00039-2014-0009
Технически редакции | ||
10.04.2014 16:58 ч. : | 10/04/2014 16:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
10.04.2014 16:58 ч. : | 10/04/2014 16:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Павликени: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Павликени, ул. "Руски" № 4, За: Славена Грозева-началник на отдел, Република България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357, E-mail: obshtina@pavlikeni.bg, Факс: 0610 52642
Място/места за контакт: отдел "Правно обслужване, човешки ресурси и обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg.
Адрес на профила на купувача: www.pavlikeni.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Друг: Община
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител за организиране на конференции и обучения в страната и чужбина по проект № BG051PO001-7.0.07-0135 „Младите хора оживяват древното керамично наследство в община Павликени”, финансиран по схема за безвъзмездна финансова помощ „Без граници-Компонент 1- Фаза 2”, Бюджетна линия BG051PO001-7.0.07 на оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007 – 2013 г.”
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на настоящата обществена поръчка е „Избор на изпълнител за организиране на конференции и обучения в страната и чужбина по проект № BG051PO001-7.0.07-0135 „Младите хора оживяват древното керамично наследство в община Павликени”, финансиран по схема за безвъзмездна финансова помощ „Без граници-Компонент 1- Фаза 2”, Бюджетна линия BG051PO001-7.0.07 на оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007 – 2013 г.” Основната цел на настоящата поръчка е изпълнение на следните проектни дейности: Дейност 6. Работно посещение на българските партньори и представители на целевата група във Франция; Дейност 8. Провеждане на обучения на обучители по валоризиране на наследството и подготовка на младежите доброволци; Дейност 9. Научно-приложна конференция „Наследството – бъдеще в миналото“; Дейност 10. Провеждане на социален експеримент за въвеждане на модела за валоризиране на наследството по време на международния лагер на младите доброволци в Античния керамичен център; Дейност 12. Заключителна конференция и представяне на резултатите на проекта.
79952000, 63515000, 80500000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Дейностите-предмет на настоящата поръчка са следните: I. Организация и логистика на 1 Конференция за 36 участници (30 участници представители на целевата група, 3 експерта БГ и 1 френски експерт, пряко свързани с изпълнението на основните дейности и 2 представителя на екипа за управление) за 1 ден с осигурени по 2 кафе-паузи, обяд, материали (по 15 страници, черно – бял печат), чанта от плат, химикалка, бадж, бележник и USB FLASH памет 4GB за участник. Място на провеждане: гр. Павликени. II. Организация и логистика на 1-во обучение за обучители 26 участника (20 обучители представители на целевата група, 3 експерта БГ и 1 френски експерт, пряко свързани с изпълнението на основните дейности и 2 члена на екипа за управление) за 3 дни с осигурени по 2 кафе-паузи, обяд, работни материали (по 15 страници, черно – бял печат), чанта от плат, химикалка, бадж, бележник и USB FLASH памет 4GB за участник. Място на провеждане: гр. Павликени. ІІІ. Организация и логистика на 2 -ро и 3-то обучения за 28 участника (20 обучаеми представители на целевата група, 3 експерта БГ и 3 френски експерти, пряко свързани с изпълнението на основните дейности и 2 представителя на екипа за управление) за 5 дни с осигурени по 2 кафе-паузи, обяд, материали (по 15 страници, черно – бял печат), чанта от плат, химикалка, бадж, бележник и USB FLASH памет 4GB за участник. Място на провеждане: гр. Павликени. ІV. Организация и логистика на лагер за 26 учасника (20 обучаеми представители на целевата група, 3 експерта БГ и 1 френски експерт, 2 представителя на екипа за управление) за 10 дни с осигурени по 2 кафе-паузи, обяд, материали за всеки участник (по 15 кг. глина на ден, бои, лакове, комплект инструменти, защитни престилки и ръкавици), наем на 3 грънчарски колела и 2 пещи. Място на провеждане: гр. Павликени. V. Организация и логистика на финална Конференция за 25 участника (20 обучаеми представители на целевата група и 3 експерта БГ пряко свързани с изпълнението на основните дейности - 2 представителя на екипа за управление) за 1 ден с осигурени кафе-пауза, обяд, материали (по 15 страници, черно – бял печат), чанта от плат, химикалка, бадж, бележник и USB FLASH памет 4GB за участник. Място на провеждане: гр. Павликени. VI. Организация и логистика /пътни и настаняване/на обучително пътуване в Франция за 8 участника (1 експерт пряко свързан с изпълнението на основните дейности и 5 представители на целева група) и 2 представителя на екипа за управление). Място на провеждане: Франция. Пълно описание предмета на поръчката, както и изискванията за изпълнение на всяка от дейностите се съдържа в Техническата спецификация-Том ІІ от документацията за участие в процедурата.
НЕ
17.04.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: 1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 500,00 лв. /петстотин лева/. 1.1. Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Павликени Банка: УниКредит Булбанк, IBAN: BG35UNCR75273342926133, BIC КОД: UNCRBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. 1.2. Банковата гаранция (Приложение № 15 от документацията за участие в процедурата) или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. 1.3. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 1.4. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника избран за изпълнител по банкова сметка Община Павликени Банка: УниКредит Булбанк, IBAN: BG35UNCR75273342926133, BIC КОД: UNCRBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност –десет дни след изтичане срока на изпълнение на договора и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за изпълнение (Приложение №16 от документацията за участие в процедурата). 2.3. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.4. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.5. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. 3. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 4. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
Обществената поръчка е финансирана със средства по проект № BG051PO001-7.0.07-0135 „Младите хора оживяват древното керамично наследство в община Павликени“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ по бюджетно перо 4.5. Разходи за обучения/конференции/семинари+Б1. І. Цена на договора Цената на договора, в съответствие с офертата на изпълнителя, е окончателна и не подлежи на промяна. Плащанията по договора ще се извършват в български лева. Не подлежат на промяна за целия период до приемане на работата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ посочените единични цени по ВИДОВЕ ДЕЙНОСТИ В ОФЕРТАТАТА НА изпълнителя, неразделна част към договора. Обемът на извършените дейности се удостоверява чрез подписване на протокол за установяване на завършването и разплащане на извършените дейности между ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. За завършени и подлежащи на разплащане ще се считат само тези видове работи, които са приети от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и са отразени в съответния протокол. ІІ. Начин на плащане Плащането на цената по договора се извършва след издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, по банков път на посочената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сметка в лева, в следните срокове: 1. След извършване на конкретни дейности в обхвата на поръчката от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, възложени за изпълнение чрез възлагателно писмо, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща съответната цена според ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. За извършени се считат дейностите, които са приети с приемателно-предавателен протокол, подписан от двете страни. Плащанията се извършват в срок до 20 календарни дни от датата на подписване на приемателно-предавателен протокол от двете страни и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. В описателната част на фактурата задължително трябва да е включен следния текст: „Разходът е по договор за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-7.0.07-0135-С0001 от 18.04.2013 г.”. 2. Плащанията се извършват по банков път по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице в случай на участие на обединение. 1. Участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка могат да вземат на равни начала всички български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техните обединения, притежаващи капацитет за работи и услуги, необходими за успешна реализация на обекта на настоящата обществена поръчка. 2. Тези условия са валидни за всички физически и юридически лица, компании и дружества, учредени по и управлявани съгласно нормативни актове от гражданското, търговското или публичното право на държавата, в която са установени участниците. 3. Ако участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице с ЕИК в Агенцията по вписванията, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава неговите членове задължително сключват договор/споразумение помежду си с нотариална заверка на подписа. Като минимум, споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, гарантиращи следното: •че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора •да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума. •участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. •че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора •не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след изтичане срока за подаване на офертите. 5. В споразумението, членовете на обединението трябва да определят едно физическо лице, което официално да представлява обединението за целите на настоящата обществена поръчка. След подаването на офертата не се допускат никакви промени в състава на обединението. 6. Споразумението за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника. 7. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 7.1. документите по чл. 56 ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 7.2. документите по чл. 56 ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 7.3. декларация по чл. 56 ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услугите, предмет на поръчката. 8. Участник в настоящата обществена поръчка, който е обединение, ще бъде отстранен от нея, ако: •към офертата му не е приложено споразумение за сьздаването на обединение и/или •в приложеното споразумение липсват клаузи, уреждащи всички изисквания, посочени в т. 3. по-горе и/или •съставът на обединението се е променил след подаването на офертата. 9. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Установяване наличието на подобно обстоятелство ще доведе до отстраняване на всички предложения, с които е ангажирана страната.
Финансови условия: Прогнозната стойност на възлаганата обществена поръчка е до 56 540,96 лв. (петдесет и шест хиляди петстотин и четиридесет лева и деветдесет и шест стотинки) без вкл. ДДС, в това число: I. За Организация и логистика на 1 Конференция за 36 участници (30 участници представители на целевата група, 3 експерта БГ и 1 френски експерт, пряко свързани с изпълнението на основните дейности и 2 представителя на екипа за управление) за 1 ден с осигурени по 2 кафе-паузи, обяд, материали (по 15 страници, черно – бял печат), чанта от плат, химикалка, бадж, бележник и USB FLASH памет 4GB за участник. Място на провеждане: гр. Павликени- максимална стойност 2 500,00 лева без ДДС II. За Организация и логистика на 1-во обучение за обучители 26 участника (20 обучители представители на целевата група, 3 експерта БГ и 1 френски експерт, пряко свързани с изпълнението на основните дейности и 2 члена на екипа за управление) за 3 дни с осигурени по 2 кафе-паузи, обяд, работни материали (по 15 страници, черно – бял печат), чанта от плат, химикалка, бадж, бележник и USB FLASH памет 4GB за участник. Място на провеждане: гр. Павликени- максимална стойност 3 000.00 лева без ДДС. ІІІ. За Организация и логистика на 2 -ро и 3-то обучения за 28 участника (20 обучаеми представители на целевата група, 3 експерта БГ и 3 френски експерти, пряко свързани с изпълнението на основните дейности и 2 представителя на екипа за управление) за 5 дни с осигурени по 2 кафе-паузи, обяд, материали (по 15 страници, черно – бял печат), чанта от плат, химикалка, бадж, бележник и USB FLASH памет 4GB за участник. Място на провеждане: гр. Павликени- максимална стойност 5 000,00 лева без ДДС ІV. За Организация и логистика на лагер за 26 учасника (20 обучаеми представители на целевата група, 3 експерта БГ и 1 френски експерт, 2 представителя на екипа за управление) за 10 дни с осигурени по 2 кафе-паузи, обяд, материали за всеки участник (по 15 кг. глина на ден, бои, лакове, комплект инструменти, защитни престилки и ръкавици), наем на 3 грънчарски колела и 2 пещи. Място на провеждане: гр. Павликени - максимална стойност 29 000,00 лева без ДДС V. За Организация и логистика на финална Конференция за 25 участника (20 обучаеми представители на целевата група и 3 експерта БГ пряко свързани с изпълнението на основните дейности - 2 представителя на екипа за управление) за 1 ден с осигурени кафе-пауза, обяд, материали (по 15 страници, черно – бял печат), чанта от плат, химикалка, бадж, бележник и USB FLASH памет 4GB за участник. Място на провеждане: гр. Павликени – максимална стойност -2 000,00 лева без ДДС. VI. За Организация и логистика /пътни и настаняване/на обучително пътуване в Франция за 8 участника (1 експерт пряко свързан с изпълнението на основните дейности и 5 представители на целева група) и 2 представителя на екипа за управление). Място на провеждане: Франция – максимална стойност 15 040,96 лева без ДДС Предлаганата от участника цена трябва да е съобразена с финансовия ресурс, който възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката като цяло и по отделни дейности. Участник, който предложи цени за отделни дейности и/или обща цена надвишаващи максимално допустимите посочени по-горе, ще бъде отстранен от процедурата.
ДА
Участниците в процедурата трябва да са вписани в регистъра на туроператорите и туристическите агенти, а чуждестранните лица следва да имат право да извършват туроператорска или туристическа агентска дейност на територията на страната в която са установени, както и да притежават документ удостоверяващ правото им да извършват такава дейност. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за всеки член на обединението, който ще изпълнява туроператорска дейност по поръчката. При участие на подизпълнител/и изискванията към тях се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие.
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие в процедурата може да се закупува всеки работен ден, от деня следващ деня на публикуването на обявата в РОП, от 8.30 ч. до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.30 ч. в сградата на Общинска администрация, находяща се в гр. Павликени, бул. “Руски” № 4, ІІ етаж, стая № 209 срещу представена квитанция за платена сума от 5,00 /пет/ лева с включен ДДС– платени в касата на Общинска администрация - Информационен център, І етаж. или по банкова сметка на Община Павликени в банка “УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД, клон Павликени IBAN – BG77UNCR75278443385100, код за вид плащане 447000, BIC код UNCRBGSF. Документацията за участие може да се получава до 7 дни преди изтичането на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да я разгледат на място, преди да я закупят. При получаване на документацията в сградата на Община Павликени, участникът предоставя следната информация: наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс, лице за контакт. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Пълен достъп до настоящата документацията е предоставен на официалната интернет страница на Община Павликени – www.pavlikeni.bg, раздел „Обществени поръчки-Профил на купувача”.
Български
180
гр.Павликени бул."Руски" №4 - заседателната зала на община Павликени - втори етаж
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Поръчката се възлага в изпълнение на проект № BG051PO001-7.0.07-0135 „Младите хора оживяват древното керамично наследство в община Павликени”, финансиран по схема за безвъзмездна финансова помощ „Без граници-Компонент 1- Фаза 2”, Бюджетна линия BG051PO001-7.0.07 на оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007 – 2013 г.”
1) Участниците могат да получат необходимата информация за: -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в Република България, където трябва да се предоставят услугите. 2) Пълен достъп до настоящата документацията е предоставен на официалната интернет страница на Община Павликени – www.pavlikeni.bg, раздел „Обществени поръчки-Профил на купувача”.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба срещу решението за откриване на процедурата може да се подава до Комисията за защита на конкуренцията в в срока по чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
10.04.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ