04837-2014-0001
Технически редакции | ||
15.04.2014 16:12 ч. : | 15/04/2014 16:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
15.04.2014 16:12 ч. : | 15/04/2014 16:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с. Боровци: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Народно читалище „Развитие - 1927”, с.Боровци”, пл. Георги Димитров 1, За: Евгения Тодорова Алексиева, България 3528, с. Боровци, Тел.: 0884 423641
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.berkovitsa.bg.
Адрес на профила на купувача: www.berkovitsa.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Отдих, култура и религия
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител на СМР по проект: „Реконструкция и ремонт на Народно читалище „Развитие - 1927”, с.Боровци”
Възлагане на обществена поръчка
Целта на инвестиционния проект е чрез реконструкция и ремонт на покрива, монтаж на нова дограма, полагане на топлоизолации по фасади и изграждане на рампа за инвалиди на читалището да придобие сигурност и комфорт. Извършените дейности целят подобряване санитарно – хигиенните условия и естетиката на една от основните обществени сгради в селото, която е и важен просветителски и образователен център. Подробна информация и визоализация може да намерите в приложения архитектурен проект.
44112400, 45421000, 34928320, 45410000, 45431100
Описание:
НЕ
НЕ
ДЕМОНТАЖНИ РАБОТИ НОВИ ВИДОВЕ СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ 1. Мазилки 2. Топлоизолации 3. Облицовки 4. Настилки 5. Покривни работи 6. AL и PVC дограма по спесификация 7. Метална дограма по спесификация
НЕ
180
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 3 500 лв. (три хиляди и петстотин) без ДДС. 1.1. Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на НЧ „Развитие – 1927”, село Боровци при банка Централна Кооперативна Банка, клон гр.Берковица, IBAN: BG24 CECB 9790 1070 5031 00, BIG: CECB BGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. 1.2. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. 1.3. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 1.4. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранцията без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на НЧ „Развитие – 1927”, село Боровци при банка Централна Кооперативна Банка, клон гр.Берковица, IBAN: BG24 CECB 9790 1070 5031 00, BIG: CECB BGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност – до 30 календарни дни след изтичане срока на договора /след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи/. 2.3. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.4. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.5. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка - Възложителят има право да усвои изцяло или част от Гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по Договора от страна на Изпълнителя, Възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на Изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако Изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; При едностранно прекратяване на Договора от Възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на Изпълнителя по Договора, сумата от Гаранцията за изпълнение на договора се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяване на Договора. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от Възложителя 3 /три/ дни след подписване на констативен акт обр.15 за установяване годността за приемане на строежа. 3. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 4. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
1. За финансиране на обществената поръчка НЧ „Развитие - 1927”, село Боровци, община Берковица, използва само и единствено финансова помощ по мярка 322 "Обновяване и развитие на населените места" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. 2. Финансирането е обвързано и възможно единствено, при условие, че Държавен Фонд „Земеделие” изпълни задължението си да изплати предвидената за настоящата обществена поръчка финансова помощ, което задължение е под условието, че към 30.10.2014 г. е осигурен бюджет за финансиране на проекта. За осигурен бюджет по смисъла на предходното изречение се счита наличната към посочената дата сума, формирана като сбор от намаленията по договорените средства в процеса на изпълнение на поетите ангажименти от ползвателите, с които са сключени договори за предоставяне на финансова помощ по мярка 322 "Обновяване и развитие на населените места" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. 3. Финансов ресурс Предлаганата от участника цена трябва да е съобразена с финансовия ресурс, който Възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката и който е посочен в обявлението за обществена поръчка като максималната цена на проекта е 350 334,77 лв. (триста и петдесет хиляди триста тридесет и четири лева и 77 стотинки) без ДДС, разпределени по дейности, съгласно Количествено-стойностна сметка (КСС). Участниците задължително изработват предложенията си при съобразяване с максималната стойност на осигурения от Възложителя бюджет като цяло и по дейности, съгласно приложено ККС. Ценовото предложение задължително включва пълния обем дейности по техническата спецификация, като при формиране на общата цена и съответно цената по дейности не трябва да надхвърля максимално предвидения финансов ресурс – при установяване на оферта надхвърляща обявения максимален общ финансов ресурс и/или по някое от дейностите в КСС, офертата на участника ще бъде отстранена от участие в процедурата. 4. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. 5. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложения образец на Проект на Договора за изпълнение на СМР – Приложение № 17.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документация за участие в процедурата може да бъде закупена на хартиен носител всеки работен ден от 8:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 16:00 часа в срок до 7 (седем) дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. Стойността на настоящата документация на хартиен носител е в размер 8.80 лв. (осем лева и осемдесет стотинки) с включен ДДС, като сумата се заплаща в посочения в обявлението срок на секретаря на НЧ „Развитие – 1927”, село Боровци, находящо се в село Боровци, община Берковица, п.к.3528, пл. ”Г.Димитров” №1, срещу редовно издаден платежен документ или се превежда по банкова сметка НЧ„Развитие – 1927”, село Боровци, при банка: Централна Кооперативна Банка, клон гр.Берковица, IBAN: BG24 CECB 9790 1070 5031 00, BIG: CECB BGSF; Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се получава на хартиен носител в НЧ „Развитие - 1927”, село Боровци, община Берковица, п.к.3528, пл. ”Г.Димитров” № 1. Заинтересованите лица имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Това може да стане в сградата на „Развитие - 1927”, село Боровци, от 8:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 16:00 часа, всеки работен ден. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена на хартиен носител в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Пълен достъп до настоящата документацията е предоставен и на официалната интернет страница на Община Берковица, раздел „Обществени поръчки” – http://berkovitsa.bg
Български
30
Народно читалище „Развитие – 1927”, с.Боровци”
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка се провежда в изпълнение на Договор № 12/322/01090 от 18.12.2013 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 322 "Обновяване и развитие на населените места" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, сключен между Държавен фонд „Земеделие” гр.София и НЧ „Развитие – 1927”, село Боровци, за извършване на дейностите „Избор на изпълнител на СМР по проект: „Реконструкция и ремонт на Народно читалище „Развитие – 1927”, с.Боровци”
17.2. Приложение № 13-Справка-декларация по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП за реализирания оборот и се удостоверява със заверено копие от баланс, отчет за приходите и разходите и справка за приходите на участника, за всяка една от последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове или представяне на ЕИК (в случаите, когато същите са надлежно публикувани в Търговския реигтър към Агенция по вписванията), като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. 17.3. Копие на валидна „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ или еквивалентен документ на стойност, покриваща минималната застрахователна сума вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка. Обстоятелството се удостоверява с копие от валидна застрахователна полица на стойност, покриваща минималната застрахователна сума за строежи от трета категория съгласно чл.137, ал.1, т.1 ЗУТ, или еквивалентен документ. Към копието се прилага в свободен текст Декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието и ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора. * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие. 17.4. Декларация от участника в свободен текст, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието и ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на строителството и договора. 18. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника, съгласно чл. 51 от ЗОП, обявлението и документацията за настоящата поръчка: 18.1. Справка по член 51, ал.1, т.2 от ЗОП - списък (съгласно образец Приложение № 14) Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите минимум три договора за извършване на СМР, сходни с предмета на поръчката*. * Под „сходни с предмета на поръчката” следва да се разбират дейности, свързани с изпълнение на строително-монтажни работи по реконструкция и/или ремонт на сгради. Обстоятелството се декларира със Справка по член 51, ал.1, т.2 от ЗОП за изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката, през последните 5 (пет) години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите. Справката трябва да е придружена от заверени копия на референции за включените в справката договори. 18.2. Референциите трябва да включват информация за възложителите, предмета и общата стойност на договора, периода на изпълнение, процентът изпълнен от Участника (когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно), както и това дали обектът е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 18.3. Валиден сертификат за внедрена система: Сертификат ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство), еквивалентен или еквивалентни мерки и Сертификат ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство), еквивале
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Заинтересованите кандидати и участниците имат право да обжалват решенията, действията и бездействията на Възложителя, както и съдържанието на решението, обявлението и документацията при условията на чл. 120, ал. 2, 4, 5, 6, 7, 8 и 10 от ЗОП пред Комисия за защита на конкуренцията на адрес: гр. София, бул. Витоша № 18. В срока по ал. 5, т. 1 от чл. 120 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. Не подлежат на сомостоятелно обжалване действията на Възложителя по издаване на решенията по чл. 120, ал. 1 от ЗОП.
15.04.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ