00119-2013-0054
Технически редакции | ||
11.04.2014 09:38 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
11.04.2014 09:38 ч. : | 2014 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.04.2014 09:38 ч. : | 11/04/2014 09:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.04.2014 09:38 ч. : | 11/04/2014 09:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.04.2014 09:38 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Казанлък: 09 - Счетоводни и одиторски услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Казанлък, бул."Розова долина" №6, За: Миглена Илиева; Ивелина Георгиева, Република България 6100, Казанлък, Тел.: 0431 98233;0431 98255, E-mail: mega__@abv.bg, Факс: 0431 98266
Място/места за контакт: Общинска администрацияИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kazanlak.bg..
Адрес на профила на купувача: www.kazanlak.bg..
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изпълнение на одит по проект „В подкрепа за следващия програмен период- Казанлък 2020” по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 -2013 г.,Договор № BG161PO001/5-02/2012/015.
„Изпълнение на одит по проект: „В подкрепа за следващия програмен период- Казанлък 2020” по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 -2013 г., Договор № BG161PO001/5-02/2012/015., в който се включва: - Проверка за установяване на съответствие между отчитането, от страна на бенефициента – Община Казанлък, на разходи по дейности, залегнали в одобреното проектно предложение, и реда и правилата за отчитане на съответните разходи, определени и описани от Управляващия орган; - Проверка за съответствие между разходите, заявени от бенефициента за възстановяване, и тези, посочени в счетоводните записи и разходооправдателни документи; - Проследяване ефективното прилагане на националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по тях, залегнали в проектното предложение, от страна на бенефициентите, както и на процедурите по избор на изпълнители; - Проследяване ефективното прилагане от страна на бенефициента на правилата, разписани от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на ОП; - Проверка за съответствие между декларираните в разходооправдателните документи разходи и дейностите, залегнали в одобрения проект; - Проверка за наличието на всички необходими реквизити в разходооправдателните документи на бенефициента и за съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и приложимите подзаконови нормативни актове; - Проверки за проследяване реалното извършване на дейностите и разходите от страна на бенефициента; - Предоставяне на текущи консултации и проверки за съответствие на оформянето на първичната счетоводна документация, методология и политики; - Одитът трябва да изразява независимо одиторско мнение относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проектите в съответствие с националните и международните одиторски стандарти; - Осигуряване на допълнителен контролен механизъм за проследяване изпълнението на всички правила за изпълнение на дейности и отчитане на разходи по проекти на ОП; - Проверка за проследяване адекватността на одитната пътека, осигурявана от бенефициента, както и съхраняване на проектната документация, съгласно изискванията; - Изготвяне на одитни доклади (междинни и окончателен) за фактическите констатации. Одитните доклади ще придружават всички необходими документи представяни за верификация на разходите; - Всички Доклади за фактическите констатации следва да съдържат информацията посочена в „Насоките за извършване на одит по проекти, финансирани по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 -2013 г. – ОПРР”, достъпни на интерет адрес – www.bgregio.eu – Рубрика „Изпълнение на договори” – „Указания за изпълнение на договори”; - Структурата на всеки доклад за фактическа констатация трябва да съдържа описателна част за извършените дейности, констатации и препоръки. Всеки доклад се представя в два оригинални екземпляра, на хартиен носител и CD на български език. Предаването на докладите се извършва с приемо-предевателен протокол в сградата на Община Казанлък. - Докладите за извършения одитен ангажимент следва да бъдат подписани от водещия одитор или от ръководителя на екипа по надлежния ред с полагането на подпис и печат. - Отчитането на извършената работа пред Възложителя става чрез представяне на междинни доклади и окончателен доклад за извършената работа;
79210000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
4
„АНЕД КОНСУЛТ“ ЕООД, ЕИК/БУЛСТАТ: 101790776, ж.к.„Младост“ №1, бл.51А, ет.4, ап.24, Република България п.к.1784, гр.София, Тел.: 052 991214
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Проект „В подкрепа за следващия програмен период- Казанлък 2020” по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 -2013 г., Договор № BG161PO001/5-02/2012/015”
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
11.04.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г