00039-2014-0010
Технически редакции | ||
10.04.2014 17:20 ч. : | 10/04/2014 17:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
10.04.2014 17:20 ч. : | 10/04/2014 17:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Павликени: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Павликени, бул."Руски" №4, За: Славена Грозева-началник отдел ПОЧРОП; Красимир Борисов-ст.експерт в отдел ПОЧРОП, България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357; 0610 51330, E-mail: pavlikeni@vestel.bg, Факс: 0610 52642
Място/места за контакт: Община ПавликениИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg.
Адрес на профила на купувача: www.pavlikeni.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Друг: община
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на специализирани транспортни средства”, финансирана по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” по Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г."
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на поръчката включва доставка на 2 броя превозни средства - Тип: новопроизведен, в серийно производство, с две оси до 8 места, задно предаване. • Двигател : Дизелов, директно впръскване •Стандарт за вредни емисии: мин. EURO IV •Мощност: мин. мощност 130 к.с. •Скоростна кутия:6 степенна механична МИНИМАЛНО ОБОРУДВАНЕ: •Климатична инсталация за купето •Въздушни възглавници – мин. за водача и предния пътник • Обезопасителни колани за всички места с възможност за настройка на височината•Ръкохватки за пасажерите•Сервоуправление •Спирачна система със серво усилвател и ABS•Регулируем волан за водача•Електрически предни прозорци •Електрически странични огледала•Централно заключване •Задни безопастни ключалки за деца • Аларма и имобилайзер •Радио със CD •Две плъзгащи се странични врати- от ляво и дясно •Рампа за инвалидни колички Гаранционен срок: -мин. 36 (тридесет и шест) месеца за микробуса или 150 000 км пробег; -мин. 120 (сто и двадесет) месеца за антикорозионното покритие и хидроизолацията; Осигуряване на гаранционно и след гаранционно поддържане и резервни части: мин. 10 години след доставка; Габарити: •Минимална дължина в мм : 5100 mm •Минимална ширина в мм :1900 mm •Минимална височина в мм : 1900 mm •Минимално междуосие в мм: 3100 mm
34100000, 34114000, 34114300
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Доставка на 2 бр. специализирани транспортни средства: новопроизведени, в серийно производство, с две оси до 8 места, задно предаване, съгласно техническата спецификация неразделна част от документацията за участие. Единият специализиран автомобил е предназначена за нуждите на Център за настаняване от семеен тип в кв. 123 по плана на гр. Павликени, а другият-за нуждите на Център за настаняване от семеен тип в кв. 122 по плана на гр. Павликени.
НЕ
60
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, както следва: а) Парична сума – внася се по посочената набирателна сметка на Община Павликени, IBAN BG35UNCR75273342926133 BIC код UNCRBGSF Име на банката “УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД, клон Павликени, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: “Гаранция за участие в общ. поръчка: Доставка на специализирани транспортни средства”, финансиран по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” по Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г." б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Павликени съгласно образец (Приложение №13) * Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 1300,00 (хиляда и триста) лева. 2. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или в официален превод, в случай че е издадена от чуждестранна банка. 3. Гаранцията за участие в парична сума следва да бъде на български език (платежно нареждане) или в официален превод. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат. 4.Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по набирателната сметка на Община Павликени посочена в т. 1) или банкова гаранция – (Приложение № 14). Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участникът: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка; Възложителят освобождава гаранциите за участие: 1. На отстранените участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. 2. класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
1. Финансови условия: Доставката се финасира по мярка 321 «Основни услуги за населението и икономиката в селските райони» от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските, като общата прогнозна стойност е до 130 000.00 лв. без ДДС (два броя автомобили всеки на стойност до 65 000,00 лв. без ДДС), съобразно изготвения и одобрен бюджет по проект № 04/321/01107 „Подкрепа за деинституционализация чрез изграждане на 2 броя Центрове за настаняване от семеен тип, 1 брой Защитено жилище и 1 брой Център за социална рехабилитация и интеграция на територията на община Павликени” и Договор за безвъзмездна финансова помощ № 04/321/01107 от 03.10.2012 г., сключен между Държавен фонд „Земеделие” и Община Павликени, Единичните цени на автомобилите и общата цена не трябва да надвишават горепосочения максимален разполагаем финансов ресурс. 2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по договора, както следва: 2.1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ авансово 30 % /тридесет процента/ от цената в срок до 30 календарни дни след получаване на уведомително писмо от Възложителя за извършване на доставката и представяне на запис на заповед предоставения аванс и оригинална фактура. 2.2. Окончателно плащане в размер на 70 % (седемдесет процента) се извършва срок от 30 календарни дни след извършване на доставката на двата автомобила, удостоверено с двустранно подписан приемо-предавателен протокол и представяне на оригинална фактура. Всички необходими документи за извършване на плащането следва да бъдат представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ не по-късно от срока за изпълнение на поръчката. 3. Плащанията се извършват в лева с платежно нареждане по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение. Ако участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице с ЕИК в Агенцията по вписванията, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава неговите членове задължително сключват споразумение с нотариална заверка на подписа помежду си за целите на настоящата обществена поръчка. Като минимум, споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, гарантиращи следното: •че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора •да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума. •участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. •че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора •не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. В споразумението, членовете на обединението трябва да определят едно физическо лице, което официално да представлява обединението за целите на настоящата обществена поръчка. След подаването на офертата не се допускат никакви промени в състава на обединението. Споразумението за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56 ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56 ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 3. декларация по чл. 56 ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услугите, предмет на поръчката. Участник в настоящата обществена поръчка, който е обединение, ще бъде отстранен от нея, ако: •към офертата му не е приложено споразумение за сьздаването на обединение и/или •в приложеното споразумение липсват клаузи, уреждащи всички изисквания, посочени в т. 2.3. по-горе и/или •съставът на обединението се е променил след подаването на офертата. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Установяване наличието на подобно обстоятелство ще доведе до отстраняване на всички предложения, с които е ангажирана страната.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документация за участие в процедурата може да бъде закупена на хартиен и електронен носител всеки работен ден в срок до 7 (седем) дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. Стойността на настоящата документация е в размер 5.00 лв. (пет лева) с включен ДДС, като сумата се заплаща в посочения в обявлението срок на касата на Община Павликени, находяща се в гр. Павликени, бул. „Руски” № 4 или се превежда по банкова сметка Община Павликени Вид плащане 447000, IBAN: BG77UNCR75278443385100, BIC код UNCRBGSF, “УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД, клон Павликени. Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се получава в Община Павликени - гр. Павликени, бул. „Руски“ № 4. Заинтересованите лица имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Това може да стане в сградата на Община Павликени от 9:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17:30 часа, всеки работен ден. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на Интернет страницата на Възложителя -www.pavlikeni.bg ,Раздел „Обществени поръчки-профил на купувача” При изтеглянето на документацията от посочения сайт, възложителят няма разходи по смисъла на чл.28, ал.4 от ЗОП, като в тези случаи не е необходимо нейното закупуване.
Български
180
Община Павликени, бул."Руски" №4, Заседателната зала на Община Павликени
При отварянето на офертите магат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и предтавители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Поръчката се възлага в изпълнение на проект № 04/321/01107 „Подкрепа за деинституционализация чрез изграждане на 2 броя Центрове за настаняване от семеен тип, 1 брой Защитено жилище и 1 брой Център за социална рехабилитация и интеграция на територията на община Павликени” и Договор за безвъзмездна финансова помощ № 04/321/01107 от 03.10.2012 г., сключен между Държавен фонд „Земеделие” и Община Павликени.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
10.04.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ