Версия за печат

01016-2013-0012

BG-гр. София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален център по трансфузионна хематология (НЦТХ), гр. София 1202; Район Сердика; ул. "Братя Миладинови" № 112, За: д-р Маргарита Вълкова Велкова - директор на НЦТХ, България 1202, гр. София, Тел.: 02 9210417, E-mail: ncth_bg@abv.bg, Факс: 02 9210419

Място/места за контакт: гр. София 1202; Район Сердика; ул. "Братя Миладинови" № 112- НЦТХ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ncth.bg..

Адрес на профила на купувача: http://ncth.bg/procurements/proceduri.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Извършване на извън абонаментно сервизно и техническо обслужване и при необходимост доставка и подмяна на резервни части на извънгаранционна специализирана медицинска апаратура и оборудване,оборудване за перално помещение (перални с центрофуги,сушилня за бельо и гладачен каландър) и автоматична телефонна централа собственост на Национален център по трансфузионна хематология групирани в ХІV обособени позиции".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.София 1202; ул."Братя Миладинови" № 112 - отделения и лаборатории на НЦТХ
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на поръчката е извършване на извън абонаментно сервизно и техническо обслужване и при необходимост доставка и подмяна на резервни части на извънгаранционна специализирана медицинска апаратура и оборудване, оборудване за перално помещение (перални с центрофуги,сушилня за бельо и гладачен каландър) и автоматична телефонна централа (УАТЦ) собственост на Национален център по трансфузионна хематология групирани в ХІV обособени позиции",както следва:І позиция:"Eлектронна управляваща и контролна система на медицинска хладилна техника за съхранение на кръвни проби и консумативи",ІІ позиция "Автоматичен хематологичен анализатор",ІІІ позиция "Апаратура за сепариране на кръв",ІV позиция "Устройства за съхранение на тромбоцити",V позиция "Специализирана медицинска апаратура за диагностика", VІ позиция "Специализирана апаратура за качествен анализ",VІІ позиция "Система за лабораторна вода с висока степен на чистота", VІІІ позиция "Електронни везни за претегляне на единици кръв", ІХ позиция "Теглилки за кръвни сакове", Х позиция "Термостати",ХІ позиция "Ламинарни боксове", ХІІ позиция "Микроскопи",ХІІІ позиция"Оборудване за перално помещение (перални с центрофуги,сушилня за бельо и гладачен каландър)" и ХІV позиция "Автоматична телефонна централа (УАТЦ)". Извън абонаментното сервизно и техническо обслужване на медицинската апаратура и оборудване,оборудване за перално помещение собственост на НЦТХ и автоматичната телефонна централа, чийто гаранционен срок е изтекъл включва:1.текущи и спешни ремонти за отстраняване на възникнали повреди и аварии по сигнал на Възложителя; 2. извършване на техническа проверка /диагностика и профилактика (от 1 до 4 пъти годишно за различните обособени позиции) съгласно изискванията за техническа профилактика и обслужване заложени от производителя на конкретната апаратура/оборудване/оборудване за перално помещение/УАТЦ; 3.отстраняване на повредите открити при техническите профилактики и проверки; 4. при необходимост и при нововъведения по апаратурата /оборудването / УАТЦ изпълнителят следва да осигури обучение на персонала и методична помощ; При необходимост изпълнителите на извън абонаментното сервизно обслужване извършват доставка и подмяна на резервни части за конкретната апаратура, оборудване, УАТЦ или за оборудването за пералното помещение. Резервните части ще се заплащат допълнително само при доказана необходимост от подмяна и след одобрение на Възложителя. Предмета на поръчката не е за абонаментно сервизно и техническо обслужване - възложителят ще заплаща на изпълнителя само при необходимост от извършване на сервизно и / или техническо обслужване и ремонт съгласно предложената от него стойност за един нормочас в лева и на база реално извършени ремонтни / сервизни дейности и реално вложени часове по изпълнение на същите.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50421000, 50730000, 50410000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на медицинско оборудване
Услуги по ремонт и поддържане на хладилни съоръжения
Услуги по ремонт и поддържане на уреди и апарати за измерване, проверка и изпитване

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

01016-2013-0012

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 568161 от 05.11.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ОП-010-14 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Извършване на извън абонаментно сервизно и техническо обслужване на електронната управляваща и контролна система на извънгаранционна медицинска хладилна техника за съхранение на кръвни проби и консумативи собственост на Национален център по трансфузионна хематология и при необходимост доставка и подмяна на резервни части за същата”
V.1) Дата на сключване договора
09.04.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“САВЕНА БГ” ЕООД с ЕИК: 200826569, гр. София 1680, Район Красно село, ж.к.Борово, бл.12, ап.23, България 1680, гр. София, Тел.: 02 8594389, E-mail: office@savena-bg.com, Факс: 02 8594389

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ОП-013-14 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Извършване на извън абонаментно сервизно и техническо обслужване на Автоматичен хематологичен анализатор собственост на Национален център по трансфузионна хематология и при необходимост доставка и подмяна на резервни части за същата”
V.1) Дата на сключване договора
09.04.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Елпак Лизинг” ЕООД с ЕИК: 103506445, гр. Варна 9002; ул. „Д-р Иван Богоров” № 12, България 9002, Варна, Тел.: 052 602360; 02 9532767, E-mail: elpak@elpak.bg, Факс: 052 699060; 02 9532767

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ОП-011-14 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:„Извършване на извън абонаментно сервизно и техническо обслужване на Апаратура за сепариране на кръв собственост на НЦТХ и при необходимост доставка и подмяна на резервни части за същата”
V.1) Дата на сключване договора
09.04.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“САВЕНА БГ” ЕООД с ЕИК: 200826569, гр. София 1680, Район Красно село, ж.к.Борово, бл.12, ап.23, България 1680, гр. София, Тел.: 02 8594389, E-mail: office@savena-bg.com, Факс: 02 8594389

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ОП-012-14 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:„Извършване на извън абонаментно сервизно и техническо обслужване на Устройства за съхранение на тромбоцити собственост на НЦТХ и при необходимост доставка и подмяна на резервни части за същата”
V.1) Дата на сключване договора
09.04.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"САВЕНА БГ” ЕООД с ЕИК: 200826569, гр. София 1680, Район Красно село, ж.к.Борово, бл.12, ап.23, България 1680, София, Тел.: 02 8594389, E-mail: office@savena-bg.com, Факс: 02 8594389

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ОП-014-14 / Обособена позиция №:12 / Заглавие:„Извършване на извън абонаментно сервизно и техническо обслужване на Микроскопите собственост на Национален център по трансфузионна хематология и при необходимост доставка и подмяна на резервни части за същата"
V.1) Дата на сключване договора
09.04.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Елпак Лизинг” ЕООД с ЕИК: 103506445, гр. Варна 9002; ул. „Д-р Иван Богоров” № 12, България 9002, гр. Варна, Тел.: 052 602360; 02 9532767, E-mail: elpak@elpak.bg, Факс: 052 699060; 02 9532767

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ОП-015-14 / Обособена позиция №:13 / Заглавие:Извършване на извън абонаментно сервизно и техническо обслужване на оборудване за перално помещение (перални с центрофуги, сушилня за бельо и гладачен каландър) собственост на Национален център по трансфузионна хематология и при необходимост доставка и подмяна на резервни части за същата”
V.1) Дата на сключване договора
09.04.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Елпак Лизинг” ЕООД с ЕИК: 103506445, гр. Варна 9002; ул. „Д-р Иван Богоров” № 12, България 9002, гр. Варна, Тел.: 052 602360; 02 9532767, E-mail: elpak@elpak.bg, Факс: 052 699060; 02 9532767

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Предмета на поръчката не е за абонаментно сервизно и техническо обслужване - възложителят ще заплаща на изпълнителя само при необходимост от извършване на сервизно и / или техническо обслужване и ремонт съгласно предложената от него стойност за един нормочас в лева и на база реално извършени ремонтни / сервизни дейности и реално вложени часове по изпълнение на същите. Предложените от определените за изпълнители и посочени в Договорите стойности за един нормочас в лева са както следва: 1.Договор №ОП-010-14/09.04.2014г. за един нормочас -120.00 лв. без ДДС / 144.00 лв. с ДДС; 2.Договор №ОП-011-14/09.04.2014г. за един нормочас -160.00 лв. без ДДС / 192.00 лв. с ДДС; 3.Договор № ОП-012-14/09.04.2014г. за един нормочас -120.00 лв. без ДДС / 144.00 лв. с ДДС; 4.Договор № ОП-013-14/09.04.2014г. за един нормочас -28.00лв. без ДДС / 33.60 лв. с ДДС; 5. Договор № ОП-014-14/09.04.2014г. за един нормочас -28.00лв. без ДДС / 33.60 лв. с ДДС; 6. Договор № ОП-015-14/09.04.2014г. за един нормочас -28.00лв. без ДДС / 33.60 лв. с ДДС; Предложената от участниците стойност на един нормочас в лева за извършване на ремонт и сервизно обслужване е окончателна и не подлежи на промяна за целия срок на договора. В края на договорения период Възложителят ще заплати само при наличие на възникнали повреди по апаратурата и извършени ремонтни дейности на база фактически отработени часове по посочените цени за 1 нормочас.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.04.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор