Версия за печат

00106-2014-0004

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на правосъдието, ул. "Славянска" 1, За: Георги Карамешев, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237533, E-mail: G_Karameshev@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.justice.government.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Мария Ленгерова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237373

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: правосъдие

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Дейности по информация и публичност с цел осигуряване и популяризиране целите на проект NFM-2013-BG14-3 на дирекция „Процесуално представителство на Република България пред Европейския съд по правата на човека“ на Министелство на правосъдието по Норвежки финансов механизъм 2009-2014 г. с Програмен оператор Министерството на правосъдието по проект - „Укрепване на националните компенсаторни мерки за обезщетяване при твърдени нарушения на Конвенцията за правата на човека и основните свободи на Съвета на Европа и капацитета за изпълнение на решенията на Европейския съд за правата на човека” (Проектът), договор 93-00-44/20.02.2013 по Норвежки финансов механизъм 2009-2014 (НФМ)“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Дейности по информация и публичност с цел осигуряване и популяризиране целите на проект NFM-2013-BG14-3 на дирекция „Процесуално представителство на Република България пред Европейския съд по правата на човека“ на Министелство на правосъдието по Норвежки финансов механизъм 2009-2014 г. с Програмен оператор Министерството на правосъдието по проект - „Укрепване на националните компенсаторни мерки за обезщетяване при твърдени нарушения на Конвенцията за правата на човека и основните свободи на Съвета на Европа и капацитета за изпълнение на решенията на Европейския съд за правата на човека” (Проектът), договор 93-00-44/20.02.2013 по Норвежки финансов механизъм 2009-2014 (НФМ)“.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79951000, 22000000

Описание:

Услуги по организиране на семинари
Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Дейности по информация и публичност с цел осигуряване и популяризиране целите на проект NFM-2013-BG14-3 на дирекция „Процесуално представителство на Република България пред Европейския съд по правата на човека“ на Министелство на правосъдието по Норвежки финансов механизъм 2009-2014 г. с Програмен оператор Министерството на правосъдието по проект - „Укрепване на националните компенсаторни мерки за обезщетяване при твърдени нарушения на Конвенцията за правата на човека и основните свободи на Съвета на Европа и капацитета за изпълнение на решенията на Европейския съд за правата на човека” (Проектът), договор 93-00-44/20.02.2013 по Норвежки финансов механизъм 2009-2014 (НФМ)“.

Прогнозна стойност без ДДС
18750 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

28.02.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 185.00 (сто осемдесет и пет лева) лв. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 120 календарни дни след крайния срок за получаване на офертите или платежен документ в оригинал за внесена по банков път парична сума. Гаранцията под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: БНБ – Централно управление; банков код (BIC): BNBGBGSD; банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва при условията и по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от договорената стойност без ДДС. Представя се под формата на банковата гаранция или платежен документ за внесената по банков път гаранцията. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: БНБ – Централно управление; Банков код (BIC): BNBGBGSD; Банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде под формата на банкова гаранция, тя трябва да е безусловна и неотменима, в полза на възложителя и със срок на валидност от сключване на договора и не по-кратък от 30 календарни дни след датата на изпълнение на договора При представяне на гаранция под формата на платежното нареждане или банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се извършва съгласно договора за възлагане на обществената поръчка. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от физическите или юридически лица, включени в обединението може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумите по гаранциите.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Цената в лева без ДДС, определена въз основа на документацията за участие. Разпрлащането ще става съгласно договора за изпълнение на услугата. Услугата се фининсира от безвъзмездна финансова помощ за изпълнение на проект NFM-2013-BG14-3 „Укрепване на националните компенсаторни мерки за обезщетяване при твърдени нарушения на Конвенцията за правата на човека и основните свободи на Съвета на Европа и капацитета за изпълнение на решенията на Европейския съд за правата на човека”, осъществяван с финансовата подкрепа на Норвежкия финансов механизъм (НФМ) 2009-2014 г.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Участник в процедурата може да бъде всяко българско, или чуждестранно физическо, или юридическо лице, както и техни обединения.Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, в оригинал, или нотариално заверено копие, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. В него следва да е посочено, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение на обществената поръчка. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. Ако в договорът (споразумението) не е посочен вида на работите и дела на участие на всеки от членовете в дейностите предмет на обществената поръчка, участникът ги представя чрез декларация в свободна форма подписана от лицето което го представлява. В договора (споразумението) се определя и лицето, което да представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнение на поръчката. Ако в договора (споразумението) не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва изрично да овластят един от тях с пълномощно и да приложат това пълномощно в офертата си (в оригинал, или нотариално заверено копие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участниците представят: -Изрично пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (в случай на упълномощаване) – оригинал или нотариално заверено копие. -Административни сведения за участника – представя се чрез попълване на образец. -Споразумение/договор за създаване на обединението, в оригинал или нотариално заверено копие, в случаите, когато участникът е обединение. Към споразумението/договора се прилагат и пълномощното/те за овластяване, когато е приложимо. -Документ за внесена гаранция за участие в процедурата - в оригинал. -Декларация от участника за срока на изпълнение на поръчката – по образец №10. -Техническото предложение на участника, включващо технология и организация за изпълнение на предвидените видове дейности – по образец№12.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците удостоверяват с декларации липсата на обстоятелствата посочени в чл.47, ал.1, т.1 от букви "а" до "д",т. 2 и 3, ал.2, т.1, т.,2, т.2а, т.3, т.4 и т.5 и ал.5 от ЗОП. Документи за регистрация: копие от ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Участник чуждестранно физическо или юридическо лице, или техни обединения, представя документ за регистрация в официален превод, а документите по чл. 50 и чл. 51 от ЗОП, посочени в обявлението, както и декларациите за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП,а които са на чужд език се представят и в превод. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, същите документи се представят и за тях. . Ако участникът е обединение документът се представят поне за едно физическо или юридическо лице, включено в обединението.Участниците представят документ за закупена документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансово състояние, съгласно изискванията на чл.50, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП, посочени от Възложителя в обявлението за обществена поръчка: - Счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 (три) години. Изискването за представяне на счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 (три) години не важи за участници, представили ЕИК, чиито отчети за приходи и разходи и баланси са публикувани по партидата им в Търговския регистър поддържан, от Агенцията по вписванията към Министерство на правосъдието. Ако съгласно законодателството на държавата на участника/подизпълнителя, финансовата година още не е приключила или срокът за изготвяне на финансовия отчет още не е изтекъл, участникът/подизпълнителят представя междинен финансов отчет или незаверен годишен финансов отчет, чието съдържание се потвърждава с подписите на съставителя на отчета и на законен представител на участника/подизпълнителя или на лице, изрично упълномощено от законния представител с нотариално заверено пълномощно. - Информация за общия оборот и оборота, който се отнася до предмета на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си .
Минимални изисквания: Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние на участника: Да има реализиран оборот от сходни на предмета на поръчката дейности, за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.) минимум 30 000,00 (тридесет хиляди) лв. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията се отнасят общо за участниците в обединението. Икономическото и финансово състояние на участника се доказва с документи чл. 50, ал.1 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности и/или квалификация, съгласно чл.51, ал.1, т.4, т.7, т.9, т.10 от ЗОП, посочени от Възложителя в обявлението за обществена поръчка: 1.Списък (по образец) на договорите сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано до дата за представяне на оферти, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложител. В тези препоръки се посочват: включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Под сходен се разбира: организиране и провеждане на информационни дейности/семинари и/или дискусии и/или конференции и/или работни срещи и други подобни/ и/или комуникационни дейности/рекламни кампании и други подобни. 2.За доказване на изисквания се представят следните документи: Справка-декларация, придружена от подробни автобиографии и копия на документи, доказващи образованието и опита на ръководителя и експерта, които ще участват при изпълнението на поръчката. За доказване на образованието се представя копие от диплома. За доказване на опита се представят копие от трудови/служебни книжки, списък на граждански и трудови договори с посочване на дати на сключване и изпълнение, контрагенти, стойности, предмет и др., длъжностни характеристики, препоръки за добро изпълнение от възложители за завършени проекти, в които изрично трябва да бъде посочена точната позиция, която предлаганият експерт е заемал в съответния проект. Представя се декларация от съответния експерт за ангажираност към изпълнението на поръчката, за принадлежност и наличност В случай, че в издадената препоръка за добро изпълнение от Възложителя не е посочено изрично името на експерта или не е посочена точната позиция, която е заемал в съответния обект, препоръката трябва да е придружена от декларация от изпълнителя или работодателя, в която се посочва изрично изпълнения договор и точната позиция, която съответния експерт е заемал при изпълнението му.
Минимални изисквания: Минимални изисквания за технически възможности и/или квалификация на участника: 1.Участниците следва да докажат за последните три години най-малко два сходни и/или подобни договора. Под сходен се разбира: организиране и провеждане на информационни дейности/семинари и/или дискусии и/или конференции и/или работни срещи и други подобни/ и/или комуникационни дейности/рекламни кампании и други подобни. 2.Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти, които да притежават необходимото образование и опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на обществената поръчка и да са на разположение за целия период за изпълнение. В екипа на участника трябва да има най-малко следните експерти: Ръководител на екипа, който да осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обществената поръчка. Изисквания за образование, квалификация и опит: - висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен придобита в чужбина; - минимум 3 години управленски опит в областта на изготвяне и/или дизайн и/или отпечатване и разпространение на информационни и рекламни материали и организиране и провеждане на информационни дейности/семинари и/или дискусии и/или конференции и/или работни срещи и други подобни. - участие като ръководител на екип в минимум 2 договора в областта на изготвянето, дизайна и отпечатването на информационни и рекламни материали. Експерт 1, който да отговаря за подготовката и провеждането на конференциите. Изисквания за образование, квалификация и опит: - висше образование, минимална образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна в областта на журналистиката, масовите комуникации, връзки с обществеността, маркетинг, туризъм и др.; - минимум 2 години професионален опит в областта на организиране и провеждане на информационни дейности/семинари и/или дискусии и/или конференции и/или работни срещи и други подобни/ и/или комуникационни дейности/рекламни кампании и други подобни. Експерт 2, който да отговаря за изготвянето, дизайна и отпечатването на информационни и рекламни материали. Изисквания за образование, квалификация и опит: - висше образование, минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър” в областта на рекламата, дизайн, предпечатна подготовка и други; - минимум 2 години професионален опит в областта на изготвянето, дизайна и отпечатването на информационни и рекламни материали.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.05.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовка на офертата на стойност 6 лв. (шест лв.), с вкл. ДДС, внесени по банкова сметка на Министерството на правосъдието: Българска народна банка - гр. София IBAN: BG09 BNBG 9661 3000 1737 01, BIC: BNBGBGSD, се получава в МП, ул. "Славянска" № 1, стая № 503.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.05.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.05.2014 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, ул. "Славянска" № 1, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват на действията на комисията по чл.68, ал.3 и чл.69а, ал.3 от ЗОП. Възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти предварително на интернет адреса си.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз. Възложителят не може да отстрани участника от процедурата на основание, че не е представил някой от документите по чл.50, ал.1 и 2, чл.51 и чл.53, ал.1, при условие че обстоятелството се доказва от представеното удостоверение. -Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. Ако участникът е обединение, декларацията се представя от името на обединението. -Декларация за съгласие от всеки посочен подизпълнител – по образец. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, декларацията се представя от всеки един подизпълнител. -Декларация за приемане на условията в проекта на договор - по образец. Ако участникът е обединение, декларацията се представя от името на обединението. -Оферта по образец с посочен срок на валидност на офертата. Ако участникът е обединение, декларацията се представя от името на обединението. Документ за закупена документация за участие - копие, заверено от участника. -Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237533; 02 9237503

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ