Версия за печат

00039-2014-0009

BG-Павликени: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Павликени, ул. "Руски" № 4, За: Славена Грозева-началник на отдел, Република България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357, E-mail: obshtina@pavlikeni.bg, Факс: 0610 52642

Място/места за контакт: отдел "Правно обслужване, човешки ресурси и обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pavlikeni.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: Община

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за организиране на конференции и обучения в страната и чужбина по проект № BG051PO001-7.0.07-0135 „Младите хора оживяват древното керамично наследство в община Павликени”, финансиран по схема за безвъзмездна финансова помощ „Без граници-Компонент 1- Фаза 2”, Бюджетна линия BG051PO001-7.0.07 на оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007 – 2013 г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: община Павликени
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка е „Избор на изпълнител за организиране на конференции и обучения в страната и чужбина по проект № BG051PO001-7.0.07-0135 „Младите хора оживяват древното керамично наследство в община Павликени”, финансиран по схема за безвъзмездна финансова помощ „Без граници-Компонент 1- Фаза 2”, Бюджетна линия BG051PO001-7.0.07 на оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007 – 2013 г.” Основната цел на настоящата поръчка е изпълнение на следните проектни дейности: Дейност 6. Работно посещение на българските партньори и представители на целевата група във Франция; Дейност 8. Провеждане на обучения на обучители по валоризиране на наследството и подготовка на младежите доброволци; Дейност 9. Научно-приложна конференция „Наследството – бъдеще в миналото“; Дейност 10. Провеждане на социален експеримент за въвеждане на модела за валоризиране на наследството по време на международния лагер на младите доброволци в Античния керамичен център; Дейност 12. Заключителна конференция и представяне на резултатите на проекта.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79952000, 63515000, 80500000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Услуги, свързани с пътувания
Услуги по обучение

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейностите-предмет на настоящата поръчка са следните: I. Организация и логистика на 1 Конференция за 36 участници (30 участници представители на целевата група, 3 експерта БГ и 1 френски експерт, пряко свързани с изпълнението на основните дейности и 2 представителя на екипа за управление) за 1 ден с осигурени по 2 кафе-паузи, обяд, материали (по 15 страници, черно – бял печат), чанта от плат, химикалка, бадж, бележник и USB FLASH памет 4GB за участник. Място на провеждане: гр. Павликени. II. Организация и логистика на 1-во обучение за обучители 26 участника (20 обучители представители на целевата група, 3 експерта БГ и 1 френски експерт, пряко свързани с изпълнението на основните дейности и 2 члена на екипа за управление) за 3 дни с осигурени по 2 кафе-паузи, обяд, работни материали (по 15 страници, черно – бял печат), чанта от плат, химикалка, бадж, бележник и USB FLASH памет 4GB за участник. Място на провеждане: гр. Павликени. ІІІ. Организация и логистика на 2 -ро и 3-то обучения за 28 участника (20 обучаеми представители на целевата група, 3 експерта БГ и 3 френски експерти, пряко свързани с изпълнението на основните дейности и 2 представителя на екипа за управление) за 5 дни с осигурени по 2 кафе-паузи, обяд, материали (по 15 страници, черно – бял печат), чанта от плат, химикалка, бадж, бележник и USB FLASH памет 4GB за участник. Място на провеждане: гр. Павликени. ІV. Организация и логистика на лагер за 26 учасника (20 обучаеми представители на целевата група, 3 експерта БГ и 1 френски експерт, 2 представителя на екипа за управление) за 10 дни с осигурени по 2 кафе-паузи, обяд, материали за всеки участник (по 15 кг. глина на ден, бои, лакове, комплект инструменти, защитни престилки и ръкавици), наем на 3 грънчарски колела и 2 пещи. Място на провеждане: гр. Павликени. V. Организация и логистика на финална Конференция за 25 участника (20 обучаеми представители на целевата група и 3 експерта БГ пряко свързани с изпълнението на основните дейности - 2 представителя на екипа за управление) за 1 ден с осигурени кафе-пауза, обяд, материали (по 15 страници, черно – бял печат), чанта от плат, химикалка, бадж, бележник и USB FLASH памет 4GB за участник. Място на провеждане: гр. Павликени. VI. Организация и логистика /пътни и настаняване/на обучително пътуване в Франция за 8 участника (1 експерт пряко свързан с изпълнението на основните дейности и 5 представители на целева група) и 2 представителя на екипа за управление). Място на провеждане: Франция. Пълно описание предмета на поръчката, както и изискванията за изпълнение на всяка от дейностите се съдържа в Техническата спецификация-Том ІІ от документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
56540.96 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

17.04.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: 1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 500,00 лв. /петстотин лева/. 1.1. Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Павликени Банка: УниКредит Булбанк, IBAN: BG35UNCR75273342926133, BIC КОД: UNCRBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. 1.2. Банковата гаранция (Приложение № 15 от документацията за участие в процедурата) или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. 1.3. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 1.4. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника избран за изпълнител по банкова сметка Община Павликени Банка: УниКредит Булбанк, IBAN: BG35UNCR75273342926133, BIC КОД: UNCRBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност –десет дни след изтичане срока на изпълнение на договора и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за изпълнение (Приложение №16 от документацията за участие в процедурата). 2.3. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.4. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.5. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. 3. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 4. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка е финансирана със средства по проект № BG051PO001-7.0.07-0135 „Младите хора оживяват древното керамично наследство в община Павликени“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ по бюджетно перо 4.5. Разходи за обучения/конференции/семинари+Б1. І. Цена на договора Цената на договора, в съответствие с офертата на изпълнителя, е окончателна и не подлежи на промяна. Плащанията по договора ще се извършват в български лева. Не подлежат на промяна за целия период до приемане на работата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ посочените единични цени по ВИДОВЕ ДЕЙНОСТИ В ОФЕРТАТАТА НА изпълнителя, неразделна част към договора. Обемът на извършените дейности се удостоверява чрез подписване на протокол за установяване на завършването и разплащане на извършените дейности между ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. За завършени и подлежащи на разплащане ще се считат само тези видове работи, които са приети от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и са отразени в съответния протокол. ІІ. Начин на плащане Плащането на цената по договора се извършва след издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, по банков път на посочената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сметка в лева, в следните срокове: 1. След извършване на конкретни дейности в обхвата на поръчката от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, възложени за изпълнение чрез възлагателно писмо, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща съответната цена според ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. За извършени се считат дейностите, които са приети с приемателно-предавателен протокол, подписан от двете страни. Плащанията се извършват в срок до 20 календарни дни от датата на подписване на приемателно-предавателен протокол от двете страни и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. В описателната част на фактурата задължително трябва да е включен следния текст: „Разходът е по договор за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-7.0.07-0135-С0001 от 18.04.2013 г.”. 2. Плащанията се извършват по банков път по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице в случай на участие на обединение. 1. Участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка могат да вземат на равни начала всички български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техните обединения, притежаващи капацитет за работи и услуги, необходими за успешна реализация на обекта на настоящата обществена поръчка. 2. Тези условия са валидни за всички физически и юридически лица, компании и дружества, учредени по и управлявани съгласно нормативни актове от гражданското, търговското или публичното право на държавата, в която са установени участниците. 3. Ако участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице с ЕИК в Агенцията по вписванията, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава неговите членове задължително сключват договор/споразумение помежду си с нотариална заверка на подписа. Като минимум, споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, гарантиращи следното: •че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора •да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума. •участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. •че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора •не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след изтичане срока за подаване на офертите. 5. В споразумението, членовете на обединението трябва да определят едно физическо лице, което официално да представлява обединението за целите на настоящата обществена поръчка. След подаването на офертата не се допускат никакви промени в състава на обединението. 6. Споразумението за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника. 7. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 7.1. документите по чл. 56 ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 7.2. документите по чл. 56 ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 7.3. декларация по чл. 56 ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услугите, предмет на поръчката. 8. Участник в настоящата обществена поръчка, който е обединение, ще бъде отстранен от нея, ако: •към офертата му не е приложено споразумение за сьздаването на обединение и/или •в приложеното споразумение липсват клаузи, уреждащи всички изисквания, посочени в т. 3. по-горе и/или •съставът на обединението се е променил след подаването на офертата. 9. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Установяване наличието на подобно обстоятелство ще доведе до отстраняване на всички предложения, с които е ангажирана страната.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Финансови условия: Прогнозната стойност на възлаганата обществена поръчка е до 56 540,96 лв. (петдесет и шест хиляди петстотин и четиридесет лева и деветдесет и шест стотинки) без вкл. ДДС, в това число: I. За Организация и логистика на 1 Конференция за 36 участници (30 участници представители на целевата група, 3 експерта БГ и 1 френски експерт, пряко свързани с изпълнението на основните дейности и 2 представителя на екипа за управление) за 1 ден с осигурени по 2 кафе-паузи, обяд, материали (по 15 страници, черно – бял печат), чанта от плат, химикалка, бадж, бележник и USB FLASH памет 4GB за участник. Място на провеждане: гр. Павликени- максимална стойност 2 500,00 лева без ДДС II. За Организация и логистика на 1-во обучение за обучители 26 участника (20 обучители представители на целевата група, 3 експерта БГ и 1 френски експерт, пряко свързани с изпълнението на основните дейности и 2 члена на екипа за управление) за 3 дни с осигурени по 2 кафе-паузи, обяд, работни материали (по 15 страници, черно – бял печат), чанта от плат, химикалка, бадж, бележник и USB FLASH памет 4GB за участник. Място на провеждане: гр. Павликени- максимална стойност 3 000.00 лева без ДДС. ІІІ. За Организация и логистика на 2 -ро и 3-то обучения за 28 участника (20 обучаеми представители на целевата група, 3 експерта БГ и 3 френски експерти, пряко свързани с изпълнението на основните дейности и 2 представителя на екипа за управление) за 5 дни с осигурени по 2 кафе-паузи, обяд, материали (по 15 страници, черно – бял печат), чанта от плат, химикалка, бадж, бележник и USB FLASH памет 4GB за участник. Място на провеждане: гр. Павликени- максимална стойност 5 000,00 лева без ДДС ІV. За Организация и логистика на лагер за 26 учасника (20 обучаеми представители на целевата група, 3 експерта БГ и 1 френски експерт, 2 представителя на екипа за управление) за 10 дни с осигурени по 2 кафе-паузи, обяд, материали за всеки участник (по 15 кг. глина на ден, бои, лакове, комплект инструменти, защитни престилки и ръкавици), наем на 3 грънчарски колела и 2 пещи. Място на провеждане: гр. Павликени - максимална стойност 29 000,00 лева без ДДС V. За Организация и логистика на финална Конференция за 25 участника (20 обучаеми представители на целевата група и 3 експерта БГ пряко свързани с изпълнението на основните дейности - 2 представителя на екипа за управление) за 1 ден с осигурени кафе-пауза, обяд, материали (по 15 страници, черно – бял печат), чанта от плат, химикалка, бадж, бележник и USB FLASH памет 4GB за участник. Място на провеждане: гр. Павликени – максимална стойност -2 000,00 лева без ДДС. VI. За Организация и логистика /пътни и настаняване/на обучително пътуване в Франция за 8 участника (1 експерт пряко свързан с изпълнението на основните дейности и 5 представители на целева група) и 2 представителя на екипа за управление). Място на провеждане: Франция – максимална стойност 15 040,96 лева без ДДС Предлаганата от участника цена трябва да е съобразена с финансовия ресурс, който възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката като цяло и по отделни дейности. Участник, който предложи цени за отделни дейности и/или обща цена надвишаващи максимално допустимите посочени по-горе, ще бъде отстранен от процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и предварително обявените от Възложителя условия. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2 т.1, т. 2а предл.първо, т.3, т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Изискуеми документи: а) В плик № 1 се поставят: 1. Оферта по образец. 2. Списък на документите, които съдържа офертата на участника. 3. Документ за закупена документация за участие в настоящата процедура (копие)-само ако участникът не е изтеглил свободно документацията от интернет-страницата на възложителя. 4. Документ за внесена гаранция за участие (оригинал). 5. Административни сведения за участника. 6. Регистрационни документи на участника - Копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР участниците-юридически лица или еднолични търговци прилагат към своите заявления и удостоверения за актуално състояние, издадени не по-рано от два месеца преди подаване на офертата.Копие от документа за самоличност се прилага, когато участникът е физическо лице. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, в официален превод.Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 7. Декларация за запознаване с условията в документацията и приемането им; 8. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а (предл. първо), т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП; 9. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. “а“-„д“, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП; 10. Декларация за участието/неучастието на подизпълнители с посочени вида и дела на тяхното участие; 11. Декларация от подизпълнител (попълва се при наличие на такъв) с приложени документи от подизпълнителя съгласно чл. 56 ал. 1 т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП; 12. Декларация по чл. 56, ал. 1 т. 11 от ЗОП; 13. Нотариално заверено споразумение за създаване на обединение / консорциум (представя се в случаите, когато участникът е обединение). 14. Списък на лицата в консорциума/обединението (в случаите когато участникът е обединение); 15. Декларация от член на обединение/консорциум (в случаите когато участникът е обединение); 16. Доказателства за изпълнение на изискванията за икономическо и финансово състояние на участника, съгласно Раздел ІІІ.2.2) "Икономически и финансови възможности" от настоящото обявление. 17. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника, съгласно Раздел ІІІ.2.3) "Технически възможности" от настоящото обявление. 18. Декларация за приемане условията на проекто-договора съгласно чл.56 ал.1 т.12 от ЗОП; 19. Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или екв. 20. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (оригинал). Представя се, когато лицето, подписващо документи от офертата, не е законен представител на участника, съгласно официалните документи за регистрация на участника. Плъномощното трябва да е изрично, съдържащо данните на упълномощителя и упълномощения, както и изричен текст, че е за настоящата обществена поръчка. б) Съдържание на Плик № 2:Всеки участник следва да представи техническата си оферта, съгласно образеца (Приложение № 12 - Техническата Оферта/Техническо предложение), включително срок за изпълнение. в) Съдържание на плик № 3 с надпис „Предлагана цена“: Попълнено Ценово предложение - Приложение № 11 – се подготвя от участника на хартиен носител в 1 оригинал и се представя и на електронен носител.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка – декларация (Приложение № 13) за оборота от осъществяване на дейности, сходни с предмета на поръчката за последните 3 (три) (2011, 2012 и 2013 г.) години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. Дейности, сходни с предмета на поръчката, са дейности, свързани с организация, подготовка и провеждане на обучения, осигуряване на логистика за обучения и/или конференции и/или други публични масови събития, подготовка/разработване на програми за обучения, анализ на нуждите от обучения. При участник-обединение, което не е юридическо лице, изисканият по-горе документ се представя съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП (само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор), а когато участникът предвижда подизпълнител/и документа за тях се представя съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП (за всеки от тях). Когато участникът е чуждестранно лице офертата се подава на български език, а горепосоченият документ, който е на чужд език, се представя и в превод на български език.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е реализирал приходи от осъществяване на дейности, сходни с предмета на поръчката, в размер на не по-малко от 100 000,00 лева /сто хиляди лева/ без включен ДДС, общо за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. Дейности, сходни с предмета на поръчката, са дейности, свързани с организация, подготовка и провеждане на обучения, осигуряване на логистика за обучения и/или конференции и/или други публични масови събития, подготовка/разработване на програми за обучения, анализ на нуждите от обучения. В случай, че участникът участва като обединение, изискването по т. 1 се отнася за обединението като цяло. При участие на подизпълнител/и изискването към тях се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка-Декларация (Приложение № 14), съдържаща списък на основните договори за дейности, сходни с предмета на обществената поръчка, включително посочени предметите, стойностите, датите (на сключване и на приключване) и получателите (възложителите). Дейности, сходни с предмета на поръчката, са дейности, свързани с организация, подготовка и провеждане на обучения, осигуряване на логистика за обучения и/или конференции и/или други публични масови събития, подготовка/разработване на програми за обучения, анализ на нуждите от обучения. 2. Препоръки за добро изпълнение на минимум един от декларираните договори. Тези препоръки следва да съдържат информация за предмета на договора, както и за това дали е изпълнен професионално, и в съответствие с нормативните изисквания и изискванията на съответния възложител; 3. Списък-декларация (Приложение № 19) на експертите, които ще отговарят за изпълнението на поръчката. 4. Към декларацията следва да се приложат задължително: - автобиографии (Приложение № 20) на всеки един от предложените експерти, включително декларации за разположение от всеки един от предложените експерти; - документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на всеки един от експертите, в това число дипломи, сертификати, удостоверения за придобити допълнителни умения, референции и др.; - доказателства за професионален опит на всеки един от експертите – копия на трудови книжки, служебни книжки и/или граждански договори за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, служебни бележки, референции. 5. Лиценз на Министъра на икономиката, енергетиката и туризма за регистрация в Регистъра на туроператорите и туристическите агенти за извършване на туроператорска или туристическа агентска дейност. Чуждестранните лица следва да представят заверено копие от документ удостоверяващ правото им да извършват туроператорска или туристическа агентска дейност съгласно националния им закон. Когато участникът е чуждестранно лице офертата се подава на български език, а горепосочените документи, които са на чужд език се представят и в превод на български език. При участник-обединение, което не е юридическо лице, изисканите по-горе документи се представят съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП (само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор), а когато участникът предвижда подизпълнител/и документите за тях се представят съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП (за всеки от тях).
Минимални изисквания: 1. Всеки Участник следва да има минимум един договор изпълнен през последните три години, за дейности, сходни с предмета на поръчката. Дейности, сходни с предмета на поръчката, са дейности, свързани с организация, подготовка и провеждане на обучения, осигуряване на логистика за обучения и/или конференции и/или други публични масови събития, подготовка/разработване на програми за обучения, анализ на нуждите от обучения. Последните три години се броят назад, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. За изпълнени през този период се считат и договори, които са започнали своето изпълнение преди него, но са приключени в рамките на трите години преди датата, определена като краен срок за подаване на офертите. 2. Участникът трябва да разполага с минимум двама експерта – логистика (собствени или наети) за изпълнение на услугите, отговарящи на следните изисквания за образование, квалификация и професионален опит: –придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър” или по-висока; –професионален опит – минимум 2 години в сферата на логистиката на обучения и/или конференции и/или други публични масови събития;. 3. Участниците в процедурата трябва да са вписани в регистъра на туроператорите и туристическите агенти, а чуждестранните лица следва да имат право да извършват туроператорска или туристическа агентска дейност на територията на страната в която са установени, както и да притежават документ удостоверяващ правото им да извършват такава дейност. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по т. 1 и по т. 2 трябва да бъдат изпълнени общо от обединението при прилагане на чл. 25, ал. 8 от ЗОП, а изискването по т. 3 се отнася за всеки член на обединението, който ще изпълнява туроператорска дейност по поръчката. При участие на подизпълнител/и изискванията към тях се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Участниците в процедурата трябва да са вписани в регистъра на туроператорите и туристическите агенти, а чуждестранните лица следва да имат право да извършват туроператорска или туристическа агентска дейност на територията на страната в която са установени, както и да притежават документ удостоверяващ правото им да извършват такава дейност. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за всеки член на обединението, който ще изпълнява туроператорска дейност по поръчката. При участие на подизпълнител/и изискванията към тях се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател- П1 – предлагана цена – до 30 т.; тежест: 30
Показател: Показател -П2 – срок за организиране и логистика на учебно пътуване – до 30 т.; тежест: 30
Показател: Показател – П3- срок за организиране и логистика на конференции и обучения- до 40 т.; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.05.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата може да се закупува всеки работен ден, от деня следващ деня на публикуването на обявата в РОП, от 8.30 ч. до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.30 ч. в сградата на Общинска администрация, находяща се в гр. Павликени, бул. “Руски” № 4, ІІ етаж, стая № 209 срещу представена квитанция за платена сума от 5,00 /пет/ лева с включен ДДС– платени в касата на Общинска администрация - Информационен център, І етаж. или по банкова сметка на Община Павликени в банка “УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД, клон Павликени IBAN – BG77UNCR75278443385100, код за вид плащане 447000, BIC код UNCRBGSF. Документацията за участие може да се получава до 7 дни преди изтичането на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да я разгледат на място, преди да я закупят. При получаване на документацията в сградата на Община Павликени, участникът предоставя следната информация: наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс, лице за контакт. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Пълен достъп до настоящата документацията е предоставен на официалната интернет страница на Община Павликени – www.pavlikeni.bg, раздел „Обществени поръчки-Профил на купувача”.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.05.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр.Павликени бул."Руски" №4 - заседателната зала на община Павликени - втори етаж

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката се възлага в изпълнение на проект № BG051PO001-7.0.07-0135 „Младите хора оживяват древното керамично наследство в община Павликени”, финансиран по схема за безвъзмездна финансова помощ „Без граници-Компонент 1- Фаза 2”, Бюджетна линия BG051PO001-7.0.07 на оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007 – 2013 г.”

VI.3) Допълнителна информация

1) Участниците могат да получат необходимата информация за: -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в Република България, където трябва да се предоставят услугите. 2) Пълен достъп до настоящата документацията е предоставен на официалната интернет страница на Община Павликени – www.pavlikeni.bg, раздел „Обществени поръчки-Профил на купувача”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата може да се подава до Комисията за защита на конкуренцията в в срока по чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ