Версия за печат

00115-2013-0062

BG-Русе: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. "Свобода" № 6, За: Камен Христов - ст.експерт в отдел "Обществени поръчки", България 7000, Русе, Тел.: 082 881710

Място/места за контакт: Община Русе
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на независим финансов одит на разходите по проект „Благоустрояване и достъпна градска среда на централна градска зона – участък от ул. „Александровска“, площад „Батенберг“ и прилежащите пространства“, договор BG161PO001/1.4-09/2012/023, финансиран по ОП „Регионално развитие 2007-2013, схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Зелена и достъпна градска среда“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ следва да извърши независим финансов одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Благоустрояване и достъпна градска среда на централна градска зона – участък от ул. „Александровска“, площад „Батенберг“ и прилежащите пространства“, договор BG161PO001/1.4-09/2012/023. Дейностите ще бъдат осъществени в съответствие със законодателството на Република България, Международните одиторски стандарти, законодателството на Европейския съюз, Техническата спецификация и офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. В рамките на срока на договора ще бъде необходимо изпълнението на междинни одити (при необходимост), както и един финален одитен доклад, в срока на изпълнение на проекта. Срокът за изготвяне на Междинен доклад е до 14 дни от възлагането. Срокът за изготвяне на Финален доклад е до 20 дни след възлагането, но не по-късно от датата на внасяне на искането за окончателно плащане.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212100

Описание:

Услуги по финансов одит


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4176 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 575691 от 18.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ЗОП-24 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Извършване на независим финансов одит на разходите по проект „Благоустрояване и достъпна градска среда на централна градска зона – участък от ул. „Александровска“, площад „Батенберг“ и прилежащите пространства“, договор BG161PO001/1.4-09/2012/023, финансиран по ОП „Регионално развитие 2007-2013, схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Зелена и достъпна градска среда“
V.1) Дата на сключване договора
11.04.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Глобъл Одит Сървисез“ ООД, ЕИК 175407623, район р-н Лозенец, Златен рог № 12, България 1000, София, Тел.: 02 9506400

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4176 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

проект „Благоустрояване и достъпна градска среда на централна градска зона – участък от ул. „Александровска“, площад „Батенберг“ и прилежащите пространства“

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.04.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор