Версия за печат

00661-2014-0008

BG-Белене: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Белене, ул."България" №35, За: Калоян Прокопиев- зам.-кмет на община Белене; Цветомир Цветанов - главен експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 31031; 0658 31036; 0658 34672, E-mail: obshtinabl@abv.bg, obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658 31062

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/_index.php.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на строителен надзор по проект „Подобряване на жизнената среда в община Белене – ремонт на улици „Христо Ботев” с. Деков, „Асен Халачев” с. Деков, „Пирин” с. Петокладенци, „Васил Коларов” с. Татари, „Васил Левски” гр. Белене; Реконструкция и изграждане на тротоари и междублокови пространства в гр. Белене” и по проект „Преустройство на съществуващо помещение в едноетажна част за тренировъчна зала за борба”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Община Белене
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата обществена поръчка обхваща изпълнение на строителен надзор по проекти: „Подобряване на жизнената среда в община Белене – ремонт на улици „Христо Ботев” с. Деков, „Асен Халачев” с. Деков, „Пирин” с. Петокладенци, „Васил Коларов” с. Татари, „Васил Левски” гр. Белене; Реконструкция и изграждане на тротоари и междублокови пространства в гр. Белене” и „Преустройство на съществуващо помещение в едноетажна част за тренировъчна зала за борба”, със следните обособени позиции: 1.1. Обособена позиция № 1: „Изпълнение на строителен надзор по проект „Подобряване на жизнената среда в община Белене – ремонт на улици „Христо Ботев” с. Деков, „Асен Халачев” с. Деков, „Пирин” с. Петокладенци”, „Васил Коларов” с. Татари, „Васил Левски” гр. Белене; Реконструкция и изграждане на тротоари и междублокови пространства в гр. Белене”; 1.2. Обособена позиция № 2: „Изпълнение на строителен надзор по проект „Преустройство на съществуващо помещение в едноетажна част за тренировъчна зала за борба” 1. Консултантът (строителният надзор) се задължава да представлява възложителя пред всички държавни и общински органи, съгласно § 2 от Допълнителните разпоредби на Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. 2. Консултантът (строителният надзор) се задължава да упражнява контрол в строителството в следния обхват в съответствие с чл. 168 от ЗУТ: - Законосъобразно започване на строежа; - Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 ЗУТ и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 - 3 от ЗУТ. - Осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - Недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 3. Консултантът (строителният надзор) се задължава, при констатирано правилно и законосъобразно изготвяне на актовете и протоколите по време на строителството, да ги подписва своевременно; 4. Консултантът (строителният надзор) се задължава да представлява Възложителя и да защитава неговите интереси пред строителя, с който Възложителят има подписан договор за изпълнение на строително-монтажните работи за обекта предмет на този договор; 5. Консултантът (строителният надзор) се задължава да вписва всички свои решения и указания в заповедната книга на строежа; 6. След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор, изготвя окончателен доклад до Възложителя. 7. При нарушаване на техническите правила и нормативи лицето, упражняващо строителен надзор, е длъжно да уведоми Регионалната дирекция за национален строителен контрол в 3-дневен срок от установяване на нарушението. 8. След завършване на строежа, да състави технически паспорт на строежа съгласно Чл. 176а. от ЗУТ и свързаните членове.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция № 1: „Изпълнение на строителен надзор по проект „Подобряване на жизнената среда в община Белене – ремонт на улици „Христо Ботев” с. Деков, „Асен Халачев” с. Деков, „Пирин” с. Петокладенци”, „Васил Коларов” с. Татари, „Васил Левски” гр. Белене; Реконструкция и изграждане на тротоари и междублокови пространства в гр. Белене”: Ул. "Христо Ботев" с. Деков: Начало и край на обекта - ОК 10 и ОК 17.Габаритът на уличната настилка е 6.0м. Дължината на улицата е 237.25м. Оста на улицата не е в средата на настилката – изместена е с 0,15м. Няма чупки и циркулярни криви. Оформени са връзките с преките улици; ул. "Асен Халачев" с. Деков: Начало и край на обекта - ОК 12 и ОК 10. Габаритът на уличната настилка е 6.0м. Дължината на улицата е 312.57м. Оста на улицата е в средата на настилката. Няма чупки и циркулярни криви. Оформени са връзките с преките улици; ул. "Пирин" с. Петокладенци: Начало и край на обекта - ОК 174 и ОК 163. Габаритът на уличната настилка е 6.0м. Дължината на улицата е 269.29м. Оста на улицата е в средата на настилката. Няма чупки и циркулярни криви. Оформени са връзките с преките улици; улица „Васил Коларов” с. Татари”: Начало и край на обекта - ОК 132 и ОК 179. Габаритът на уличната настилка е 6.0м. Дължината на улицата е 263.08м. Оста на улицата не е в средата на настилката от ОТ132 до ОТ151-изместна е с 0,25м. Оста на улицата е в средата на настилката от ОТ151 до ОТ180. Няма циркулярни криви. Оформени са връзките с преките улици; ул. "В. Левски" гр. Белене: от ок.795е до ок.796е гр.Белене (от кръстовището до пешеходната зона); стр.кв.72, гр.Белене от от805е – от814е и стр.кв.72, гр.Белене от от803е – от810е; стр.кв.163, гр.Белене - от от 709е – от 710е – от 711е до от 712е; стр.кв.164, гр.Белене от от685е – от685ае; стр.кв.167, гр.Белене - от от805ае – от805бе до от813ае; Обособена позиция № 2: „Изпълнение на строителен надзор по проект „Преустройство на съществуващо помещение в едноетажна част за тренировъчна зала за борба” - Проектът третира преустройство на част от съществуваща едноетажна сграда в тренировъчна зала на детско-юношеска школа по борба. застроена площ на сградата ЗП = 278,12 кв.м. Сградата е предвидена за ползване от 30 състезатели и трима треньори.

Прогнозна стойност без ДДС
14750 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

9


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на: 100.00 лв.за Об. позиция № 1: „Изпълнение на строителен надзор по проект „Подобряване на жизнената среда в община Белене – ремонт на улици „Христо Ботев” с. Деков, „Асен Халачев” с. Деков, „Пирин” с. Петокладенци”, „Васил Коларов” с. Татари, „Васил Левски” гр. Белене; Реконструкция и изграждане на тротоари и междублокови пространства в гр. Белене”; 20.00 лв. за об. позиция № 2 „Изпълнение на строителен надзор по проект „Преустройство на съществуващо помещение в едноетажна част за тренировъчна зала за борба”.2.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, както следва: а) Парична сума – внася се по следната банкова сметка на Община Белене :IBAN: BG61 STSA 9300 3359 454700; BIC STSA BGSF, Банка: „ДСК” ЕАД – клон Белене . В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано наименованието на поръчката; б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Белене. Важно! Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, в нея трябва изрично да е записано че:е безусловна и неотменима;е в полза на Възложителя;е със срок на валидност – не по-малко от 30 календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата; е за настоящата обществена поръчка.Гаранцията за участие следва да бъде на български език или в превод, в случай, че е издадена от чуждестранна банка.* Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ със своя подпис и печат.3.Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. 4. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по сметката на Община Белене посочена по-горе сметка или банкова гаранция. Важно! Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея трябва изрично да е записано че:е безусловна и неотменима;е в полза на Възложителя;е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след датата на последния гаранционен срок за изпълнените СМР;има възможност за нейното усвояване на части. 5. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация. 6. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; б) обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител - до решаване на спора; в) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. В случаите по т. а) и в), когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. 7. Възложителят освобождава гаранциите за участие: на отстранените участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; на класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. 8. При прекратяване на процедурата за възлагане на общ. поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането за строителния надзор – извършват се три междинни плащания, всяко от които в размер на 30% от възнаграждението по цената за упражняване на строителен надзор. Междинните плащания се извършват по схема, като първо, второ и трето междинно плащане, представляващи по 30% от възнаграждението, се извършва в 45 дневен срок от приемането и издаването на Акт за междинно плащане по договора за строителство, удостоверяващ достигането на 33%, 66% и 90% от стойността на строителните работи.Окончателното плащане в размер на останалите 10% се извършва в срок до 45 дни от издаване на акта за окончателно плащане по договора за строителство, след въвеждане на строежа в експлоатация и след изготвяне на окончателния доклад по чл.168, ал.6 от ЗУТ и технически паспорт на строежа.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. В процедура за възлагане на общ. поръчка може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия. 2. Съгласно чл. 47, ал. 1 от ЗОП от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се отстранява участник , който е: 2.1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2.2. обявен в несъстоятелност; 2.3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 3.Съгласно чл. 47, ал. 2 от ЗОП Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник: 3.1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 3.2. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 3.3. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 3.4. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 4. Изискванията на чл.47, ал. 1, т. 1 и чл.47, ал. 2, т. 2 и 5 от ЗОП, когато е посочено от възложителя в обявлението, се прилагат, както следва: 4.1. при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; 4.2. при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; 4.3. при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; 4.4. при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; 4.5. при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; 4.6. при едноличен търговец – за физическото лице - търговец; 4.7. във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват кандидата или участника. 4.8. в случаите по т.1-7 - и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. 5.Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: 5.1. при които лицата по чл.47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 5.2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 6. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.47, ал. 1 и ал.5 от ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл.47, ал. 2 от ЗОП с декларация..

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа: Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят следните документи:1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника (по образец); 2. Административни сведения (по образец);3. Заверено от участника копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгасно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към офертата и удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 месеца преди крайния срок за подаване на оферти – заверено от участника копие. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.4. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият.5. Декларация по чл. 56, ал.1, т.2 от ЗОП от членовете на обединението (по образец);6. Документ за регистрация по ЗДДС (ако участника е регистриран по ЗДДС, или декларация, че участникът не е данъчно задължено лице по ДДС) – представя се заверено копие на картончето или оригинал на декларацията, подписана от законния представител на участника.Документът се представя от участника/всяко лице, включено в обединението;7. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) - когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация; 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, буква „а – д” и ал. 2, т. 5 от ЗОП (по образец); Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т.1, т.3 и т.4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (по образец); Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП (по образец); 9. Документ за внесена гаранция за участие в размер съгласно раздел „Гаранции” (оригинал на банкова гаранция или копие на платежно нареждане за внесена парична сума); 10.Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 11. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП (оригинал) за използване/неизползване на подизпълнители (по образец); 13. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, ако е приложимо (по Образец); 14. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор за обществената поръчка (по образец); 15. Декларация за електронна кореспонденция (по образец). Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят следните документи: 1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (по образец) Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа: 1. Ценовото предложение на участника (по Образец) Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 1, 2 и 3 се представят за всяка от позициите. Във всеки плик участниците прилагат и електронен носител със сканирано съдържание на съответния плик, вкл. и с оригиналните електронни файлове - .doc, xls и т.н.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1. Заверено копие на валидна към крайната дата за подаване на офертите застраховка по чл.171 от ЗУТ, за строежи попадащи в обхвата на: o ІI-ра група, ІV-та категория за Обособена позиция № 1 съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.4.2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (издаден от председателя на Камарата на строителите в България, обн., ДВ, бр. 101 от 22.11.2013 г.) във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „д” от Закона за устройство на територията. o І-ва група, V-та категория за Обособена позиция № 2 съгласно чл. 5, ал. 6, т. 1.5.4 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (издаден от председателя на Камарата на строителите в България, обн., ДВ, бр. 101 от 22.11.2013 г.) във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 5, буква „г” от Закона за устройство на територията. За участник, установен / регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/ регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със строителния надзор; 1.2. Когато по обективни участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: 1.1.Участникът следва да притежава валидна към крайната дата за подаване на офертите застраховка „Професионална отговорност " по смисъла на чл. 171 от ЗУТ за строежи попадащи в обхвата на: ІI-ра група, ІV-та категория за Обособена позиция № 1 съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.4.2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (издаден от председателя на Камарата на строителите в България, обн., ДВ, бр. 101 от 22.11.2013 г.) във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „д” от Закона за устройство на територията. Минималната застрахователна сума на застраховката по чл.171 от ЗУТ трябва да покрива минималната застрахователна сума отговаряща на групата и категорията на обекта на обществената поръчка по об. позиция № 1 / ІI-ра група, ІV-та категория съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.4.2 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС (Обн., ДВ, бр. 101/22.11.2013 г.) във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „д” от ЗУТ/, определена съгласно чл. 5 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застрахователните полици да съответстват на предмета на поръчката. 1.2. Участникът следва да притежава валидна към крайната дата за подаване на офертите застраховка „Професионална отговорност " по смисъла на чл. 171 от ЗУТ за строежи попадащи в обхвата на: І-ва група, V-та категория за Обособена позиция № 2 съгласно чл. 5, ал. 6, т. 1.5.4 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (издаден от председателя на Камарата на строителите в България, обн., ДВ, бр. 101 от 22.11.2013 г.) във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 5, буква „г” от Закона за устройство на територията. Минималната застрахователна сума на застраховката по чл.171 от ЗУТ трябва да покрива минималната застрахователна сума отговаряща на групата и категорията на обекта на обществената поръчка по обособена позиция № 2 / І-ва група, V-та категория съгласно чл. 5, ал. 6, т. 1.5.4 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС (Обн., ДВ, бр. 101/22.11.2013 г.) във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 5, буква „г” от ЗУТ/, определена съгласно чл. 5 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застрахователните полици да съответстват на предмета на поръчката. 1.3. За участник, установен / регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/ регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със строителния надзор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на екипа за изпълнение на поръчката (попълва се Образец), придружен със следните документи: Автобиография (Образец); Декларация за разположение на ключовите експерти (Образец); 2. Заверено копие от Лиценз за упражняване на дейността съгласно § 128 от ПЗР към ЗИДЗУТ (ДВ. бр. 82 от 2012 г.) или Удостоверение съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 и ал. 2 от ЗУТ – оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор с приложен към него списък на правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността. Когато участникът е чуждестранно лице следва да представи копие от документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 166 от ЗУТ; В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, лицензът/удостоверението се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със строителния надзор;
Минимални изисквания: 1. Участникьт да притежава валиден към крайната дата за подаване на офертите Лиценз за упражняване на дейността съгласно § 128 от ПЗР към ЗИДЗУТ (ДВ. бр. 82 от 2012 г.) или Удостоверение съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 и ал. 2 от ЗУТ – оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор с приложен към него списък на правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността. Когато участникът е чуждестранно лице следва да представи копие от документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 166 от ЗУТ; В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, лицензът/удостоверението се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със строителния надзор.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Закона за устройство на територията; Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор /Наредба № РД-02-20-25/2012г./ издадена съгласно разпоредбата на чл.166 ал.2 от ЗУТ.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.05.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.05.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

Зала 26 на Административната сграда на Община Белене, гр. Белене, ул. „България” № 35

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Сроковете в процедурата са намалени на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и с още 5 дни, защото възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която е публикувана в профила на купувача на на Възложителя: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП: Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Срокът за обжалване на решението по ал. 5, т. 1 тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Белене, Калоян Прокопиев- зам.-кмет на община Белене, Цветомир Цветанов - главен експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", ул. "България" № 35, Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 31031; 0658 34672, E-mail: obshtinabl@abv.bg, obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658 31062

Интернет адрес/и:

URL: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Изпълнение на строителен надзор по проект „Подобряване на жизнената среда в община Белене – ремонт на улици „Христо Ботев” с. Деков, „Асен Халачев” с. Деков, „Пирин” с. Петокладенци”, „Васил Коларов” с. Татари, „Васил Левски” гр. Белене; Реконструкция и изграждане на тротоари и междублокови пространства в гр. Белене”
1) Кратко описание

Обособена позиция № 1: „Изпълнение на строителен надзор по проект „Подобряване на жизнената среда в община Белене – ремонт на улици „Христо Ботев” с. Деков, „Асен Халачев” с. Деков, „Пирин” с. Петокладенци”, „Васил Коларов” с. Татари, „Васил Левски” гр. Белене; Реконструкция и изграждане на тротоари и междублокови пространства в гр. Белене” 1. Консултантът (строителният надзор) се задължава да представлява възложителя пред всички държавни и общински органи, съгласно § 2 от Допълнителните разпоредби на Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти 2. Консултантът (строителният надзор) се задължава да упражнява контрол в строителството в следния обхват в съответствие с чл. 168 от ЗУТ: - Законосъобразно започване на строежа; - Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 ЗУТ и в нарушение на изискванията начл. 169, ал. 1 - 3 от ЗУТ. - Осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; -Недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 3.Консултантът (строителният надзор) се задължава, при констатирано правилно и законосъобразно изготвяне на актовете и протоколите по време на строителството, да ги подписва своевременно; 4.Консултантът (строителният надзор) се задължава да представлява Възложителя и да защитава неговите интереси пред строителя, с който Възложителят има подписан договор за изпълнение на строително-монтажните работи за обекта предмет на този договор; 5.Консултантът (строителният надзор) се задължава да вписва всички свои решения и указания в заповедната книга на строежа; 6.След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор, изготвя окончателен доклад до Възложителя. 7.При нарушаване на техническите правила и нормативи лицето, упражняващо строителен надзор, е длъжно да уведоми Регионалната дирекция за национален строителен контрол в 3-дневен срок от установяване на нарушението. 8. След завършване на строежа, да състави технически паспорт на строежа съгласно Чл. 176а. от ЗУТ и свързаните членове.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

3) Количество или обем

1.1.Обособена позиция № 1: „Изпълнение на строителен надзор по проект „Подобряване на жизнената среда в община Белене – ремонт на улици „Христо Ботев” с. Деков, „Асен Халачев” с. Деков, „Пирин” с. Петокладенци”, „Васил Коларов” с. Татари, „Васил Левски” гр. Белене; Реконструкция и изграждане на тротоари и междублокови пространства в гр. Белене”; Строежите на посочените обекти имат следните характеристики: Обособена позиция № 1: „Изпълнение на строителен надзор по проект „Подобряване на жизнената среда в община Белене – ремонт на улици „Христо Ботев” с. Деков, „Асен Халачев” с. Деков, „Пирин” с. Петокладенци”, „Васил Коларов” с. Татари, „Васил Левски” гр. Белене; Реконструкция и изграждане на тротоари и междублокови пространства в гр. Белене”: Ул. "Христо Ботев" с. Деков: Начало и край на обекта - ОК 10 и ОК 17.Габаритът на уличната настилка е 6.0м. Дължината на улицата е 237.25м. Оста на улицата не е в средата на настилката – изместена е с 0,15м. Няма чупки и циркулярни криви. Оформени са връзките с преките улици; ул. "Асен Халачев" с. Деков: Начало и край на обекта - ОК 12 и ОК 10. Габаритът на уличната настилка е 6.0м. Дължината на улицата е 312.57м. Оста на улицата е в средата на настилката. Няма чупки и циркулярни криви. Оформени са връзките с преките улици; ул. "Пирин" с. Петокладенци: Начало и край на обекта - ОК 174 и ОК 163. Габаритът на уличната настилка е 6.0м. Дължината на улицата е 269.29м. Оста на улицата е в средата на настилката. Няма чупки и циркулярни криви. Оформени са връзките с преките улици; улица „Васил Коларов” с. Татари”: Начало и край на обекта - ОК 132 и ОК 179. Габаритът на уличната настилка е 6.0м. Дължината на улицата е 263.08м. Оста на улицата не е в средата на настилката от ОТ132 до ОТ151-изместна е с 0,25м. Оста на улицата е в средата на настилката от ОТ151 до ОТ180. Няма циркулярни криви. Оформени са връзките с преките улици; ул. "В. Левски" гр. Белене: от ок.795е до ок.796е гр.Белене (от кръстовището до пешеходната зона); стр.кв.72, гр.Белене от от805е – от814е и стр.кв.72, гр.Белене от от803е – от810е; стр.кв.163, гр.Белене - от от 709е – от 710е – от 711е до от 712е; стр.кв.164, гр.Белене от от685е – от685ае; стр.кв.167, гр.Белене - от от805ае – от805бе до от813ае;

Прогнозна стойност, без ДДС
12500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 9
5) Допълнителна информация

Ценовите предложения на участниците следва да са съобразени с максимално допустимия одобрен бюджет на поръчката: Обособена позиция № 1: „Изпълнение на строителен надзор по проект „Подобряване на жизнената среда в община Белене – ремонт на улици „Христо Ботев” с. Деков, „Асен Халачев” с. Деков, „Пирин” с. Петокладенци”, „Васил Коларов” с. Татари, „Васил Левски” гр. Белене; Реконструкция и изграждане на тротоари и междублокови пространства в гр. Белене” с прогнозна стойност в размер на 12 500.00 лв. /Дванадесет хиляди и петстотин лева/ без вкл. ДДС.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Изпълнение на строителен надзор по проект „Преустройство на съществуващо помещение в едноетажна част за тренировъчна зала за борба”
1) Кратко описание

Обособена позиция № 2: „Изпълнение на строителен надзор по проект „Преустройство на съществуващо помещение в едноетажна част за тренировъчна зала за борба”. 1. Консултантът (строителният надзор) се задължава да представлява възложителя пред всички държавни и общински органи, съгласно § 2 от Допълнителните разпоредби на Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти; 2.Консултантът (строителният надзор) се задължава да упражнява контрол в строителството в следния обхват в съответствие с чл. 168 от ЗУТ: - Законосъобразно започване на строежа; - Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 ЗУТ и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 - 3 от ЗУТ. - Осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - Недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 3. Консултантът (строителният надзор) се задължава, при констатирано правилно и законосъобразно изготвяне на актовете и протоколите по време на строителството, да ги подписва своевременно; 4. Консултантът (строителният надзор) се задължава да представлява Възложителя и да защитава неговите интереси пред строителя, с който Възложителят има подписан договор за изпълнение на строително-монтажните работи за обекта предмет на този договор; 5. Консултантът (строителният надзор) се задължава да вписва всички свои решения и указания в заповедната книга на строежа; 6. След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор, изготвя окончателен доклад до Възложителя. 7. При нарушаване на техническите правила и нормативи лицето, упражняващо строителен надзор, е длъжно да уведоми Регионалната дирекция за национален строителен контрол в 3-дневен срок от установяване на нарушението. 8. След завършване на строежа, да състави технически паспорт на строежа съгласно Чл. 176а. от ЗУТ и свързаните членове.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

3) Количество или обем

Обособена позиция № 2: „Изпълнение на строителен надзор по проект „Преустройство на съществуващо помещение в едноетажна част за тренировъчна зала за борба”. Строежът на посочения обект има следните характеристики: Обособена позиция № 2: „Изпълнение на строителен надзор по проект „Преустройство на съществуващо помещение в едноетажна част за тренировъчна зала за борба” - Проектът третира преустройство на част от съществуваща едноетажна сграда в тренировъчна зала на детско-юношеска школа по борба. застроена площ на сградата ЗП = 278,12 кв.м. Сградата е предвидена за ползване от 30 състезатели и трима треньори.

Прогнозна стойност, без ДДС
2250 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 9
5) Допълнителна информация

Ценовите предложения на участниците следва да са съобразени с максимално допустимия одобрен бюджет на поръчката: Обособена позиция № 2: „Изпълнение на строителен надзор по проект „Преустройство на съществуващо помещение в едноетажна част за тренировъчна зала за борба” с прогнозна стойност в размер на 2 250.00 лв. /Две хиляди двеста и петдесет лева/ без вкл. ДДС