Версия за печат

00530-2013-0185

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Николай Мишовски - директор на дирекция "Информационен център", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593505, E-mail: n.mishovski@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция ИЦ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=303.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Подобряване на знанията и уменията на служители от НАП във връзка с изпълнението на служебните им задължения при обмен на информация” в две обособени позиции: Обособена позиция № 1 – „Подобряване на уменията на служителите на дирекция „Информационен център” в НАП във връзка с по-ефективното изпълнение на служебните им задължения” Обособена позиция № 2 – „Повишаване уменията на служителите в НАП чрез обучение за оптимизиране на текстове за уебстраниците на администрацията”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24 (24 - Образователни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Територията на Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Подобряване на знанията и уменията на служители от НАП във връзка с изпълнението на служебните им задължения при обмен на информация” в две обособени позиции: Обособена позиция № 1 – „Подобряване на уменията на служителите на дирекция „Информационен център” в НАП във връзка с по-ефективното изпълнение на служебните им задължения” Обособена позиция № 2 – „Повишаване уменията на служителите в НАП чрез обучение за оптимизиране на текстове за уебстраниците на администрацията”

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

80510000

Описание:

Услуги по специализирано обучение

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
31850 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 045 - 072476 от 05.03.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 245 - 426886 от 18.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 65 История / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Подобряване на уменията на служителите на дирекция „Информационен център” в НАП във връзка с по-ефективното изпълнение на служебните им задължения
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

10.03.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ЕОС МАТРИКС" ООД, ЕИК 131001375, район р-н Витоша, ж.к. Малинова долина, Рачо Петков-Казанджията № 4-6, Република България 1715, София, Тел.: 02 9760800, E-mail: sales-bg@eos-matrix.com, Факс: 02 4899468

Интернет адрес/и:

URL: http://bg.eos-solutions.com.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 31850 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 31850 BGN без ДДС
Брой месеци: 2
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Поръчката е възложена в частта по обособена позиция № 1 в изпълнение на Договор № ЦA12-22-47/01.07.2013 г. сключен между НАП и УО на ОПАК за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд

VI.2) Допълнителна информация

Плащането се извършва по банкова сметка на Изпълнителя, съобразно предложената от изпълнителя цена за всяко от обученията, след приключване на всички обучения в обхвата на обособена позиция № 1, в срок до 30 дни, въз основа на двустранно подписани приемо-предавателни протоколи за приемане на докладите от обученията, придружени със съответния доказателствен материал (анкетни карти, протоколи, присъствени списъци и т.н.), окончателен доклад за приключване изпълнението по договора, както и издадена от изпълнителя фактура, подписана от координатора по договора за възложителя и координатора по договора за изпълнителя. Всички дейности по договора, включително представяне на окончателния доклад за цялостното му изпълнение, следва да приключат в срок до 30.05.2014 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219535

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2014 г.