Версия за печат

00352-2014-0005

BG-Полски Тръмбеш: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Полски Тръмбеш, ул."Черно море" 4, За: Катя Илиева, РБ 5180, Полски Тръмбеш, Тел.: 06141 4133, E-mail: obshtina_pt@abv.bg, Факс: 06141 6954

Място/места за контакт: Отдел:"РП,ПП и ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.trambesh.eu.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Реконструкция и рехабилитация на съществуващи общински пътища на територията на Община Полски Тръмбеш” изпълняван ПО ДОГОВОР № 04/321/01424 /06.12.13г.между ДФЗ и Община П.Тръмбеш.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Полски Тръмбеш
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е: изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) във връзка с „Реконструкция и рехабилитация на съществуващи общински пътища на територията на Община Полски Тръмбеш” изпълняван ПО ДОГОВОР № 04/321/01424 /06.12.13г.между ДФЗ и Община П.Тръмбеш, включващ изпълнението на следните подобекти: • Реконструкция и рехабилитация на общински път VTR1292 /III-514,Камен – п.к. Сушица/- участък Петко Каравелово – Стрелец - II ЕТАП от км 1+264 до км 2+373 • Реконструкция и рехабилитация на общински път VTR1292 /III-514,Камен – п.к. Сушица/- участък Петко Каравелово – Стрелец - I ЕТАП от км 0+000 до км 1+264 • Реконструкция и рехабилитация на общински път VTR 1235 /III – 504/ - Стефан Стамболово – Полски Сеновец /I – 5/ от км 0+000 до км 9+200-участък ЖП гара П.Сеновец - Полски Сеновец от км 0+000 до км 2+308,55 • Реконструкция и рехабилитация на общински път VTR 1235 /III – 504/ - Стефан Стамболово – Полски Сеновец /I – 5/ от км 0+000 до км 9+200– участък с. Полски Сеновец от км 0+000 до км 1883,30

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233200

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Максималната обща стойност на поръчката 2 464 316,13 лв без ДДС. Общата дължина на рехабилитираните участъци – част пътна – 6 564,85 м.

Прогнозна стойност без ДДС
2464316.13 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

110


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 20 000,00 лв. под формата на банкова гаранция или парична сума - депозит. 1.Когато тя е парична сума, се внася по сметка на община Полски Тръмбеш в Централна коопертивна банка, гр. Полски Тръмбеш, IBAN: BG08CECB97903310223300, BIC: CECBBGSF.2.Когато е банкова гаранция - участникът представя оригинал на банкова гаранция, учредена в полза на Възложителя, за сумата по т. 1 и с валидност 90 дни, считани от крайния срок за представяне на офертите.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Проектът ще се изпълнява с безвъзмездна финансова помощ по мярка 321 “Основни услуги на населението и икономиката в селските райони” от Програма за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. Начин на плащане: 1.Авансово плащане в размер на 50% от от обща стойност на офертата ще се плати в рамките на 20 (двадесет) работни дни след изрично писмено уведомление от страна на ФОНДА, с което се разрешава разходването на полученото по т.2.3 от договор № 04/321/01424 /06.12.13г. авансово плащане. 2.Същото ще бъде възстановявано при окончателно разплащане. 3.Окончателно плащане за изпълнена поръчка ще се извършва по реда на НАРЕДБА № 25 ОТ 29 ЮЛИ 2008 Г. ЗА УСЛОВИЯТА И РЕДА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ ПО МЯРКА „ОСНОВНИ УСЛУГИ ЗА НАСЕЛЕНИЕТО И ИКОНОМИКАТА В СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ" ОТ ПРОГРАМАТА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ ЗА ПЕРИОДА 2007 - 2013 г.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

да

ІІІ.1.4) Други особени условия

Съгласно договор № 04/321/01424 /06.12.13г.между ДФЗ и Община Полски Тръмбеш изпълнението на обекта ще се извършва с определени подусловия: 1.Съгласно т.1.2.5 от договор № 04/321/01424 /06.12.13г. Възложителят има право едностранно без предизвестие да прекрати договора за възлагане на обществена поръчка поради невъзможност за осигуряване на финансирането му, в случай че ФОНДЪТ прекрати действието по договор № 04/321/01424 /06.12.13г.при настъпване на обстоятелства по т.1.2.3 и 1.2.4 от същия договор. 2. Съгласно т.1.2.14 от договор № 04/321/01424 /06.12.13г.. Възложителят няма право да извършва никакви платежни операции към Изпълнителя на поръчката до получаване на изрично писмено уведомление от страна на ФОНДА, с което се разрешава разходването на полученото по т.2.3 авансово плащане.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа документите по чл.56 от ЗОП,включително и декларация за липса на обстоятелствата по чл.47,ал.1,2 и ал.5 от ЗОП и допълнителни документи, посочени в настоящото обявление и документацията за участие.При представянето на офертата да се спазват изискванията на чл.57 от ЗОП. Участниците задължително да са регистрирани в Централния професионален регистьр на физическите и юридическите лица, извършващи строителство, в съответствие с категорията на предвидения за изпълнение строеж, а именно обектът от от ІІІ-категория , съгласно чл.137, ал.1, т.3, буква “а” във връзка с буква “ж” от ЗУТ и чл. 7 във връзка с чл., 6 ал.1, т. 1от Наредба № 1 от 30.07.03г. и ІІ група по ПРВВЦПРС или удостоверение за вписване в съответен регистър на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с подобен обхват; Участникът задължително да притежава Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството, издаден от независими лица акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от чуждестранен орган за акредитация, който е пълноправен член на Европейската организация за акредитация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическо и финансово състояние съгласно чл.50, ал.1 от ЗОП: Справка "Финансови данни" по Образец на Възложителя за информация за общия оборот и за оборота на строителни работи за обекти с естество сходни с предмета на поръчката /Под „обекти с предмет, сходен с предмета на поръчката се разбира: изпълнение на СМР или СРР –изграждане, реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт (нямащ характер на текущ ремонт или зимно поддържане) на пътища/ за последните 3 (три) финансови години /2011, 2012 и 2013/ в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, и копия от справка за приходите на строителни предприятия по видове на строителство за 2011, 2012 и 2013 г., освен ако не са обявени в Търговския регистър, или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника. Представя се копие на подписаните от управителя на съответното лице и заверени от счетоводителя, документи, като копието трябва да бъде заверено от управителя с гриф „вярно с оригинала”. За чуждестранни физически или юридически лица, документите трябва да бъдат преведени на български език. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. В случай, че участникът в процедурата е обединение документите посочени в тази точка се представят от всеки член на обединението поотделно. Минималните изисквания се отнасят към обединението като цяло.2. Копия, заверени от участника, на застрахователни полици съгласно изискванията на чл. 171 от ЗУТ по Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството /02.03.2004г и на Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука”; 3. Декларация от участника, че ще поднови застраховката, ако валидността на същата изтече по време на валидността на офертата и/или по време на изпълнение на договора;
Минимални изисквания: 1. Оборота на участника от строителни работи за обекти с естество сходни с предмета на поръчката (самостоятелно лице или обединение) за последните 3 (три) финансови години: 2011, 2012 и 2013 година, общо да бъде минимум двукратния размер на прогнозната стойност на поръчката, а именно 4 928 632,26 лева без ДДС. /Под „обекти с предмет, сходен с предмета на поръчката” се разбира: изпълнение на СМР или СРР –изграждане, реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт (нямащ характер на текущ ремонт или зимно поддържане) на пътища/.2. Когато се предвижда участие на подизпълнител/и, минималните изисквания за финансовите им възможности е оборота на подизпълнител за последните 3 (три) финансови години: 2011, 2012 и 2013 година, общо да бъде минимум двукратния размер на прогнозната стойност без ДДС на поръчката умножена по процента на участието му в общата стойност на проекта.3. Наличие на Застрахователни полици, които да са валидни към крайната дата за подаване на офертите, съгласно изискванията на чл. 171 от ЗУТ по Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството/02.03.2004г и на Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука”.4. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да покрива категорията строеж на обекта на поръчката - III категория строеж съгласно издаденото Разрешение за строеж.5. Наличие на декларация от участника, че ще поднови застраховката, ако валидността на същата изтече по време на валидността на офертата и/или по време на изпълнение на договора.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за технически възможности съгласно чл.51, ал.1 от ЗОП: Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП: 1.Списък с основните договори по образец на Възложителя, доказващи опит на участника в сходни с обекта на поръчката дейности, изпълнени през последните 5 г., считано до датата на подаване на офертата. В списъка с изпълнените договори следва да бъдат включени само най-важните строителни обекти, сходни с предмета на поръчката, които в съвкупност покриват минималните изисквания за технически възможности, а именно изпълнени СМР или СРР –реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт (нямащ характер на текущ ремонт или зимно поддържане) на пътища, считано до датата на подаването на офертата 2. За всеки, посочен в списъка договор се прилага Препоръка за добро изпълнение, съдържаща всички задължителни реквизити, съобразно чл. 51, ал. 1, т.2 от ЗОП (стойност, дата и място на строителството, качество на изпълнение на възложените дейности - дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.“)3.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка за строителство по образец на Възложителя. 4.Доказателствени документи, удостоверяващи съответствието на участника с квалификационните и професионални изисквания на Възложителя към лицата участващи в изпълнение на поръчката : - Списък на лицата от Ръководен екип от инженерно – техническия персонал, предложен от участника, които ще бъдат отговорни за техническото ръководство при изпълнение на поръчката, съгласно Образец на Възложителя. - Декларации за ангажираност по изпълнението на поръчката за всеки един от членовете на Ръководния екип , съгласно Образец на Възложителя; - Документи, удостоверяващи образованието, квалификацията и професионалния опит по специалността – Професионални автобиографии, копия от дипломи, трудови и/или осигурителни книжки, сертификати, удостоверения, копия от граждански договори и други еквивалентни документи;Съгласно изискванията на чл.163а, ал.3 на ЗУТ - Извън случаите по ал. 2 от същия член техническа правоспособност ще бъде призната на чуждестранно лице, когато притежава диплома, легализирана по съответния ред, и когато отговаря на изискванията на ЗУТ.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има опит като главен изпълнител в изпълнението на обекти сходни с предмета на поръчката за последните 5 години, считано до датата на подаване на офертата. Под „обекти с предмет, сходен с предмета на поръчката” се разбира: изпълнение на СМР или СРР –изграждане, реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт (нямащ характер на текущ ремонт или зимно поддържане) на пътища.2. Наличие на препоръки за добро изпълнение на договорите от предишните Възложители. Към всеки посочен в списъка по чл.51, ал.1 ,т.2 от ЗОП договор следва да има приложена препоръка за добро изпълнение, съдържаща всички задължителни реквизити - стойност, дата и място на строителство, качество на изпълнените дейности, дали те са изпълнени професионално и в съответствие с нормативните изисквания.Липсата на препоръки или несъответствието им с изискванията на възложителя ще се смята за недоказани технически възможности на участника да изпълни поръчката и съгласно чл. 69, ал. 1, т. 3 от ЗОП. Комисията, след предприетите действия по чл.68 от ЗОП, ще има право да отстрани този участник, като представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя.3. Минимални изисквания към оборудването и наличие на собствена или наета механизация както следва: - транспортна техника за превоз на строителни материали и отпадъци- самосвали с подходящ тоннаж / мин.10т./;- специализирана техника за полагане на пътни асфалтови настилки, самоходна с електронен контрол на операциите;- техника за уплътняване и трамбоване - Валяци самоходни бандажни, двуосни с мин. тегло 8 тона и Валяци с пневматични гуми;- машини за рязане и фрезоване на асфалт -Пътностроителна фреза, Моторна фугорезачка за бетонови и асфалтови повърхности и Моторен трион;- Механизация за почистване на повърхността на основата от прах и едър материал- четки и Компресор за премахване на прах, кал и други материали;- Автомобил – поливомияч( или мобилна цистерна с помпа) за доставка на вода за технологични нужди;- Автогудронатор;- Изкопни машини и товарачни машини- Автобагер- мин. 0,25м3, Автогрейдер, челен товарач;- Маркировъчна машина;„Малогабаритна механизация”: Моторна пръскачка за битумни емулсии, Моторна духалка, Ръчна мот.трамбовка (жабка), Виброплоча ,Мобилен ел.агрегат, Къртач - 1 брой - геодезически измервателни уреди 4. Минимални изисквания към техническите лица, участващи в изпълнение на поръчката:- ръководител екип с висше техническо или икономическо образование или еквивалентно и да има минимум 3 години опит в област приложима към предмета на поръчката;- Техническия ръководител - да отговаря на условията по чл. 163 а от ЗУТ, а именно „Строителят е длъжен да назначи по трудов договор технически правоспособни лица, които да извършват техническо ръководство на строежите” и „технически правоспособното лице трябва да притежава образование и квалификация в областта на пътно строителство” и да има минимум 5 години трудов стаж, като технически ръководител и опит - лицето да е изпълнявало длъжността технически ръководител на обекти с предмет сходен с предмета на поръчката: изпълнение на СМР или СРР – изграждане, реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт (нямащ характер на текущ ремонт или зимно поддържане) на пътища.- Ключовите специалисти - пътен инженер, геодезист, специалист по контрола за качество - да имат минимум 3 години трудов стаж, по специалността и в област приложима към предмета на поръчката; - Координатор по безопасност и здраве - преминал квалификационен курс по безопасни условия на труд при извършване на СМР, с професионален опит като координатор по безопасност и здраве на строителни обекти минимум 2 години.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.05.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.05.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на Община Полски Тръмбеш, ІV-етаж

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Мярка 321 “Основни услуги на населението и икономиката в селските райони” от Програма за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл.64 ал.3 от Закон за обществените поръчки, Възложителят предоставя пълен достъп на документацията по електронен път на интернет адреса на Община Полски Тръмбеш www.trambesh.eu .

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете посочени в ЗОП и АПК.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ