Версия за печат

02711-2014-0032

BG-Балчик: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен, обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, ул. Черн море № 9, За: инж. Ганчо Ников - зам. Директор, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039

Място/места за контакт: ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dpshumen.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Периодична доставка чрез покупка по заявка на фабрично нови резервни части за МПС и селскостопанска техника собственост на ТП "Държавно ловно стопанство Балчик” при „СИДП” ДП Шумен за 2014г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: складова база на Възложителя – „ Ремонтна работилница”, находяща се в гр. Балчик, общ. Балчик, обл. Добрич
Код NUTS: BG33
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

І. ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА Чл.1. Изпълнителят се задължава да достави на Възложителя фабрично нови резервни части за МПС и селскостопанска техника, собственост на ТП " ДЛС Балчик" при "СИДП" ДП гр. Шумен “, съгласно Приложение № 1 и оферта, които са неразделна част от този договор, а Възложителят заплаща цената им. (2) За краткост предмета на настоящия договор /ал.1/ ще се нарича "стоки". (3).Прогнозната стойност за доставка на стоките по договора не е задължителна за усвояване и зависи изцяло от нуждите на Възложителя. (4). Уговорените в този договор условия се прилагат автоматично за конкретната доставка , след като Възложителят изпрати до Изпълнителя поръчка по email адресът му посочен в настоящия договор за вид, размер и количество на доставката. (5) Заявката ще се извършва по електронен път по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис. Потвърждаване за получаването на електронно изявление от страна на изпълнителя не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. (6). Предаването на доставката ще се осъществи в обект на Възложителя – Ремонтна работилница, находяща се на адрес: общ. Балчик, гр. Балчик, обл.Добрич. 1. Приемането и предаването на доставката по конкретната поръчка се извършва по вид и количество с приемо-предавателен протокол (стокова разписка или еквивалентен документ) подписан от двете страни в два екземпляра. 2. За дата на доставката се счита датата на съставяне на приемо-предавателния протокол(стокова разписка или еквивалентен документ). ІІ. СРОКОВЕ Чл. 2. Срок за изпълнение на договора: (1). Страните приемат срок за изпълнение на всяка отделна доставка от 1(един) календарен ден, считано от датата на подаване на заявка от Възложителя. (2). Краен срок за изпълнение на поръчки– 30.12.2014г. (3). Краен срок на договора - 31.01.2015г.. ІІІ. ЦЕНИ И ПЛАЩАНИЯ Чл. 3. Прогнозната стойност на настоящия договор е в размер на 20000.00лв.( двадесет хиляди лева) без вкл. ДДС франко място на доставката. (1). Стойността на всяка поръчка се определя въз основа на единични продажни цени съгласно представен каталог на Изпълнителя, а за частите, които не са включени в него - от единичната продажна цена в търговския обект на Изпълнителя- намалени с 41% ( четиридесет и един процента) представляващи търговска отстъпка. (2). В цената са включени всички разходи за опаковка, такси, транспорт и други съпътстващи доставката разходи, в лева без ДДС и са определени франко обекта на Възложителя. (3). Заплащането на стоките ще се извърши от Възложителя по банков път по сметка на Изпълнителя в срок от 15 (петнадесет) календарни дни от датата на издаване на данъчна фактура за доставката. (4). Основание за плащане е издадена от Изпълнителя - данъчна фактура . Данъчна фактура се издава след съставяне на двустранен приемо предавателен протокол ( стокова разписка или еквивалентен документ) между страните за извършената доставка. Рекламации по отношение на количествата и видими дефекти на доставените стоки се правят 10(десет) дневен срок от момента на подписване на двустранен приемо-предавателен протокол (стокова разписка или еквивалентен документ), удостоверяващ дата на доставката. За рекламацията по настоящата алинея се съставя констативен протокол. Търговската гаранция, дадена от Изпълнителя, за доставените от него резервни части предмет на този договор – 12(месеца) или 365 триста шестдесет и пет дни, считано от дата на доставката им с подписване на приемо-предавателния протокол за доставката им

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34913000, 34300000, 34224200, 34224000

Описание:

Различни видове резервни части
Резервни части и аксесоари за превозни средства и двигатели на превозни средства
Резервни части за други превозни средства
Резервни части за ремаркета, полуремаркета и други превозни средства

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
20000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана отстъпка от единична цена; тежест: 70
Показател: Срок на доставка след заявка в работни дни; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02711-2014-0032

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 583525 от 31.01.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 14 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:за “Периодична доставка чрез покупка по заявка на фабрично нови резервни части за МПС и селскостопанска техника, собственост на ТП "Държавно ловно стопанство Балчик” при „СИДП” ДП Шумен за 2014г.”
V.1) Дата на сключване договора
14.04.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
31.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕООД ” ММ66”с ЕИК 127575791, общ. Шумен, гр. Шумен 9700, ул. „ Хан Крум” № 6а, адрес за кореспонденция общ. Шумен, гр. Шумен, ул. „ Симеон Велики” № 16а, Република България 9700, Шумен, Тел.: 088 6226666, E-mail: mm66georgiev@abv.bg, Факс: 054 830401

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 20000 BGN без ДДС
В Брой месеци 10
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Настоящата поръчка се възлага съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.04.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор