителя. (3). Заплащането на стоките ще се извърши от Възложителя по банков път по сметка на Изпълнителя в срок от 15 (петнадесет) календарни дни от датата на издаване на данъчна фактура за доставката. (4). Основание за плащане е издадена от Изпълнителя - данъчна фактура . Данъчна фактура се издава след съставяне на двустранен приемо предавателен протокол ( стокова разписка или еквивалентен документ) между страните за извършената доставка. Рекламации по отношение на количествата и видими дефекти на доставените стоки се правят 10(десет) дневен срок от момента на подписване на двустранен приемо-предавателен протокол (стокова разписка или еквивалентен документ), удостоверяващ дата на доставката. За рекламацията по настоящата алинея се съставя констативен протокол. Търговската гаранция, дадена от Изпълнителя, за доставените от него резервни части предмет на този договор – 12(месеца) или 365 триста шестдесет и пет дни, считано от дата на доставката им с подписване на приемо-предавателния протокол за доставката им
34913000, 34300000, 34224200, 34224000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
02711-2014-0032
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
ЕООД ” ММ66”с ЕИК 127575791, общ. Шумен, гр. Шумен 9700, ул. „ Хан Крум” № 6а, адрес за кореспонденция общ. Шумен, гр. Шумен, ул. „ Симеон Велики” № 16а, Република България 9700, Шумен, Тел.: 088 6226666, E-mail: mm66georgiev@abv.bg, Факс: 054 830401
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата поръчка се възлага съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача"
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
17.04.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г