00019-2014-0007
Технически редакции | ||
14.04.2014 11:36 ч. : | 14/04/2014 11:26 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.04.2014 11:36 ч. : | 14/04/2014 11:26 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Монтана: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
община Монтана, ул. "Извора" 1, За: Антоанета Тонева, България 3400, Монтана, Тел.: 096 394233, E-mail: montana@montana.bg, Факс: 096 300410
Място/места за контакт: Антоанета ТоневаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.montana.bg.
Адрес на профила на купувача: www.montana.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Избор на изпълнители за изготвяне на технически паспорти и извършване на енергийно обследване по проект „Подготовка на Община Монтана за успешно развитие през следващия програмен период 2014-2020г. в две обособени позиции: Обособена позиция 1 – „Избор на изпълнител за изготвяне на технически паспорти“ и Обособена позиция 2 – „Избор на изпълнител за извършване на енергийно обследване“.
Възлагане на обществена поръчка
„Избор на изпълнители за изготвяне на технически паспорти и извършване на енергийно обследване по проект „Подготовка на Община Монтана за успешно развитие през следващия програмен период 2014-2020г. в две обособени позиции: Обособена позиция 1 – „Избор на изпълнител за изготвяне на технически паспорти“ и Обособена позиция 2 – „Избор на изпълнител за извършване на енергийно обследване“ Осъществяван по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/5-02/2012 "В подкрепа за следващия програмен период" на операция 5.3: „Изграждане на капацитет на бенефициентите на ОПРР" по Приоритетна ос 5: "Техническа помощ", който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие" 2007 - 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие. Предметът на обществената поръчка включва 2 обособени позиции: Обособена позиция 1 – „Избор на изпълнител за изготвяне на технически паспорти“ и Обособена позиция 2 – „Избор на изпълнител за извършване на енергийно обследване“. Ще бъде извършено обследване на 15 обекта и въз основа на изискванията на Закона за устройство на територията ще бъдат изготвени технически паспорти на сградите, по реда на Наредба 5 за техническите паспорти на сградите.Извършването на енергийно обследване ще допринесе за подобряване опазването на околната среда. Успешното реализиране на заложените по проекта дейности освен, че ще доведе до подобряване на физическата среда в община Монтана, ще допринесе и за повишаване на енергийната ефективност на обектите (сгради), включени в проекта.
71356100, 71621000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
обособена позиция 1 - „Избор на изпълнител за изготвяне на технически паспорти“. Основни дейности, свързани с изпълнението наобособената позиция:В рамките на тази дейност е необходимо да извърши: - Проучване и техническо обследване на строежите за установяване на техническите им характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 - 3 от ЗУТ. - Съставяне на технически паспорти и регистрация, съгласно изискванията на Наредба №5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите. Обособена позиция 2 – „Избор на изпълнител за извършване на енергийно обследване“. В рамките на тази дейност следва да се извърши: - Обследване и сертифициране за енергийна ефективност за одобрените сгради и да се предпишат необходимите мерки за постигане на нормативните стандарти за енергийна ефективност; - Обследването за енергийна ефективност на промишлени системи.
НЕ
2
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие.Гар. се представят в една от следните форми:а)депозит на парична сума, внесена по банк. път по сметка на Възложителя;б)банк. гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Ког. участник в процедурата е обединение, което не е юр.лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банк. гар., съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гар. за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ИНВЕСТБАНК АД Банков код (BIC): IORTBGSF Банкова сметка (IBAN): BG40IORT82663301722202. Ако участникът избере да представи гар. за участие под формата на «парична сума», платена по банк. път, документът, удостоверяващ платената гар., следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В гар. за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката. В случай, че участникът представя банк. гар., то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банк. гар.. Гар. трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възлож., подписано от Кмета на Община Монтана или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гар. за участие следва да бъде не по-малко от 30 кал. дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Гаранцията за участие е в размер на: За обособена позиция 1 – 160 (сто и шестдесет) лв.; За обособена позиция 2 – 770 (седемстотин и седемдесет) лв. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС и е приложимо и за двете обособени позиции. Гар.за изпълнение се представя в една от следните форми:а) депозит на парична сума, внесена по банков път по сметка на Възложителя;б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гар.за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юр. лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банк. гар., съответно вносител на сумата по гар. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банк. гар. или платежния документ за внесената по банков път гар. за изпълнение на договора при неговото сключване. Гар. за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: НВЕСТБАНК АД, Банков код (BIC): IORTBGSF Банкова сметка (IBAN): BG40IORT82663301722201Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гар. за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гар., следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Когато участникът избере гар. за изпълнение да бъде банк. гар., тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 дни след изтичане срока на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банк. гар. за изпълнение на договора. При представяне на гар. в платежното нареждане или в банк. гар. изрично се посочва предмета на договора, за който се представя гар. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях. Усл. и срок. за задържане или освобождаване на гар. за авансово плащане се уреждат с договора за възлагане на общ.поръчка между възлож.и изпълнителя.
Възложителят определя следната схема и начин на плащане: За обособена позиция 1: • авансово плащане - в размер на 30 % от общата цена за изпълнение предмета на обособената позиция, платимо в срок до 10 (десет) календарни дни след сключване на договора и представяне на следните документи: - банкова гаранция за стойността на дължимото авансово плащане; - оригинал на фактура, издадена на стойността на дължимото авансово плащане. • окончателно плащане – в размер на 70 % от общата цена за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка. Окончателното плащане ще бъде извършено в срок до 30 (тридесет) календарни дни след регистрация на техническите паспорти. За обособена позиция 2: • авансово плащане - в размер на 30 % от общата цена за изпълнение предмета на обособената позиция, платимо в срок до 10 (десет) календарни дни след сключване на договора и представяне на следните документи: - банкова гаранция за стойността на дължимото авансово плащане; - оригинал на фактура, издадена на стойността на дължимото авансово плащане. • междинно плащане – в размер на 20 % от общата цена за изпълнение предмета на обособената позиция в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на протокола за приемане на резултатите от обследването по чл. 19 от Наредба № 16 – 1594/13.11.2013 г. за обследване за енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради (обн. ДВ., бр. 101/22.11.2013г., в сила от 22.11.2013 г.) или подписване на протокола за приемане на резултатите от обследването по чл. 18 Наредба № РД-16-346 от 2.04.2009 г. за показателите за разход на енергия, енергийните характеристики на промишлени системи, условията и реда за извършване на обследване за енергийна ефективност на промишлени системи (обн. ДВ., бр. 28 от 14.04.2009 г., в сила от 14.04.2009 г.); • окончателно плащане – сумата от общата цена за изпълнение предмета на обособената позиция, след приспадане на извършеното авансово и междинно плащане в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на протокола за приемане на резултатите от обследването по чл. 18 Наредба № РД-16-346 от 2.04.2009 г. за показателите за разход на енергия, енергийните характеристики на промишлени системи, условията и реда за извършване на обследване за енергийна ефективност на промишлени системи (обн. ДВ., бр. 28 от 14.04.2009 г., в сила от 14.04.2009 г.) или подписване на протокола за приемане на резултатите от обследването по чл. 19 от Наредба № 16 – 1594/13.11.2013 г. за обследване за енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради (обн. ДВ., бр. 101/22.11.2013г., в сила от 22.11.2013 г.).
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай че избраният за Изпълнител участник е неперсонифицирано обединение от физически и/или юридически лица.
В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Всеки участник може да представи само една оферта. Не се допуска представянето на варианти. Едно и също физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката ще използва и подизпълнители. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, т. 1, б. „а“ до „д“, ал. 2, т. 2 и 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП и чл.47, ал.1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор за създаване на обединение/консорциум. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно за изпълнението на договора; Е определен представляващия обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Разпределение на дейностите от предмета на поръчката между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай, че обединението/консорциума не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка и в основното споразумение липсва някоя от горните клаузи, то следва липсващия текст да бъде добавен в допълнително споразумение, сключено между членовете на обединението/ консорциума. Допълнителното споразумение, следва да отговаря на изискванията за форма, относими към основното споразумение. Съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП, когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, декларациите по чл. 47, ал. 1 и 5 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Съгласно чл. 56, ал. 4 от ЗОП, когато участникът е чуждестранно физическо, юридическо лице или обединение на чуждестранни физически и/или юридически лица, то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на горепосочените изисквания в Р. България и в държавата, в която са установени. В този случай, декларациите, които са на чужд език, следва да бъдат представени и в превод. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, административните изисквания по Закона за обществените поръчки, посочени в чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП, се прилагат и за подизпълнителите. В този случай, съгласно разпоредбата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП и при условията на чл. 47, ал. 8 от ЗОП, декларациите за липса на обстоятелства съгласно чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП се представят за всеки един от подизпълнителите.
ДА
чл.176в от ЗУТ,чл. 166, ал. 1, т. 1, чл. 142, ал. 10 от ЗУТ, 176а, ал. 1, чл. 23, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност (ЗЕЕ), чл. 34, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност (ЗЕЕ)
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Сумата може да бъде заплатена на касата на Община Монтана - гр. Монтана, ул. „Извора“ № 1 или да бъде преведена по банкова сметка на Община Монтана в Банка "Инвестбанк" АД клон Монтана, IBAN: BG30 IORT 8266 8401 7425 00, BIC: IORTBGSF, вид плащане 447000. Документацията за участие се получава на касата в деловодството в сградата на общинска администрация Монтана, след заплащане на цената й.
Български
180
община Монтана
Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/5-02/2012 "В подкрепа за следващия програмен период" на операция 5.3: „Изграждане на капацитет на бенефициентите на ОПРР" по Приоритетна ос 5: "Техническа помощ", който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие" 2007 - 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие
продължение от III2.3. 4. За обособена позиция 2-Участникът трябва да представи удостоверения за вписване в регистрите по чл. 2, ал. 1, т. 1 и 2 от Наредба № РД – 16-348/02.04.2009 г. - Удостоверение от регистъра на лицата по чл. 23, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност (ЗЕЕ), които извършват обследване за енергийна ефективност и сертифициране на сгради; - Удостоверение от регистъра на лицата по чл. 34, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност (ЗЕЕ), които извършват обследване за енергийна ефективност на промишлени системи.Това обстоятелство се доказва с представянето на заверени копия от Удостоверение от регистъра на лицата по чл. 23, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност (ЗЕЕ), които извършват обследване за енергийна ефективност и сертифициране на сгради и Удостоверение от регистъра на лицата по чл. 34, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност (ЗЕЕ), които извършват обследване за енергийна ефективност на промишлени системи.Участникът трябва да осигури минимум следния екип, който да бъде ангажиран в изпълнението на поръчката и да отговаря на следните изисквания:• Ръководител – с образователна степен „магистър“ или „бакалавър“ от акредитирано висше училище с квалификация "строителен инженер", "архитект" или еквивалент и професионален опит - не по-малко от 5 (пет) години;• Експерти – 3 бр., както следва: - 1 бр. с образователна степен „магистър“ или „бакалавър“ от акредитирано висше училище с квалификация "инженер" или „архитект“ от професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“ или еквивалент със стаж по специалността не по-малко от 3 години; - 1 бр. с образователна степен „магистър“ или „бакалавър“ от акредитирано висше училище с квалификация "инженер" в областта на топлотехниката или еквивалент със стаж по специалността не по-малко от 3 години; - 1 бр. с образователна степен „магистър“ или „бакалавър“ от акредитирано висше училище с квалификация "инженер" в областта на електроснабдяването и електрообзавеждането, електротехниката или еквивалент и стаж по специалността на по-малко от 3 години.Съответствието с поставените изисквания следва да бъде доказано с представяне на декларация по образец, съдържаща списък на лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. Декларацията следва да бъде придружена от: Професионални автобиографии на експертите от екипа; документи, удостоверяващи тяхното образование, професионалната квалификация и професионален опит (заверени копия от дипломи, удостоверения, сертификати, трудови/служебни/осигурителни книжки, граждански договори, референции от настоящи или предишни работодатели, възложители и други подходящи документи);Декларации за ангажираност от експертите, предвидени за изпълнението на поръчката. за двете обособени позици: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП, а посочените документи се представят само за участниците в обединението, чрез които то доказва съответствието си с критериите за подбор, съобразно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП.При участие на подизпълнители, изискванията за технически възможности и квалификация се отнасят за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, а посочените документи се представят за всеки един от тях, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП. Участникът може да ползва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси за целия срок на изпълнение на поръчката.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
чл. 120, ал. 5 и 6 от ЗОП
14.04.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
След извършване на обследване на 15 обекта и въз основа на изискванията на Закона за устройство на територията ще бъдат изготвени технически паспорти на сградите, по реда на Наредба 5 за техническите паспорти на сградите. Очаквани резултати: Изготвени технически паспорти на 15 обекти в община Монтана.
71356100, 71621000
Описание:
Изготвени технически паспорти на 15 обекти в община Монтана
Извършването на енергийно обследване ще допринесе за подобряване опазването на околната среда. Успешното реализиране на заложените по проекта дейности освен, че ще доведе до подобряване на физическата среда в община Монтана, ще допринесе и за повишаване на енергийната ефективност на обектите (сгради), включени в проекта. Прилагането на енергоспестяващи мерки, базирани на извършеното обстойно енергийно обследване, е в пълно съответствие с принципите на устойчивото развитие и опазването на околната среда. С успешното изпълнение на проекта, в следствие на извършеното енергийно обследване на сградите ще бъдат отчетени значителни икономии на енергия. Несъмнено постигането на тези резултати ще се отрази положително върху състоянието на околната среда в общината. Очаквани резултати: Извършено енергийно обследване на 15 обекта.
71356100, 71621000
Описание:
Извършено енергийно обследване на 15 обекта.