00010-2014-0006
Технически редакции | ||
16.04.2014 15:58 ч. : | 16/04/2014 15:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.04.2014 15:58 ч. : | 16/04/2014 15:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443
Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsek.com.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Силвия Златкова, България 1431, София, Тел.: 02 9159444
Място/места за контакт: "Деловодство"Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Приготвяне и ежедневна доставка на храна по диети за пациентите на УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД.
Възлагане на обществена поръчка
Обектът на обществената поръчка, включва: 1. Ежедневно приготвяне и доставяне на храна в индивидуални термоустойчиви кутии и съдове, собственост на Изпълнителя, след получена от възложителя писмена заявка, приготвяна чрез използване на висококачествени продукти, несъдържащи вредни за здравето примеси и добавки и съгласно изискванията на Диети с № 1 – 15, съгласно „Сборник рецепти за диетични ястия за заведенията за обществено хранене и лечебно-профилактичните заведения”, изд. 1984 г. на МЗ, Наредба № 23/19.07.2005 г. на министъра на здравеопазването за физиологичните норми за хранене на населението, при спазване грамажа на порциите, вкусовите качества, технологичните изисквания за приготвяне на диетични храни и добър външен вид и изискванията за хигиена, качество и енергийна стойност на храната, както и разнообразие на видовете ястия, съобразно нормите за болнично хранене; 2. Количеството обхваща ежедневната нужда на болницата от приготвяне на храна за пациентите при прогнозирано среднодневно количество – 139 порции за закуска, обяд и вечеря. Количествата и видовете храна за всяко хранене се определят в заявка, подадена от Възложителя до 09,00 ч. на предходния ден, а за новопостъпили пациенти – до 12,00 ч. на същия ден; Количествата храна, заявени от Възложителя, се доставят както следва: закуска: от 07,00 часа до 07,30 часа; обяд - от 11,30 часа до 12,00 часа и вечеря - от 17,30 часа до 18,00 часа; 3. Доставяне на готовата храна с транспорт, собственост на участника, който следва да отговаря на хигиеннните изисквания за транспорт на хранителни продукти.4. Предложената храна за пациентите следва да включва пълно дневно меню, състоящо се от закуска, обяд и вечеря, като специфичните диети, изискващи повече от три хранения на ден, следва да бъдат включени и калкулирани в дневното меню. Към всяка диета следва да бъде предвидено и необходимото количество хляб; 5. Приемане, измиване и дезинфекциране от страна на Изпълнителя на използваната от Възложителя посуда;6. Участникът трябва да извършва извозване на биоразградимите продукти, оставащи от доставената храна по изпълнението на договора до производствената си база, както и да ги събира разделно, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредба за разделно събиране на биооотпадъците, приета с МПС №257 от 06.12.2013 г., обн. ДВ, бр.107 от 13.12.2013г.7. Предмета на поръчката се изпълнява съгласно условията на Възложителя и действащите в страната стандарти и нормативни документи; 8. Възложителят си запазва правото да поръчва различни по вид и брой диети, както и в изключителни случаи да увеличава или намалява количеството на готовата храна, както и да изисква в рамките на договорената цена за 1 храноден промени в състава, калоричността и вида на храната.
55523000 (EA26)
Описание:
НЕ
НЕ
Количеството обхваща ежедневната нужда на болницата от приготвяне на храна за пациентите при прогнозирано среднодневно количество – 139 порции за закуска, обяд и вечеря. Количествата и видовете храна за всяко хранене се определят в заявка, подадена от Възложителя до 09,00 ч. на предходния ден, а за новопостъпили пациенти – до 12,00 ч. на същия ден; Количествата храна, заявени от Възложителя, се доставят както следва: закуска: от 07,00 часа до 07,30 часа; обяд - от 11,30 часа до 12,00 часа и вечеря - от 17,30 часа до 18,00 часа. Посочената по-долу максимална прогнозна стойност на обществената поръчка е за 101 470 хранодни /730 дни x 139 порции/ и е в лева без ДДС.
НЕ
24
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Условия на гаранцията за участие:1.1.Гаранцията за участие се представя в една от формите, посочени в чл. 60 от ЗОП, а именно:А/ парична сума.В случай на представяне на гаранция под форма на парична сума: паричната сума може да бъде внесена в брой в касата на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД или чрез банков превод по разплащателна сметка на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД: “РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN: BG58RZBB91551066708610; BIC: RZBBBGSF.Б/ банкова гаранция.В случай на представяне на банкова гаранция:тя трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 40 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника и да съдържа условията за нейното задържане и освобождаване;в нея следва да бъдат посочени случаите по чл. 61, ал. 1 от ЗОП, в които УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД ще упражни правото си на задържането й;следва да бъде неотменяема.1.2.Възложителят освобождава гаранциите за участие, когато не е налице някое от условията за задържане, посочени в чл.62, ал.1 от ЗОП:а) на отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител;б) на класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.1.3.Участникът, е необходимо:1.в случай на представяне на гаранция под формата на парична сума, да посочи в офертата си банковата сметка, по която да му бъде преведена сумата от гаранцията, при освобождаването й по банков път.2. в случай на представяне на банкова гаранция, да се яви в отдел “Пазарни проучвания и доставки” за получаване на оригинала й в сроковете по чл. 62, ал. 1 от ЗОП, когато са налице условията за освобождаването й.1.4. Възложителят има право:а) в случаите по чл.61, ал.1 от ЗОП да задържи гаранцията за участие, когато е представена под формата на парична сума;б) в случаите по чл.61, ал.2 от ЗОП да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма.1.2.Размерът на гаранцията за участие в обществената поръчка е: 5073.50 /пет хиляди седемдесет и три лв., петдесет стотинки/ без ДДС. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора:2.1.Условия на гаранцията за изпълнение на договора:2.1.1. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от формите, посочени в чл. 60, ал.1 от ЗОП, а именно:А/ парична сума.В случаите на представяне на гаранция под форма на парична сума тя може да бъде внесена в брой в касата на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД или чрез банков превод по разплащателна сметка на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД: “РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN: BG58RZBB91551066708610; BIC: RZBBBGSF.Участникът следва да посочи в офертата си банковата сметка, по която да му бъде преведена сумата от гаранцията за изпълнение на договора в случаите на освобождаването й по банков път, ако той бъде определен за изпълнител.Б/ банкова гаранция.В случай на представяне на банкова гаранция за изпълнение на договора, тя трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 40 дни след изтичане срока на договора;следва да бъде неотменяема и безусловна;в нея да бъде посочено Решението на Възложителя, с което участникът е определен за изпълнител и поканен да сключи договор;да съдържа текст, че УСБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД има право да упражни правата по банковата гаранция за изпълнение на договора в случаите, посочени в договора.2.1.2. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.2.2. Размер на гаранцията за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора и се представя в деня на подписване на договора.
Плащането се извършва с платежно нареждане по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, отложено, в срок до 60 дни от изтичането на месеца, за който се отнася съответното плащане, срещу издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура и представен обобщен отчет /описателна калкулация по дни/ за доставената храна по диети за пациентите.
В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица се изисква създаване на юридическо лице, което да е обвързано с офертата, подадена от обединението, съгласно чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП.
I.Изисквания за изпълнение на услугите, обект на поръчката:1.Предложената храна за пациентите да включва пълно дневно меню, състоящо се от закуска, обяд и вечеря. Специфичните диети, изискващи повече от 3 хранения на ден, да бъдат включени и калкулирани в дневното меню.2.При приготвянето.на храната, следва да се спазват изискванията за хигиена, качество и енергийна стойност на храната, както и разнообразие на видовете ястия съобразно нормите за болнично хранене.3.Храните за стационарно болните, да бъдат приготвяни при спазване грамажа на порциите , вкусовите качества и технологичните изисквания за приготвяне на диетични храни и добър външен вид.4.За приготвянето на ястията, трябва да се използват висококачествени продукти, несъдържащи вредни за здравето примеси и добавки.5.Болничната храна да отговаря на изискванията за качество, според действащите в страната стандарти и нормативни документи;6.Предлаганите за доставка храни, трябва да отговарят на изискванията на Диети с №1–15, съгласно, „Сборник рецепти за диетични ястия за заведенията за обществено хранене и лечебно-профилактичните заведения”, изд. 1984 г. на МЗ и Наредба №23/19.07.2005г. на Министъра на здравеопазването за физиологичните норми за хранене на населението.7. Участниците следва да предложат варианти на седмични менюта, разработени на база диети от №1 до №15, съобразени с начина на хранене и изискванията за диетичен режим, съгласно „Сборник рецепти за диетични ястия за заведенията за обществено хранене и лечебно-профилактичните заведения” с предвидено и небходимото количество хляб.8.Към всяка диета следва да бъде предвидено и необходимото количество хляб.ІІ.Изисквания за изпълнение и качество на доставките:1.Храната да се доставя след получена от възложителя писмена заявка.2.Изпълнителят трябва предварително да представя за съгласуване от страна на Възложителя до сряда на предходната седмица, меню за готова храна и закуски за всяка следваща седмица. В менюто да е описано количеството, съдържанието на белтъчини, мазнини, въглехидрати и калории.3.Готовата храна, да се доставя със специализирани транспортни средства, регистрирани по реда на Закона за храните, които следва да отговарят на хигиеннните изисквания за транспорт на хранителни продукти, разписани от съответните компетентни органи.4.Храната да бъде доставена в индивидуални термоустойчиви кутии и съдове, собственост на Изпълнителя. Едновременно с предаването на храната, Изпълнителят приема и използваната посуда, която следва да бъде измита и дезинфекцирана от него.5.Всяка доставка следва да е съпроводена с:5.1.декларация, подписана и подпечатана от технолога обществено хранене и от диетолога на Изпълнителя,че храната е приготвена, съгласно изискванията на „Сборник рецепти за диетични ястия за заведенията за обществено хранене и лечебно-профилактичните заведения”, изд. 1984 г. на МЗ и Наредба №23/19.07.2005г. на Министъра на здравеопазването за физиологичните норми за хранене на населението;5.2.сертификати за произхода и качеството на вложените продукти;6. Участникът трябва да извършва извозване на биоразградимите продукти, оставащи от доставената храна по изпълнението на договора до производствената си база, както и да ги събира разделно, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредба за разделно събиране на биооотпадъците, приета с МПС №257 от 06.12.2013 г., обн. ДВ, бр.107 от 13.12.2013г
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
Цената на документацията е в лева, без ДДС. Заплатени в брой на касата на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД, или чрез банков превод по разплащателна сметка на болницата: “РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN: BG58RZBB91551066708610; BIC: RZBBBGSF. Получаване на документацията: от отдел "Пазарни проучвания и доставки" на УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" №52 А.
Български
120
В сградата на УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД - гр. София,. Зала №1, партерен етаж , бул.„Пенчо Славейков” №52А
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, могат да присъстват при извършване на действията по чл.68, ал.3 от ЗОП. Датата и часа на отваряне на плика “предлагана цена” ще бъдат оповестени на интернет адреса на болницата, а именно: www.uhsek.com
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
I.Офертата от у-ка следва да съдържа 3 отделни запеч. непроз. и надп. плика: 1.Плик №1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят изискваните от В-я документи, отнасящи се до к-те за подбор на участниците, съгласно чл. 56 от ЗОП: 1.1.Оферта (Образец-А); 1.2. Документи и информация за доказване на и-та към у-ка по т. 9.1. от р-нието за откриване – д-тите, посочени в т. III.2.1.) от обявл.;1.3.Документ и информация за доказване на изискването към участника по т. 9.3. от р-нието - документ за внесена гаранция за участие във форма и размер, съгласно раздел III.1., подр. III.1.1.) от обявлението;1.4.Докум. и информ. за доказване на икон. и финан. състояние на участника по чл.50 от ЗОП и т.9.5.1. от р-то, посочени в т.III.2.2.) от обявлението;1.5. Докум. и инфор. за доказ. на технич. възмож.и квал. на участ. по чл.51 от ЗОП и т.9.6.1. от р-то, посочени и в т. III.2.3.) от обявлението;1.6.Д-ти и информ. за доказване на изиск. към участника по т.9.7. от решението:1.6.1. Д-ция за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.2 и 3 и ал.2, т.1 и 3 от ЗОП;1.6.2. Д-ция по чл. 47, ал. 1, т.1 и ал.2, т.2, т.2а и т.5от ЗОП и 1.6.3.Д-ция за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 ЗОП;1.7.Документ и информ. за доказване на изиск. към у-ка по т.9.9. от р-то - копие на д-та за закуп.на д-та за участие;1.8.Д-т и информ. за доказване на изиск. към у-ка по т.9.11. от р-то-Д-я от представл.у-ка, че приема условията в проекта на д-вор;1.9.Д-т и информ. за доказ.на изиск. към у-ка по т.9.13. от р-то-списък на д-те, съдър. се в офертата, подписан от у-ка;1.10.Подизпъл., които ще участват при и-то на п-та, ако се предвиждат такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното у-тие.2.Плик №2 с надпис "Предлож.за и-ние на п-та", който следва да съдържа техническото предлож.на у-ка за и-ние на п-та;3. Плик №3 с надпис "Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на у-ка /на хартиен носител/.II.Срок за и-ние на п-та: 24 м-ца, считано от датата на подписване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завърш.на нова проц.за покупки на течни горива – безоловен бензин А 95 Н и гориво за дизелови двигатели- евро дизел, неговия срок се удължава до сключване на д-р с определения за и-тел у-к, в случай, че е открита нова п-ра в срок до 6 мес.преди изтичане срока на д-ра.III.Цената на 1 л. гориво подлежи на промяна единствено при промяна на цените на основния произ.на горива в страната „Лукойл Нефтохим Бургас” АД, като крайната цена на 1 л. гориво се променя, считано от датата на промяната, а предлож.търговска отстъпка без ДДС, за всеки вид гориво, остава постоянна вел.за срока на д-вие на д-ра. Промяната е допустима единствено до р-ра на реалното увел.на разх.на п-я, настъпило като резултат от измененеието на държавно регулираните цени.IV.О-я за отстраняване на у-ка от п-та са:1.Наличието на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП;2.Налич.на някоя от хипотезите по чл. 69. ал. 1 от ЗОП;3.Непредставянето на някои от д-те по т.III. и VI.3. от настоящето обявл.;4.Несъот.с у-ята и и-та към и-то на поръч.от д-та за участие.;5.В случай, че ц-то предлож.на у-ка надвиш. залож. макс.прог.с-ст в т.II.2.1) от обявл.;6.Представяне на оферта, която не отговаря на и-та, посочени в обявл.и д-та за участие в п-та;7.О-та на у-ка не съд. 3 отделни запечат.,непрозрачни и надписани п-ка;8.При представяне на прилож.или д-ти в общия плик на офер. извън съдърж.на всеки един от 3-те плика. В случай, че КО на 2 или повече оферти са равни, за иконом. най-изгодна се приема тази оферта, в която се предлага най-ниска цена. При условие, че и цените са еднакви в 2 или повече офер., назн.от В-я комисия ще проведе публично жребий за опред.на изпъл.между класир.на 1-во място оферти. С правилата на жребия у-те ще се запознаят непосредствено преди неговото провеждане.V.От датата на публик. на обявл.в елект.вид, ще бъде предоставен пълен достъп по елект.път до д-та за участие в п-та, а именно на и-нет адреса на б-та
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
16.04.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ