Версия за печат

00422-2013-0022

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695395

Министерство на труда и социалната политика, ул. Триадица 2, За: Ера Димитрова Дефурова, България 1000, София, Тел.: 02 8119480, E-mail: erad@mlsp.government.bg, Факс: 02 9884405

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mlsp.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mlsp.government.bg/bg/ZOP/indexfirmi.asp.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: осигуряване на заетост и повишаване на жизнен стандарт

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Проектиране и разработване на „Национална информационна система(НИС) на ДАЗД”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е „ Проектиране и разработване на „Национална информационна система (НИС) на ДАЗД“. Основна функция на ДАЗД е да анализира съществуващото състояние на политиките в областта на закрилата на детето и да очертава насоките за развитието им в посока най-добрия интерес на децата в Р. България. Основание за постигане на тази цел е Националната информационна система на ДАЗД, чрез базата данни на която се анализира същността и динамиката по отношение на процесите, които настъпват в резултат на провежданите политики. Проследяване състоянието и изпълнението на мерките, разписани в националните стратегически и оперативни документи, е възможно единство, чрез използване на заложените индикатори в НИС. Информацията, която се събира за Специализираните институции за деца, е по следните показатели: адресна информация за институцията; капацитет на институцията; брой деца в институцията съответно към 30.06 или 31.12; разпределение на децата по възраст и пол; етническа принадлежност на детето /според самоопределението на родителите/; разпределението на децата, ползващи седмична и дневна грижа; брой недоносени и преминали през отделенията за недоносени /където има – ДМСГД/; начин на настаняване за институционална грижа; продължителност на престоя на децата в институцията; семеен статус на децата - /деца, чиито родители са починали (сираци или полусираци), деца на родители с тежки хронични заболявания, на родители, лишени от родителски права, изоставени или подхвърлени от родителите или са с неизвестен адрес, деца, на които директорът на институцията е настойник, деца с неизвестни, починали, лишени от родителски права или поставени под запрещение родители, които нямат назначен настойник, деца на безработни родители, от многодетни семейства с повече от 3 деца, на разведени или самотни родители, деца на чужди граждани или бежанци, на непълнолетни родители, на родители, изтърпяващи наказание “лишаване от свобода, на родители с психични заболявания и др./; здравен статус на децата - /деца с хронични соматични заболявания, с различна степен на умствено изоставане, с физически и множествени увреждания, с хипотрофия или друго заболяване/; осиновявания - /национално или международно осиновяване, детето здраво ли е или с увреждане/; поведенчески особености на децата - /деца с противообществени прояви, с алкохолна и/или наркотична зависимост, претърпели насилие или друго/; постъпване на децата през годината и откъде идват и напускане на децата и къде отиват; образование и къде учат; местонахождение на децата през ваканциите; персонал – щат и извънщатен, и разпределението му, както и преминали през специализирани курсове и обучения през годината; бюджет на институцията и разходите по пера; допълнителни социални услуги, предлагани в институцията; настъпили промени през годината в институцията в различни направления; сътрудничество с ОЗД; участие в проекти и програми; разработени собствени проекти; потребности и проблеми. Като цяло информацията, която се получава и от другите адресати, е по същите показатели. Основната разликата е в трите вида информационни карти за отделите за закрила на детето, където събираната информацията е от специфичен характер. В рамките на настоящата обществена поръчка следва да бъдат извършени като минимум следните основни дейности:Дейност 1 - Изготвяне на спецификация на системата съвместно с екип от експерти на ДАЗД, Дейност 2 - Изготвяне на технически проект на системата, Дейност 3 - Разработка на системата, Дейност 4 – Интеграция, внедряване и тестване на системата, Дейност 5 - Приемане на системата и обучение на служителите Основната цел е ефективно внедрена система за управление и планиране на два ключови процеса в дейността на ДАЗД: координиране дейността на органите по закрила на детето, управление на процесите по издаване на лицензи и контрол на доставки на социални услуги за деца и интегриране на базата данни на ДАЗД като част от общата информационна система на МТСП.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
497752.36 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Оценка на техническото предложение, с Подпоказател Т1 „Подход за изпълнение на всяка от посочените дейности“, тежест 60 с включени: Т1.1 Подход за реализация на модул „Събиране на данни“, тежест 15, Т1.2 Подход за реализация на модул „Консолидираща система“, тежест 10, Т1.3 Подход за реализация на модул „Администриране на системата“ тежест 5, Т1.4 Подход за реализация на модул „Отчети, доклади и статистика“, тежест 10, Т1.5 Подход за реализация на електронен обмен на информация с външните източници на информация, тежест 10, Т1.6 Подход за реализация на потребителски интерфейс, тежест 5, Т1.7 Подход за реализация на сигурността и защитата на системата, тежест , тежест 5, Подпоказател Т2 Организация и управление, тежест 40 , с включени Т.2.1 Методология за управление на проекта, тежест 20, Т.2.2 Методология за разработка, тежест 20; тежест: 70
Критерий: Оценка на ценовото предложение; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 014 - 019319 от 19.01.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 169 - 293453 от 31.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД 04-59 История / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

03.02.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Контракс" АД, ж.к. Изток, ул. Тинтява 13, Р България 1113, София, Тел.: 02 9609777, E-mail: office@kontrax.bg, Факс: 02 9609797

Интернет адрес/и:

URL: www.kontrax.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 530000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 497752.36 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2014 г.