00752-2014-0004
Технически редакции | ||
11.04.2014 15:33 ч. : | 11/04/2014 15:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.04.2014 15:33 ч. : | 11/04/2014 15:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Министерство на вътрешните работи, ул. "6-ти септември" № 29, За: Мирослав Христов, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9822142, Факс: 02 9813010
Място/места за контакт: ДУССД-МВРИнтернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.mvr.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:
ГД "Национална полиция", бул. "Александър Малинов" №1, За: Дамян Владинов/Евгени Петров, Р.България 1715, София, Тел.: 02 9829945, Факс: 02 9813010
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР, ул. "Княз Борис І" №124, За: Живка Даскалова, Р.България 1301, София, Тел.: 02 9822274, Факс: 02 9813010
Място/места за контакт: ДУССД-МВРМинистерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществен ред и сигурност
НЕ
„Доставка на хардуер и системен софтуер във връзка с обмена на информация с държавите-членки на ЕС, изисквана по Директива 2011/82/ЕС” (EUCARIS)
Обявлението обхваща обществена поръчка
„Доставка на хардуер и системен софтуер във връзка с обмена на информация с държавите-членки на ЕС, изисквана по Директива 2011/82/ЕС” (EUCARIS) по три обособени позиции, включваща доставка, инсталиране, настройване, конфигуриране, пускане в експлоатация, тестване на цялото оборудване и софтуер, гаранционна поддръжка, както и обучение на служители от МВР.
30230000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
„Доставка на хардуер и системен софтуер във връзка с обмена на информация с държавите-членки на ЕС, изисквана по Директива 2011/82/ЕС” (EUCARIS), както следва: Обособена позиция №1- "Доставка, инсталация и конфигурация на централната компонента и средата за развойна дейност"; Обособена позиция №2- "Доставка и инсталация на оборудване за клиентски работни места"; Обособена позиция №3- "Доставка и интегриране на система за планиране, разпределение и контрол на регистрационни табели и ценни образци".
НЕ
НЕ
4
Гаранция за участие в процедурата, както следва: За обособена позиция №1-41 772 лв.; За обособена позиция №2-3 833 лв.; За обособена позиция №3-2 333 лв.; Гаранция за изпълнение на договора - 3% от стойността на договора без ДДС, като същата се внася преди подписването му. Гаранциите могат да бъдат във вид на парична сума или банкова гаранция. Когато гаранцията за участие / изпълнение се представя във вид на парична сума, то тя се внася по IBAN BG 09 BNBG 9661 3300 146201, BIC код BNBGBGSD , БНБ-ЦУ на името на Министерство на вътрешните работи. Всички банкови разходи свързани с обслужване на превода на гаранциите,включително при тяхното възстановяване са за сметка на участника / изпълнителя. Когато гаранцията за участие в процедурата е банкова,то тя е безусловна, неотменяема, покриваща 100% стойността на гаранцията за участие, като се представя оригиналът й и същата е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. Когато гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, то тя е безусловна, неотменяема, представена в оригинал преди подписване на договора, покриваща 100% стойността на гаранцията за изпълнението му, със срок на валидност - срока за изпълнение на договора, плюс 30 дни.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Участникът посочва банкова сметка, банков код и банка за връщане на внесената гаранция за участие в процедурата. Участникът / Изпълнителят сам избира формата на гаранцията.
1. Условия при образуване на предлаганата цена - цената на всяко техническо и/или програмно средство, обект на доставката, отделено като самостоятелно число в колона “номер по ред” в приложените образци на ценови оферти , по обособени позиции № 1 и № 2, се посочва без и с включен ДДС. - цената за доставка и внедряване на софтуерния продукт по обособена позиция № 3 е обща за цялата позиция и се посочва в образеца на ценовата оферта без и с включен ДДС. Всички разходи, свързани с гаранционното обслужване, са част от посочените цени на оборудването и са неразделна част от ценовата оферта. Разходите за актуализиране на софтуера в рамките на гаранционния период трябва да бъдат включени в посочената в офертата цена. Всички такси за поддръжка и съдействие са за сметка на изпълнителя. В ценовата оферта за поддръжка на техническите и програмни средства следва да бъдат включени всички разходи, свързани с осигуряване на гаранционната поддръжка, включително разходите за обслужване “на място”, доставка, монтаж, инсталация/преинсталация и закупуване на компоненти, с цел подмяна на дефектирали такива. Предложените цени следва да бъдат определени за пълно покриване на изискванията и режима на поддръжка. В офертите на участниците цената на поръчката включва цена на доставка (с посочени единични и обща цена за всяка позиция) като в цената на поръчката се съдържа и цената на услугата - дейности по инсталиране, настройване, конфигуриране, лицензиране, тестване, пускане в експлоатация, гаранционна поддръжка и обучение за сметка на Изпълнителя. Лиценза се предоставя от Изпълнителя на Възложителя. 2. Условия и начин на плащане: 2.1 Дейностите, съобразно предмета на обществената поръчка се заплащат по банков път, в български лева , в срок до 30 /тридесет/ дни след представяне на документи удостоверяващи изпълнението на дадена дейност и оригинална фактура от изпълнителя, за всеки приключил етап от изпълнението на обществената поръчка, по цени определени в ценовите оферти на изпълнителите, неразделна част от договора за изпълнение на обществената поръчка. За обособена позиция №1 – Изпълнението се извършва на два етапа. Първият етап е извършване на доставката и се удостоверява с подписване на приемо-предавателен протокол. Вторият етап приключва с пускане на оборудването и софтуера в експлоатация и се удостоверява с подписване на протокол за изпълнението на всички дейности, съгласно техническите спецификации, с изключение на дейностите по гаранционна поддръжка. Плащането се извършва след предоставяне на протокол за всеки приключен етап. За обособена позиция №2 – Изпълнението се извършва на два етапа: Първият етап е доставка на оборудването в централен склад на МВР-ДУССД и се удостоверява с подписване на протокол. Вторият етап е доставка на оборудването по места - ГДНП, СДВР и ОДМВР и пускането в експлоатация и се удостоверява с подписване на приемо-предавателни протоколи за доставка и внедряване в експлоатация. Плащането се извършва след предоставяне на подписани приемо-предавателни протоколи за всеки приключен етап. За обособена позиция №3 – Изпълнението се извършва в четири основни етапа, които приключват с подписване на протокол за приемане на дейностите в етапа. Има и един допълнителен етап на гаранционна поддръжка. Етапите са описани подробно в Приложение 3 /техническа спецефикация по обособена позиция №3/. Плащането се извършва след предоставяне на протокола за приемане в реална експлоатация, т.е след приключване на етап 4.
ДА
Сроковете за изпълнение на поръчката са както следва: -Периодът за доставка на централната компонента и средата за развой и тест по Приложение 1/обособена позиция №1/ е до 45 календарни дни.Този период започва да тече от момента на сключване на договора; -Периодът за инсталиране и конфигуриране на средата за развой и тест по Приложение 1/обособена позиция №1/ е до 10 календарни дни. Този период започва да тече от момента на подписване на приемо-предавателния протокол за доставка; -Периодът за инсталиране и конфигуриране на централната компонента е до 20 календарни дни. Този период започва да тече от момента на подписване на приемо-предавателния протокол за доставка; -Периодът на доставка на оборудването за крайните работни места по Приложение 2 /обособена позиция №2/в централен склад е до 60 календарни дни. Този период започва да тече от момента на сключване на договора; -Периодът за инсталиране на оборудването за крайни работни места по Приложение 2 /обособена позиция №2/ по съответните структури в страната е до 30 календарни дни. Този период започва да тече от момента на подписване на приемо-предавателния протокол за доставка на това оборудване в централен склад; -Периодът за разработване, тестване, интегриране с АИС „Регистрация на МПС и собствениците им” и внедряване на системата за „Планиране, разпределение и контрол на регистрационни табели и ценни образци” по Приложение 3 /обособена позиция №3/е 4 месеца. Този период започва да тече от момента на сключване на договора; Достъпът на лицата, изпълняващи дейности по договора ще се осъществява в съответствие с изискванията на Инструкция №Iз-1625/19.10.2007г. за организация на охраната и пропускателния режим в обектите на МВР. По време на изпълнение на договора, когато Изпълнителят желае някое от лицата в списъка да бъде сменено с лице със същата или по-висока квалификация, то това става след писмено заявяване и съответно одобрение (в съответсвие с действащата нормативна уредба) от страна на МВР. МВР си запазва правото да откаже достъп на дадено лице на Изпълнителя, при наличие на основания за това.
1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който се представя в официален превод. За физически лица - копие от документа за самоличност. За чуждестранните физически лица - копие от съответен еквивалентен документ; 2. За участници в процедурата обединения, които не са юридически лица, в офертата трябва да се представи акт за учредяване на обединението. Ако от акта за учредяване не е видно кой представлява обединението, се изисква документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението;документите по чл. 56, ал. 1, т.4 и 5 от ЗОП се представят за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор; 3. Документ за внесена гаранция за участие по обособена позиция; 4. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2а, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП. Възложителят отстранява от по-нататъшно участие в процедурата участник, за който са налице посочените в чл. 47, ал. 1 и ал.2, т.1, 2а, 3 и 4 от ЗОП обстоятелства. 5. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП; Възложителят отстранява от по-нататъшно участие в процедурата участник, за който са налице посочените в чл. 47, ал. 1, т.1,чл. 47, ал.2, т.5 и чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП обстоятелства. 6. Доказателства за икономически и финансови възможности; 7. Доказателства за технически възможности; 8. Техническо предложение за изпълнение на поръчката; 9. Документ, в който се посочват подизпълнителите, когато участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще изпълняват и дела на тяхното участие. В случаи на участие на подизпълнител, документите и данните по чл. 56, ал.1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП, следва да бъдат представени за всеки един от подизпълнителите, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Да се представи и декларация от подизпълнителя за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник. 10. Оферта, съгласно приложения образец; 11. Срок за изпълнение на поръчката; 12. Предлагана цена; 13. Декларация за приемане условията в проекта на договора; 14. Декларация за срока на валидност на офертата, съгласно раздел IV.3.7. от обявлението; 15. Декларация от участника, че е запознат и приема условията и начина на плащане; 16. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. * Официален превод е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи.
Участникът да представи: 1. Заверени "вярно с оригинала" от участника копия от баланса и отчета за приходите и разходите за последните три финансови години (2011, 2012 и 2013 г.),когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Ако баланса и отчета са публикувани в Търговския регистър, участникът декларира това обстоятелство и не е необходимо представянето им; 2. Справка-декларация за оборота на стоките или услугите със сходен или идентичен предмет с предмета на поръчката, за последните три години в зависимост от датата на която участникът е учреден или започнал дейността си.
1. Участникът следва да има документално доказан общ оборот за последните 3 (три) финансови години (2011, 2012, 2013 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или започнал дейността си, както следва: За позиция №1: в размер на 4 млн. лева без ДДС, За позиция №2: в размер на 800 000 лева без ДДС, За позиция №3: в размер 500 000 лева без ДДС 2. Участникът трябва да декларира минимален документално доказан оборот по сходен или идентичен предмет с предмета на поръчката за последните 3 (три) финансови години (2011, 2012, 2013 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или започнал дейността си, както следва: За позиция №1: в размер на 4 млн. лева без ДДС, За позиция №2: в размер на 800 000 лева без ДДС, За позиция №3: в размер 500 000 лева без ДДС, като се представи декларация за всяка обособена позиция на поръчката. В случай, че участва за няколко обособени позиции, декларирания оборот следва да покрива всяка обособена позиция поотделно. Сходен предмет е както следва: За обособена позиция №1: Изграждане и/или разширение на инф. с-ми с комплексна архитектура; За обособена позиция №2: Доставка и осъществяване на поддръжка на компютърни работни станции и принтери на територията на България; За обособена позиция №3:Разработване и внедряване на софтуерни продукти.
-Технически възможности по обособена позиция №1: 1. Участникът да представи сертификат за минимум златен Oracle партньор или еквивалент за доказване на възможността за извършване на дейности по поддръжка и възможност за отправяне на заявки директно към производителя за Oracle софтуера, предмет на поръчката. 2..Участникът да предостави документ/и от производителя или оторизиран негов представител, който удостоверява права за партньорство на Участника за IBM софтуера по предмета на поръчката и че е осигурена поддръжка на място от оторизиран сервизен център за територията на България. 3.Участникът да представи списък на членовете на екипа, сертифицирани технически специалисти, които ще изпълняват дейностите по предмета на поръчката, придружен с документи, удостоверяващи квалификацията и образованието на всеки един от тях. 4.Декларация, съдържаща списък на основните договори със сходен или идентичен предмет с предмета на поръчката по обособена позиция, изпълнени през последните три години за времето до крайния срок за подаване на оферти, включително технически параметри за всеки договор. За доказване на минималните изисквания за успешното реализиране на договорите участникът следва да представи препоръки /референции и др./. 5.Документи на участника, удостоверяващи права за продажба и сервиз на съответния хардуер и софтуер по предмета на поръчката на територията на Р България. -Технически възможности по обособена позиция №2: 1.Декларация, съдържаща списък на основните договори със сходен или идентичен предмет с предмета на поръчката по обособена позиция, изпълнени през последните три години за времето до крайния срок за подаване на оферти, включително технически параметри за всеки договор. За доказване на минималните изисквания за успешното реализиране на договорите участникът следва да представи препоръки /референции и др./. 2.Документи на участника, удостоверяващи права за продажба и сервиз на съответния хардуер и софтуер по предмета на поръчката на територията на Р България. -Технически възможности по обособена позиция №3: 1.Участникът да разполага с екип за разработване на софтуера по обособена позиция №3. 2. Декларация, съдържаща списък на основните договори със сходен или идентичен предмет с предмета на поръчката по обособена позиция, изпълнени през последните три години за времето до крайния срок за подаване на оферти, включително технически параметри за всеки договор. За доказване на минималните изисквания за успешното реализиране на договорите участникът следва да представи препоръки /референции и др./. 3.Документи на участника, удостоверяващи права за продажба и сервиз на съответния софтуер по предмета на поръчката на територията на Р България. Забележка към минимални технически възможности по обособена позиция №1, т.1: За еквивалентен сертификат за минимум златен Oracle партньор се приема сертификат за платинен Oracle партньор или диамантен Oracle партньор.
Минимални технически изисквания по обособена позиция №1:1. Участникът да е сертифициран за минимум златен Oracle партньор или еквивалент, за доказване на възможността за извършване на дейности по поддръжка и възможност за отправяне на заявки директно към производителя за Oracle софтуера, предмет на поръчката.2.Участникът да има права за партньорство за IBM софтуера по предмета на поръчката и че е осигурена поддръжка на място от оторизиран сервизен център за територията на България.3.Участникът да разполага с минимум двама специалисти, които ще участват в работата предмета на поръчката с познания за софтуера за сървър за приложения, предмет на поръчката по т.11 от Подробна техническа спецификация за обособена позиция №1 – Приложение №1. За доказване на тези познания се представят копия от сертификати, свързани със софтуерния продукт и автобиография, в която е описано участие в обучение за продукта и/или участие в работа по проекти с използването на продукта.Участникът да разполага с минимум двама специалисти, които ще участват в работата по изпълнение на проекта с познания за софтуера за сървър за бази данни, предмет на поръчката по т.10 от Подробна техническа спецификация за обособена позиция №1 – Приложение №1. За доказване на тези познания се представят копия на сертификати от производителя за системна администрация на софтуерния продукт, декларации за участие в минимум три проекта с използването на продукта и автобиография, в която е описано участие в обучение за продукта и/или участие в работа по проекти с използването на продукта.Участникът да разполага с минимум двама специалисти с познания по хардуера, доставен по предмета на поръчката и минимум двама специалисти с познания по операционните системи на доставените сървъри. За доказване на тези познания се представят копия от сертификати, свързани с продуктите и автобиография, в която е описано участие в обучение за продукта и/или участие в работа по проекти с използването на продукта.Участникът да разполага с минимум двама мрежови специалисти с познания за LAN, SAN и конфигуриране на устройствата за „load balancing”. За доказване на тези познания се представят копия от сертификати, свързани с продуктите и автобиография, в която е описано участие в обучение за продукта и/или участие в работа по проекти с използването на продукта.4.Участникът следва да е реализирал успешно минимум 2 договора със сходен или идентичен предмет с предмета на поръчката, които предоставят услуги на мин.1000 отдалечени потребителя. 5.Участникът да представи актуални валидни документи (оторизоционно писмо и др.), удостоверяващи права за продажба и сервиз на съответния хардуер и софтуер по предмета на поръчката на територията на Р България.-Минимални технически изисквания по обособена позиция №2:1.Участникът следва да е реализирал успешно минимум 2 договора със сходен или идентичен предмет с предмета на поръчката.2.Участникът да представи актуални валидни документи (оторизоционно писмо и др.), удостоверяващи права за продажба и сервиз на съответния хардуер и софтуер по предмета на поръчката на територията на Р България.-Минимални технически изисквания по обособена позиция №3:1. Участникът да разполага с минимум двама проектанти на програмно осигуряване в екипа за разработване на софтуер.2.Участникът следва да е реализирал успешно минимум 2 договора със сходен или идентичен предмет с предмета на поръчката, които обслужват работата в организации с минимум 50 потребители на софтуерния продукт.3.Участникът да представи актуални валидни документи (оторизоционно писмо и др.), удостоверяващи права за продажба и сервиз на съответния софтуер по предмета на поръчката на територията на Р България.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
Български
90
Д "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР, ул."Княз Борис І" №124
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват на действията на комисията по чл. 68, ал.3 и чл. 69а, ал.3 от ЗОП. Датата, часът и мястото на отваряне на ценовите оферти ще бъдат посочени в профила на купувача и на видно място в Д УССД - МВР - гр. София, ул. "Княз Борис І" N-124.
НЕ
НЕ
Документацията за участие в процедурата не се закупува, а се публикува на профила на купувача. Отговорите на постъпилите въпроси ще се публикуват в законоустановения срок на профила на купувача. Писмени искания по чл. 29, ал.1 от ЗОП за разяснение по документацията се подават на български език.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП или в 10-дневен срок от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно условията по чл.120, ал.6 от ЗОП.
Дирекция "Правно-нормативна дейност", ул. "6-ти септември" №29, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9823785, Факс: 02 9878015
11.04.2014 г.
"Доставка, инсталация и конфигурация на централната компонента и средата за развойна дейност"
30230000
Описание:
Съгласно "Техническа спецификация" - Приложение №1 - Доставка на сървър за бази данни – за допълване производителността и използване на капацитета и функционалността на налично Блейд шаси – добавяне на 1 бр.сървър; - Доставка на сървъри за приложения – за допълване производителността и използване на капацитета и функционалността на налично Блейд шаси – добавяне на 4 броя сървъри; - Увеличаване на дисковото пространство на налична дискова система EMC Symmetrix DMX-4 - 1 бр.; - Лентова библиотека за LTO 6 Ultrium - 1 бр.; - Доставка на допълнително Блейд шаси - 1 бр.; - Доставка на сървър за бази данни - 1бр.; - Доставка на сървъри за приложения - 4бр.; - Доставка на допълнителен модул ACE30-MOD-04-K9 към съществуващи комутатори Cisco Catalist 6506E с SUP720 VSS за осигуряване на разпределение на натоварването между сървърите за приложения - 2 бр.; - Сървърен шкаф - 1 бр.; - Доставка на необходимите софтуер и софтуерни лицензи за Система за управление на бази данни /СУБД/ IBM Informix Enterprise/Ultimate Edition - 20 бр.; - Доставка на необходимите софтуер и софтуерни лицензи за сървър за приложения Oracle WebLogic Server Enterprise Edition - 16 бр.; - Да се достави Пакет за управление на Оracle WebLogic Servers - WebLogic Server Management Pack Enterprise Edition и да се доставят лицензи, за управление и наблюдение на 22 броя WebLogic сървърни лицензи, съответстващи на 16 броя доставени по тази процедура и 6 броя сървърни лицензи, налични на съществуващи сървъри в МВР, използвани за системи, свързани с АИС за регистрация на МПС и собствениците им - 22 бр.; - Сървър за бази данни – 1 бр.; - Дисков масив - 1 бр.; - Сървър за приложения – 1 бр.; - Сървърен шкаф - 1 бр.; - Система за управление на бази от данни - 20 бр.; - Среда за разработка на приложен софтуер - 10 бр.
"Доставка и инсталация на оборудване за клиентски работни места"
30230000
Описание:
Съгласно "Техническа спецификация" - Приложение №2 - Компютърни работни станции - 240 бр.; - Токонепрекъсваеми захранващи устройства към всяка работна станция - минимум UPS 600 VA, 1 x RS232, 1 x USB, съвместим с ОС MS Windows 7,8 и ХР - 240 бр.; - Принтер за печат на СРМПС - 105 бр.; - Принтер за печат на документи - 105 бр.;
"Доставка и интегриране на система за планиране, разпределение и контрол на регистрационни табели и ценни образци"
48000000
Описание:
Доставка и интегриране на система за планиране, разпределение и контрол на регистрационни табели и ценни образци, съгласно "Техническа спецификация" - Приложение №3