Версия за печат

00752-2014-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695235

Министерство на вътрешните работи, ул. "6-ти септември" № 29, За: Мирослав Христов, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9822142, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: ДУССД-МВР

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.mvr.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

ГД "Национална полиция", бул. "Александър Малинов" №1, За: Дамян Владинов/Евгени Петров, Р.България 1715, София, Тел.: 02 9829945, Факс: 02 9813010

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129010157

Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР, ул. "Княз Борис І" №124, За: Живка Даскалова, Р.България 1301, София, Тел.: 02 9822274, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: ДУССД-МВР

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на хардуер и системен софтуер във връзка с обмена на информация с държавите-членки на ЕС, изисквана по Директива 2011/82/ЕС” (EUCARIS)

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
1. Доставка и инсталация на технически средства необходими за изграждането на централизираната система за регистрация на МПС и собствениците им, които ще осигурят изпълнението на изискванията на Директива 2011/82/ЕС, както и техническите средства за средата на развой и тест- обособена позиция №1 и №3 - гр. София, ул. "Св. Теодосий Търновски", №42-ДКИС-ГККЦ на МВР; 2.Доставка и инсталиране на техническите средства, необходими за осигуряване работата на пунктовете за регистрация на МПС- обособена позиция №2 - "Пътна полиция" към ГДНП, СДВР и ОДМВР.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на хардуер и системен софтуер във връзка с обмена на информация с държавите-членки на ЕС, изисквана по Директива 2011/82/ЕС” (EUCARIS) по три обособени позиции, включваща доставка, инсталиране, настройване, конфигуриране, пускане в експлоатация, тестване на цялото оборудване и софтуер, гаранционна поддръжка, както и обучение на служители от МВР.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30230000

Описание:

Компютърно оборудване

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Доставка на хардуер и системен софтуер във връзка с обмена на информация с държавите-членки на ЕС, изисквана по Директива 2011/82/ЕС” (EUCARIS), както следва: Обособена позиция №1- "Доставка, инсталация и конфигурация на централната компонента и средата за развойна дейност"; Обособена позиция №2- "Доставка и инсталация на оборудване за клиентски работни места"; Обособена позиция №3- "Доставка и интегриране на система за планиране, разпределение и контрол на регистрационни табели и ценни образци".

Стойност, без да се включва ДДС
4793950 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

4

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата, както следва: За обособена позиция №1-41 772 лв.; За обособена позиция №2-3 833 лв.; За обособена позиция №3-2 333 лв.; Гаранция за изпълнение на договора - 3% от стойността на договора без ДДС, като същата се внася преди подписването му. Гаранциите могат да бъдат във вид на парична сума или банкова гаранция. Когато гаранцията за участие / изпълнение се представя във вид на парична сума, то тя се внася по IBAN BG 09 BNBG 9661 3300 146201, BIC код BNBGBGSD , БНБ-ЦУ на името на Министерство на вътрешните работи. Всички банкови разходи свързани с обслужване на превода на гаранциите,включително при тяхното възстановяване са за сметка на участника / изпълнителя. Когато гаранцията за участие в процедурата е банкова,то тя е безусловна, неотменяема, покриваща 100% стойността на гаранцията за участие, като се представя оригиналът й и същата е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. Когато гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, то тя е безусловна, неотменяема, представена в оригинал преди подписване на договора, покриваща 100% стойността на гаранцията за изпълнението му, със срок на валидност - срока за изпълнение на договора, плюс 30 дни.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Участникът посочва банкова сметка, банков код и банка за връщане на внесената гаранция за участие в процедурата. Участникът / Изпълнителят сам избира формата на гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Условия при образуване на предлаганата цена - цената на всяко техническо и/или програмно средство, обект на доставката, отделено като самостоятелно число в колона “номер по ред” в приложените образци на ценови оферти , по обособени позиции № 1 и № 2, се посочва без и с включен ДДС. - цената за доставка и внедряване на софтуерния продукт по обособена позиция № 3 е обща за цялата позиция и се посочва в образеца на ценовата оферта без и с включен ДДС. Всички разходи, свързани с гаранционното обслужване, са част от посочените цени на оборудването и са неразделна част от ценовата оферта. Разходите за актуализиране на софтуера в рамките на гаранционния период трябва да бъдат включени в посочената в офертата цена. Всички такси за поддръжка и съдействие са за сметка на изпълнителя. В ценовата оферта за поддръжка на техническите и програмни средства следва да бъдат включени всички разходи, свързани с осигуряване на гаранционната поддръжка, включително разходите за обслужване “на място”, доставка, монтаж, инсталация/преинсталация и закупуване на компоненти, с цел подмяна на дефектирали такива. Предложените цени следва да бъдат определени за пълно покриване на изискванията и режима на поддръжка. В офертите на участниците цената на поръчката включва цена на доставка (с посочени единични и обща цена за всяка позиция) като в цената на поръчката се съдържа и цената на услугата - дейности по инсталиране, настройване, конфигуриране, лицензиране, тестване, пускане в експлоатация, гаранционна поддръжка и обучение за сметка на Изпълнителя. Лиценза се предоставя от Изпълнителя на Възложителя. 2. Условия и начин на плащане: 2.1 Дейностите, съобразно предмета на обществената поръчка се заплащат по банков път, в български лева , в срок до 30 /тридесет/ дни след представяне на документи удостоверяващи изпълнението на дадена дейност и оригинална фактура от изпълнителя, за всеки приключил етап от изпълнението на обществената поръчка, по цени определени в ценовите оферти на изпълнителите, неразделна част от договора за изпълнение на обществената поръчка. За обособена позиция №1 – Изпълнението се извършва на два етапа. Първият етап е извършване на доставката и се удостоверява с подписване на приемо-предавателен протокол. Вторият етап приключва с пускане на оборудването и софтуера в експлоатация и се удостоверява с подписване на протокол за изпълнението на всички дейности, съгласно техническите спецификации, с изключение на дейностите по гаранционна поддръжка. Плащането се извършва след предоставяне на протокол за всеки приключен етап. За обособена позиция №2 – Изпълнението се извършва на два етапа: Първият етап е доставка на оборудването в централен склад на МВР-ДУССД и се удостоверява с подписване на протокол. Вторият етап е доставка на оборудването по места - ГДНП, СДВР и ОДМВР и пускането в експлоатация и се удостоверява с подписване на приемо-предавателни протоколи за доставка и внедряване в експлоатация. Плащането се извършва след предоставяне на подписани приемо-предавателни протоколи за всеки приключен етап. За обособена позиция №3 – Изпълнението се извършва в четири основни етапа, които приключват с подписване на протокол за приемане на дейностите в етапа. Има и един допълнителен етап на гаранционна поддръжка. Етапите са описани подробно в Приложение 3 /техническа спецефикация по обособена позиция №3/. Плащането се извършва след предоставяне на протокола за приемане в реална експлоатация, т.е след приключване на етап 4.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Сроковете за изпълнение на поръчката са както следва: -Периодът за доставка на централната компонента и средата за развой и тест по Приложение 1/обособена позиция №1/ е до 45 календарни дни.Този период започва да тече от момента на сключване на договора; -Периодът за инсталиране и конфигуриране на средата за развой и тест по Приложение 1/обособена позиция №1/ е до 10 календарни дни. Този период започва да тече от момента на подписване на приемо-предавателния протокол за доставка; -Периодът за инсталиране и конфигуриране на централната компонента е до 20 календарни дни. Този период започва да тече от момента на подписване на приемо-предавателния протокол за доставка; -Периодът на доставка на оборудването за крайните работни места по Приложение 2 /обособена позиция №2/в централен склад е до 60 календарни дни. Този период започва да тече от момента на сключване на договора; -Периодът за инсталиране на оборудването за крайни работни места по Приложение 2 /обособена позиция №2/ по съответните структури в страната е до 30 календарни дни. Този период започва да тече от момента на подписване на приемо-предавателния протокол за доставка на това оборудване в централен склад; -Периодът за разработване, тестване, интегриране с АИС „Регистрация на МПС и собствениците им” и внедряване на системата за „Планиране, разпределение и контрол на регистрационни табели и ценни образци” по Приложение 3 /обособена позиция №3/е 4 месеца. Този период започва да тече от момента на сключване на договора; Достъпът на лицата, изпълняващи дейности по договора ще се осъществява в съответствие с изискванията на Инструкция №Iз-1625/19.10.2007г. за организация на охраната и пропускателния режим в обектите на МВР. По време на изпълнение на договора, когато Изпълнителят желае някое от лицата в списъка да бъде сменено с лице със същата или по-висока квалификация, то това става след писмено заявяване и съответно одобрение (в съответсвие с действащата нормативна уредба) от страна на МВР. МВР си запазва правото да откаже достъп на дадено лице на Изпълнителя, при наличие на основания за това.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който се представя в официален превод. За физически лица - копие от документа за самоличност. За чуждестранните физически лица - копие от съответен еквивалентен документ; 2. За участници в процедурата обединения, които не са юридически лица, в офертата трябва да се представи акт за учредяване на обединението. Ако от акта за учредяване не е видно кой представлява обединението, се изисква документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението;документите по чл. 56, ал. 1, т.4 и 5 от ЗОП се представят за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор; 3. Документ за внесена гаранция за участие по обособена позиция; 4. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2а, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП. Възложителят отстранява от по-нататъшно участие в процедурата участник, за който са налице посочените в чл. 47, ал. 1 и ал.2, т.1, 2а, 3 и 4 от ЗОП обстоятелства. 5. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП; Възложителят отстранява от по-нататъшно участие в процедурата участник, за който са налице посочените в чл. 47, ал. 1, т.1,чл. 47, ал.2, т.5 и чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП обстоятелства. 6. Доказателства за икономически и финансови възможности; 7. Доказателства за технически възможности; 8. Техническо предложение за изпълнение на поръчката; 9. Документ, в който се посочват подизпълнителите, когато участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще изпълняват и дела на тяхното участие. В случаи на участие на подизпълнител, документите и данните по чл. 56, ал.1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП, следва да бъдат представени за всеки един от подизпълнителите, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Да се представи и декларация от подизпълнителя за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник. 10. Оферта, съгласно приложения образец; 11. Срок за изпълнение на поръчката; 12. Предлагана цена; 13. Декларация за приемане условията в проекта на договора; 14. Декларация за срока на валидност на офертата, съгласно раздел IV.3.7. от обявлението; 15. Декларация от участника, че е запознат и приема условията и начина на плащане; 16. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. * Официален превод е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участникът да представи: 1. Заверени "вярно с оригинала" от участника копия от баланса и отчета за приходите и разходите за последните три финансови години (2011, 2012 и 2013 г.),когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Ако баланса и отчета са публикувани в Търговския регистър, участникът декларира това обстоятелство и не е необходимо представянето им; 2. Справка-декларация за оборота на стоките или услугите със сходен или идентичен предмет с предмета на поръчката, за последните три години в зависимост от датата на която участникът е учреден или започнал дейността си.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да има документално доказан общ оборот за последните 3 (три) финансови години (2011, 2012, 2013 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или започнал дейността си, както следва: За позиция №1: в размер на 4 млн. лева без ДДС, За позиция №2: в размер на 800 000 лева без ДДС, За позиция №3: в размер 500 000 лева без ДДС 2. Участникът трябва да декларира минимален документално доказан оборот по сходен или идентичен предмет с предмета на поръчката за последните 3 (три) финансови години (2011, 2012, 2013 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или започнал дейността си, както следва: За позиция №1: в размер на 4 млн. лева без ДДС, За позиция №2: в размер на 800 000 лева без ДДС, За позиция №3: в размер 500 000 лева без ДДС, като се представи декларация за всяка обособена позиция на поръчката. В случай, че участва за няколко обособени позиции, декларирания оборот следва да покрива всяка обособена позиция поотделно. Сходен предмет е както следва: За обособена позиция №1: Изграждане и/или разширение на инф. с-ми с комплексна архитектура; За обособена позиция №2: Доставка и осъществяване на поддръжка на компютърни работни станции и принтери на територията на България; За обособена позиция №3:Разработване и внедряване на софтуерни продукти.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

-Технически възможности по обособена позиция №1: 1. Участникът да представи сертификат за минимум златен Oracle партньор или еквивалент за доказване на възможността за извършване на дейности по поддръжка и възможност за отправяне на заявки директно към производителя за Oracle софтуера, предмет на поръчката. 2..Участникът да предостави документ/и от производителя или оторизиран негов представител, който удостоверява права за партньорство на Участника за IBM софтуера по предмета на поръчката и че е осигурена поддръжка на място от оторизиран сервизен център за територията на България. 3.Участникът да представи списък на членовете на екипа, сертифицирани технически специалисти, които ще изпълняват дейностите по предмета на поръчката, придружен с документи, удостоверяващи квалификацията и образованието на всеки един от тях. 4.Декларация, съдържаща списък на основните договори със сходен или идентичен предмет с предмета на поръчката по обособена позиция, изпълнени през последните три години за времето до крайния срок за подаване на оферти, включително технически параметри за всеки договор. За доказване на минималните изисквания за успешното реализиране на договорите участникът следва да представи препоръки /референции и др./. 5.Документи на участника, удостоверяващи права за продажба и сервиз на съответния хардуер и софтуер по предмета на поръчката на територията на Р България. -Технически възможности по обособена позиция №2: 1.Декларация, съдържаща списък на основните договори със сходен или идентичен предмет с предмета на поръчката по обособена позиция, изпълнени през последните три години за времето до крайния срок за подаване на оферти, включително технически параметри за всеки договор. За доказване на минималните изисквания за успешното реализиране на договорите участникът следва да представи препоръки /референции и др./. 2.Документи на участника, удостоверяващи права за продажба и сервиз на съответния хардуер и софтуер по предмета на поръчката на територията на Р България. -Технически възможности по обособена позиция №3: 1.Участникът да разполага с екип за разработване на софтуера по обособена позиция №3. 2. Декларация, съдържаща списък на основните договори със сходен или идентичен предмет с предмета на поръчката по обособена позиция, изпълнени през последните три години за времето до крайния срок за подаване на оферти, включително технически параметри за всеки договор. За доказване на минималните изисквания за успешното реализиране на договорите участникът следва да представи препоръки /референции и др./. 3.Документи на участника, удостоверяващи права за продажба и сервиз на съответния софтуер по предмета на поръчката на територията на Р България. Забележка към минимални технически възможности по обособена позиция №1, т.1: За еквивалентен сертификат за минимум златен Oracle партньор се приема сертификат за платинен Oracle партньор или диамантен Oracle партньор.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Минимални технически изисквания по обособена позиция №1:1. Участникът да е сертифициран за минимум златен Oracle партньор или еквивалент, за доказване на възможността за извършване на дейности по поддръжка и възможност за отправяне на заявки директно към производителя за Oracle софтуера, предмет на поръчката.2.Участникът да има права за партньорство за IBM софтуера по предмета на поръчката и че е осигурена поддръжка на място от оторизиран сервизен център за територията на България.3.Участникът да разполага с минимум двама специалисти, които ще участват в работата предмета на поръчката с познания за софтуера за сървър за приложения, предмет на поръчката по т.11 от Подробна техническа спецификация за обособена позиция №1 – Приложение №1. За доказване на тези познания се представят копия от сертификати, свързани със софтуерния продукт и автобиография, в която е описано участие в обучение за продукта и/или участие в работа по проекти с използването на продукта.Участникът да разполага с минимум двама специалисти, които ще участват в работата по изпълнение на проекта с познания за софтуера за сървър за бази данни, предмет на поръчката по т.10 от Подробна техническа спецификация за обособена позиция №1 – Приложение №1. За доказване на тези познания се представят копия на сертификати от производителя за системна администрация на софтуерния продукт, декларации за участие в минимум три проекта с използването на продукта и автобиография, в която е описано участие в обучение за продукта и/или участие в работа по проекти с използването на продукта.Участникът да разполага с минимум двама специалисти с познания по хардуера, доставен по предмета на поръчката и минимум двама специалисти с познания по операционните системи на доставените сървъри. За доказване на тези познания се представят копия от сертификати, свързани с продуктите и автобиография, в която е описано участие в обучение за продукта и/или участие в работа по проекти с използването на продукта.Участникът да разполага с минимум двама мрежови специалисти с познания за LAN, SAN и конфигуриране на устройствата за „load balancing”. За доказване на тези познания се представят копия от сертификати, свързани с продуктите и автобиография, в която е описано участие в обучение за продукта и/или участие в работа по проекти с използването на продукта.4.Участникът следва да е реализирал успешно минимум 2 договора със сходен или идентичен предмет с предмета на поръчката, които предоставят услуги на мин.1000 отдалечени потребителя. 5.Участникът да представи актуални валидни документи (оторизоционно писмо и др.), удостоверяващи права за продажба и сервиз на съответния хардуер и софтуер по предмета на поръчката на територията на Р България.-Минимални технически изисквания по обособена позиция №2:1.Участникът следва да е реализирал успешно минимум 2 договора със сходен или идентичен предмет с предмета на поръчката.2.Участникът да представи актуални валидни документи (оторизоционно писмо и др.), удостоверяващи права за продажба и сервиз на съответния хардуер и софтуер по предмета на поръчката на територията на Р България.-Минимални технически изисквания по обособена позиция №3:1. Участникът да разполага с минимум двама проектанти на програмно осигуряване в екипа за разработване на софтуер.2.Участникът следва да е реализирал успешно минимум 2 договора със сходен или идентичен предмет с предмета на поръчката, които обслужват работата в организации с минимум 50 потребители на софтуерния продукт.3.Участникът да представи актуални валидни документи (оторизоционно писмо и др.), удостоверяващи права за продажба и сервиз на съответния софтуер по предмета на поръчката на територията на Р България.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12.05.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
21.05.2014 г.  Час: 11:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22.05.2014 г.  Час: 14:00
Място

Д "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР, ул."Княз Борис І" №124

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват на действията на комисията по чл. 68, ал.3 и чл. 69а, ал.3 от ЗОП. Датата, часът и мястото на отваряне на ценовите оферти ще бъдат посочени в профила на купувача и на видно място в Д УССД - МВР - гр. София, ул. "Княз Борис І" N-124.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие в процедурата не се закупува, а се публикува на профила на купувача. Отговорите на постъпилите въпроси ще се публикуват в законоустановения срок на профила на купувача. Писмени искания по чл. 29, ал.1 от ЗОП за разяснение по документацията се подават на български език.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП или в 10-дневен срок от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно условията по чл.120, ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Правно-нормативна дейност", ул. "6-ти септември" №29, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9823785, Факс: 02 9878015

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Доставка, инсталация и конфигурация на централната компонента и средата за развойна дейност"
1) Кратко описание

"Доставка, инсталация и конфигурация на централната компонента и средата за развойна дейност"

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30230000

Описание:

Компютърно оборудване

3) Количество или обем

Съгласно "Техническа спецификация" - Приложение №1 - Доставка на сървър за бази данни – за допълване производителността и използване на капацитета и функционалността на налично Блейд шаси – добавяне на 1 бр.сървър; - Доставка на сървъри за приложения – за допълване производителността и използване на капацитета и функционалността на налично Блейд шаси – добавяне на 4 броя сървъри; - Увеличаване на дисковото пространство на налична дискова система EMC Symmetrix DMX-4 - 1 бр.; - Лентова библиотека за LTO 6 Ultrium - 1 бр.; - Доставка на допълнително Блейд шаси - 1 бр.; - Доставка на сървър за бази данни - 1бр.; - Доставка на сървъри за приложения - 4бр.; - Доставка на допълнителен модул ACE30-MOD-04-K9 към съществуващи комутатори Cisco Catalist 6506E с SUP720 VSS за осигуряване на разпределение на натоварването между сървърите за приложения - 2 бр.; - Сървърен шкаф - 1 бр.; - Доставка на необходимите софтуер и софтуерни лицензи за Система за управление на бази данни /СУБД/ IBM Informix Enterprise/Ultimate Edition - 20 бр.; - Доставка на необходимите софтуер и софтуерни лицензи за сървър за приложения Oracle WebLogic Server Enterprise Edition - 16 бр.; - Да се достави Пакет за управление на Оracle WebLogic Servers - WebLogic Server Management Pack Enterprise Edition и да се доставят лицензи, за управление и наблюдение на 22 броя WebLogic сървърни лицензи, съответстващи на 16 броя доставени по тази процедура и 6 броя сървърни лицензи, налични на съществуващи сървъри в МВР, използвани за системи, свързани с АИС за регистрация на МПС и собствениците им - 22 бр.; - Сървър за бази данни – 1 бр.; - Дисков масив - 1 бр.; - Сървър за приложения – 1 бр.; - Сървърен шкаф - 1 бр.; - Система за управление на бази от данни - 20 бр.; - Среда за разработка на приложен софтуер - 10 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
4177283 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Доставка и инсталация на оборудване за клиентски работни места"
1) Кратко описание

"Доставка и инсталация на оборудване за клиентски работни места"

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30230000

Описание:

Компютърно оборудване

3) Количество или обем

Съгласно "Техническа спецификация" - Приложение №2 - Компютърни работни станции - 240 бр.; - Токонепрекъсваеми захранващи устройства към всяка работна станция - минимум UPS 600 VA, 1 x RS232, 1 x USB, съвместим с ОС MS Windows 7,8 и ХР - 240 бр.; - Принтер за печат на СРМПС - 105 бр.; - Принтер за печат на документи - 105 бр.;

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
383334 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция "Доставка и интегриране на система за планиране, разпределение и контрол на регистрационни табели и ценни образци"
1) Кратко описание

"Доставка и интегриране на система за планиране, разпределение и контрол на регистрационни табели и ценни образци"

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

3) Количество или обем

Доставка и интегриране на система за планиране, разпределение и контрол на регистрационни табели и ценни образци, съгласно "Техническа спецификация" - Приложение №3

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
233333 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване