Версия за печат

02718-2014-0038

BG-Пазарджик: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800049

"Южноцентрално държавно предприятие" гр. Смолян, Териториално поделение Държавно горско стопанство ''Пазарджик'', гр.Пазарджик, бул."Александър Стамболийски" №50, За: Стефан Мирев - юрисконсулт, РБългария 4400, Пазарджик, Тел.: 034 444099, E-mail: dgspazardjik@ ucdp - smolian.com, Факс: 034 444075

Място/места за контакт: Държавно горско стопанство ''Пазарджик''

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://ucdp-smolian.com; dgspazardjik.ucdp - smolian.com.

Адрес на профила на купувача: http://ucdp-smolian.com; dgspazardjik.ucdp - smolian.com.

Електронен достъп до информация: http://ucdp-smolian.com; dgspazardjik.ucdp - smolian.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазване, съгласно Закона за горите

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДГС „Пазарджик”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административната сграда на ТП ДГС "Пазарджик”, с адрес: гр. Пазарджик, бул. „Александър Стамболийски” №50.
Код NUTS: BG423
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка включва доставка на канцеларска хартия и формуляри; пишещи пособия, аксесоари за бюро и папки; доставка на тонер касети за принтери и ксерокс апарати, компютърни аксесоари и компоненти, магнитни и оптични носители на информация.Описание на артикулите по вид и брой се съдържа в Техническото задание – Приложение № 1 от тръжната документация за настоящата обществена поръчка.Предлаганите канцеларски материали и офис консумативи трябва да са нови и неупотребявани с доказан произход, придружени със съответните сертификати или декларации за произход и качество от производителя им. Да отговарят на нормативно установените санитарни, хигиенни и други норми.Да отговарят на БДС и/или европейските стандарти и/или еквивалентен за съответния вид продукт.Да се предлагат в оригинални запечатани опаковки.Доставките ще се извършват франко в Административната сграда на ТП ДГС „Пазарджик”, с адрес: гр. Пазарджик, бул. ”Александър Стамболийски” №50.Включените в списъка артикули не са задължителни по количество и възложителят не носи отговорност, ако не е изчерпал посочените бройки или е заявил повече бройки от посочените.При промяна на потребностите, възложителят може да поръчва и допълнителни такива извън описаните в Техническото задание – Приложение № 1 от тръжната документация за настоящата обществена поръчка.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30197630, 39263000, 30197210, 30125100, 30192121, 22852100

Описание:

Хартия за печатане
Офис принадлежности
Папки с пръстени за захващане на страниците
Касети с тонер
Химикалки
Папки за досиета

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 044 - 070382 от 02.03.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 021 - 032569 от 30.01.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 24 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДГС „Пазарджик”.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

27.01.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„РОЕЛ - 98” ООД, ЕИК:121798467, бул."Христо Смирненски" №53, РБългария 1000, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 17000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.04.2014 г.