Версия за печат

00010-2014-0007

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsek.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Силвия Златкова, България 1431, София, Тел.: 02 9159444

Място/места за контакт: "Деловодство"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Покупки на течни горива – безоловен бензин А 95 Н и гориво за дизелови двигатели - евро дизел, чрез зареждане от бензиностанции на МПС, собственост на Възложителя при условия на безналично плащане с електронни карти за нуждите на УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: бензиностанциите на участника на територията на София, Пловдив, Варна, Бургас, Плевен и Русе с режим на работа 24 часа в денонощието, седем дни в седмицата;
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Покупки на течни горива – безоловен бензин А 95 Н и гориво за дизелови двигатели – евро дизел, чрез зареждане на бензиностанции при условия на безналично плащане с електронни карти – 10 бр., издадени на регистрационните номера на МПС на УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09100000, 09132100, 09134200

Описание:

Горива
Безоловен бензин
Дизелово гориво

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозните количества горива за срок от 24 /двадесет и четири/ месеца са следните: А/ Безоловен бензин А 95Н - 20 000 л.; Б/ Гориво за дизелови двигатели - евро дизел - 100 000 л. Максималната прогнозна стойност на обществената поръчка за 24 месеца е в размер на 320 000 лв. без ДДС и е в рамките на стойностите, определени в чл.14, ал.1, т.2 от ЗОП.

Прогнозна стойност без ДДС
320000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Условия на гаранцията за участие:1.1.Гаранцията за участие се представя в една от формите, посочени в чл. 60 от ЗОП, а именно:А/ парична сума.В случай на представяне на гаранция под форма на парична сума: паричната сума може да бъде внесена в брой в касата на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД или чрез банков превод по разплащателна сметка на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД: “РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN: BG58RZBB91551066708610; BIC: RZBBBGSF.Б/ банкова гаранция.В случай на представяне на банкова гаранция:тя трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 40 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника и да съдържа условията за нейното задържане и освобождаване;в нея следва да бъдат посочени случаите по чл. 61, ал. 1 от ЗОП, в които УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД ще упражни правото си на задържането й;следва да бъде неотменяема.1.2.Възложителят освобождава гаранциите за участие, когато не е налице някое от условията за задържане, посочени в чл.62, ал.1 от ЗОП:а) на отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител;б) на класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.1.3.Участникът, е необходимо:1.в случай на представяне на гаранция под формата на парична сума, да посочи в офертата си банковата сметка, по която да му бъде преведена сумата от гаранцията, при освобождаването й по банков път.2. в случай на представяне на банкова гаранция, да се яви в отдел “Пазарни проучвания и доставки” за получаване на оригинала й в сроковете по чл. 62, ал. 1 от ЗОП, когато са налице условията за освобождаването й.1.4. Възложителят има право:а) в случаите по чл.61, ал.1 от ЗОП да задържи гаранцията за участие, когато е представена под формата на парична сума;б) в случаите по чл.61, ал.2 от ЗОП да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма.1.2.Размерът на гаранцията за участие в обществената поръчка е: 3200,00 лева, без ДДС. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора:2.1.Условия на гаранцията за изпълнение на договора:2.1.1. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от формите, посочени в чл. 60, ал.1 от ЗОП, а именно:А/ парична сума.В случаите на представяне на гаранция под форма на парична сума тя може да бъде внесена в брой в касата на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД или чрез банков превод по разплащателна сметка на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД: “РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN: BG58RZBB91551066708610; BIC: RZBBBGSF.Участникът следва да посочи в офертата си банковата сметка, по която да му бъде преведена сумата от гаранцията за изпълнение на договора в случаите на освобождаването й по банков път, ако той бъде определен за изпълнител.Б/ банкова гаранция.В случай на представяне на банкова гаранция за изпълнение на договора, тя трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 40 дни след изтичане срока на договора;следва да бъде неотменяема и безусловна;в нея да бъде посочено Решението на Възложителя, с което участникът е определен за изпълнител и поканен да сключи договор;да съдържа текст, че УСБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД има право да упражни правата по банковата гаранция за изпълнение на договора в случаите, посочени в договора.2.1.2. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.2.2. Размер на гаранцията за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора и се представя в деня на подписване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва с платежно нареждане по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 60 /шестдесет/ дни, след изтичане на съответния месец, през който е получена стоката и представени разпечатки-извлечения за зарежданията и издадена фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица се изисква създаване на юридическо лице, което да е обвързано с офертата, подадена от обединението, съгласно чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Изисквания за качество на горивата: 1.1. Качеството на оферираните от участника течни горива, трябва да съответства на изискванията на чл. 8 от Закона за чистотата на атмосферния въздух и издадената въз основа на него Наредба за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол. 1.2. Несъответствията в показателите за качество се установяват с акт, издаден от акредитирани от Изпълнителна агенция “Българска служба по акредитация” /ИС “БСА”/ лаборатории. 2. Условия за изпълнение на поръчката: 2.1. Участниците трябва да разполагат с бензиностанции в градовете София, Пловдив, Варна, Бургас, Плевен и Русе с режим на работа 24 часа в денонощието, седем дни в седмицата. 2.2. Зареждането на МПС на Възложителя, ще се извършва при условията на безналично заплащане, посредством електронни карти. 2.3. До 10-то число на месеца, следващ отчетния период Изпълнителя трябва да представи на Възложителя, отчети за извършените доставки (отчетът представлява подробна разпечатка-извлечение за зарежданията на всяко МПС по дни, часове на зареждане, бензиностанция, количество, единична цена, стойност на зареденото гориво без ДДС, сума на ДДС) заедно с фактура за стойността на предадената през този период стока.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът в процедурата следва да представи документи и информация удостоверяващи неговия статут: 1. копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър – когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, вписан в търговския регистър на Агенцията по вписванията; 2. копие от личната карта – когато участникът е физическо лице; 3. документ, еквивалентен на документа по т. 1, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която е установен – когато участникът е чуждестранно юридическо лице (закона на държавата, в която участникът е установен, се определя по смисъла на § 1, т. 7 от Допълнителните разпоредби на ЗОП; 4. нотариално заверен договор за създаване на обединение - когато участникът е обединение, което не е юридическо лице (в тези случаи, на основание чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, в обявлението за обществената поръчка е записано изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът – обединение на физически и/или юридически лица, бъде определено за изпълнител на обществената поръчка).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация за общия оборот и за оборота на стоките обект на поръчката, за всяка една от последните три години /2011, 2012 и 2013 г./; 2. Годишен финансов отчет (счетоводен баланс, отчет за приходите и радходите, отчет за паричните потоци, отчет за собствения капитал) за 2011 г., 2012 г. и 2013 г., заверен от регистриран одитор в случаите, когато това се изисква от Закона за счетоводството – заверено от участника копие, или еквивалентен документ (за участниците които не са регистрирани съгласно българското законодателство); Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ;
Минимални изисквания: Участникът трябва да е реализирал оборот от продажбата на стоките, които са обект на поръчката, сумиран за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), равен или по-голям от размера на внесената от участника гаранция за участие в процедурата умножена по числото 100.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за доставки на течните горива, обект на поръчката, изпълнени през последните три години /2011, 2012 и 2013 г/, включително стойностите, дати /или срок на действие на договора/ и получателите, както и кой/кои от договорите са по ЗОП или НВМОП, придружен от препоръки за добро изпълнение – минимум три броя /заверени от участника копия/; 2. Декларация за съответствие на качеството на течните горива с изискванията на Наредбата за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол, съгласно приложения към документацията образец (Образец-К). 3. Списък на наличните бензиностанции в градовете София, Пловдив, Варна, Бургас, Плевен и Русе с режим на работа 24 часа в денонощието, седем дни в седмицата; 4. Участникът може да представи и други документи доказващи техническите и професионалните му възможности.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има изпълнени поне три договора по Закона за обществени поръчки /ЗОП/ или Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки /НВМОП/, за доставки на течните горива, обект на поръчката, за последните три години /2011, 2012 и 2013 г./; 2. Качеството на оферираните от участника течни горива, трябва да съответства на изискванията на чл. 8 от Закона за чистотата на атмосферния въздух и издадената въз основа на него Наредба за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол. 3. Участникът трябва да разполага с бензиностанции в градовете София, Пловдив, Варна, Бургас, Плевен и Русе с режим на работа 24 часа в денонощието, седем дни в седмицата;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: “най-изгодна цена на 1 литър безоловен бензин А 95Н без ДДС”; тежест: 30
Показател: “най-изгодна цена на 1 литър гориво за дизелови двигатели - евро дизел без ДДС”; тежест: 30
Показател: “размер на предложената единна постоянна търговска отстъпка в % за двата вида гориво”; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.05.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е в лева, без ДДС. Заплатени в брой на касата на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД, или чрез банков превод по разплащателна сметка на болницата: “РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN: BG58RZBB91551066708610; BIC: RZBBBGSF. Получаване на документацията: от отдел "Пазарни проучвания и доставки" на УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" №52 А.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.05.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.05.2014 г.  Час: 14:00
Място

В сградата на УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД - гр. София,. Зала №1, партерен етаж , бул.„Пенчо Славейков” №52А

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, могат да присъстват при извършване на действията по чл.68, ал.3 от ЗОП. Датата и часа на отваряне на плика “предлагана цена” ще бъдат оповестени на интернет адреса на болницата, а именно: www.uhsek.com



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

I.Офертата от у-ка следва да съдържа 3 отделни запеч. непроз. и надп. плика: 1.Плик №1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят изискваните от В-я документи, отнасящи се до к-те за подбор на участниците, съгласно чл. 56 от ЗОП: 1.1.Оферта (Образец-А); 1.2. Документи и информация за доказване на и-та към у-ка по т. 9.1. от р-нието за откриване – д-тите, посочени в т. III.2.1.) от обявл.;1.3.Документ и информация за доказване на изискването към участника по т. 9.3. от р-нието - документ за внесена гаранция за участие във форма и размер, съгласно раздел III.1., подр. III.1.1.) от обявлението;1.4.Докум. и информ. за доказване на икон. и финан. състояние на участника по чл.50 от ЗОП и т.9.5.1. от р-то, посочени в т.III.2.2.) от обявлението;1.5. Докум. и инфор. за доказ. на технич. възмож.и квал. на участ. по чл.51 от ЗОП и т.9.6.1. от р-то, посочени и в т. III.2.3.) от обявлението;1.6.Д-ти и информ. за доказване на изиск. към участника по т.9.7. от решението:1.6.1. Д-ция за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.2 и 3 и ал.2, т.1 и 3 от ЗОП;1.6.2. Д-ция по чл. 47, ал. 1, т.1 и ал.2, т.2, т.2а и т.5от ЗОП и 1.6.3.Д-ция за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 ЗОП;1.7.Документ и информ. за доказване на изиск. към у-ка по т.9.9. от р-то - копие на д-та за закуп.на д-та за участие;1.8.Д-т и информ. за доказване на изиск. към у-ка по т.9.11. от р-то-Д-я от представл.у-ка, че приема условията в проекта на д-вор;1.9.Д-т и информ. за доказ.на изиск. към у-ка по т.9.13. от р-то-списък на д-те, съдър. се в офертата, подписан от у-ка;1.10.Подизпъл., които ще участват при и-то на п-та, ако се предвиждат такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното у-тие.2.Плик №2 с надпис "Предлож.за и-ние на п-та", който следва да съдържа техническото предлож.на у-ка за и-ние на п-та;3. Плик №3 с надпис "Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на у-ка /на хартиен носител/.II.Срок за и-ние на п-та: 24 м-ца, считано от датата на подписване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завърш.на нова проц.за покупки на течни горива – безоловен бензин А 95 Н и гориво за дизелови двигатели- евро дизел, неговия срок се удължава до сключване на д-р с определения за и-тел у-к, в случай, че е открита нова п-ра в срок до 6 мес.преди изтичане срока на д-ра.III.Цената на 1 л. гориво подлежи на промяна единствено при промяна на цените на основния произ.на горива в страната „Лукойл Нефтохим Бургас” АД, като крайната цена на 1 л. гориво се променя, считано от датата на промяната, а предлож.търговска отстъпка без ДДС, за всеки вид гориво, остава постоянна вел.за срока на д-вие на д-ра. Промяната е допустима единствено до р-ра на реалното увел.на разх.на п-я, настъпило като резултат от измененеието на държавно регулираните цени.IV.О-я за отстраняване на у-ка от п-та са:1.Наличието на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП;2.Налич.на някоя от хипотезите по чл. 69. ал. 1 от ЗОП;3.Непредставянето на някои от д-те по т.III. и VI.3. от настоящето обявл.;4.Несъот.с у-ята и и-та към и-то на поръч.от д-та за участие.;5.В случай, че ц-то предлож.на у-ка надвиш. залож. макс.прог.с-ст в т.II.2.1) от обявл.;6.Представяне на оферта, която не отговаря на и-та, посочени в обявл.и д-та за участие в п-та;7.О-та на у-ка не съд. 3 отделни запечат.,непрозрачни и надписани п-ка;8.При представяне на прилож.или д-ти в общия плик на офер. извън съдърж.на всеки един от 3-те плика. В случай, че КО на 2 или повече оферти са равни, за иконом. най-изгодна се приема тази оферта, в която се предлага най-ниска цена. При условие, че и цените са еднакви в 2 или повече офер., назн.от В-я комисия ще проведе публично жребий за опред.на изпъл.между класир.на 1-во място оферти. С правилата на жребия у-те ще се запознаят непосредствено преди неговото провеждане.V.От датата на публик. на обявл.в елект.вид, ще бъде предоставен пълен достъп по елект.път до д-та за участие в п-та, а именно на и-нет адреса на б-та

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ