Версия за печат

01224-2014-0008

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Българска народна банка, пл. "Княз Александър І" № 1, За: Димитър Павлов - по процедурата тел. 02 91451517; Людмил Аначков - по предмета на поръчката тел. 02 91451307, Република България 1000, София, Тел.: 02 91451517, E-mail: Pavlov.D@bnbank.org, Факс: 02 91451459

Място/места за контакт: пл. "Княз Александър І" № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bnb.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bnb.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Българска народна банка

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Проектиране, изграждане и сертифициране на нови и подмяна на съществуващи сегменти от структурната кабелна система и силово електрозахранване на компютъризирани работни места в сградите на БНБ

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Сгради на БНБ в София и страната
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката включва както проектиране, изграждане и сертифициране на нови сегменти от структурната кабелна система и силово електрозахранване на компютъризираните работни места в сградите на БНБ, така и подмяна на изградени сегменти, които не отговарят на съвременните изисквания за производителност на информационните системи.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45300000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

До изчерпване на прогнозната стойност.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

48


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата в размер на 2000 лв. (две хиляди лева). Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция или парична сума. Участникът сам определя формата на гаранцията за участие. Паричната сума се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSD. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, тя следва да е със срок на валидност, не по-малко от 15 (петнадесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за участие се задържа или освобождава при условията и сроковете на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се представя от избрания за изпълнител под формата на парична сума преведена по горепосочената банкова сметка или под формата на банкова гаранция, към момента на сключване на договора, с валидност съгласно клаузите на проекта на договор. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от прогнозната стойтност 200 000 (двеста хиляди).

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно условията на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Право да подават оферти имат всички български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техни обединения. Пречка за участие в процедурата са наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1, б. „а”-„д”, т. 2 и 3 от ЗОП, чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2, т. 2а (частично, по отношение на текста „който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение), т.3, т. 4 и т. 5 от ЗОП, както и по чл.47, ал.5, т.1 и 2 от ЗОП. В офертата липсата на посочените обстоятелства се удостоверява с декларации по образец. А) В плик № 1 с надпис: „Документи за подбор се поставят: 1. Пълномощно на лицето, подписващо офертата - представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 2.За юридически лица и ЕТ:единен идентификационен код (ЕИК) или извлечение от Търговския регистър, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър. В случай че, в управителните и контролни органи на участника има юридически лица, в офертата си участникът прилага извлечение от Търговския регистър или ЕИК.За физически лица: копие от документа за самоличност.За чуждестранните лица-съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, който се представя в официален превод.3. При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице:документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 4.Документ за гаранция за участие; 5.Доказателства за икономическото и финансово състояние, посочени в т. III.2.2) от обявлението; 6.Доказателства за технически възможности и квалификация на участниците посочени в т. III.2.3) от обявлението; 7. Декларации по чл. 47, ал.1, т.1, б. „а”-„д”, т. 2 и 3 от ЗОП, чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2, т. 2а (частично, по отношение на текста „който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение), т.3, т. 4 и т. 5 от ЗОП и чл. 47, ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП, съгласно образците в документацията; 8. Декларация за подизпълнител/и. 9.Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 10.Списък на документите, съдържащи се в офертата;11. Документ, удостоверяващ закупуването на документацията Б) В плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката се поставят следните документи: 1. Попълнена и подпечатана оферта съгласно образеца, приложен в закупената документация. Подписва се и се подпечатва (на всяка страница) от представляващия/ите дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а, като се прилага съответното пълномощно;2. Техническо предложение (Работен проект) на участника за проектиране, изграждане и сертифициране на примерен ообект, съгласно Приложение № 2 - "Техническо задание". В) В Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, участниците представят предлаганата цена в отделен запечатан непрозрачен плик, която се изготвя съгласно образеца, приложен в документацията. Подписва се и се подпечатва от представляващия/ите дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Баланс и отчет за приходи и разходи за 2011, 2012, и 2013 г. година.
Минимални изисквания: Общ оборот не по-малко от 600 000 лв. ( шестстотин хиляди лева) общо за 2011, 2012 и 2013 г., в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Кратко представяне (презентация) на участника в т. ч. описание на опита, свързан с предмета на поръчката; 2. Подписан и подпечатан списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до крайната дата на получаване на офертите, с посочване на стойностите, датите и получателите, както и свързани с тях препоръки за добро изпълнение от възложителите на завършените поръчки. 3. Валиден сертификат за качество ISO 9001:2008 за проектиране, изграждане и сертифициране на СКС и силово електрозахранване; 4. Подписана и подпечатана декларация – списък със сертифицирани специалисти за проектиране и изграждане на структурни кабелни системи и силово електрозахранване: 5. Оторизационно писмо от производителя на оборудването за изграждане на СКС; 6. Документи за осигуряване на минимум 25 години гаранция от производителя на оборудването на изградените структурни кабелни системи; 7. Декларация за спазени изисквания за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд; 8. Валидно удостоверение, за вписване на участника в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС). Задължителна е І-ва група, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 1 и ІV и V категория, съгласно чл. 5, ал. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има в последните 3 (три) години, (2011, 2012 и 2013 година), минимум 3 (три) договора за проектиране,изграждане и сертифициране на СКС и силово електрозахранване на работни места.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Обща цена за примерен обект ; тежест: 50
Показател: Ценообразуващи параметри; тежест: 30
Показател: Време за реакция при повреда; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 583808 от 29.01.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.05.2014 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да бъде получена всеки работен ден до 15.30 часа на гише № 54 в паричния салон на БНБ срещу предоставяне на данни на участника - име, адрес, телефон, факс и e-mail. Заплащането на документацията става на гише № 4. Цената на документацията е 6 (шест) лева с вкл. ДДС. Документацията може да бъде доставена по пощата при постъпило писмено искане от участник, с приложено платежно нареждане за превод на стойността на документацията (6 лева с ДДС). Таксите по превода и транспортните разходи за доставка с куриерска служба са за сметка на участника. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.05.2014 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

БНБ, пл."Княз Александър І" № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, при представяне на документ за принадлежност към конкретната медия/организация. В случаите, когато присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно (оригинал или копие заверено "Вярно с оригинала" от участника), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията по отваряне на офертите и проверка на съответствието на офертите със списъка по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ