Версия за печат

00010-2014-0006

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-25-58 от 16.04.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

А) за откриване на процедура


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

УСБАЛССЗ"Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" № 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsek.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване


А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОТКРИВАНЕ

ОТКРИВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

чл. 16, ал. 8 от ЗОП

IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

Услуги
ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

Приготвяне и ежедневна доставка на храна по диети за пациентите на УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД.Обектът на обществената поръчка, включва: 1. Ежедневно приготвяне и доставяне на храна в индивидуални термоустойчиви кутии и съдове, собственост на Изпълнителя, след получена от възложителя писмена заявка, приготвяна чрез използване на висококачествени продукти, несъдържащи вредни за здравето примеси и добавки и съгласно изискванията на Диети с № 1 – 15, съгласно „Сборник рецепти за диетични ястия за заведенията за обществено хранене и лечебно-профилактичните заведения”, изд. 1984 г. на МЗ, Наредба № 23/19.07.2005 г. на министъра на здравеопазването за физиологичните норми за хранене на населението, при спазване грамажа на порциите, вкусовите качества, технологичните изисквания за приготвяне на диетични храни и добър външен вид и изискванията за хигиена, качество и енергийна стойност на храната, както и разнообразие на видовете ястия, съобразно нормите за болнично хранене; 2. Количеството обхваща ежедневната нужда на болницата от приготвяне на храна за пациентите при прогнозирано среднодневно количество – 139 порции за закуска, обяд и вечеря. Количествата и видовете храна за всяко хранене се определят в заявка, подадена от Възложителя до 09,00 ч. на предходния ден, а за новопостъпили пациенти – до 12,00 ч. на същия ден; Количествата храна, заявени от Възложителя, се доставят както следва: закуска: от 07,00 часа до 07,30 часа; обяд - от 11,30 часа до 12,00 часа и вечеря - от 17,30 часа до 18,00 часа; 3. Доставяне на готовата храна с транспорт, собственост на участника, който следва да отговаря на хигиеннните изисквания за транспорт на хранителни продукти.4. Предложената храна за пациентите следва да включва пълно дневно меню, състоящо се от закуска, обяд и вечеря, като специфичните диети, изискващи повече от три хранения на ден, следва да бъдат включени и калкулирани в дневното меню. Към всяка диета следва да бъде предвидено и необходимото количество хляб; 5. Приемане, измиване и дезинфекциране от страна на Изпълнителя на използваната от Възложителя посуда;6. Участникът трябва да извършва извозване на биоразградимите продукти, оставащи от доставената храна по изпълнението на договора до производствената си база, както и да ги събира разделно, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредба за разделно събиране на биооотпадъците, приета с МПС №257 от 06.12.2013 г., обн. ДВ, бр.107 от 13.12.2013г.7. Предмета на поръчката се изпълнява съгласно условията на Възложителя и действащите в страната стандарти и нормативни документи; 8. Възложителят си запазва правото да поръчва различни по вид и брой диети, както и в изключителни случаи да увеличава или намалява количеството на готовата храна, както и да изисква в рамките на договорената цена за 1 храноден промени в състава, калоричността и вида на храната.

ІV.2) Зелена обществена поръчка
ІV.2.1) Поръчката е "зелена", съгласно обхвата на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки

НЕ

ІV.2.1.2.) "Зелените" критерии присъстват във:
ІV.2.2) Поръчката е "зелена" извън обхвата на Националния план за действие

НЕ


V: МОТИВИ

V.1) Мотиви за избора на процедура

1. Необходимостта от приготвяне и ежедневна доставка на храна по диети за пациентите на УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД. 2. Докладна записка с вх.№ 07-03-355 /14.02.2014г. от Илияна Колева – гл.мед.сестра в УСБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, за предстоящо изтичане срока на договора за приготвяне и ежедневна доставка на храна по диети за пациентите на болницата и 3.представени от комисия, назначена със Заповед РД-18-21/18.02.2014г.: 3.1. Пълно описание на обекта на поръчката 3.2. Предложение за изисквания за изпълнение на услугите, обект на поръчката; 3.3. Предложение за изисквания за изпълнение и качество на доставките; 3.4. Предложение за критерии за оценка на офертите; 3.5.Максимална обща прогнозна стойност за изпълнение на обекта на поръчката за срок от 24 /двадесет и четири /месеца; 3.6.Предложение за минимални изисквания към участниците;

V.3) Настоящата процедура е свързана с процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е:
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: ОДОБРЯВАМ

обявлението и документацията за участие


VII: ОБЖАЛВАНЕ

VII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкулренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София

VII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

16.04.2014 г. 


Възложител

Трите имена: проф. д-р Генчо Начев, д.м.н.
Длъжност: Изпълнителен директор на УСБАЛССЗ"Света Екатерина" ЕАД