Версия за печат

02711-2014-0033

BG-Балчик: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен, обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, ул. Черн море № 9, За: инж. Ганчо Ников - зам. Директор, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039

Място/места за контакт: ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dpshumen.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Предоставяне на услуги по техническо обслужване, включващо профилактика и ремонт (автотенекеджийски и автобояджийски услуги, подмяна на авто части, възли, детайли и консумативи, монтаж/демонтаж на гуми) на МПС и селскостопанска техника собственост на ТП "Държавно ловно стопанство Балчик” при „СИДП” ДП Шумен за 2014г”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: В сервизна база на изпълнителя, която е собствена/ наета, и се намира на територията на гр. Балчик, общ. Балчик, обл. Добрич
Код NUTS: BG33
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

І. ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА Чл.1. Изпълнителят се задължава да извършва услуги по техническо обслужване, включващо профилактика и ремонт (автотенекеджийски и автобояджийски услуги, подмяна на авто части, възли, детайли и консумативи, монтаж/демонтаж на гуми) за МПС и селскостопанска техника, собственост на ТП " ДЛС Балчик" при "СИДП" ДП гр. Шумен “, както следва: марка ВАЗ, УАЗ, УАЗ Хънтър, Опел Вектра и Опел Инсигния, Рено Рапид, Сузуки Гранд Витара, Тойота HILUX,LAND ROVER DEFENDER 90, Санг Йонг Родиус, колесен трактор Фендт Фермер 307ЦИ, тракторно ремарке, мотопед Сънсто Ерома 50 и Шенке Ги с вид на МПС, ДК № и година на производство - съгласно Приложение № 1 и оферта, които са неразделна част от този договор, а Възложителят заплаща цената им. (2) Изпълнение на услугата включва: 1. Профилактика на посочените МПС и селскостопанска техника е пролетна и есенна проверка за правилното функциониране и качеството на двигател, антифриз, масла, електрическа система, светлини и чистачки, ходова част, окачване, спирачки, климатик, гуми, купе и др. 2. Ремонт е отстраняване на възникнала повреда по системите, купето и гумите; 3. Текущо техническо обслужване е проверка и подмяна на периодично сменящите се елементи и консумативи, съгласно предписанията на производителя на съответното МПС и селскостопанска техника; (3). За краткост предмета на настоящия договор /ал.1/ ще се нарича "услуги". (4). Прогнозната стойност за услугите по договора не е задължителна за усвояване и зависи изцяло от нуждите на Възложителя. (5) Уговорените в този договор условия се прилагат автоматично и за новопридобити МПС и селскостопанска техника, собственост на Възложителя, като се запазят условията по договора за техническо обслужване и ремонт и ценообразуването на извършваните дейности. (6). Уговорените в този договор условия се прилагат автоматично, след като Възложителят изпрати до Изпълнителя заявка. (7). Заявката ще се извършва по електронен път по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис на ел.адрес на Изпълнителя: bri@varna.net. Потвърждаване за получаването на електронно изявление от страна на Изпълнителя не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата (8) Извършването на услугата ще се извършва в сервизната база, наета от изпълнителя - гр. Балчик, общ. Балчик, обл. Добрич на адрес: ул. „ Стара планина” № 2 с работно време от 8.30 до 17.30ч.. (9)Извършването на услугата се удостоверява и приема от Възложителя с двустранен- приемо-предавателен протокол (сервизен протокол). (10). Резервните части, които следва да бъдат подменени се доставят от Възложителя, след заявка на Изпълнителя. (11). За дефектирали резервни части или такива, които се нуждаят от подмяна, Изпълнителят прави заявка, в която описва вида на резервната част, марка/модел на съответното МПС или селскостопанска техника, вид, ДК №, номер на рама, кубатура на двигател и година на производство. ІІ. СРОКОВЕ Чл. 2. Срок за изпълнение на договора: (1). Страните приемат срок за изпълнение на всяка отделна услуга от 5(пет) работни дни , считано от дата на приемането на МПС и селскостопанска техника или доставка на резервни части за подмяна от Възложителя. (3). Гаранционния срок за извършените ремонтни дейности е 12( дванадесет) месеца (4). Краен срок за изпълнение на услугата – 30.12.2014г. (5). Крайна дата за изпълнение на договора- 31.01.2015г.. ІІІ. ЦЕНИ И ПЛАЩАНИЯ Чл. 3. Прогнозната стойност на настоящия договор е в размер на 5000.00лв. ( пет хиляди лева) без вкл. ДДС при цена за един час ( 60минути) сервизно технологично време в размер на 45.00лв( четиридесет и пет лева)без вкл. ДДС, която е окончателна и не подлежи на промяна за целия срок на договора. (1). Стойността на всяка извършена услуга се определя въз основа на реално изразходеното сервизно технологично време, което не може да надвишава нормовремената съгласно Приложение № 5 към чл. 15, ал. 4 от Наредба№ 24/08.03.2006г., и цената на един сервизен технологичен

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50100000, 50112000, 50114000, 50116510, 50116500

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване
Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
Услуги по техническо обслужване и ремонт на товарни автомобили
Услуги по монтаж на автомобилни гуми
Услуги по ремонт, регулиране и балансиране на гумите на автомобилите

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02711-2014-0033

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 583527 от 31.01.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 15 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:За за „Предоставяне на услуги по техническо обслужване, включващо профилактика и ремонт (автотенекеджийски и автобояджийски услуги, подмяна на авто части, възли, детайли и консумативи, монтаж/демонтаж на гуми) за МПС и селскостопанска техника, собственост на ТП "Държавно ловно стопанство Балчик” при „СИДП” ДП Шумен за 2014г.”
V.1) Дата на сключване договора
14.04.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕООД „ФАР 04” с ЕИК 103848445, обл. Варна, с. Ветрино 9220, Стопански двор, Република България 9220, с. Ветрино 9220, Стопански двор, Тел.: 088 8596639, E-mail: bri@varna.net

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5000 BGN без ДДС
В Брой месеци 10
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Настоящата поръчка се възлага съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.04.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор