Версия за печат

00026-2014-0008

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Национална електрическа компания" ЕАД, ул. "Веслец" 5, За: г-н Борислав Александров - по документацията, г-жа Вера Соколова - по Техническото задание и методиката, България 1040, София, Тел.: 02 9263530, E-mail: balexandrov@nek.bg, Факс: 02 9801971

Място/места за контакт: у-ние "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nek.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осъществяване на денонощна охранителна дейност на Административната сграда на НЕК ЕАД”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 23
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е избор на изпълнител за "Осъществяване на невъоръжена денонощна охранителна дейност на Административна сграда на НЕК ЕАД”. Обекти и подобекти, за които охраната ще носи отговорност: •Административна сграда на шест и девет етажа •Открит паркинг във вътрешния двор на сградата за служебни автомобили •Подземен гараж •Прилежащ паркинг пред сградата откъм ул.“Триадица“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79700000

Описание:

Детективски и охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Административна сграда с вход от ул. Веслец 5: - брой постове - 1; - брой охранители - 5,0 Административна сграда с вход от ул. Триадица 8: - брой постове - 1; - брой охранители - 5,0 Административна сграда с вход от ул. Триадица 8: - брой постове - 1 /днеен/; - брой охранители - 1,0

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - 2 000,00 (две хиляди) лева; Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността му.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Възложителят ще финансира процедурата със собствени средства.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено копие от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство (официален превод). При участници обединения – документ (договор/споразумение за създаване на обединението – оригинал или нотариално заверен препис), подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Договорът/споразумението следва да включва: задължение за лицата в обединението (съдружници, партньори) за солидарна отговорност при изпълнението на поръчката; задължение, че обединението няма да бъде прекратено преди изпълнението на поръчката; съгласие на всички лица (съдружници, партньори), че представляващият обединението задължава всеки един от участващите в обединението във връзка с участието в настоящата процедура и при изпълнението на поръчката; 2. Документ за гаранция за участие - оригинална банкова гаранция или заверено копие на платежно нареждане; 3. Копие от документ за закупена документация за участие; 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП 5. Справка административни сведения за участника 6. Декларация за направен оглед на обекта 7. Декларация за приемане на условията на проекта на договор (свободен текст); 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. 9. Декларация от участника за участие на подизпълнител 10. Декларация за съгласие за участие от подизпълнителя 11. Друга информация, ако участникът смята за необходимо да представи. 12. Техническа оферта 13. Финансова оферта
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Заверено копие от годишния финансов отчет за предходната година или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на страната, в която участникът е установен; 2. Информация за общия оборот от извършена охранителна дейност за последните 3 /три/ години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Участникът трябва да има общ оборот от охранителна дейност за последните три години не по-малко от 350 000 (триста и петдесет хиляди) лева без ДДС. Участникът следва да представи информация по образец - Приложение № 9. 3. Декларация, че Изпълнителят ще сключи и поддържа за целия срок на изпълнение на договора застраховка “Обща гражданска отговорност” за нанесени имуществени вреди на Възложителя вследствие кражби с лимит за 1 събитие - 5 000 лв., но не по-малко от стойността на щетата по възстановителна цена и годишен агрегатен лимит за щети до 50 000 лв. 4. Декларация, че Изпълнителят ще сключи и поддържа за целия срок на изпълнение на договора застраховка "Трудова злополука" на служителите от фирмата, осъществяващи охраната на обекта, съгласно чл. 52, ал. 1 от Закона за здравословни и безопасни условия на труд.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Заверено копие от лиценз за извършване на частна охранителна дейност 2. Декларация от участника – свободен текст, че охранителната дейност е основен предмет на дейност на фирмата; 3. Участниците да разполагат с дублираща система за комуникация между постовете, оперативен дежурен център на фирмата, МВР, Възложител и т.н. За доказване на това обстоятелство Участниците следва да разполагат: - със собствен лиценз за радиочестота с национално или регионално покритие (в зависимост от обхвата на поръчката) и договор с един мобилен оператор или - договори с два мобилни оператора. Участниците трябва да представят заверено копие от лиценза със съпътстващите документи за технически характеристики и способите за функциониране и/или декларация за ползваните мобилни оператори. 4. Заверено копие от сертификат за внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарт ЕN ISO 9001:2008 за извършваната услуга или негов еквивалент. 5. Заверено копие от удостоверение за администратор на лични данни, издаден от Комисия за защита на личните данни. 6. Участниците следва да притежават опит в извършване на охранителна дейност. Минимални изисквания, както следва: – успешно изпълнение 3 /три/ договора за охрана на обекти, сходни с предмета на настоящата поръчка, реализирани през последните три години. Участниците представят декларация – списък с договори за охрана на обекти, реализирани през последните три години. Представят се референции на три изпълнени договори за охрана. Участниците да приложат към референциите декларация с допълнителни данни за обектите, които да съдържат наименование на поръчката, № и дата, стойност и броя охранители по договора и актуален телефон за връзка с Възложителя издал референциите, които да кореспондират с горните договори. 7. Участниците представят декларация - свободен текст за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години – свободен текст, както и актуална справка от НАП, издадена след 01.01.2014 год. за подадени уведомления по чл.62 от Кодекса на труда и списък с работещите охранители. 8. Участниците представят декларация – свободен текст, че: - ще сключат трудови договори с необходимия брой служители за длъжността „охранител” за работа на обекта, предмет на процедурата; - трудовата дейност на персонала, зает с охраната на обекта, ще бъде в съответствие с трудово-осигурителното и данъчно законодателство; - графиците и смените на охранителите на обектите ще бъдат организирани съгласно разпоредбите на Кодекса на труда и Наредба за работното време, почивките и отпуските. - ще бъдат спазени следните изисквания към охранителите: 9. За изпълнение изискванията на чл. 28 от ЗЧОД участниците следва да представят: -Заверено ксерокопие от лицензия на център за професионално обучение на фирмата, ако Участниците са лицензирани за тази дейност, или заверено копие от действащ договор, сключен с лицензиран център за професионално обучение за професия „охранител”, както и заверено копие от лиценза на обучаващата фирма; -Декларация, че служителите ще бъдат обучени за работа със системите за видеонаблюдение и СОТ, за постовете, където се изисква това умение. 10. Участниците следва да гарантират опазване на информационни данни за охраняваните обекти - етап провеждане на процедура и етап изпълнение на договора (от всички служители). Участниците представят декларация – свободен текст 11. Участниците следва да разполагат с техническото оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката, 12. Участниците да имат изградена денонощна дежурна част и дежурен екип, който при нужда да реагира за обезпечаване сигурността на сградата.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Съгласно закона за частната охранителна дейност

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Оценка на Техническата оферта; тежест: 30
Показател: Оценка на Финансовата оферта; тежест: 70
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Реф. № 14ТП-419А023

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.05.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
12 BGN
Условия и начин на плащане

Заплащане в брой в касата на НЕК ЕАД, гр. София, ул. "Веслец" 5. Работното време на касата е от 09:00-11:00 часа и от 15:30 до 17:00 часа или по банков път по сметка на НЕК ЕАД в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ – България в лева: IBAN: BG07BPBI79421087792201; BIC: BPBIBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.06.2014 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02.06.2014 г.  Час: 14:00
Място

ЦУ на НЕК ЕАД, София, ул. "Веслец" 5

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ