Версия за печат

00665-2014-0003

BG-Русе: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000513106

Изпълнителна агенция "Проучване и поддържане на река Дунав", ул. "Славянска" № 6, За: Георги Крумов Георгиев, България 7000, Русе, Тел.: 082 823132, E-mail: appd@appd-bg.org, Факс: 082 823131

Място/места за контакт: Изпълнителен директор

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.appd-bg.org.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: воден транспорт

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Покупка на специализиран плавателен съд за хидрографски проучвания”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
В акваторията при км 491 на река Дунав до База за знаково имущество на ИАППД в гр. Русе, ул. "Арчар" №3
Код NUTS: BG323
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Проектиране, изработка и доставка на специализиран плавателен съд (за извършване на хидрографски проучвания в общия българо-румънски участък на река Дунав от устието на р. Тимок (km 845.650) до гр. Силистра (km 374.100) oбласт Русе, община Русе, град Русе, aкваторията при км 491 на р. Дунав до База за знаково имущество на ИАППД, ул. „Арчар“ № 3.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34513550 (IA01, MA13)

Описание:

Хидрографски кораби (Проектиране и конструиране , За водни пътища )

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Покупка на 1 бр. кораб за хидрографски проучвания със следните функционални и технически характеристики и оборудване: 1. Проектиран за плаване по река Дунав (Географска зона за плаване - 3). 2. Автономност: 6 денонощия, като ходовото време е средно 12 часа през деня в рамките на денонощието. 3. Максимална скорост: в тиха вода 20 km/h с двигатели развиващи номинална мощност. 4. Максимално газене: 1,30 m с максимален товар на борда. 5. Проектно обемно водоизместване: по изчисление на изпълнителя. 6. Екипаж: 5 лица (корабен екипаж -2 лица и персонал за работа със специализираното оборудване - 3 лица) 7. Дължина на корпуса: по изчисление на изпълнителя (прогнозно: 20 - 25 m). 8. Ширина на корпуса: по изчисление на изпълнителя (прогнозно: 6,5 m - 7,5 m) 9. Основен материал за корпус: корабостроителна стомана 10. Основен материал за надстройка: стомана или други съвременни материали. 11. Височина на надводния борд: максимум 0.8 m. 12.Далечина на плаване: 1000 km при декларираната максимална скорост (с пълен товар при отплаване) и остатъчен запас от гориво 10% (след изминатите километри). 13. Специализирано оборудване за геодезически и хидрографни дейности 13.1 Подвижно ГНСС оборудване за геодезически измервания – 1 комплект 13.2 Роботизирана тотална станция – 1 комплект 13.3 Подвижно ГНСС оборудване за инженерно геодезически и хидротехнически приложения – 1 комплект 13.4 Комбинирано базово/подвижно ГНСС оборудване за инженерно геодезически и хидротехнически приложения – 1 комплект 13.5 Многолъчев ехолот – 1 бр. 13.6 Лазерна измерителна система – 1 бр. 13.7 Инерциална навигационна система с интегриран сензор за движение – 1 бр. 13.8 Прибор за измерване на скоростта на звука във водата – 1 бр. 13.9 Позиционираща система в реално време на плавателния съд – 1 бр. 13.10 Дигитален фотоапарат 1 бр. 13.11 Двойночестотен мобилен ехолот – 1 бр. 13.12 Позиционираща система в реално време на проучвателната лодка – 1бр. 13.13 Преносим компютър -1 бр. 14. Корабна лодка четириместна от алуминиеви сплави - 1 бр. 15. Хидравличен кран с тройно разгъване - 1 бр. 16. Форма на кораба: катамаран

Стойност, без да се включва ДДС
6254166 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

330

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение както следва: Парична сума – внася се по набирателна сметка на ИАППД, IBAN BG49BUIN 7007 3305 1942 30, BIC BUINBGSF , Банка АЛИАНЦ БАНК БЪЛГАРИЯ, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Покупка на специализиран плавателен съд за хидрографски проучвания”. Банкова гаранция – безусловна, неотменима банкова гаранция в полза на ИАППД, в оригинал, съгласно приложен образец. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 55 000 лв. /петдесет и пет хиляди лева/. Банковата гаранция за участие следва да бъде в оригинал на български език или оригинал, придружен с превод, в случай че е издадена от чуждестранна банка. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 2 % от стойността на договора със срок на валидност до подписване на приемопредавателен протокол за извършена и приета доставка на кораба. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по набирателната сметка на ИАППД или банкова гаранция – съгласно приложен в документацията за участие образец. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При получаване на авансово плащане, Изпълнителят е длъжен да представи безусловна неотменяема банкова гаранция (съгласно образец) в полза на Възложителя за размера на аванса и за срок не по-кратък от срока на действие на договора за изпълнение на обществената поръчка. Участникът може да предостави банкова гаранция в различен от приложения към документацията формат, ако съдържат същите или по - добри условия на Възложителя. Тази възможност се отнася за всички гаранции.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекта на договор е предвиден следния начин на плащане: 1. Аванс в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора без ДДС в срок до 20 (двадесет) работни дни от подписване на договора и съгласуван от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работен времеви график за изпълнение на поръчката, придружен с гаранция за аванса при условията на чл. 22 на договора и представяне на оригинал на издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура. 2. Междинно плащане в размер на 50% (петдесет процента) от стойността на договора без ДДС в срок до 30 (тридесет) работни дни след представяне на подписан констативен протокол от представители на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и Класификационната организация. В констативния протокол се описва, че корпуса на кораба е завършен, монтирани са основните корабни системи, корабни машини и механизми, електрическо корабно обзавеждане, като всички са монтажно приети, и представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Към протокола се прилагат съставените до този момент документи, изготвени и оформени от представители на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и Класификационната организация за производството и приетите части на кораба. 3. Окончателно плащане – в срок до 30 (тридесет) работни дни след приспадане на авансовото и междинното плащане, платимо след подписване на приемо-предавателния протокол и на основание на издадените от Класификационната организация сертификати, срещу представена оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. Като минимално съдържание споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: • всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора, като задължително се определи представляващия; • точно и ясно трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете на обединението; • избрания за представляващ партньор на обединението да е упълномощен да получава указания за и от името на всеки член на обединението; • всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. 2. Приемлива оферта е и предлагана доставка на готов произведен кораб, параметрите на който съответстват на условията на техническата спецификация и са представени документи, доказващи изпълнението на кораба и приемането му от одобрена класификационна организация, съобразено с: а) Директива 2006/87/ЕО или б) Наредба № 22 от 22 декември 2008 г. за техническите изисквания към корабите, плаващи по вътрешните водни пътища (която според §24 от Преходни и заключителни разпоредби въвежда изискванията на Директива 2006/87/ЕО, както е последно изменена. 3. Договор с избрания изпълнител се сключва, ако срокът му на изпълнение се вмества в срока на изпълнение на дейностите по Договор № ДОПТ - 33/09.10.2013 г. за безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма „Транспорт 2007-2013 г.” за проект: "Подобряване на системите за навигация и топохидрографните измервания по река Дунав", от който проект се финансира настоящата поръчка. 4. Прогнозната цена в раздел ІІ.2.1 е пределна цена на поръчката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участник в настоящата процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всеки от участниците в процедурата се представлява от представляващия юридическото лице или от специално упълномощени лица. Участниците представят: 1. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато не е представен ЕИК участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Ако документите са на чужд език: документът по чл. 56, ал.1, т.1 ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т.4, 5, 6 и 11 се представят в превод. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. 3. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (без т.1 буква "е"), ал. 2 (без т. 2, 2а и 6) и ал. 5 от ЗОП; Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП водят до отстраняване на участника. Отсъствието на който и да било от посочените в документацията за участие документи, както и представянето на оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП или на изискванията на възложителя, след спазване на процедурата по чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП, е основание за отстраняване на участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Заверено от участника копие на счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2011, 2012 и 2013 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Относно информацията за 2013 г. може да се приеме за достатъчно, посоченото в справката по чл. 50, ал.1, т.3 ЗОП, ако не е приключило изготвянето и публикуването на баланса за отчета за приходите и разходите за 2013 г. 2. Справка съгласно чл. 50, ал.1, т.3 ЗОП за оборот на стоки, които са предмет на поръчката (производство и доставка на кораби) общо за предходните три финансови години - 2011, 2012 и 2013 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай на представен ЕИК и при положение, че документите са видими чрез сайта на търговския регистър при агенцията по вписване, е допустимо позоваване на тези обстоятелства вместо представяне.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да има реализиран оборот общо за предходните три финансови години - 2011, 2012 и 2013 г. в размер на 9000000 лв. без ДДС 2. Участникът да има реализиран оборот на стоки, които са предмет на поръчката (производство и доставка на кораби) общо за предходните три финансови години - 2011, 2012 и 2013 г. в размер на 8000000 лв. без ДДС. При участие в обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 за производство и на кораби. 2. Копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 за внедряване/интеграция на хидрографско оборудване. Възложителят приема еквивалентни сертификати по т.1 и т.2, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 3. Оторизация на участника от производител на многолъчев ехолот за доставка, внедряване и интеграцията му на кораба, вкл. обслужването му в гаранционния период. 4. Справка съгласно чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП, съдържаща списък на основните договори, изпълнени през последните три години, преди датата на подаване на офертите, придружен със съответните препоръки за добро изпълнение. Тези препоръки задължително трябва да съдържат описание на извършваните доставки по вид и количество, датата и мястото на изпълнение, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Препоръките трябва да са надлежно оформени с издател, изходящ номер. 5. При участие на обединение, което не е юридическо лице, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да притежава валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват строеж на кораб от група с код по Общия терминологичен речник (СVР) 3451, в която група попада настоящата обществена поръчка. 2. Участникът трябва да притежава валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент за внедряване/интеграция на хидрографско оборудване. 3. Участникът представя оторизационно писмо от производителя на многолъчевия ехолот, с което го упълномощава да извърши доставка, внедряване и интеграцията на многолъчевия ехолот на кораба, вкл. обслужването му в гаранционния период. 4. Участникът следва да е изпълнил минимум 1 (един) проект през последните три години, преди датата на подаване на офертите, сходен с предмета на настоящата поръчка, като условието за сходство се доказва с изпълнение на следните договори: а) изпълнен договор за строеж и доставка на поне 1 (един) кораб от група с код по Общия терминологичен речник (CVP) 3451, в която група попада настоящата обществена поръчка и б) изпълнен договор за внедряване на многолъчев ехолот и допълнително оборудване, необходимо за функционирането му. Приема се за изпълнено условието за сходство и когато дейностите по горепосочените договори са обединени в един договор.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Оценка на технически и качествени преимущества; тежест: 45
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
Показател: Срок на изпълнение; тежест: 10
Показател: Срок на гаранционно обслужване; тежест: 5
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

03/10.04.2014 г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 044 - 072954 от 04.03.2014 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 050 - 081607 от 20.03.2013 г. 
Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 203 - 351029 от 18.10.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27.05.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава от деловодството на Изпълнителна агенция «Проучване и поддържане на р. Дунав», 7000 гр. Русе, ул. "Славянска" №6, срещу представен платежен документ за преведена сума по следната банкова сметка - IBAN BG86 BUIN 7007 3105 1942 11, BIC BUINBGSF , Банка АЛИАНЦ БАНК БЪЛГАРИЯ. При поискване документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
06.06.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. Русе, ул. "Славянска" № 6

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Обществената поръчка се осъществява във връзка с реализацията на проект „Подобряване на системите за навигация и топохидрографните измервания по р. Дунав”, финансиран по Приоритетна ос 4 „Подобряване на условията на корабоплаване по морските и вътрешните водни пътища” на Оперативна програма „Транспорт” 2007 – 2013г. със съфинансиране от ЕФРР”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5 и ал. 6 ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Изпълнителна агенция "Проучване и поддържане на река Дунав", ул. "Славянска" № 6, България 7000, Русе, Тел.: 082 823130, E-mail: appd@appd-bg.org, Факс: 082 823132

Интернет адрес/и:

URL: www.appd-bg.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.04.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ