Версия за печат

02071-2013-0025

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129010068

Дирекция "Международни проекти"- Министерство на вътрешните работи, ул. "6-ти септември" № 29, стая 295, За: Стойка Димитрова, бЪЛГАРИЯ 1000, София, Тел.: 02 9827412, E-mail: dmp@mvr.bg, Факс: 02 9822818

Място/места за контакт: Дирекция "Международни проекти"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.dmp.mvr.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.dmp.mvr.bg/Targove/EUFond_za_vunshni_granici/default.htm.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Изграждане на електронни гишета за автоматизиран граничен контрол за граждани на ЕС”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Варна и гр. Бургас
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Избран е изпълнител за изграждане на електронни гишета за автоматизиран граничен контрол на международните летища Варна и Бургас, ще се обезпечи тяхната гаранционна и техническа поддръжка и ще се проведе обучение на служители от Главна дирекция „Гранична полиция“. - Етап 1, изграждане на системи № 1 и 2, финансирани със средства по Годишна програма (ГП) 2012 по ФВГ на ЕС и включващ дейностите съгласно Техническата спецификация; - Етап 2, изграждане на система № 3, финансиран със средства по Годишна програма (ГП) 2013 по ФВГ на ЕС и включващ дейностите съгласно Техническата спецификация.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

38651600, 38520000, 30230000, 48000000

Описание:

Цифрови камери
Скенери
Компютърно оборудване
Софтуерни пакети и информационни системи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1359230 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 043 - 068411 от 01.03.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 227 - 394704 от 22.11.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ДЕС-19 История / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.01.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Вижън бокс - Солусойш де Визао пур Компутадор" С.А., 2790-204, Карнашиде, община Лисабон, ул. "Казал даш Канаш"2, Индустриална зона Алфражиде, Португалия, Португалия 2790-204, Лисабон, Тел.: 00351 912366265, E-mail: sales@vision-box.com, Факс: 00351 211543901

Интернет адрес/и:

URL: www.vision-box.com.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 1704397 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1359230 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

ДА

Дял: 11%
Кратко описание на стойността/дела от поръчката, които ще бъдат възложени на подизпълнител/и:

- Осигуряване на поддръжка по време на дейностите, свързани с инсталация на оборудването; - Участие в дейностите по обучение; - Осигуряване на дейностите по гаранционно обслужване.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Поръчката се финансира по Дейност 5 от Годишни програми 2012 и 2013 на Фонд за външните граници.

VI.2) Допълнителна информация

Краен срок за изпълнение на дейностите по Етап 1, фианнсирани по Годишна програма 2012, е 30.06.2014 г. Краен срок за изпълнение на дейностите по Етап 2, фианнсирани по Годишна програма 2013, е 30.06.2015 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.04.2014 г.