Версия за печат

00299-2014-0007

BG-Търговище: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000875920

Община Търговище, пл. "Свобода", За: Теодора Димитрова - гл.експерт, Република България 7700, Търговище, Тел.: 0601 68751, E-mail: dimitrova.t@targovishte.bg

Място/места за контакт: отдел "Общинска собственост и обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.targovishte.bg.

Адрес на профила на купувача: www.targovishte.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000875920

Община Търговище, пл. "Свобода", За: Павлина Захариева, Република България 7700, Търговище, Тел.: 0601 68716

Място/места за контакт: Център за административно обслужване - работно място №5

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Ремонт и поддръжка на общинската пътна и улична мрежа в община Търговище

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
община Търговище
Код NUTS: BG334
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на обществената поръчка е превантивно и текущо поддържане както и ремонтно-възстановителни работи при аварийни ситуации на 207,650 км общински пътища, стопанисвани от община Търговище, както и улици в гр. Търговище и селата.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45233000

Описание:

Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Според нуждите на възложителя. Количествата и видовете дейности се определят за всяка година с програмата за капиталови разходи на община Търговище. Дейностите по поддържане се възлагат с годишни и месечни задания. Прогнозна стойност 10000000.00 лв. без ДДС

Стойност, без да се включва ДДС
10000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 50 000 лв. Гаранцията за участие може да бъде под формата на парична сума (депозит) или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на възложителя, валидна за срока на валидност на офертата. В случай на необходимост, участникът поема ангажимент да удължи впоследствие срока на гаранцията съгласно инструкциите на възложителя с оглед осигуряване на нейната валидност до избора на изпълнител на настоящата поръчка. При депозит плащането се извършва в брой в касата на общината или по банкова сметка на Община Търговище: IBAN: BG62UBBS80023300143230, BIC: UBBSBGSF при ОББ АД, клон Търговище При представяне на гаранцията за участие в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежен документ или банкова гаранция. Гаранцията за изпълнение на договорa е в размер на 1 % от стойността на поръчката без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да бъде под формата на парична сума или банкова гаранция. Участникът, определен за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Платежният документ за внесената парична сума или банковата гаранция за изпълнение на договора се представя при неговото сключване. Когато участникът, определен за изпълнител избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по сметка: IBAN: BG62UBBS80023300143230, BIC: UBBSBGSF при ОББ АД, клон Търговище Когато участникът, определен за изпълнител избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Търговище и че е валидна до 60 дни след изтичане на срока на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Средствата за СМР на пътища от общинската пътна мрежа се осигуряват от бюджета на Община Търговище чрез целева субсидия от Държавния бюджет за всяка година. Средствата за СМР на улици в гр. Търговище и в селата на община Търговище се осигуряват от бюджета на Община Търговище. Възложителят извършва плащания в съответствие и в рамките на разчетените в капиталовата програма на община Търговище средства за съответната година за дейностите, предмет на настоящата поръчка. Плащанията за извършени дейности се извършват въз основа на съставени от изпълнителя и заверени от възложителя протоколи, изготвени на база уточнени количества работи с подробни ведомости. Плащанията се извършват в 30-дневен срок след представяне на фактура на база заверения от възложителя протокол по банковата сметка на изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществената поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, както и удостоверение от обслужващата банка, в което да са посочени IBAN номер на банковата сметка, BIC кода на банката и титуляра на сметката, а именно – обединението. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всяко българско или чуждестр. физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на предварително обявените условия. В случай, че участникът участва като обединение, което не е рег. като самост. ЮЛ, тогава участниците в обед. трябва да представят документ (договор, споразумение и др.) за създ. на обед., подписан от лицата в обед., в който да е посочен представляващият. Док. (договор, споразумение и др.) да е нот. заверен и в него да е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите в общ. поръчка. Изискв. се поставя с цел осигуряване на възможност за преценяване спазването на изискв. на ЗОП и настоящата документация от отделните членове на обед., съгласно разпоредбите на чл. 25, ал. 8 от ЗОП. В случай, че в док. (договор, споразумение и др.) за създ. на обед. не са посочени представляващия и разпределението на участието на лицата при изп. на дейностите в рамките на настоящата общ. поръчка, участникът трябва да представи и друг документ, в който същите да са посочени. Не се допускат промени в съст. на обед. след подаването на офертата. Когато участникът е обед., но няма док. за създ. на обед. или не е посочено лицето, представл. обед., или съставът на обед. се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстр. от участие в проц. за възл. на наст. общ.поръчка.Участник, при който са налице обст. по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а-д", т. 2 и т. 3, ал. 2, т.1,3, 4 и 5 и ал.5 от ЗОП ще бъде отстр. от участие в проц. за възл. на наст. общ. поръчка. Изискв. по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а-д", ал.2, т.5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП се прилагат за лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. За обст. по чл. 47, ал.1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т.2 от ЗОП, когато участникът е ЮЛ е достатъчно подаване на декл. от едно от лицата, които могат самост. да го представл. Когато участникът предвижда участие на подизп. при изп. на поръчката, изискв. по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а-д", т. 2 и т. 3, ал. 2, т.1,3,4 и 5, и ал.5 от ЗОП се прилагат и за подизп. Когато участник в проц. е обединение, което не е ЮЛ, изискв. по чл. 47, ал. 1, т. 1, б."а-д", т.2 и т.3, ал. 2, т.1,3,4 и 5, и ал.5 от ЗОП се прилагат за всяко физич. или ЮЛ, включено в обединението. При подаване на офертата за участие участникът удостов. липсата на горепосочените обст. с декларации. Не може да участва в проц. за възл. на наст. общ. поръчка чуждестр. физ. или ЮЛ, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обст. по чл.47, ал. 1, т. 1, б. "а-д", т. 2 и т. 3, ал. 2, т.1,3,4 и 5 от ЗОП. При подписването на договора за обществ. поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съотв. компетентни органи за удостов. липсата на обст. по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а-д", т. 2 и т. 3, ал. 2, т.1,3 и 5 от ЗОП. Участници, посочили ЕИК не представят съотв. документи, когато те се отнасят за обст. вписани в Търговския регистър. Когато участникът, определен за изпълнител е чуждестр. физич. или ЮЛ при подписване на договора същият е длъжен да представи документи за удостов. липсата на обст. по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а-д", т. 2 и т. 3, ал. 2, т.1,3,4 и 5 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквив. документ на съдебен или администр. орган от държавата, в която е установен. Когато в съотв. чужда държава не се издават док. по чл. 48, ал. 2 от ЗОП или когато те не включват всички случаи по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП, участникът представя клетвена декларация, ако такава декл. има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетв. декл. няма правно значение според съответния нац. закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или администр. орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. Продължава в раздел VІ.3.) Допълнителна информация

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Копие на валидна към момента на подаване на офертата застрахователна полица за застраховка професионална отговорност в строителството, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за извършване на строителни дейности, сключена по реда и при условията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ., бр. 17 от 2004 г.). В случай, че застраховката не е валидна до крайния срок за изпълнение на поръчката, участникът следва да представи декларация, че ще осигури застраховка професионална отговорност за срока на изпълнение на договора. Когато участникът е чуждестранно лице, същият представя еквивалентен документ, съгласно законодателството на страната, в която е установен; 2. Декларация, съдържаща информация за общия оборот и за оборота на строителството, което е предмет на поръчката общо за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - Образец №4; Забележка: Под „строителство, което е предмет на поръчката” се разбират дейности, свързани с изпълнение на строително-монтажни работи по полагане на пътна основа, ново асфалтиране, ремонт, рехабилитация и поддръжка на пътища. 3. Банково удостоверение, потвърждаващо достъпа до съответните финансови ресурси. Документът следва да бъде издаден не по-рано от датата на обявяването на настоящата процедура и трябва да се отнася за конкретната процедура. Издаденият от банката документ следва да е валиден към датата на откриване на процедурата. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 2 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 4 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да притежава валидна към момента на подаване на офертата застраховка за професионална отговорност в строителството, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за извършване на строителни дейности, сключена по реда и при условията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ., бр. 17 от 2004 г.) и с общ лимит на отговорността, покриващ минималната застрахователна сума за вида строежи, предмет на поръчката. В случай, че застраховката не е валидна до крайния срок за изпълнение на поръчката, участникът следва да декларира, че ще осигури застраховка професионална отговорност за срока на изпълнение на договора. 2. Участникът следва да има реализиран общ оборот сумарно за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си не по-малко от 25 000 000 (двадесет и пет милиона) лева. Оборотът на строителството, което е предмет на поръчката общо за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си да не е по-малък от 20 000 000 (двадесет милиона) лева. Забележка: Под „строителство, което е предмет на поръчката” се разбират дейности, свързани с изпълнение на строително-монтажни работи по полагане на пътна основа, ново асфалтиране, ремонт, рехабилитация и поддръжка на пътища. 3. Участникът трябва да разполага със свободни собствени финансови ресурси за финансиране на дейностите по поръчката, под формата на налични парични средства по сметката на участника или гарантирана неотменима кредитна линия, или друга приемлива форма за възложителя на разполагаеми средства, в размер не по-малко от 1 000 000,00 лева /един милион /. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, тези изисквания се прилагат в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация със списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години (считано до крайния срок за получаване на оферти) – Образец №5, придружена от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти. Препоръките да посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 2. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка – Образец №6; За техническото оборудване, предоставено в условията на чл. 51 а от ЗОП (оборудване на други физически или юридически лица), участникът следва да представи декларация от собственика на активите, предварителен договор за наемането им в случай, че поръчката бъде спечелена, договор за наем или др. документ, доказващ, че същите ще бъдат на негово разположение за срока на изпълнение на поръчката. 3. Декларация за наличие на асфалтова база, кариерно стопанство и строителна лаборатория - Образец №7 – придружена от копия на документи за акредитация, договори за наем, концесия или рамкови договори за ползване, покриващи срока за изпълнение на поръчката. 4. Декларация със списък на техническите лица – Образец №8. Декларацията да е придружена с копия от документите, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и правоспособност на лицата; 5. Копие от валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент съгласно изискванията на чл.53, ал.4 от ЗОП, с обхват на сертификация, включващ дейност/и от предмета на настоящата обществена поръчка, издаден от независимо лице, което отговаря на изискването на чл. 53, ал. 3 от ЗОП. 6. Копие от валиден сертификат за здравословни и безопасни условия на труд по стандарт OHSAS 18001:2007 или еквивалент съгласно изискванията на чл.53, ал. 4 от ЗОП, с обхват на сертификация, включващ дейност/и от предмета на настоящата обществена поръчка, издаден от независимо лице, което отговаря на изискването на чл. 53, ал. 3 от ЗОП. 7. Копие от валиден сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001:2005 или еквивалент съгласно изискванията на чл.53, ал.4 от ЗОП, с обхват на сертификация, включващ дейност/и от предмета на настоящата обществена поръчка, издаден от независимо лице, което отговаря на изискването на чл. 53, ал. 3 от ЗОП, придружено от мерки за опазване на околната среда. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 2 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 4 от ЗОП. Относно т. 5, 6 и 7 когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя за подизпълнителите, които ще извършват строително-монтажни дейности. При участие на обединение, което не е юридическо лице, се прилага чл. 25, ал. 8 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва: 1. Да е изп. за посл. 5 г., считано до крайния срок за получаване на оферти поне 3 договора с предмет, сходен с предмета на поръчката. Забележка: Под "предмет, сходен с предмета на поръчката", се разбират дейности, свързани с изп. на СМР по полагане на пътна основа, ново асфалтиране, ремонт, рехаб. и поддръжка на пътища. 2. Да разполага мин. със сл. техника (собств. или предост. в усл. на чл. 51 а от ЗОП – оборудване на др. ФЛ или ЮЛ): - Асфалтополагаща машина с електронно устройство – 2 бр. -Двубандажен валяк за асфалтови работи над 8 т – 4 бр. -Двубандажен валяк за асфалтови работи до 3 т – 1 бр. -Пневмоколесен валяк над 10 т – 2 бр. -Автогудронатор – 2 бр. -Водоноска – 2 бр. -Авточетка – 2 бр. -Пътна фреза – 2 бр -Автогрейдер – 1 бр. -Вибрационен валяк над 10 т –1 бр. -Челен товарач – 1 бр. -Мини челен товарач – 1 бр. -Комбиниран колесен багер – 1 бр. -Машина за ремонт на повърхностни повреди и по-големи пукнатини на асфалтовата настилка /Печматик/ – 1 бр. -Автобетоновоз – 1 бр. -Машина за полагане на хоризонтална маркировка – 1 бр. -Самосвали – 10 бр. -Автокран над 10 т – 1 бр. -Бордова кола над 3 т. – 1бр. - Моторна фугорезачка за асф. и бетонови повърхности - 2 бр. - Моторна виброплоча - 1 бр. - Моторна дърворезачка - 2 бр. - Моторна колонокастрачка /храсторез/ - 4 бр. - Моторна косачка - 1 бр. - Моторна духалка - 1 бр. - Моторен /или пневматичен/ къртач - 1 бр. 3. Да разполага за срока на изп. на поръчката със: а) собств. асфалтова база или наета или да има сключен рамков договор за доставка на асфалтова смес; б) собствено кариерно стопанство или наето, или концесия, или да има сключен рамков договор за доставка на инертни материали; в) строителна лаборатория - собствена или наета или да има сключен рамков договор за ползване на строителна лаборатория. 4.Да разполага със следните технически лица: 4.1. ръководен екип, който ще отговаря за изп. на общ. поръчка, със следните образ. и квалификация: •ръководител проект – 1 бр. образователна степен: висше професионална област (квалификация): инженер транспортно строителство или ПГС, ССС. •техн. ръководител – 2 бр. образ. степен: висше или средно-спец.; профес. област (квалиф.): строителен инж./техник 4.2. работници и служ., които ще участват в изп. на общ. поръчка: •правосп. машинисти на пътностроителни машини – 12 бр. •механик за поддържане на обслужващата техника и автомобили – 2 бр.; образ. степен: не по-ниска от средно-специално; •шофьори на специализирани автомобили - 10 бр. •автомонтьори – 2 бр. 5. Всеки участник следва да притеж. валидни сертификати за внед. системи в областта на стр.: 5.1. Валиден сертификат за внедрена система за управл. на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент съгл. изискв. на чл.53, ал.4 от ЗОП, с обхват на сертификация, вкл. дейност/и от предмета на наст. общ. поръчка. 5.2. Валиден сертификат за внедрена система за здрав. и безоп. усл. на труд по стандарт OHSAS 18001:2007 или еквив. съгл. изискв. на чл.53, ал.4 от ЗОП, с обхват на сертификация, вкл. дейност/и от предмета на наст. общ. поръчка. 5.3. Валиден сертификат за внедр. система за управл. на околната среда по стандарт ISO 14001:2005 или еквив. съгласно изискв. на чл.53, ал.4 от ЗОП, с обхват на сертификация, вкл. дейност/и от предмета на наст. общ. поръчка и да опише мерки за опазв. на окол. среда като обърне внимание на сл. аспекти: •недопускане на замърсяване с прах извън пределите на стр. площадка; •недопускане на замърсяване на пътищата от работещите на обекта трансп. средства и стр. механизация; •огран. на шума от изп. работи чрез подходящо ограждане, изп. на подходящи технологии и механизации и подходящо планиране на шумните дейности за опр. часове на деня; •управл. на стр. отпадъци според предп. на норм. док., вкл. подходящи събиране и извозв. на отпадъци от стр. площадка; •образ. стр. отпадъци следва да се предават на лица, прит. разр.док.по реда на ЗУО.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Гаранционен срок – П1; тежест: 10
Показател: Техническо предложение за изпълнение на конкретен пътен участък – П2; тежест: 40
Показател: Ценово предложение – П3; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 070 - 119740 от 09.04.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19.05.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 8 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие могат да направят това в сградата на Община Търговище, стая № 35. Документацията за участие може да се закупува до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е заплатена. Сумата от 8 (осем) лв. следва да бъде внесена в касата на Община Търговище или по банков път на следната сметка на Община Търговище: IBAN: BG86UBBS80023106051909, BIC: UBBSBGSF при ОББ АД, клон Търговище Документацията се намира на сайта на общината - интернет адрес: www.targovishte.bg, раздел „Профил на купувача”.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
29.05.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

зала №74 в Община Търговище

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, в Камарата на строителите в България - за обекти втора група - строежи от транспортната инфраструктура, трета категория - общински пътища и улици от първостепенната улична мрежа от ІІІ и ІV клас и съоръженията към тях, или да има регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, предмет на настоящата поръчка. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването към тях се прилага съобразно вида на тяхното участие, а документът се представя за подизпълнителите, които ще извършват строително-монтажни дейности. При участие на обединение, което не е юридическо лице се прилага чл. 25, ал. 8 от ЗОП. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на това изискване. Комисията обявява чрез поместване на СЪОБЩЕНИЕ на сайта на Община Търговище - www.targovishte.bg, раздел „Профил на купувача” датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, при което право да присъстват имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал. 5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Търговище - юрисконсулт, пл. "Свобода", Република България 7700, Търговище, Тел.: 0601 68602

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.04.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ