Версия за печат

00774-2014-0008

BG-Стара Загора: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000818022

Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" № 107, За: Мария Боянова, РБългария 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132

Място/места за контакт: Община Стара Загора

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.starazagora.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/obshtestveni-por-chki/.

Електронен достъп до информация: http://www.starazagora.bg/bg/obshtestveni-por-chki/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на технологично мобилно оборудване и механизация по проект: „Изграждане на Регионална система за управление на отпадъците в регион Стара Загора”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
община Стара Загора, землището на с. Ракитница; община Казанлък, землището на с. Черганово; община Гурково, в землището на гр. Гурково; община Гълъбово, землището на с. Обручище.
Код NUTS: BG344
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка „Доставка на технологично мобилно оборудване и механизация по проект: „Изграждане на Регионална система за управление на отпадъците в регион Стара Загора”, по която ще се осъществява доставката, предмет на поръчката, обхваща следните обекти на доставка: 1. Регионално депо: 1.1. Компактор за депо - 1 бр.; 1.2. Челен товарач – 1 бр.; 1.3. Колесен багер с права и обратна лопата – 1 бр.; 1.4. Четка за метене с механизъм за почистване – 1 бр.; 1.5. Самозахранващ се мобилен шредер за ЕГО – 1 бр.; 2. Инсталация за МСБТ: 2.1. Многофункционални товарачи – 2 бр.; 2.2. Трактор с 10 тонно ремарке – 1 бр.; 2.3. Многофункционален трактор – 1 бр.; 2.4. Допълнителни механизми: 2.4.1. Втора кофа за многофункционален товарач за зелени отпадъци - 2 м3 – 1 бр.; 2.4.2. Сменяем хидравличен хващач за отпадъци – щипка – 1 бр.; 2.4.3. Зъби за компактор и багери – 50 бр.; 3. ПС Казанлък, ПС Гурково и ПС Гълъбово: 3.1. Контейнеровози с ремаркета - бордови камион с дизелов двигател оборудван с кран за повдигане 30 м3 – 2 бр.; 3.2. Ремарке за контейнери – 30 м3– 2 бр.; Освен доставка на посоченото оборудване, изпълнителят на настоящата поръчка ще трябва осигури гаранционно обслужване на оборудването съгласно техническото си предложение. Изпълнителят на настоящата поръчка ще трябвада извърши и обучение на персонала на възложителя за работа с доставеното оборудване.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

42990000, 43250000, 34113000

Описание:

Различни машини със специална употреба
Товарачни машини с челно товарене
Превозни средства с 4 задвижващи колела

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обществената поръчка „Доставка на технологично мобилно оборудване и механизация по проект: „Изграждане на Регионална система за управление на отпадъците в регион Стара Загора”, по която ще се осъществява доставката, предмет на поръчката, обхваща следните обекти на доставка: 1. Регионално депо: 1.1. Компактор за депо - 1 бр.; 1.2. Челен товарач – 1 бр.; 1.3. Колесен багер с права и обратна лопата – 1 бр.; 1.4. Четка за метене с механизъм за почистване – 1 бр.; 1.5. Самозахранващ се мобилен шредер за ЕГО – 1 бр.; 2. Инсталация за МСБТ: 2.1. Многофункционални товарачи – 2 бр.; 2.2. Трактор с 10 тонно ремарке – 1 бр.; 2.3. Многофункционален трактор – 1 бр.; 2.4. Допълнителни механизми: 2.4.1. Втора кофа за многофункционален товарач за зелени отпадъци - 2 м3 – 1 бр.; 2.4.2. Сменяем хидравличен хващач за отпадъци – щипка – 1 бр.; 2.4.3. Зъби за компактор и багери – 50 бр.; 3. ПС Казанлък, ПС Гурково и ПС Гълъбово: 3.1. Контейнеровози с ремаркета - бордови камион с дизелов двигател оборудван с кран за повдигане 30 м3 – 2 бр.; 3.2. Ремарке за контейнери – 30 м3– 2 бр.; Освен доставка на посоченото оборудване, изпълнителят на настоящата поръчка ще трябва осигури гаранционно обслужване на оборудването съгласно техническото си предложение. Изпълнителят на настоящата поръчка ще трябвада извърши и обучение на персонала на възложителя за работа с доставеното оборудване.

Стойност, без да се включва ДДС
2464000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

6

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 24 600 (двадесет и четири хиляди и шестотин ) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-малко от 120 (сто и двадесет) календарни дни, считано от датата, определена за краен срок за подаване на офертите, съгласно обявлението на поръчката. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, тогава следва да се извърши паричен превод по следната банкова сметка на Община Стара Загора: Банков код (BIC): BPBIBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG45BPBI79353375755401 при БАНКА ЮРОБАНК България АД. В платежното нареждане или в банковата гаранция следва да се посочи процедурата, за която се представя гаранцията. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в обединението може да е наредител на банковата гаранция за участие. Задържането/освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора. Гаранцията за изпъление се представя във вид на парична гаранция – банков превод по сметка по сметката на Община Стара Загора, посочена в обявлението, или под формата на банкова гаранция. Участникът определен за изпълнител на обществената поръчка сам избира вида на гаранцията за изпълнение. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, тогава следва да се извърши паричен превод по следната банкова сметка на Община Стара Загора: Банков код (BIC): BPBIBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG45BPBI79353375755401 при БАНКА ЮРОБАНК България АД. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Стара Загора и че е със срок на валидност до изтичане на предложеният гаранционен срок. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Гаранцията за авансово плащане е в размер на стойността на авансовото плащане (30% (тридесет процента) от цената на договора с ДДС)). Гаранцията за авансово плащане се представи под формата на банкова гаранция и е със срок на валидност 30.04.2015г. При представяне на гаранция изрично се посочва договора за изпълнение, за който се представя гаранцията. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в обединението може да е вносител на гаранцията за изпълнение/наредител на банковата гаранция за изпълнение и за авансово плащане.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на работата на Изпълнителя на договора ще се осъществява по следната схема: авансово плащане; окончателно плащане. Авансово плащане. Авансовото плащане е в размер на 30% (тридесет процента) от стойността на договора срещу представена от Изпълнителя банкова гаранцията за авансово плащане в размер на стойността на авансовото плащане с ДДС и срок на валидност до 30.04.2015г. Изпълнителят представя фактура за авансово плащане и гаранция за авансово плащане след получаване на възлагателно писмо от Възложителя за стартиране на дейностите по договора. Авансовото плащане е платимо до 30 (тридесет) дни от датата на представяне на фактурата за авансово плащане и гаранцията за авансово плащане на Възложителя. Окончателно плащане. Окончателното плащане е в размер на 70% (седемдесет процента) от стойността на договора. Изпълнителят представя фактура за окончателно плащане и протокол, удостоверяващ извършените дейности след извършване на доставката и приключване обучението на персонала. Окончателното плащане е платимо до 30 (тридесет) дни от датата на представяне на протокола и фактурата на Възложителя и одобрението . В случай, че до 20 календарни дни от получаването фактурата не бъда върната от Възложителя на Изпълнителя за корекции се счита, че тя е одобрена от Възложителя. В случай, че фактурата е върната за корекции на Изпълнителя, сроковете започват да текат наново.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. В текста на споразумението за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка следва задължително да се съдържа посочване на Възложителя и на процедурата, за която се обединяват. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора; - е определен представляващ обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. В споразумението се определят точно и ясно разпределението на изпълнението на отделните видове дейности (по доставка и поддръжка на отделните обекти на поръчката) между отделните участници в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението, като не е достатъчно посочване само на процентно разпределение на дейностите. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай, че съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от ЗОП и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 (с изключение на о-вото по т.1, б. "е") и ал. 5 от ЗОП, както и следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който e лишен от правото да упражнява дейности, свързани с доставка и гаранционно обслужване на оборудване, предмет на поръчката, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3.който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 4. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 5. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 6. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и участник: 1. който не е представил, някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП (след прилагане на разпоредбите на чл.68, ал.8 и ал.9 от ЗОП); 2. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените от възложителя условия; 3. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 и ал.3 от ЗОП; 4. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор; 5. чиято ценова оферта надхърля посочената в обявлението прогнозна стойност на поръчката. Офертата се представя в общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, съдържащ следните пликове: ПЛИК № 1 с надпис „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“, включващ: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Административни сведения; 3. Регистрационни документи на участника: Копие от документ за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или ЕТ; Копие от документ за самоличност когато участникът е физическо лице; Удостоверение за актуално състояние в съответствие с чл. 24, ал. 1 от ППЗОП, когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР. Чуждестранните физически или юридически лица или участниците в техни обединения представят еквивалентни документи, издадени от компетентни органи съгласно законодателството на държавата, в която са установени, като документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП бъде представен на български език в официален превод съгласно изискването на чл. 56, ал. 4 от ЗОП; Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Информация за общия оборот и оборота от продажби на машини и съоръжения , сходни* с предмета на поръчката за последните 3 (три) финасово приключили години (2011, 2012 и 2013г.) в зависимост от датата на регистрацията или учредяването си, придружена от баланси и отчети за приходите и разходите за посочените три години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Прилагането на баланси и отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са вписани в Търговския регистър. За физическите лица се представя подходящ документ за доказване на приход (годишна данъчна декларация, справка от работодател или еквивалентен официален документ); Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономически и финансови възможности се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискванията за икономически и финансови възможности се отнасят за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът следва да е реализирал общ оборот не по-малко от 3 000 000 лв. без ДДС за последните 3 (три) финансово приключили години (2011, 2012 и 2013г.) в зависимост от датата на регистрацията или учредяването си. 2.Участникът следва да е реализирал оборот от продажби на машини и съоръжения , сходни* с предмета на поръчката за последните 3 (три) финасово приключили години (2011, 2012 и 2013г.) в зависимост от датата на регистрация, не по-малко от 2 460 000 лв. без ДДС. Забележка: под сходни се разбират машини и съоръжения с подобни или по-добри технически характеристики и предназначение като предмета на поръчката.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък с основните договори за продажба на компактор, с подобни или по-добри технически характеристики от посочените в Техническите спецификации, които участникът е изпълнил през последните 3 години, считано от крайния срок за подаване на оферти, с посочени: предмет на договора, цена (стойност изпълнена от участника), място, срокове на изпълнение и клиенти, придружени с препоръки за добро изпълнение.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът следва да е приключил успешно поне един договор за продажба на компактор, с подобни или по-добри технически характеристики от посочените в Техническите спецификации. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията се прилагат за обединението като цяло съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При участие на подизпълнител, минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: 1. ТЕХНИЧЕСКА ОЦЕНКА НА ПРЕДЛОЖЕНИЕТО: (ТО) - с максимален брой точки - 50. ТО = ( ТО1) + (ТО2), където ТО1 е оценката на предлагания от участник гаранционен срок за доставеното оборудване и механизация с максимален брой точки - 30 точки; ТО2 е оценката за предлагано от участник време за реакция при възникване на дефект/прекъсване в работата на оборудването през гаранционния срок с максимален брой точки - 20 точки.; тежест: 50
Показател: 2. ФИНАНСОВА ОЦЕНКА: (ФО) - с максимален брой точки - 50; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12.05.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Стара Загора: IBAN: BG77BPBI79358475755544 BIC: BPBIBGSF, вид плащане - 447000 в БАНКА ЮРОБАНК България АД или на касата в Община Стара Загора.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
22.05.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23.05.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. Стара Загора, бул. „Цар Симеон Велики” № 107, сградата на общинска администрация

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при отварянето на офертите и проверката на съответствието им със списъка по чл. 56 от ЗОП, както и при отварянето на плика с предлаганата цена, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Процедурата се провежда в изпълнение на проект № DIR 512122-2-67 „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Стара Загора”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” , Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № DIR 5112122-С 007, Приоритетна ос 2, Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG161РО005/10/2.10/07/22.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел III.2.1) 4. Документ - договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединение/консорциум, което не е юридическо лице.Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. Същият следва да бъде в оригинал или нотариално заверено копие и от него следва да бъде видно/видни лицето/лицата, които го представляват. Ако в споразумението не е определено такова лице, което да представлява обединението, то участника представя подписан от лицата в обединението документ /оригинал или нотариално заверено копие/, в който се посочва представляващия. 5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); - оригинал; 6. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 букви „а”, „б”, „в”, „г” и „д”, ал. 2, т. 2, т. 2а (предложение първо), т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП. Следва да се има предвид, че само лишаване от правото да упражнява дейности, свързани с доставка и гаранционно обслужване на оборудване, предмет на поръчката са пречка за участие в настоящата поръчка; 7. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т.3, ал. 2, т. 1, т.3 и т.4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП; 9. Декларация от членовете на обединението по образец; 10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за участие на подизпълнител; 11. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв; 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане условията в проекта на договора; 13. Документ за внесена гаранция за участие; 14. Друга информация (по преценка на участника), както и документите, посочени в раздел III.2.2) и III.2.3). ПЛИК № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката“, включващ:Техническо предложение по образец, и Приложение 1 – Предложение за изпълнение на поръчката; ПЛИК №3 с надпис "Предлагана цена", включващ: Ценова оферта (по образец). !!! Пликове № 1, 2 и 3 трябва да съдържат съответно по един оригинал на хартиен носител и едно сканирано копие на електронен/оптичен носител на документите в съответния плик в pdf формат. На осн. чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът от 52 дни за получаване на офертите се намалява с 7 дни, тъй като обявлението се изпраща по ел. път и с още 5 дни, т.к. от датата на публ. на обявлението е предоставен пълен достъп до документацията на интернет страницата на възложителя на адрес: http://www.starazagora.bg/bg/obschestveni-por-chki/

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ