Версия за печат

04837-2014-0001

BG-с. Боровци: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Народно читалище „Развитие - 1927”, с.Боровци”, пл. Георги Димитров 1, За: Евгения Тодорова Алексиева, България 3528, с. Боровци, Тел.: 0884 423641

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.berkovitsa.bg.

Адрес на профила на купувача: www.berkovitsa.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Отдих, култура и религия

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител на СМР по проект: „Реконструкция и ремонт на Народно читалище „Развитие - 1927”, с.Боровци”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с. Бързия, общ. Берковица
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Целта на инвестиционния проект е чрез реконструкция и ремонт на покрива, монтаж на нова дограма, полагане на топлоизолации по фасади и изграждане на рампа за инвалиди на читалището да придобие сигурност и комфорт. Извършените дейности целят подобряване санитарно – хигиенните условия и естетиката на една от основните обществени сгради в селото, която е и важен просветителски и образователен център. Подробна информация и визоализация може да намерите в приложения архитектурен проект.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44112400, 45421000, 34928320, 45410000, 45431100

Описание:

Покрив
Монтажни работи на дограма
Парапети
Работи по полагане на мазилка
Работи по полагане на плочки за подови настилки

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ДЕМОНТАЖНИ РАБОТИ НОВИ ВИДОВЕ СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ 1. Мазилки 2. Топлоизолации 3. Облицовки 4. Настилки 5. Покривни работи 6. AL и PVC дограма по спесификация 7. Метална дограма по спесификация

Прогнозна стойност без ДДС
350334.77 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 3 500 лв. (три хиляди и петстотин) без ДДС. 1.1. Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на НЧ „Развитие – 1927”, село Боровци при банка Централна Кооперативна Банка, клон гр.Берковица, IBAN: BG24 CECB 9790 1070 5031 00, BIG: CECB BGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. 1.2. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. 1.3. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 1.4. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранцията без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на НЧ „Развитие – 1927”, село Боровци при банка Централна Кооперативна Банка, клон гр.Берковица, IBAN: BG24 CECB 9790 1070 5031 00, BIG: CECB BGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност – до 30 календарни дни след изтичане срока на договора /след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи/. 2.3. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.4. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.5. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка - Възложителят има право да усвои изцяло или част от Гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по Договора от страна на Изпълнителя, Възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на Изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако Изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; При едностранно прекратяване на Договора от Възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на Изпълнителя по Договора, сумата от Гаранцията за изпълнение на договора се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяване на Договора. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от Възложителя 3 /три/ дни след подписване на констативен акт обр.15 за установяване годността за приемане на строежа. 3. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 4. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. За финансиране на обществената поръчка НЧ „Развитие - 1927”, село Боровци, община Берковица, използва само и единствено финансова помощ по мярка 322 "Обновяване и развитие на населените места" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. 2. Финансирането е обвързано и възможно единствено, при условие, че Държавен Фонд „Земеделие” изпълни задължението си да изплати предвидената за настоящата обществена поръчка финансова помощ, което задължение е под условието, че към 30.10.2014 г. е осигурен бюджет за финансиране на проекта. За осигурен бюджет по смисъла на предходното изречение се счита наличната към посочената дата сума, формирана като сбор от намаленията по договорените средства в процеса на изпълнение на поетите ангажименти от ползвателите, с които са сключени договори за предоставяне на финансова помощ по мярка 322 "Обновяване и развитие на населените места" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. 3. Финансов ресурс Предлаганата от участника цена трябва да е съобразена с финансовия ресурс, който Възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката и който е посочен в обявлението за обществена поръчка като максималната цена на проекта е 350 334,77 лв. (триста и петдесет хиляди триста тридесет и четири лева и 77 стотинки) без ДДС, разпределени по дейности, съгласно Количествено-стойностна сметка (КСС). Участниците задължително изработват предложенията си при съобразяване с максималната стойност на осигурения от Възложителя бюджет като цяло и по дейности, съгласно приложено ККС. Ценовото предложение задължително включва пълния обем дейности по техническата спецификация, като при формиране на общата цена и съответно цената по дейности не трябва да надхвърля максимално предвидения финансов ресурс – при установяване на оферта надхвърляща обявения максимален общ финансов ресурс и/или по някое от дейностите в КСС, офертата на участника ще бъде отстранена от участие в процедурата. 4. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. 5. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложения образец на Проект на Договора за изпълнение на СМР – Приложение № 17.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Начален документ по образец – Приложение № 1 2. Списък на документите, които съдържа офертата на участника с отбелязана страницата/ите, на която/ито се намират, подписан от представляващия участника. 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (оригинал). Този документ се представя, когато лицето, подписващо документи от офертата, не е законен представител на участника, съгласно официалните документи за регистрация на участника. При обединение - ако в споразумението няма посочено лице, което да е упълномощено да представлява всички членове на обединението, тогава се изисква нотариално заверено пълномощно от всеки член на обединението, което да упълномощава същото лице да представлява участника в настоящата процедура. 4. Документ за внесена гаранция за участие (оригинал на платежно нареждане или банкова гаранция) 5. Административни сведения за участника - Приложение № 2 6. Регистрационни документи на участника - Копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, в официален превод. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 7. Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откритата процедура и с инвестиционния проект - Приложение № 3 8. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а (предл.първо), т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - Приложение № 4 9. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. “а“-„д“, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП - Приложение № 5 10. Декларация за участието/неучастието на подизпълнители - Приложение № 6 11. Декларация за съгласие от подизпълнител (попълва се при наличие на такъв) - Приложение № 7 с приложени документи от подизпълнителя съгласно чл. 56 ал. 1 т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП 12. Декларация по чл. 56, ал. 1 т. 11 от ЗОП - Приложение № 8 13. Проект за договор - Приложение № 17 – не се попълва. 14. Нотариално заверено споразумение за създаване на обединение / консорциум (представя се в случаите, когато участникът е обединение/консорциум). 15. Списък на лицата в консорциума/обединението (в случаите когато участникът е обединение / консорциум) - Приложение № 9 16. Декларация от член на обединение/консорциум (в случаите когато участникът е обединение / консорциум) - Приложение № 10 17. Доказателства за изпълнение на изискванията за икономическо и финансово състояние ва участника, съгласно условията на чл. 50 от ЗОП, обявлението и документацията за настоящата поръчка: 17.1. Заверени копия от баланса и отчета за приходите и разходите за предходните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, или представяне от участника на ЕИК (в случаите, когато същите са надлежно публикувани в Търговския реигтър към Агенция по вписванията), като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. Продължава в поле Допълнителна информация
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1 Обстоятелството се декларира със Справка-декларация по член 50 ал.1 т.3 от ЗОП за реализирания оборот и се удостоверява със заверено копие от баланс, отчет за приходите и разходите и справка за приходите на участника, за всяка една от последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове или представяне на ЕИК (в случаите, когато същите са надлежно публикувани в Търговския реигтър към Агенция по вписванията), като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. В случай, че към момента на подаване на офертата не е изготвен годишен финансов отчет за 2013г. следва да се представи справка за общия оборот. 2. Обстоятелството се удостоверява с копие от валидна застрахователна полица на стойност, покриваща минималната застрахователна сума за строежи от трета категория съгласно чл.137, ал.1, т.1 ЗУТ, или еквивалентен документ. Към копието се прилага в свободен текст Декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието и ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора. * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: 1. В процедурата могат да участват лица, които за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, са реализирали общ оборот не по-малко от 950 000 лева (деветстотин и петдесет хиляди лева), от които не по –малко от 350 000 лева (триста и петдесет хиляди лева) оборот от СМР сходни* с предмета на поръчката. * Под „сходни с предмета на поръчката” следва да се разбират дейности, свързани с изпълнение на строително-монтажни работи по реконструкция и/или ремонт на сгради. 2. Участникът следва да притежава сключена валидна към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите, застраховка за професионална отговорност на Участниците в строителството съгласно чл. 171 ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ на стойност, покриваща минималната застрахователна сума вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Обстоятелството се декларира със Справка по член 51, ал.1, т.2 от ЗОП за изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката, през последните 5 (пет) години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите.Справката трябва да е придружена от заверени копия на препоръки за включените в списъка договори, които да включват информация за възложителите, предмета и общата стойност на договора, периода и мястото на изпълнение, процентът изпълнен от Участника (когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно), както и това дали обектът е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания, адрес и телефон за контакт с възложителя. 2.1 Доказва се с представянето на : *заверено от участника копие от документ за завършено образование на лицето. * заверено от участника извлечение от документ, доказващ професионален опит – трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка или други съотносими документи. 2.2 Доказава се с представянето на : *заверено от участника копие от документ за завършено образование на лицето * заверено от участника извлечение от документ, доказващ професионален опит – трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка или други съотносими документи. 2.3 Доказава се с представянето на : *заверено от участника копие от документ за завършено образование на лицето * заверено от участника извлечение от документ, доказващ професионален опит – трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка или други съотносими документи. 2.4 Доказва се с представянето на : * заверено от участника извлечение от документ, доказващ професионален опит – трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка или други съотносими документи. Забележка: участниците представят справка декларация в която са описани поименно лицата от предложения от участника квалифициран екип за изпълнение предмета на поръчката 3.1 Доказва се с представянето на копие на документа с гриф „Вярно с оригинала” с поставен подпис и печат на участника. 3.2 Доказва се с представянето на копие на документа с гриф „Вярно с оригинала” с поставен подпис и печат на участника. 4. Обстоятелството се удостоверява със Справка декларация по образец на техническото оборудване за изпълнение на предмета на договора Списъкът съдържа наименование на машината или оборудването и основание за ползване от участника, придружен от копие на документи, удостоверяващи основанието за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор, друго основание за официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, конкретизирано от участника). 5. Обстоятелството се удостоверява със заверено копие на валидно Удостоверение от КСБ или декларация, посочваща ЕИК и точно наименование на юридическото лице, от участника за вписване в Централния Професионален Регистър на Строителя за изпълнение на СМР от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или съответен еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език. В случай, че чуждестранният участник не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава аналогичен документ, същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението за определянето му на изпълнител да представи изискваните по тази точка документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите минимум три договора за извършване на СМР, сходни с предмета на поръчката*. * Под „сходни с предмета на поръчката” следва да се разбират дейности, свързани с изпълнение на строително-монтажни работи по реконструкция и/или ремонт на сгради. 2. Всеки участник трябва да разполага с квалифициран екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката отговарящ на следните изисквания: 2.1 1 брой Ръководител обект – със завършено висше образование, степен „магистър” или еквивалентна, със специалност „Строителен инженер” или еквивалентна специалност, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени; Притежаващ трудов стаж по специалността от минимум 5 години. 2.2 • 1 брой Специалист – контрол на качеството - инженер, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, притежаващ трудов стаж по специалността от минимум 3 години. 2.3 брой Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ), съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ, с трудов стаж по специалността от минимум 2 години. 2.4 Квалифициран изпълнителски състав за изпълнение на дейностите – минимум десет работника с поне една година професионален опит в строителството. 3. Участника следва да притежава внедрени системи за управление в областта на строителството , както следва: 3.1 Сертификат ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство), еквивалентен или еквивалентни мерки; 3.2 Сертификат ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство), еквивалентен или еквиваленти мерки; 4. Участникът трябва да разполага с техническо изправно оборудване и механизация за изпълнение на поръчката в минимално изискуем обем, както следва: 1. товарен автомобил с минимално полезен товар от 3,5 тона – 1бр. 2. скеле – 1бр. 5. Лицето, което ще бъде пряко ангажирано в изпълнението на строително-ремонтните работи, следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите, за изпълнението на обекти първа група, трета категория, предмет на настоящата поръчка, а за участник чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за отстраняване на дефекти ; тежест: 10
Показател: Срок за изпълнение ; тежест: 10
Показател: Техническо предложение ; тежест: 30
Показател: Ценово предложение ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.05.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 8.8 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата може да бъде закупена на хартиен носител всеки работен ден от 8:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 16:00 часа в срок до 7 (седем) дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. Стойността на настоящата документация на хартиен носител е в размер 8.80 лв. (осем лева и осемдесет стотинки) с включен ДДС, като сумата се заплаща в посочения в обявлението срок на секретаря на НЧ „Развитие – 1927”, село Боровци, находящо се в село Боровци, община Берковица, п.к.3528, пл. ”Г.Димитров” №1, срещу редовно издаден платежен документ или се превежда по банкова сметка НЧ„Развитие – 1927”, село Боровци, при банка: Централна Кооперативна Банка, клон гр.Берковица, IBAN: BG24 CECB 9790 1070 5031 00, BIG: CECB BGSF; Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се получава на хартиен носител в НЧ „Развитие - 1927”, село Боровци, община Берковица, п.к.3528, пл. ”Г.Димитров” № 1. Заинтересованите лица имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Това може да стане в сградата на „Развитие - 1927”, село Боровци, от 8:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 16:00 часа, всеки работен ден. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена на хартиен носител в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Пълен достъп до настоящата документацията е предоставен и на официалната интернет страница на Община Берковица, раздел „Обществени поръчки” – http://berkovitsa.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.05.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

30

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

Народно читалище „Развитие – 1927”, с.Боровци”

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка се провежда в изпълнение на Договор № 12/322/01090 от 18.12.2013 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 322 "Обновяване и развитие на населените места" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, сключен между Държавен фонд „Земеделие” гр.София и НЧ „Развитие – 1927”, село Боровци, за извършване на дейностите „Избор на изпълнител на СМР по проект: „Реконструкция и ремонт на Народно читалище „Развитие – 1927”, с.Боровци”

VI.3) Допълнителна информация

17.2. Приложение № 13-Справка-декларация по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП за реализирания оборот и се удостоверява със заверено копие от баланс, отчет за приходите и разходите и справка за приходите на участника, за всяка една от последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове или представяне на ЕИК (в случаите, когато същите са надлежно публикувани в Търговския реигтър към Агенция по вписванията), като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. 17.3. Копие на валидна „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ или еквивалентен документ на стойност, покриваща минималната застрахователна сума вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка. Обстоятелството се удостоверява с копие от валидна застрахователна полица на стойност, покриваща минималната застрахователна сума за строежи от трета категория съгласно чл.137, ал.1, т.1 ЗУТ, или еквивалентен документ. Към копието се прилага в свободен текст Декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието и ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора. * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие. 17.4. Декларация от участника в свободен текст, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието и ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на строителството и договора. 18. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника, съгласно чл. 51 от ЗОП, обявлението и документацията за настоящата поръчка: 18.1. Справка по член 51, ал.1, т.2 от ЗОП - списък (съгласно образец Приложение № 14) Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите минимум три договора за извършване на СМР, сходни с предмета на поръчката*. * Под „сходни с предмета на поръчката” следва да се разбират дейности, свързани с изпълнение на строително-монтажни работи по реконструкция и/или ремонт на сгради. Обстоятелството се декларира със Справка по член 51, ал.1, т.2 от ЗОП за изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката, през последните 5 (пет) години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите. Справката трябва да е придружена от заверени копия на референции за включените в справката договори. 18.2. Референциите трябва да включват информация за възложителите, предмета и общата стойност на договора, периода на изпълнение, процентът изпълнен от Участника (когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно), както и това дали обектът е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 18.3. Валиден сертификат за внедрена система: Сертификат ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство), еквивалентен или еквивалентни мерки и Сертификат ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство), еквивале

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Заинтересованите кандидати и участниците имат право да обжалват решенията, действията и бездействията на Възложителя, както и съдържанието на решението, обявлението и документацията при условията на чл. 120, ал. 2, 4, 5, 6, 7, 8 и 10 от ЗОП пред Комисия за защита на конкуренцията на адрес: гр. София, бул. Витоша № 18. В срока по ал. 5, т. 1 от чл. 120 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. Не подлежат на сомостоятелно обжалване действията на Възложителя по издаване на решенията по чл. 120, ал. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ