Версия за печат

00662-2013-0037

BG-Раднево: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Раднево, ул. "Митьо Станев" № 1, За: Даниела Дечева, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 81217, E-mail: obshtina@radnevo.net, Факс: 0417 82280

Място/места за контакт: ръководител проект

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: obshtina.radnevo.net; radnevo.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: obshtina.radnevo.net; radnevo.acstre.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за осъществяване на дейности за информация и публичност по проект„По-голяма ефективност на общинската администрация Раднево, чрез оптимизиране на структурата и функциите й”, Договор № 13-11-60/23.08.2013г по ОП „Административен капацитет”, Приоритетна ос I, „Добро управление”, подприоритет 1.1 „Ефективна структура на държавната администрация” по бюджетна линия BG051PO002/13/1.1-07, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Раднево
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Избор на изпълнител за осъществяване на дейности за информация и публичност по проект„По-голяма ефективност на общинската администрация Раднево, чрез оптимизиране на структурата и функциите й”, Договор № 13-11-60/23.08.2013г по ОП „Административен капацитет”, Приоритетна ос I, „Добро управление”, подприоритет 1.1 „Ефективна структура на държавната администрация” по бюджетна линия BG051PO002/13/1.1-07, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз”. Поръчката обхваща: Провеждане на пресконференции - 2 броя, Изработване на брошури - 300 броя, Изработка на информационен банер /транспарант/ - 1 брой, Изработване на информационна табела - 1 брой, Папки - 100 броя, Тефтери - 100 броя и Химикалки - 100 броя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22462000, 22100000, 79952000

Описание:

Рекламни печатни материали
Печатни книги, брошури и диплянки
Услуги, свързани с организирането на събития


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1580 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление на профил на купувача
Номер на обявлението в ДВ 572745 от 02.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 0091 / Обособена позиция №: / Заглавие:Избор на изпълнител за осъществяване на дейности за информация и публичност по проект„По-голяма ефективност на общинската администрация Раднево, чрез оптимизиране на структурата и функциите й”, Договор № 13-11-60/23.08.2013г. по ОПАК, Приоритетна ос I, „Добро управление” подприоритет 1.1 „Ефективна структура на държавната администрация” по бюджетна линия BG051PO002/13/1.1-07, съфинансирана от ЕСФ
V.1) Дата на сключване договора
11.04.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
21.02.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Тева ТМ" ООД с ЕИК 123139451, ул. "Болшевишка" № 12, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 82111, E-mail: teva_tm@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1580 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Договор № 13-11-60/23.08.2013г по ОП „Административен капацитет”, Приоритетна ос I, „Добро управление”, подприоритет 1.1 „Ефективна структура на държавната администрация” по бюджетна линия BG051PO002/13/1.1-07, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.04.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор