Версия за печат

00010-2014-0006

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsek.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Силвия Златкова, България 1431, София, Тел.: 02 9159444

Място/места за контакт: "Деловодство"

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Приготвяне и ежедневна доставка на храна по диети за пациентите на УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: гр. София, бул. “Пенчо Славейков” №52А, сградата на УСБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД и гр. София, ул. “Коньовица” №65, “Клиника по съдова хирургия и ангиология ”, разположена на територията на НКБ.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обектът на обществената поръчка, включва: 1. Ежедневно приготвяне и доставяне на храна в индивидуални термоустойчиви кутии и съдове, собственост на Изпълнителя, след получена от възложителя писмена заявка, приготвяна чрез използване на висококачествени продукти, несъдържащи вредни за здравето примеси и добавки и съгласно изискванията на Диети с № 1 – 15, съгласно „Сборник рецепти за диетични ястия за заведенията за обществено хранене и лечебно-профилактичните заведения”, изд. 1984 г. на МЗ, Наредба № 23/19.07.2005 г. на министъра на здравеопазването за физиологичните норми за хранене на населението, при спазване грамажа на порциите, вкусовите качества, технологичните изисквания за приготвяне на диетични храни и добър външен вид и изискванията за хигиена, качество и енергийна стойност на храната, както и разнообразие на видовете ястия, съобразно нормите за болнично хранене; 2. Количеството обхваща ежедневната нужда на болницата от приготвяне на храна за пациентите при прогнозирано среднодневно количество – 139 порции за закуска, обяд и вечеря. Количествата и видовете храна за всяко хранене се определят в заявка, подадена от Възложителя до 09,00 ч. на предходния ден, а за новопостъпили пациенти – до 12,00 ч. на същия ден; Количествата храна, заявени от Възложителя, се доставят както следва: закуска: от 07,00 часа до 07,30 часа; обяд - от 11,30 часа до 12,00 часа и вечеря - от 17,30 часа до 18,00 часа; 3. Доставяне на готовата храна с транспорт, собственост на участника, който следва да отговаря на хигиеннните изисквания за транспорт на хранителни продукти.4. Предложената храна за пациентите следва да включва пълно дневно меню, състоящо се от закуска, обяд и вечеря, като специфичните диети, изискващи повече от три хранения на ден, следва да бъдат включени и калкулирани в дневното меню. Към всяка диета следва да бъде предвидено и необходимото количество хляб; 5. Приемане, измиване и дезинфекциране от страна на Изпълнителя на използваната от Възложителя посуда;6. Участникът трябва да извършва извозване на биоразградимите продукти, оставащи от доставената храна по изпълнението на договора до производствената си база, както и да ги събира разделно, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредба за разделно събиране на биооотпадъците, приета с МПС №257 от 06.12.2013 г., обн. ДВ, бр.107 от 13.12.2013г.7. Предмета на поръчката се изпълнява съгласно условията на Възложителя и действащите в страната стандарти и нормативни документи; 8. Възложителят си запазва правото да поръчва различни по вид и брой диети, както и в изключителни случаи да увеличава или намалява количеството на готовата храна, както и да изисква в рамките на договорената цена за 1 храноден промени в състава, калоричността и вида на храната.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

55523000 (EA26)

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции (За пациенти )

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Количеството обхваща ежедневната нужда на болницата от приготвяне на храна за пациентите при прогнозирано среднодневно количество – 139 порции за закуска, обяд и вечеря. Количествата и видовете храна за всяко хранене се определят в заявка, подадена от Възложителя до 09,00 ч. на предходния ден, а за новопостъпили пациенти – до 12,00 ч. на същия ден; Количествата храна, заявени от Възложителя, се доставят както следва: закуска: от 07,00 часа до 07,30 часа; обяд - от 11,30 часа до 12,00 часа и вечеря - от 17,30 часа до 18,00 часа. Посочената по-долу максимална прогнозна стойност на обществената поръчка е за 101 470 хранодни /730 дни x 139 порции/ и е в лева без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
507350 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Условия на гаранцията за участие:1.1.Гаранцията за участие се представя в една от формите, посочени в чл. 60 от ЗОП, а именно:А/ парична сума.В случай на представяне на гаранция под форма на парична сума: паричната сума може да бъде внесена в брой в касата на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД или чрез банков превод по разплащателна сметка на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД: “РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN: BG58RZBB91551066708610; BIC: RZBBBGSF.Б/ банкова гаранция.В случай на представяне на банкова гаранция:тя трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 40 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника и да съдържа условията за нейното задържане и освобождаване;в нея следва да бъдат посочени случаите по чл. 61, ал. 1 от ЗОП, в които УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД ще упражни правото си на задържането й;следва да бъде неотменяема.1.2.Възложителят освобождава гаранциите за участие, когато не е налице някое от условията за задържане, посочени в чл.62, ал.1 от ЗОП:а) на отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител;б) на класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.1.3.Участникът, е необходимо:1.в случай на представяне на гаранция под формата на парична сума, да посочи в офертата си банковата сметка, по която да му бъде преведена сумата от гаранцията, при освобождаването й по банков път.2. в случай на представяне на банкова гаранция, да се яви в отдел “Пазарни проучвания и доставки” за получаване на оригинала й в сроковете по чл. 62, ал. 1 от ЗОП, когато са налице условията за освобождаването й.1.4. Възложителят има право:а) в случаите по чл.61, ал.1 от ЗОП да задържи гаранцията за участие, когато е представена под формата на парична сума;б) в случаите по чл.61, ал.2 от ЗОП да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма.1.2.Размерът на гаранцията за участие в обществената поръчка е: 5073.50 /пет хиляди седемдесет и три лв., петдесет стотинки/ без ДДС. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора:2.1.Условия на гаранцията за изпълнение на договора:2.1.1. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от формите, посочени в чл. 60, ал.1 от ЗОП, а именно:А/ парична сума.В случаите на представяне на гаранция под форма на парична сума тя може да бъде внесена в брой в касата на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД или чрез банков превод по разплащателна сметка на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД: “РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN: BG58RZBB91551066708610; BIC: RZBBBGSF.Участникът следва да посочи в офертата си банковата сметка, по която да му бъде преведена сумата от гаранцията за изпълнение на договора в случаите на освобождаването й по банков път, ако той бъде определен за изпълнител.Б/ банкова гаранция.В случай на представяне на банкова гаранция за изпълнение на договора, тя трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 40 дни след изтичане срока на договора;следва да бъде неотменяема и безусловна;в нея да бъде посочено Решението на Възложителя, с което участникът е определен за изпълнител и поканен да сключи договор;да съдържа текст, че УСБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД има право да упражни правата по банковата гаранция за изпълнение на договора в случаите, посочени в договора.2.1.2. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.2.2. Размер на гаранцията за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора и се представя в деня на подписване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва с платежно нареждане по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, отложено, в срок до 60 дни от изтичането на месеца, за който се отнася съответното плащане, срещу издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура и представен обобщен отчет /описателна калкулация по дни/ за доставената храна по диети за пациентите.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица се изисква създаване на юридическо лице, което да е обвързано с офертата, подадена от обединението, съгласно чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

I.Изисквания за изпълнение на услугите, обект на поръчката:1.Предложената храна за пациентите да включва пълно дневно меню, състоящо се от закуска, обяд и вечеря. Специфичните диети, изискващи повече от 3 хранения на ден, да бъдат включени и калкулирани в дневното меню.2.При приготвянето.на храната, следва да се спазват изискванията за хигиена, качество и енергийна стойност на храната, както и разнообразие на видовете ястия съобразно нормите за болнично хранене.3.Храните за стационарно болните, да бъдат приготвяни при спазване грамажа на порциите , вкусовите качества и технологичните изисквания за приготвяне на диетични храни и добър външен вид.4.За приготвянето на ястията, трябва да се използват висококачествени продукти, несъдържащи вредни за здравето примеси и добавки.5.Болничната храна да отговаря на изискванията за качество, според действащите в страната стандарти и нормативни документи;6.Предлаганите за доставка храни, трябва да отговарят на изискванията на Диети с №1–15, съгласно, „Сборник рецепти за диетични ястия за заведенията за обществено хранене и лечебно-профилактичните заведения”, изд. 1984 г. на МЗ и Наредба №23/19.07.2005г. на Министъра на здравеопазването за физиологичните норми за хранене на населението.7. Участниците следва да предложат варианти на седмични менюта, разработени на база диети от №1 до №15, съобразени с начина на хранене и изискванията за диетичен режим, съгласно „Сборник рецепти за диетични ястия за заведенията за обществено хранене и лечебно-профилактичните заведения” с предвидено и небходимото количество хляб.8.Към всяка диета следва да бъде предвидено и необходимото количество хляб.ІІ.Изисквания за изпълнение и качество на доставките:1.Храната да се доставя след получена от възложителя писмена заявка.2.Изпълнителят трябва предварително да представя за съгласуване от страна на Възложителя до сряда на предходната седмица, меню за готова храна и закуски за всяка следваща седмица. В менюто да е описано количеството, съдържанието на белтъчини, мазнини, въглехидрати и калории.3.Готовата храна, да се доставя със специализирани транспортни средства, регистрирани по реда на Закона за храните, които следва да отговарят на хигиеннните изисквания за транспорт на хранителни продукти, разписани от съответните компетентни органи.4.Храната да бъде доставена в индивидуални термоустойчиви кутии и съдове, собственост на Изпълнителя. Едновременно с предаването на храната, Изпълнителят приема и използваната посуда, която следва да бъде измита и дезинфекцирана от него.5.Всяка доставка следва да е съпроводена с:5.1.декларация, подписана и подпечатана от технолога обществено хранене и от диетолога на Изпълнителя,че храната е приготвена, съгласно изискванията на „Сборник рецепти за диетични ястия за заведенията за обществено хранене и лечебно-профилактичните заведения”, изд. 1984 г. на МЗ и Наредба №23/19.07.2005г. на Министъра на здравеопазването за физиологичните норми за хранене на населението;5.2.сертификати за произхода и качеството на вложените продукти;6. Участникът трябва да извършва извозване на биоразградимите продукти, оставащи от доставената храна по изпълнението на договора до производствената си база, както и да ги събира разделно, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредба за разделно събиране на биооотпадъците, приета с МПС №257 от 06.12.2013 г., обн. ДВ, бр.107 от 13.12.2013г

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участникът в процедурата следва да представи документи и информация удостоверяващи неговия статут: 1. копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър – когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, вписан в търговския регистър на Агенцията по вписванията; 2. копие от личната карта – когато участникът е физическо лице; 3. документ, еквивалентен на документа по т. 1, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която е установен – когато участникът е чуждестранно юридическо лице (закона на държавата, в която участникът е установен, се определя по смисъла на § 1, т. 7 от Допълнителните разпоредби на ЗОП; 4. нотариално заверен договор за създаване на обединение - когато участникът е обединение, което не е юридическо лице (в тези случаи, на основание чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, в обявлението за обществената поръчка е записано изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът – обединение на физически и/или юридически лица, бъде определено за изпълнител на обществената поръчка).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Декларация за общия оборот и за оборота на услугата, която е обект на поръчката, за всяка една от последните три години /2011, 2012 и 2013 г./; 2. Годишен финансов отчет (счетоводен баланс, отчет за приходите и радходите, отчет за паричните потоци, отчет за собствения капитал) за 2011, 2012 и 2013 г.., заверен от регистриран одитор в случаите, когато това се изисква от Закона за счетоводството – заверено от участника копие, или еквивалентен документ (за участниците които не са регистрирани съгласно българското законодателство); Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът трябва да е реализирал оборот от услугата, обект на поръчката, за всяка една от последните три години /2011, 2012 и 2013 г../, в размер на 170 000 лв. без ДДС за година, представляващ приблизително 1/3 от посочената от Възложителя в т.II.2.1) от настоящото обявление и в т. 7 от решение за откриване на процедурата максимална прогнозна стойност.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Спис. на осн. дог. за услуги,които са обект на поръчката, изпълн. през посл. 3 години /2011, 2012 и 2013 г./, вкл. стойн., датите и получ., както и кой/кои от д-рите са по ЗОП или НВМОП, придружен от препоръки за добро изпълн. – мин. три броя /зав. от у-ка копия/;2.Документ, доказващ че уч-кът разполага със собств. или наета Кухня майка на територ. на гр. София за срока на д-ра, отг. на обема /среднодн. кол.–139 порции за закуска, обяд и вечеря/ и спецификата на поръчката /приготв. на храна за сърдечно-болни пациенти/, и изискв. за подг. и приготв. на храната, регистр. от комп. орган по ЗХ;3.Нот.зав. копие на удостов. за регистр. на Кухнята майка по т.2., изд. от компет. орган по ЗХ;4. Списък на специализ. трансп. средства, с които участн. разполага за изпълнение на усл., обект на поръчката, които са регистр. по реда на ЗХ, с посочване на марка, модел и рег. №;5.Нот.завер. копия на удостовер. за регистр. на трансп. средства по т.4., издад. от компетен. орган по ЗХ;6.Д-ция от представл. у-ка /свободен текст/, че посочените в т.4., трансп. средства, с които ще превозва приготв. храна, са оборудвани с падаща платформа и стелажни колички за превоз на храна в термоуст. кутии и съдове;7.Д-ция от представляващия участника /свободен текст/, че за превозване на термоустойчивите кутии с храна, ще се използват единствено трансп. средства, посочени в т.4., притежаващи удостовер. за регистр., изд. от компетентния орган по ЗХ;8.Д-ция от представляващия участника /свободен текст/, че трансп. средства, с които ще превозва приготв. храна, ще се измиват и дезинф. ежедневно, съгл. хиги. норми разписани от съотв. Комп. органи.9.Д-ция от представл. участника /свободен текст/, че разпол. с мин. 8 бр. стел. колички с възможн. за превозв. на около 40 бр. термоуст. кутии върху всяка от тях;10.Снимков материал на стелажн. колички, които уч-ът ще използва за превозв. на термоуст. кутии с храна;11.Списък на технол. обор., с което уч-ът разпол. за приготв. на храната;12.Сх. на разполож. на технол. оборудване/в т.ч. обор. за съхр. на прод. в кухнята.13.Д-ция от представл. Уч-ка /свободен текст/, че разпол. с мин. 278 броя термоуст. кутии;14.Каталог, снимков матер. и мостри на термоуст. кутии и съдове, с които участникът разполага за доставка на приготв. храна, от които да е видното следното: какви са размерите на кутиите, с колко гнезда са оферир. кутии, какви са размерите на гнездата, какви са съдовете за храната, предназнач. за оферираните кутии и капаците за тях;15.Д-ция от представляващия участника /свободен текст/, че всички термоуст. кутии и съдове ще се приемат, измиват и дезинф. от изпълн. на поръчката, съгл. хиг.норми разписани от компент. органи;16.Списък на техн. лица, вкл. и тези отговар. за контр. на кач., придружени с дипл. и сертиф. за тяхната квалиф /заверени от участника копия/;17.Зав. от у-ка копие на с-кат ISO 22 000:2005 или еквивал., издад. от акредитирана институция или агенция за у-ие на кач., удостовер. Съответств. на с-ма за управл. на безопасн. на хран. в обектите на у-ка, за дейности покриващи обекта на поръчката;18.Заверено от уч-ка копие на сертиф., издаден от акредитир. институция или агенция за у-ие на кач., удостовер. съответствието на с-ма за у-ние на к-то на у-ка с БДС EN ISO 9001:2008 или еквивал.; 19. Зав. от у-ка копие на серт., издаден от акредит. институция или агенция за у-ие на кач., удостовер. Съответств. на с-ма за у-ие на околн. среда с ISO 14001:2004 или еквивал.;.20. Зав. от у-ка копие на серт, изд. от акредитир. институция или агенция за у-ие на кач., удостов. съответств. на с-ма за у-ие на околната среда с BS OHSAS 18001 или еквивал.;21.Заверен от участн. сертификат за внедрена с-ма за анал. и контр. на крит. точки /HACCP/ или еквивал.22. Декл. от представл. Уч-ка /свободен текст/, че уч-ът се задълж. да изв. биоразгр. продукти, оставащи от дост. храна по изпълн. на д-ра до произв. си база, както и да ги събира разделно. ;23.У-кът може да пред. и др. док., доказв. техн. и проф. му възможн.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Участникът трябва да има изпълнени поне три договора по Закона за обществени поръчки /ЗОП/ или НВМОП, за извършване на услугите, които са обект на поръчката, за последните три години /2011, 2012 и 2013г./;2.Участникът трябва да разполага със собствена или наета Кухня–майка на територията на гр. София за срока на договора, отговаряща на обема и спецификата на поръчката, и изискванията за подготовка на предлаганата храна, регистр. от компетентния орган по Закона за храните; 3. Участникът трябва да разполага със специализирани транспортни средства, оборудвани с падаща платформа и стелажни колички за превоз на храна в термоустойчиви кутии и съдове, които да са регистрирани .по реда на Закона за храните;4.Специализираните транспортни средства, с които участника ще превозва термоустойчивите кутии с храна, следва да отговарят на хигиенните норми, разписани от съответните компетентни органи;5.Участникът трябва да разполага с минимум 8 броя стелажни колички с възможност за превозване на около 40 бр. термоустойчиви кутии върху всяка от тях;6. За приготвянето на среднодневно количество от 139 порции за закуска, обяд и вечеря, участникът трябва да разполога със следното технологично оборудване:6.1. минимум един брой електропарен казан;6.2. минимум два броя готварски печки;6.3. минимум три броя фурни.7. Участникът трябва да разполага с минимум 278 бр. термоустойчиви кутии с 3 гнезда, със следните ориентировъчни размери: на долната част - 395/310/100мм/, на капака-395/310/50мм/, диаметър.на голямото гнездо – около 22см, диаметър на малките гнезда-около 12см. Всяка кутия следва да съдържа и необходимите съдове за хранене, отговарящи на размера на гнездата.8. Участникът трябва да разполага с необходимия брой квалифициран персонал за изпълнение на услугите, в т. ч. технолог ОХ, специалист-диетолог и минимум двама готвачи;9. Участникът трябва да притежава валиден сертификат ISO 22 000:2005 или еквивалентен, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството, удостоверяващ съответствието на система за управление на безопасността на храните на обектите на участника, за дейности покриващи обекта на поръчката;10. Участникът трябва да притежава валиден сертификат, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството, удостоверяващ съответствието на система за управление на качеството на участника с БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентно. 11.Участникът трябва да притежава валиден сертификат, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството, удостоверяващ съответствието на система за управление на околната среда с ISO 14001:2004 или еквивалентно.12. Участникът трябва да притежава валиден сертификат, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството, удостоверяващ съответствието на система за управление на здравето и безопасност при работа с BS OHSAS 18001 или еквивалентно.13. Участникът трябва да има внедрена система за анализ и контрол на критичните точки /HACCP/ или еквивалентна. 14.Участникът трябва да извършва извозване на биоразградимите продукти, оставащи от доставената храна по изпълнението на договора до производствената си база, както и да ги събира разделно, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредба за разделно събиране на биооотпадъците, приета с МПС №257 от 06.12.2013 г., обн. ДВ, бр.107 от 13.12.2013г.
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16.05.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 7 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е в лева, без ДДС. Заплатени в брой на касата на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД, или чрез банков превод по разплащателна сметка на болницата: “РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN: BG58RZBB91551066708610; BIC: RZBBBGSF. Получаване на документацията: от отдел "Пазарни проучвания и доставки" на УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" №52 А.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
26.05.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

В сградата на УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД - гр. София,. Зала №1, партерен етаж , бул.„Пенчо Славейков” №52А

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, могат да присъстват при извършване на действията по чл.68, ал.3 от ЗОП. Датата и часа на отваряне на плика “предлагана цена” ще бъдат оповестени на интернет адреса на болницата, а именно: www.uhsek.com



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

I.Офертата от у-ка следва да съдържа 3 отделни запеч. непроз. и надп. плика: 1.Плик №1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят изискваните от В-я документи, отнасящи се до к-те за подбор на участниците, съгласно чл. 56 от ЗОП: 1.1.Оферта (Образец-А); 1.2. Документи и информация за доказване на и-та към у-ка по т. 9.1. от р-нието за откриване – д-тите, посочени в т. III.2.1.) от обявл.;1.3.Документ и информация за доказване на изискването към участника по т. 9.3. от р-нието - документ за внесена гаранция за участие във форма и размер, съгласно раздел III.1., подр. III.1.1.) от обявлението;1.4.Докум. и информ. за доказване на икон. и финан. състояние на участника по чл.50 от ЗОП и т.9.5.1. от р-то, посочени в т.III.2.2.) от обявлението;1.5. Докум. и инфор. за доказ. на технич. възмож.и квал. на участ. по чл.51 от ЗОП и т.9.6.1. от р-то, посочени и в т. III.2.3.) от обявлението;1.6.Д-ти и информ. за доказване на изиск. към участника по т.9.7. от решението:1.6.1. Д-ция за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.2 и 3 и ал.2, т.1 и 3 от ЗОП;1.6.2. Д-ция по чл. 47, ал. 1, т.1 и ал.2, т.2, т.2а и т.5от ЗОП и 1.6.3.Д-ция за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 ЗОП;1.7.Документ и информ. за доказване на изиск. към у-ка по т.9.9. от р-то - копие на д-та за закуп.на д-та за участие;1.8.Д-т и информ. за доказване на изиск. към у-ка по т.9.11. от р-то-Д-я от представл.у-ка, че приема условията в проекта на д-вор;1.9.Д-т и информ. за доказ.на изиск. към у-ка по т.9.13. от р-то-списък на д-те, съдър. се в офертата, подписан от у-ка;1.10.Подизпъл., които ще участват при и-то на п-та, ако се предвиждат такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното у-тие.2.Плик №2 с надпис "Предлож.за и-ние на п-та", който следва да съдържа техническото предлож.на у-ка за и-ние на п-та;3. Плик №3 с надпис "Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на у-ка /на хартиен носител/.II.Срок за и-ние на п-та: 24 м-ца, считано от датата на подписване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завърш.на нова проц.за покупки на течни горива – безоловен бензин А 95 Н и гориво за дизелови двигатели- евро дизел, неговия срок се удължава до сключване на д-р с определения за и-тел у-к, в случай, че е открита нова п-ра в срок до 6 мес.преди изтичане срока на д-ра.III.Цената на 1 л. гориво подлежи на промяна единствено при промяна на цените на основния произ.на горива в страната „Лукойл Нефтохим Бургас” АД, като крайната цена на 1 л. гориво се променя, считано от датата на промяната, а предлож.търговска отстъпка без ДДС, за всеки вид гориво, остава постоянна вел.за срока на д-вие на д-ра. Промяната е допустима единствено до р-ра на реалното увел.на разх.на п-я, настъпило като резултат от измененеието на държавно регулираните цени.IV.О-я за отстраняване на у-ка от п-та са:1.Наличието на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП;2.Налич.на някоя от хипотезите по чл. 69. ал. 1 от ЗОП;3.Непредставянето на някои от д-те по т.III. и VI.3. от настоящето обявл.;4.Несъот.с у-ята и и-та към и-то на поръч.от д-та за участие.;5.В случай, че ц-то предлож.на у-ка надвиш. залож. макс.прог.с-ст в т.II.2.1) от обявл.;6.Представяне на оферта, която не отговаря на и-та, посочени в обявл.и д-та за участие в п-та;7.О-та на у-ка не съд. 3 отделни запечат.,непрозрачни и надписани п-ка;8.При представяне на прилож.или д-ти в общия плик на офер. извън съдърж.на всеки един от 3-те плика. В случай, че КО на 2 или повече оферти са равни, за иконом. най-изгодна се приема тази оферта, в която се предлага най-ниска цена. При условие, че и цените са еднакви в 2 или повече офер., назн.от В-я комисия ще проведе публично жребий за опред.на изпъл.между класир.на 1-во място оферти. С правилата на жребия у-те ще се запознаят непосредствено преди неговото провеждане.V.От датата на публик. на обявл.в елект.вид, ще бъде предоставен пълен достъп по елект.път до д-та за участие в п-та, а именно на и-нет адреса на б-та

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ