Версия за печат

00039-2014-0009

BG-Павликени:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-02-11-738 от 10.04.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

А) за откриване на процедура


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Павликени, ул. "Руски" № 4, За: Славена Грозева-началник на отдел, Република България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357, E-mail: obshtina@pavlikeni.bg, Факс: 0610 52642

Място/места за контакт: отдел "Правно обслужване, човешки ресурси и обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pavlikeni.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: община


А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОТКРИВАНЕ

ОТКРИВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

чл. 16, ал. 8 от ЗОП

IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

Услуги
ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

Предметът на настоящата обществена поръчка е „Избор на изпълнител за организиране на конференции и обучения в страната и чужбина по проект № BG051PO001-7.0.07-0135 „Младите хора оживяват древното керамично наследство в община Павликени”, финансиран по схема за безвъзмездна финансова помощ „Без граници-Компонент 1- Фаза 2”, Бюджетна линия BG051PO001-7.0.07 на оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007 – 2013 г.” 2. Описание на предмета на поръчката: Основната цел на настоящата поръчка е изпълнение на следните проектни дейности: Дейност 6. Работно посещение на българските партньори и представители на целевата група във Франция; Дейност 8. Провеждане на обучения на обучители по валоризиране на наследството и подготовка на младежите доброволци; Дейност 9. Научно-приложна конференция „Наследството – бъдеще в миналото“; Дейност 10. Провеждане на социален експеримент за въвеждане на модела за валоризиране на наследството по време на международния лагер на младите доброволци в Античния керамичен център; Дейност 12. Заключителна конференция и представяне на резултатите на проекта. В тази връзка дейностите-предмет на настоящата поръчка са следните: I. Организация и логистика на 1 Конференция за 36 участници (30 участници представители на целевата група, 3 експерта БГ и 1 френски експерт, пряко свързани с изпълнението на основните дейности и 2 представителя на екипа за управление) за 1 ден с осигурени по 2 кафе-паузи, обяд, материали (по 15 страници, черно – бял печат), чанта от плат, химикалка, бадж, бележник и USB FLASH памет 4GB за участник. Място на провеждане: гр. Павликени. II. Организация и логистика на 1-во обучение за обучители 26 участника (20 обучители представители на целевата група, 3 експерта БГ и 1 френски експерт, пряко свързани с изпълнението на основните дейности и 2 члена на екипа за управление) за 3 дни с осигурени по 2 кафе-паузи, обяд, работни материали (по 15 страници, черно – бял печат), чанта от плат, химикалка, бадж, бележник и USB FLASH памет 4GB за участник. Място на провеждане: гр. Павликени. ІІІ. Организация и логистика на 2 -ро и 3-то обучения за 28 участника (20 обучаеми представители на целевата група, 3 експерта БГ и 3 френски експерти, пряко свързани с изпълнението на основните дейности и 2 представителя на екипа за управление) за 5 дни с осигурени по 2 кафе-паузи, обяд, материали (по 15 страници, черно – бял печат), чанта от плат, химикалка, бадж, бележник и USB FLASH памет 4GB за участник. Място на провеждане: гр. Павликени. ІV. Организация и логистика на лагер за 26 учасника (20 обучаеми представители на целевата група, 3 експерта БГ и 1 френски експерт, 2 представителя на екипа за управление) за 10 дни с осигурени по 2 кафе-паузи, обяд, материали за всеки участник (по 15 кг. глина на ден, бои, лакове, комплект инструменти, защитни престилки и ръкавици), наем на 3 грънчарски колела и 2 пещи. Място на провеждане: гр. Павликени. V. Организация и логистика на финална Конференция за 25 участника (20 обучаеми представители на целевата група и 3 експерта БГ пряко свързани с изпълнението на основните дейности - 2 представителя на екипа за управление) за 1 ден с осигурени кафе-пауза, обяд, материали (по 15 страници, черно – бял печат), чанта от плат, химикалка, бадж, бележник и USB FLASH памет 4GB за участник. Място на провеждане: гр. Павликени. VI. Организация и логистика /пътни и настаняване/на обучително пътуване в Франция за 8 участника (1 експерт пряко свързан с изпълнението на основните дейности и 5 представители на целева група) и 2 представителя на екипа за управление). Място на провеждане: Франция. Пълно описание предмета на поръчката, както и изискванията за изпълнение на всяка от дейностите се съдържа в Техническата спецификация-Том ІІ от документацията за участие в обществената поръчка.

ІV.2) Зелена обществена поръчка
ІV.2.1) Поръчката е "зелена", съгласно обхвата на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки

НЕ

ІV.2.1.2.) "Зелените" критерии присъстват във:
ІV.2.2) Поръчката е "зелена" извън обхвата на Националния план за действие

НЕ


V: МОТИВИ

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съобразно изготвения от Община Павликени и одобрен бюджет по проект № BG051PO001-7.0.07-0135 „Младите хора оживяват древното керамично наследство в община Павликени”, финансиран по схема за безвъзмездна финансова помощ „Без граници-Компонент 1- Фаза 2”, Бюджетна линия BG051PO001-7.0.07 на оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007 – 2013 г.”, максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на услугата, предмет на настоящата поръчка е 56 540 ,00 лв. (петдесет и шест хиляди петстотин и четиридесет лева) без вкл. ДДС и включва разходите по Бюджетно перо 4.5. Разходи за обучения/конференции/семинари+Б1. Разходи за пътни и квартирни за обучително пътуване. Предвид обстоятелството, че естеството на услугата позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации и не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне – с обявление или без обявление, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в Закона за обществените поръчки ред за открита процедура, като възложителят ще приложи разписаните в ЗОП опростени правила. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства по проекта. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура, целта на която, от друга страна е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства от държавния бюджет и фондовете на Европейския съюз, и едновременно с това да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участието в процедурата. За да осигури прозрачност и създаде ясни и точни правила, законодателят е придал на процедурата за възлагане на обществена поръчка един изключително формален характер, като всяко нарушение на процедурните правила препятства сключването на законосъобразен договор за изпълнение на обществената поръчка, което в крайна сметка затруднява оперативната работа на Възложителя. Избягването на горепосочените усложнения и предотвратяването на възможността най-изгодното предложение да бъде отстранено от участие в процедурата по изключително формални причини налага участниците да спазват стриктно настоящите указания и правилата на ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е:
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: ОДОБРЯВАМ

обявлението и документацията за участие


VII: ОБЖАЛВАНЕ

VII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

10.04.2014 г. 


Възложител

Трите имена: инж. Емануил Александров Манолов
Длъжност: Кмет на община Павликени