Версия за печат

00039-2014-0010

BG-Павликени: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Павликени, бул."Руски" №4, За: Славена Грозева-началник отдел ПОЧРОП; Красимир Борисов-ст.експерт в отдел ПОЧРОП, България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357; 0610 51330, E-mail: pavlikeni@vestel.bg, Факс: 0610 52642

Място/места за контакт: Община Павликени

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pavlikeni.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: община

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на специализирани транспортни средства”, финансирана по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” по Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.Павликени
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката включва доставка на 2 броя превозни средства - Тип: новопроизведен, в серийно производство, с две оси до 8 места, задно предаване. • Двигател : Дизелов, директно впръскване •Стандарт за вредни емисии: мин. EURO IV •Мощност: мин. мощност 130 к.с. •Скоростна кутия:6 степенна механична МИНИМАЛНО ОБОРУДВАНЕ: •Климатична инсталация за купето •Въздушни възглавници – мин. за водача и предния пътник • Обезопасителни колани за всички места с възможност за настройка на височината•Ръкохватки за пасажерите•Сервоуправление •Спирачна система със серво усилвател и ABS•Регулируем волан за водача•Електрически предни прозорци •Електрически странични огледала•Централно заключване •Задни безопастни ключалки за деца • Аларма и имобилайзер •Радио със CD •Две плъзгащи се странични врати- от ляво и дясно •Рампа за инвалидни колички Гаранционен срок: -мин. 36 (тридесет и шест) месеца за микробуса или 150 000 км пробег; -мин. 120 (сто и двадесет) месеца за антикорозионното покритие и хидроизолацията; Осигуряване на гаранционно и след гаранционно поддържане и резервни части: мин. 10 години след доставка; Габарити: •Минимална дължина в мм : 5100 mm •Минимална ширина в мм :1900 mm •Минимална височина в мм : 1900 mm •Минимално междуосие в мм: 3100 mm

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34100000, 34114000, 34114300

Описание:

Моторни превозни средства
Превозни средства със специално предназначение
Превозни средства за услуги по оказване на социална помощ

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на 2 бр. специализирани транспортни средства: новопроизведени, в серийно производство, с две оси до 8 места, задно предаване, съгласно техническата спецификация неразделна част от документацията за участие. Единият специализиран автомобил е предназначена за нуждите на Център за настаняване от семеен тип в кв. 123 по плана на гр. Павликени, а другият-за нуждите на Център за настаняване от семеен тип в кв. 122 по плана на гр. Павликени.

Прогнозна стойност без ДДС
130000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, както следва: а) Парична сума – внася се по посочената набирателна сметка на Община Павликени, IBAN BG35UNCR75273342926133 BIC код UNCRBGSF Име на банката “УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД, клон Павликени, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: “Гаранция за участие в общ. поръчка: Доставка на специализирани транспортни средства”, финансиран по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” по Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г." б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Павликени съгласно образец (Приложение №13) * Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 1300,00 (хиляда и триста) лева. 2. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или в официален превод, в случай че е издадена от чуждестранна банка. 3. Гаранцията за участие в парична сума следва да бъде на български език (платежно нареждане) или в официален превод. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат. 4.Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по набирателната сметка на Община Павликени посочена в т. 1) или банкова гаранция – (Приложение № 14). Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участникът: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка; Възложителят освобождава гаранциите за участие: 1. На отстранените участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. 2. класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Финансови условия: Доставката се финасира по мярка 321 «Основни услуги за населението и икономиката в селските райони» от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските, като общата прогнозна стойност е до 130 000.00 лв. без ДДС (два броя автомобили всеки на стойност до 65 000,00 лв. без ДДС), съобразно изготвения и одобрен бюджет по проект № 04/321/01107 „Подкрепа за деинституционализация чрез изграждане на 2 броя Центрове за настаняване от семеен тип, 1 брой Защитено жилище и 1 брой Център за социална рехабилитация и интеграция на територията на община Павликени” и Договор за безвъзмездна финансова помощ № 04/321/01107 от 03.10.2012 г., сключен между Държавен фонд „Земеделие” и Община Павликени, Единичните цени на автомобилите и общата цена не трябва да надвишават горепосочения максимален разполагаем финансов ресурс. 2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по договора, както следва: 2.1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ авансово 30 % /тридесет процента/ от цената в срок до 30 календарни дни след получаване на уведомително писмо от Възложителя за извършване на доставката и представяне на запис на заповед предоставения аванс и оригинална фактура. 2.2. Окончателно плащане в размер на 70 % (седемдесет процента) се извършва срок от 30 календарни дни след извършване на доставката на двата автомобила, удостоверено с двустранно подписан приемо-предавателен протокол и представяне на оригинална фактура. Всички необходими документи за извършване на плащането следва да бъдат представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ не по-късно от срока за изпълнение на поръчката. 3. Плащанията се извършват в лева с платежно нареждане по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение. Ако участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице с ЕИК в Агенцията по вписванията, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава неговите членове задължително сключват споразумение с нотариална заверка на подписа помежду си за целите на настоящата обществена поръчка. Като минимум, споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, гарантиращи следното: •че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора •да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума. •участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. •че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора •не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. В споразумението, членовете на обединението трябва да определят едно физическо лице, което официално да представлява обединението за целите на настоящата обществена поръчка. След подаването на офертата не се допускат никакви промени в състава на обединението. Споразумението за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56 ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56 ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 3. декларация по чл. 56 ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услугите, предмет на поръчката. Участник в настоящата обществена поръчка, който е обединение, ще бъде отстранен от нея, ако: •към офертата му не е приложено споразумение за сьздаването на обединение и/или •в приложеното споразумение липсват клаузи, уреждащи всички изисквания, посочени в т. 2.3. по-горе и/или •съставът на обединението се е променил след подаването на офертата. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Установяване наличието на подобно обстоятелство ще доведе до отстраняване на всички предложения, с които е ангажирана страната.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в настоящата процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. За участниците не следва да са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а"-"д", т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а (предл. първо), т. 3, т. 4 и т. 5 и ал. 5 от ЗОП. Пликът с офертата на участника трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: А)Плик № 1 с надпис „Документи за подбор“, в който се поставят документите, изисквани от възложителя, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 11 – 14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците. Пликът трябва да съдържа следните документи: Участникът представя попълнено и подписано Заявление за участие (по образец-Приложение № 1) с приложени: 1. Списък на документите, които съдържа офертата на участника с отбелязана страницата/ите, на която/ито се намират, подписан от представляващия участника;2. Декларация за приемане условията на проекта на договор (Приложение №2); 3. Административни сведения (Приложение № 3); 4. Регистрационни документи на участника - Копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър участниците-юридически лица или еднолични търговци прилагат към своите заявления и удостоверения за актуално състояние. Копие от документа за самоличност се прилага, когато участникът е физическо лице. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, в официален превод. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 б. “а“-„д“, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки (Приложение № 4); 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а (предл. първо), т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (Приложение № 5); 7. Споразумение с нотариална заверка на подписа за създаване на обединение / консорциум (представя се в случаите, когато участникът е обединение/консорциум). 8. Списък на участниците в консорциум/обединение/ (Приложение № 6). 9. Декларация от член на обединение/консорциум (Приложение № 6а). 10. Документи за доказване съответствието с изискванията за икономическото и финансовото състояние по Раздел ІІІ.2.2. от настоящото обявление; 11. Документи за доказване съответствието с изискванията за технически възможности и квалификация по р.Раздел ІІІ.2.3) от настоящото обявление;12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители (Приложение №9);13. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - (Приложение №10) с приложени документи от подизпълнителя съгласно чл. 56 ал. 1 т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП;14. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата (оригинал);15. Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или екв.16. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (оригинал). Този документ се представя, когато лицето, подписващо документи от офертата, не е законен представител на участника, съгласно официалните документи за регистрация на участника. Б) Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания. Пликът съдържа Техническата оферта по образец - Приложение № 11 и към нея се прилага: а) Технически параметри на предлаганите специализирани транспортни средства. В) Плик № 3 с надпис „Предлагана цена“, който съдържа ценовото предложение на участника по образец Приложение №12.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Справка - Декларация за реализиран оборот от доставки с предмет сходен на обекта на тази обществена поръчка за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – съгласно приложения към документацията образец (Приложение № 7). За сходни с предмета на поръчката се считат доставките на леки автомобили. При участник-обединение, което не е юридическо лице, изисканата справка-декларация се представя съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП (само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор), а когато участникът предвижда подизпълнител/и декларацията се представт съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП(за всеки от тях).
Минимални изисквания: Участникът следва да има реализиран оборот от доставки с предмет сходен на обекта на тази обществена поръчка за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 250 000 (словом: двеста и петдесет хиляди) лева без ДДС общо за последните три години. За сходни с предмета на поръчката се считат доставките на леки автомобили. При участие на обединение, което не е юридическо лице изискването за оборот се отнася общо за обединението. При участие на подизпълнител/и изискването към тях се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък (справка-декларация-Приложение № 8) на изпълнените договори за доставки, сходни с предмета на настоящата поръчката по мащаби и естество, през последните 3 години, включително вида, броя на доставените транспортни средства, стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение. Списъкът трябва да съдържа само изпълнените доставки през последните 3 (три) години. За сходни с предмета на поръчката се считат доставките на леки автомобили. 2.Образци, каталози сертификати и/или фотографски снимки на моделите автомобили, които ще бъдат доставяни. При участник-обединение, което не е юридическо лице, изискваните документи се представят съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП (само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор), а когато участникът предвижда подизпълнител/и документите се представят съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП(за всеки от тях).
Минимални изисквания: 1. Изпълнен успешно минимум 1 договор за доставка на подобни транспортни средства, чието изпълнение е реализирано изцяло през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертите; участникът трябва да разполага с поне 1 /една/ препоръка за добро изпълнение на договор/и за доставка на автомобили; За сходни с предмета на поръчката се считат доставките на леки автомобили. 2. Участникът трябва да разполага и да представи образци, каталози, сертификати и/или фотографски снимки на моделите автомобили, които ще бъдат доставяни. При участие на обединение, което не е юридическо лице изискванията се отнасят общо за обединението. При участие на подизпълнител/и изискванията към тях се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена; тежест: 60
Показател: Срок на Гаранционно обслужване; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.05.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата може да бъде закупена на хартиен и електронен носител всеки работен ден в срок до 7 (седем) дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. Стойността на настоящата документация е в размер 5.00 лв. (пет лева) с включен ДДС, като сумата се заплаща в посочения в обявлението срок на касата на Община Павликени, находяща се в гр. Павликени, бул. „Руски” № 4 или се превежда по банкова сметка Община Павликени Вид плащане 447000, IBAN: BG77UNCR75278443385100, BIC код UNCRBGSF, “УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД, клон Павликени. Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се получава в Община Павликени - гр. Павликени, бул. „Руски“ № 4. Заинтересованите лица имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Това може да стане в сградата на Община Павликени от 9:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17:30 часа, всеки работен ден. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на Интернет страницата на Възложителя -www.pavlikeni.bg ,Раздел „Обществени поръчки-профил на купувача” При изтеглянето на документацията от посочения сайт, възложителят няма разходи по смисъла на чл.28, ал.4 от ЗОП, като в тези случаи не е необходимо нейното закупуване.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.05.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

Община Павликени, бул."Руски" №4, Заседателната зала на Община Павликени

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите магат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и предтавители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката се възлага в изпълнение на проект № 04/321/01107 „Подкрепа за деинституционализация чрез изграждане на 2 броя Центрове за настаняване от семеен тип, 1 брой Защитено жилище и 1 брой Център за социална рехабилитация и интеграция на територията на община Павликени” и Договор за безвъзмездна финансова помощ № 04/321/01107 от 03.10.2012 г., сключен между Държавен фонд „Земеделие” и Община Павликени.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ