Версия за печат

01598-2014-0001

BG-Малко Търново: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Дирекция Природен парк „Странджа”, гр.Малко Търново, ул. „Янко Маслинков” №1, За: инж.Петко Нанчев - Директор и Светла Младенова - Ръководител на проект, Република България 8162, Малко Търново, Тел.: 05952 3635, E-mail: park@strandja.bg, Факс: 05952 3635

Място/места за контакт: гр.Малко Търново, ул. "Янко Маслинков" 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.strandja.bg.

Адрес на профила на купувача: www.strandja.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Предоставяне на услуги във връзка с изпълнение на проект „Устойчиво управление и устройство на Природен парк „Странджа“, включващи рaзширяване на интернет страницата на Природен парк „Странджа” и превеждането й на английски език, както и изграждане на цялостна система за електронно представяне и подпомагане на дейности на Природен парк „Странджа“ с хардуерно и софтуерно обезпечаване

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7
Място на изпълнение: седалището на Дирекция на Природен парк "Странджа" и седалището на изпълнителя
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предоставяне на услуги във връзка с изпълнение на проект „Устойчиво управление и устройство на Природен парк „Странджа“, включващи рaзширяване на интернет страницата на Природен парк „Странджа” и превеждането й на английски език, както и изграждане на цялостна система за електронно представяне и подпомагане на дейности на Природен парк „Странджа“ с хардуерно и софтуерно обезпечаване Пълното описание на обхвата на дейностите по поръчката се съдържа в Техническото задание от одобрената документация за участие. Поръчката се възлага във връзка с изпълнение на проект „Устойчиво управление и устройство на природен парк „Странджа”” и договор за безвъзмездна финансова помощ № DIR-5113326-С-004, в рамките на процедура BG161PO005/11/3/3.2/06/27 „Изпълнение на дейности за устройство и управление на природни паркове”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48200000, 30236000

Описание:

Софтуерни пакети за работа в мрежи интернет и интранет
Различни видове компютърен хардуер

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

По отношение рaзширяването на интернет страницата на Природен парк „Странджа”” и превеждането й на английски език - Сайтът трябва да сервира информация без видимо забавяне (причинено от хардуера и софтуера на системата) при минимум 1000 потребители онлайн едновременно. Новите секции на сайта, които следва да бъдат изградени, са съгласно техническото задание към документацията. По отношение изграждането на цялостна система за електронно представяне и подпомагане на дейности на ДПП „Странджа” с хардуерно и софтуерно обезпечаване - Изпълнителят трябва да изработи цялостния дизайн на системата във всичките му аспекти. Цялостността на системата следва да се изразява в единна база данни (или специално проектирани свързани бази данни), която да съдържа цялата информация, въведена в отделните модули. В тази връзка е необходимо закупуване на следното хардуерно и мрежово оборудване: Сървърна конфигурация 1 - 1 бр.с минимални параметри съгласно техническото задание; Сървърна конфигурация 2 - 1 бр.с минимални параметри съгласно техническото задание; Защитна стена - 1 бр.с минимални параметри съгласно техническото задание; Рутер - 1 бр. с минимални параметри съгласно техническото задание; Суич - 1бр. с минимални параметри съгласно техническото задание; USP - 1 бр. с минимални параметри съгласно техническото задание; лицензии за операционни системи и мрежови софтуер, които са необходими съгласно предложението на Изпълнителя; Таблет - 10 бр. с минимални параметри съгласно техническото задание. Точните количества и обем на дейностите по поръчката са съгласно техническото задание от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
320000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение се представят в една от следните форми: депозит на парична сума по сметка на Възложителя или банкова гаранция в полза на Възложителя. Лицата сами избират формата на гаранциите за участие и за изпълнение. Когато гаранцията за участие и за изпълнение е парична сума, същата се внася по следната банкова сметка на администрацията на Дирекция на „Природен парк „Странджа”: IBAN: BG 16 UNCR 7630 3300 0002 86; BIC: UNCR BG SF; Име на банката: Уникредит-булбанк клон Бургас. Гаранцията за участие е в размер на 3 200 (три хиляди и двеста) лева. Гаранцията за изпълнение е 3 % (три на сто) от стойността на договора. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника/изпълнителя. Лицето трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията, така че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. При спазване на изискванията на чл. 68, ал. 8 – 11 от ЗОП, Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който: не е представил документ за внесена гаранция за участие; е представил документ за внесена гаранция за участие, който не отговаря на изискванията на Възложителя, или e представил банкова гаранция, в която не е изрично посочено, че тя безусловна и неотменима или е в полза на Възложителя, или; е със срок на валидност 90 (деветдесет) дни от датата на представяне на офертата.При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на обществената поръчка/реп. на договора, за който се представя гаранцията. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. В случай че обслужващата банка на участника има собствени задължителни образци, по които се издават банкови гаранции, то възложителят ще приеме такава гаранция, ако съдържа условията, посочени в образците към документацията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е осигурено по проект„Устойчиво управление и устройство на Природен парк Странджа”, който се осъществява с финасовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда” 2007-2013 г. Плащането ще се извърши, както следва:-Авансово плащане в размер на 30 % от общата стойност по Договора след подписването му в срока от 30 (тридесет) дни считано от получаване на фактура за дължимата сума. - Окончателно плащане в размер на 70% от общата стойност по Договора след приемане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на изготвения от Изпълнителя окончателния доклад за изпълнението на всички дейности, включени в Услугата и подписване от страните на окончателен протокол за приемане без забележки на изпълнената работа, в срок от 30 (тридесет) дни считано от получаване на фактура за дължимата сума.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Изисква се създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Съгласно одобрения бюджет общата предложена от участниците цена за услугите, свързани с разширяване на интернет страницата на Природен парк „Странджа” и превеждането й на английски език, не следва да надвишава сумата от 20 000 (двадесет хиляди) лева без ДДС, а общата предложена от участниците цена за услугите, свързани с изграждане на цялостната система за електронно представяне и подпомагане на дейности на Природен парк „Странджа“ с хардуерно и софтуерно обезпечаване (в т.ч. и цената за доставка на сървърното и мрежовото оборудване), не следва да надвишава сумата от 300 000 (триста хиляди) лева без ДДС.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в ЗОП и документацията за участие. Съдържание на плик No 1 "Документи за подбор": Оферта за участие, съдържаща следните документи:Списък на документите, подписан от представляващия участника (в оригинал).Документи, удостоверяващи правосубектност, а именно: За юридически лица или еднолични търговци – копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. В случай че не е посочен ЕИК, се представя и удостоверение за актуално състояние (издадено не по-рано от 3 месеца преди датата на представянето му с офертата). За физически лица – копие от документа за самоличност. За чуждестранни юридически лица – копие от документа за регистрация съобразно националното им законодателство. Когато участникът в процедура е обединение, което не е юридическо лице – акта за създаването му, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият и разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите – в оригинал или в нотариално заверен препис. За участниците – обединения следва да бъдат спазени изискванията съгласно чл. 56, ал. 3 във връзка с чл.25, ал.8 от ЗОП. Документ за регистрация по БУЛСТАТ (когато е приложимо), като в случаите, в които участник е чуждестранно лице се представя съответният документ съгласно националното законодателство, ако съществува такъв (заверено от участника копие). Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител.Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, букви от „а” до „д”, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2, 3, 4 и 5 и ал.5 от ЗОП (оригинали) – представят се по приложените образци към документацията. Изискванията на чл.47, ал. 1, т. 1, букви от „а” до „д” и ал. 2, т. 2 и 5 от ЗОП се прилагат съгласно на чл. 47, ал. 4 от ЗОП. За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Декларация съгласно чл. 56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане условията в проекта на договора. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП-попълва се и се подписва по приложения образец и декларация за съгласие за участие като подизпълнител (оригинал) – представляващият и управляващ подизпълнителя, ако се предвиждат такива - попълва и подписва декларацията по приложения образец; Документи, посочени в III.2.3 от настоящото обявление и документацията за участие, за доказване съответствието на участника с изискванията за технически възможности и квалификация. Документ за гаранция за участие – оригинал на вносната бележка (при електронно банкиране е необходимо да има мокър печат на обслужващата банка) или оригинал на банковата гаранция за участие. Административни сведения за участника -по образец (оригинал). Oфертата и приложенията към нея се изготвят по представените в документацията образци, като образците на банкови гаранции са примерни. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката ….……от..........(името на участника)”, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 и 9 от ЗОП - по приложения образец. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена …...от …….(името на участника)”, който съдържа ценовото предложение на участника (по образец).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: НЕ
Минимални изисквания: НЕ
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване изпълнението на изискванията, свързани с ключовите експерти, уучастникът представя Декларация с посочване на ключовия експерт на участника, който ще бъде ангажиран при изпълнение на поръчката - съгласно образеца, приложен в документацията(в оригинал) с точно посочване на позицията, за която се предлага всяко лице, Автобиография по образец за всеки експерт по образеца, приложен в документацията (в оригинал), с приложени документи, удостоверяващи неговата професионална квалификация и професионален опит в т.ч. трудови/осигурителни книжки, сертификати, дипломи, препоръки/референции от възложители и др., доказващи съответствието с изискванията на Възложителя, както и Декларация за ангажираност с изпълнението на договора, подписана от всеки един експерт – съгласно образеца, приложен в документацията (в оригинал). За доказване изпълнението на условието, свързано с изискването за минимум един успешно изпълнен договор за изпълнена система, включваща визуализация и геоанализ на пространствена информация през последните 3 години /2011, 2012 и 2013 г./, участниците следва да представят референция за поне един успешно изпълнен договор през последните 3 години /2011, 2012 и 2013 г./.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да докаже, че има на свое разположение следните ключови експерти, привлечени за работа в екипа по изпълнение на услугата, предмет на настоящата обществена поръчка, а именно: „Ръководител екип“, отговарящ на следните задължителни изисквания: • Образование - магистърска степен в областта на географските информационни системи (ГИС), география, геодезия и/или картография или еквивалент; • Опит - минимум 7 (седем) години общ професионален опит, както и да притежава: Доказан опит в ръководене на проекти – минимум 1 (един) проект; Доказано участие в изработване на ГИС на защитена територия. Участието се доказва чрез референции и / или препоръки от възложителите. Доказан опит с ГИС бази данни; Доказан опит за работа с ГИС софтуерни продукти. Ключов експерт „Програмист“, отговарящ на следните задължителни изисквания: • Образование - магистърска степен в областта на информационните технологии или еквивалент; • Опит – да притежава минимум 3 (три) години общ професионален опит, да е участвал в разработването на уеб сайтове – минимум 1 (един), както и да е участвал в проекти за разработка на приложен софтуер с ГИС характеристики. Участието се доказва чрез референции и/или препоръки от възложителите. Ключов експерт „ГИС специалист“, отговарящ на следните задължителни изисквания: • Образование - магистърска степен в областта на ГИС, география, геодезия и/или картография, или екология/биология с профил ГИС или еквивалент; • Опит - минимум 3 (три) години общ професионален опит, както и доказано участие в създаване на метаданни, отговарящи на Директива 2007/2/EО на Европейския Парламент и на Съвета от 14 март 2007 година за създаване на инфраструктура за пространствена информация в Европейската общност (INSPIRE). Участието се доказва чрез референции и/или препоръки от възложителите. Ключов експерт „ГИС специалист“, отговарящ на следните задължителни изисквания: • Образование - магистърска степен в областта на ГИС, география, геодезия и/или картография, или екология/биология с профил ГИС или еквивалент; • Опит - минимум 3 (три) години общ професионален опит, както и да е участвал в изработване на ГИС за природни/или защитени територии с площ над 10 квадратни километра. Участието се доказва чрез референции и/или препоръки от възложителите. Ключов експерт „Бизнес анализатор“, отговарящ на следните задължителни изисквания: • Образование – минимум бакалавърска степен; • Опит - минимум 3 (три) години общ професионален опит, както и да е участвал в изработване на бизнес анализи. Участието се доказва чрез референции и / или препоръки от възложителите. Ключов експерт „Програмист“, отговарящ на следните задължителни изисквания: • Образование - минимум бакалавърска степен в областта на информационните технологии или еквивалент; • Опит – да притежава минимум 3 (три) години общ професионален опит, както и да е участвал в разработването на уеб сайтове. Ключов експерт „Уеб дизайнер“, отговарящ на следните задължителни изисквания: • Образование - минимум бакалавърска степен в областта на информационните технологии или еквивалент; • Опит – да притежава минимум 3 (три) години общ професионален опит, както и да е участвал в разработването на уеб сайтове -минимум 1 (един). 2. Участникът следва да докаже, че има опит в изпълнението на поне една система, включваща визуализация и геоанализ на пространствена информация през последните 3 години /2011, 2012 и 2013 г./.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: U-Степен на съответствие на техническото предложение с техническото задание на Възложителя; U=A+ B + C + D + E + F+G, където А-Модул 1 – сървърни приложения и бази данни; B-Модул 2 - Мобилна версия на уеб сайта; C- Модул 3 - Приложение за мобилни устройства с ОС за посетителите; D-Модул 4 - Навигационни карти за GPS устройства; E-Модул 5 - Десктоп приложение за служителите; F-Модул 6 - Мобилно приложение за служителите; G-Уеб сайт. Показателят U се образува се от сбора на броя точки, получени по изброените подпоказатели.; тежест: 60
Показател: V-Организация за изпълнение на поръчката; тежест: 30
Показател: W-Ценово предложение; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02.05.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.05.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.05.2014 г.  Час: 14:30
Място

гр.Малко Търново, ул. "Янко Маслинков" 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект „Устойчиво управление и устройство на природен парк „Странджа”” и договор за безвъзмездна финансова помощ № DIR-5113326-С-004, в рамките на процедура BG161PO005/11/3/3.2/06/27 „Изпълнение на дейности за устройство и управление на природни паркове” по оперативна програма "Околна среда 2007 – 2013 г."

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя безплатен достъп до документацията за участие на интернет адрес www.strandja.bg – профил на купувача.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция на Природен Парк "Странджа", ул.Янко Маслинков No 1, Република България 8162, Малко Търново, Тел.: 05952 3635, E-mail: park@strandja.bg, Факс: 05952 3635

Интернет адрес/и:

URL: www.strandja.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ