Версия за печат

01246-2014-0003

BG-Ново село: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ново село, ул. "Архитект Илия Попов" № 89, За: Любомир Младенов, България 3784, Ново село, Тел.: 088 5548210, E-mail: obshtina_novoselo@abv.bg, Факс: 09316 2269

Място/места за контакт: Любомир Младенов

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.obshtina-novoselo.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ВЪТРЕШНАТА ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА НА СЕЛО ВИНАРОВО, ОБЩИНА НОВО СЕЛО”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: с.Винарово, общ. Ново село
Код NUTS: BG311
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни работи, съгласно приложена количествена сметка и одобрени инвестиционни проекти за „Реконтструкция на вътрешната водопроводна мрежа на село Винарово, община Ново село”. Пълното описание на видовете строително-монтажни работи както и условията и изискванията за изпълнението на строително-монтажните работи, включени в обхвата му са подробно разписани в настоящите указания и в Раздел ІV – Технически спецификации от документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническите спецификации и количествени сметки в документацията

Прогнозна стойност без ДДС
1097137 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

8


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е задължителна за всеки участник и е в размер на 10 900 (десет хиляди и девет) лева. Гаранцията за изпълнение се представя от Изпълнителя при подписване на договора и е в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора без ДДС. Служи за обезпечение на отговорността на Изпълнителя при неизпълнение на обществената поръчка. Избраният изпълнител трябва да я учреди преди датата на подписване на договора. Гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнение на договора се представят по избор на участника/Изпълнителя в една от следните форми: като парична сума или като банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка се осъществява със средства, осигурени от Републиканския бюджет на РБ.Заплащането на цената на договора ще се извършва съгласно договорните условия и срокове по следната схема: Междинни плащания към Изпълнителя в размер до 80 % (осемдесет процента) от стойността на договора. Отчитането на извършените СМР, предстоящи за заплащане, ще се извършва въз основа на: 1.) подписан от упълномощените по договора лица акт за приемане на изпълнените строително-монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на съответен/съответни етап/и от инвестиционния проект и линейния план - график; 2.) изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 3.) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност от акта; Плащането ще се осъществява до 5 (пет) работни дни от получаване на одобрени суми от Финансиращия орган. Окончателното плащане е сумата равна на разликата между стойността на подписания договор между Възложител и Изпълнител, и получените суми от междинните плащания. Срокът за плащане е до 5 (пет) работни дни от датата на издаване на Протокол за установяване годността за ползване на строежа (образец 16) въвеждане на обекта в експлоатация и получаване на одобрени суми от Финансиращия орган.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

На основание чл.25, ал.3,т.2 от ЗОП - изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата за обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците се представляват от техните законни представители или от лица, изрично упълномощени за участие в процедурата, което се доказва с нотариално заверено пълномощно, извън случая, в който споразумението за създаване на обединение е с нотариално удостоверяване на подписите и в него е посочено лице, което представлява обединението според условията на настоящата документация. Участниците са длъжни да съблюдават сроковете и условията за изготвяне и подаване на оферта, посочени в обявлението за обществената поръчка и документацията за участие в процедурата. Всеки участник има право да представи само една оферта. Когато предложението на участника не съдържа цялата необходима информация и изискваните, и посочени изрично от Възложителя документи и не отстрани липсите и нередовностите в определения от възложителя срок, той ще бъде отстранен от откритата процедура за възлагане на обществената поръчка. Няма да се вземат предвид каквито и да е възражения от представители на участника в предложенията по отношение на документацията за участие, всякакви възражения ще доведат до незабавно отстраняване на предложението без по-нататъшна оценка. Тези изисквания не ограничават участниците от правата им по чл. 28, ал. 5 и чл. 29, ал. 1 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.За доказване на изискването, участниците представят заверено копие на застрахователната полица 2.За доказване на изискването, участниците представят попълнен образец на „Справка за общия оборот и оборота от строителство, сходно с предмета на поръчката за 2011, 2012 и 2013 г.”, съгласно Образец №11, придружен от заверени копия от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013): счетоводни баланси, отчети за приходи и разходи, справки за приходите на строителните предприятия, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. Физическите лица представят официален документ, удостоверяващ дохода им за последните три години 2011, 2012 и 2013г.) в зависимост от законодателството на държавата, в която участникът е установен, заверен по съответния ред 3. За доказване на изискването, участниците представят документ, издаден от банка или извлечение от банкова сметка, удостоверяващи, че участникът разполага със свободни, оборотни финансови средства или че има осигурен достъп до неусвоена кредитна линия. Документите се представят в оригинал;
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност”, която да има минимално застрахователно покритие за вида строеж, обект на поръчката, съобразно чл. 171 (1) от ЗУТ, с валидност минимум срока на валидност на представената оферта 2. , следва да има оборот от строителство, сходен с предмета на поръчката общо за предходните три приключени финансови години (2011, 2012 и 2013г.) или от датата на учредяване/започване на дейността, в размер не по-малък от два пъти прогнозната стойност на обекта, предмет на поръчката без включен ДДС, общо за трите години или от датата на учредяване/започване на дейността. За „оборот от строителство, сходен с предмета на поръчката“ ще се приема реализираният от участника оборот от строителство от обекти сходни с предмета на поръчката, а именно: изграждане и/или реконструкция на водопроводни и/или канализационни обекти. 3.Участниците следва да разполагат със свободни средства – собствен финансов ресурс или достъп до неусвоена кредитна линия за финансиране строителството на обекта предмет на поръчката в размер не по-малък от 50% от обявената прогнозна стойност на обекта
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. За доказване на изискването, участниците представят попълнен образец на „Списък на основните договори за строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните пет години, считано от крайния срок за подаване на офертата”, съгласно Образец №12, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти, в които са посочени стойността, датата и мястото, както и дали строителството е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, в това число заверени копия на Протоколи за установяване на годността за приемане/ползване на строежа и/или заверени копия на Разрешения за ползване на референтните обекти; 2.За доказване на изискването, участниците представят попълнен образец на „Справка за инженерно-техническия състав, който ще участва в изпълнението на обществената поръчка”, съгласно Образец №13 - приложение към тръжната документаци,. Към справката участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии, съгласно образец Образец №13а, придружени от копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им, доказателства за наличие на трудови/граждански договори. Забележка: Едно лице не може да изпълнява повече от една от гореупоменатите дейности. 3.За доказване на изискването, участниците представят Копие на Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, ведно с талон - приложение към удостоверението, удостоверяващо неговата валидност или еквивалентен документ, издаден от съответния компетентен орган в държава-членка на ЕС или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство за обхвата на дейностите, предмет на настоящата поръчка. Когато участникът предвижда подизпълнители или когато участникът е обединение/консорциум, всеки подизпълнител или всеки един от членовете в обединението/консорциума, който ще изпълнява СМР трябва да отговаря на горепосоченото изискване. 4. За доказване на изискването, участниците представят заверени копия на Сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с предметен обхват в областта на строителството; Сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството; Сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството. 5. За доказване на изискването, участниците представят попълнен образец на „Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществената поръчка”, съгласно Образец №14. Към списъка, участниците трябва да приложат документи за собственост или договори за наем на разполагаемо оборудване, включително договори за бъдещо предоставяне на оборудване, като се представят документи доказващи собствеността на оборудването, което ще се наема или предоставя.
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да имат през последните 5 години считано от крайния срок за подаване на офертата успешно изпълнени и завършени минимум 3 договора за строителство на обекти, подобни с предмета на поръчката, на обща стойност не по-малко от два пъти прогнозната стойност на поръчката без ДДС. За „обект, подобен с предмета на поръчката” ще се приема изграждане и/или реконструкция на водопроводни и/или канализационни обекти. Обектите следва да са завършени преди датата на подаване на офертата на кандидата и да притежават документ за приемането им от страна на възложителите, копие от който да бъде представен от кандидата 2. В инженеро-техническият екип за изпълнение на поръчката да присъстват на трудово/гражданско правоотношение минимум: - техническото ръководство на обекта да се осигури от минимум едно правоспособно техническо лице, отговарящо на условията на чл.163а от ЗУТ; да има минимум 5 години трудов стаж като технически ръководител и специфичен опит като технически ръководител на минимум 2 обекта от подобен род. - контрола на качеството при изпълнение на строителството да се осигури от минимум едно лице за отговорник по качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност, което притежава диплома с квалификация "строителен инженер" или "инженер", или диплома за завършено средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство"; да има минимум 5 години трудов стаж в строителството и специфичен опит като отговорник по качеството на минимум 2 обекта от подобен род; - контрола по спазването на здравословни и безопасни условия на труд при изпълнение на строителството да се осигури от минимум едно лице за Координатор по здравословни и безопасни условия на труд, което притежава диплома с квалификация "строителен инженер" или "инженер", или диплома за завършено средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство"; 3. Кандидатът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи с обхват отговарящ на вида на строежа, предмет на обществената поръчка, както и на категорията му, съгласно чл. 137, ал.1 от Закона за устройство на територията. 4. Кандидатът да има внедрена система за управление на качеството в съответствие с изискванията на стандарта ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството; внедрена система за управление за околната среда в съответствие с изискванията на стандарта ISO 14001:2004 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството; както и внедрена система за управление на здравето и безопасност при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството. Сертификатите следва да са валидни, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството с действащи акредитации. 5. Участникът да разполага с минимум следната техника (собствена или наета) необходима за обезпечаване изпълнението на обекта: Багер – 2 бр.; Булдозер – 1 бр; Валяк – 1 брой; Асфалтополагач – 1 бр.; Самосвал – 2 бр.; Къртач за бетон – 1 бр.; Фугорез – 2 бр.; Машина за лепене на тръби – 2 бр.; Ръчна трамбовка – 2 бр.;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена от участника цена; тежест: 50
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 10
Показател: Организационен план и Технология за изпълнение на строителството; тежест: 10
Показател: Линеен график за изпълнение на СМР и диаграма на работната ръка; тежест: 20
Показател: Идентифициране на рисковете и предложение за преодоляването им; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.05.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 14 BGN
Условия и начин на плащане

В брой в касата на общ. Ново село или по банков път IBAN – BG 68 IABG 7496 8400 268400 BIC код – IABGBGSF Вид плащане: 447000 Банка Интернешънъл Асет Банк АД

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.05.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.05.2014 г.  Час: 13:00
Място

Заседателна зала на общ. Ново село

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ