Версия за печат

00115-2014-0008

BG-Русе: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Мая Кръстева – ръководител на проекта, Вера Иванова, Р България 7000, Русе, Тел.: 082881 744; 082881 767, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.ruse-bg.eu/.

Адрес на профила на купувача: https://www.ruse-bg.eu/bg/pages/173/index.html.

Електронен достъп до информация: https://www.ruse-bg.eu/bg/pages/173/index.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изготвяне на инвестиционни технически проекти по реда нa ЗУТ и Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, в т.ч. изготвяне на обследване, технически паспорти, обследване за енергийна ефективност, подробни КСС, съгласуване с необходимите експлоатационни дружества и инстанции” във връзка с проект: „Техническа помощ в подкрепа на Община Русе за програмен период 2014-2020г.“, по Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013), Схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/5-02/2012 „В подкрепа за следващия програмен период”, с четири обособени позиции: Обособена позиция № 1 за обектите в направление „ Градска среда”; Обособена позиция № 2 за обектите в направление „Образователна инфраструктура”; Обособена позиция № 3 за обектите в направление „Културна инфраструктура”; Обособена позиция № 4 за обектите в направление „Социална инфраструктура”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Русе
Код NUTS: BG323
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Настоящата поръчка е за изготвяне на 30 броя технически инвестиционни проекти по реда нa ЗУТ и Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, в т.ч. изготвяне на обследване, технически паспорти, обследване за енергийна ефективност, подробни КСС, съгласуване с необходимите експлоатационни дружества и инстанции, за обекти, разделени в четири направления: Градска среда, Образователна инфраструктура, Куртурна инфраструктура и Социална инфраструктура, като всяко от изброените направления представлява отделна обособена позиция.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71315000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изготвяне на 30 броя инвестиционни технически проекти, които по обособени позиции са: Обособена позиция № 1 - 12 броя; Обособена позиция № 2 - 12 броя; Обособена позиция № 3 - 3 броя; Обособена позиция № 4 - 3 броя.

Стойност, без да се включва ДДС
1181000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

150

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът следва да представи гаранция за участие в процедурата в размер на: За обособена позиция № 1: 7 870 (седем хиляди осемстотин и седемдесет) лева. За обособена позиция № 2: 2 010 (две хиляди и десет) лева. За обособена позиция № 3: 1 140 (хиляда сто и четиридесет) лева. За обособена позиция № 4: 790 (седемстотин и деветдесет) лева. Гаранцията се представят в една от следните форми: 1. парична сума, платима по банкова сметка на възложителя. 2. банкова гаранция в полза на възложителя. Гаранция за изпълнение на договора: гаранцията за изпълнение на договора е 3 (три) % от стойността на договора без ДДС, представена в една от следните форми: 1. парична сума, платима по банкова сметка на възложителя, допълнително посочена на определения за изпълнител участник или 2. банкова гаранция в полза на възложителя. Когато участникът избере гаранцията за участие/респ.изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, с възможност да се усвои изцяло или на части, със срок на валидност най-малко: - срокът на валидност на офертата /за гаранцията за участие/; - срокът посочен в договора, удължен с 6 /шест/ месеца /за гаранцията за изпълнение/. Същата следва да съдържа заявление на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. При избор на гаранция за участие (съответно за изпълнение) парична сума, то тя следва да бъде внесена по банков път по сметка на Възложителя: IBAN: BG37IORT73793300030000 BIC: IORTBGSF Банка: „Инвестбанк“ АД

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща по банков път на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цената за изпълнение на настоящия договор по следния начин: а) авансово плащане - в размер на 30% от стойността на договора, платимо в срок от 10 (десет) календарни дни от представяне на оригинал на данъчна фактура за дължимата сума за авансово плащане. Авансът се приспада пропорционално от всяко следващо плащане, дължимо от Възложителя на Изпълнителя. б) междинно плащане – в размер на 50% от стойността на договора, платимо в срок от 30 (тридесет) календарни дни от датата на одобрение на изработените и предадени проекти на Възложителя, подписване на приемо-предавателен протокол за приемане на изпълнението между Изпълнителя и Възложителя и представяне на оригинал на данъчна фактура за дължимата сума. От стойността на междинното плащане се приспада размерът на изплатения аванс. в) окончателно плащане (в размер разликата между общата цена по договора и изплатените авансово и междинно плащания) - извършва се от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в срок от 30 (тридесет) календарни дни след влизане в сила на разрешения за строеж за всеки един от обектите и представяне на следните документи: оригинал на фактура за дължимото плащане и влязли в сила Разрешения за строеж. Плащанията се извършват с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват споразумение (договор). Споразумението (договорът) за създаване на обединение за участие в процедури по ЗОП (или в конкретната процедура) следва да бъде с нотариална заверка на подписите. Споразумението трябва да бъде представено от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора; - е определен представляващ обединението за целите на процедурата, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението. В случай, че в споразумението не е посочен представляващ, той може да бъде посочен във всеки друг документ, подписан от лицата в обединението; - изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на представляващия обединението; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - е направено разпределение на дейностите на отделните членове на обединението с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка, съответно на професионалната си квалификация; - срокът на обединението е най-малко за времето, за което ще бъдат изпълнени всички дейности, предмет на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай, че участникът, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя копие от удостоверението за регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата следва да съдържа отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: 1. плик № 1 с надпис „Докум. за подбор“: - списък на докум.те, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участн. – по обр. на участн.; - оферта за уч-е - ОБР. № 1; - адм.свед-я - ОБР. № 2; - докум. за гаранция за уч-е - внесена по сметка на възлож. парична сума или безусл. и неотменяема банкова гар-я за уч-е – в оригинал; - копие от докум. за рег-я или ЕИК съгласно чл.23 отЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от докум. за самоличност, когато участн.е ФЛ. Когато участ. е чуждестр. ФЛ или ЮЛ или техни обед-я – еквивал. докум., издаден от компет.органи на държавата, в която е установен, съгл. национ. му закон. Участн. прилага уд-е за акт. съст-е, само в случай че не е представил ЕИК. Ако е посочен ЕИК, има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от ЗТР и да не представя док-ва за обст-ва и актове, вписани/обявени в ТР; - при участн. обед-я – докум., подписан и подпечатан от лицата в обед-то /споразумение, договор/,с посочен предствляващ - оригинал с нот. заверка на подписд. или нот. завер. копие/; - док-ва за икон. и фин. съст-е, посочени в III.2.2; - док-ва за техн. възм. и/или квал-я, посочени в III.2.3; - декл. за отсъствие на обст-ва по чл.47, ал.1, т.1 б. „а“-„д“, т.2 и т.3, ал. 2, т.1 и т.3 и ал. 5, т.1 и т.2 от ЗОП – ОБР. № 3; ОБР. № 4; ОБР. № 5; ОБР. № 6; ОБР. № 7. Наличието на което и да е от обст-та по чл.47, ал.1, т.1 б. „а“-„д“, т.2 и т.3, ал. 2, т.1 и т.3 и ал. 5, т.1 и т.2 от ЗОП е основание за отстраняване от уч-е. - декл. по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП с инф-я за подизп., ако участн. предвижда такива - ОБР № 11.1; - декл. за съгласие за уч-е от подизп. - ОБР. № 11.2; - декл. за приемане на усл-та в проекта на догов. - ОБР. № 15, (за об. поз. № 1), ОБР. № 15а (за об. поз. № 2), ОБР. № 15б (за об. поз. № 3), ОБР. № 15в (за об. поз. № 4).; - декл., че са спазени из-та за закрила на заетостта, включително за мин. цена на труда и усл-та на труд – ОБР. № 8 (за об. поз. № 1), ОБР. № 8а (за об. поз. № 2), ОБР. № 8б (за об. поз. № 3) и ОБР. № 8в (за об. поз. № 4); 2. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”: техн. предложение за изп-е на поръчката (ОБР. № 13 за об. поз. № 1, ОБР. №13а за об. поз. № 2, ОБР. № 13б за об. поз. № 3 и ОБР. № 13в за об. поз. № 4), ведно с приложенията към него. Участн. представят толкова плика „Предл-е за изп-е на поръчката" за колкото об.поз.участват, като всеки плик следва да е надписан и с наим-то на участн., с номера и наим-то на об. поз., за която се отнася. 3. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предл-е на участн. - ОБР. № 14 за об. поз. № 1, ОБР. № 14а за об. поз. № 2, ОБР. № 14б за об. поз. № 3, ОБР. № 14в за об. поз. № 4). Участниците представят толкова плика „Предлагана цена" за колкото об. поз. участват, като всеки плик следва да е надписан и с наим-то на участника, с номера и наим-то на об. поз., за която се отнася. При уч-е на подизп. следн. докум.: адм. сведения - ОБР. № 2; копие от документа за рег-я или ЕИК ; копие от докум. за самоличност, когато участн. е ФЛ; декл. за липса на обст-ва по по чл.47, ал.1, т.1 б. „а“-„д“, т.2 и т.3, ал. 2, т.1 и т.3 и ал. 5, т.1 и т.2 от ЗОП - док-ва за икон. и фин. съст-е и за техн. възм. и/или квал-я; декл. за съгласие за уч-е от подизп. - ОБР. № 12 се представят за всеки от тях, а из-та към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното уч-е. При уч-е на обед-е, което не е ЮЛ, следн. докум.:адм. свед-я - ОБР. № 2; копие от докум. за рег-я или ЕИК , когато участн. е ЮЛ или ЕТ; копие от докум. за самоличност, когато участн. е ФЛ; декл. за липса на обст-ва по чл.47,ал.1, т.1 б. „а“-„д“, т.2 и т.3, ал.2, т.1 и т.3 и ал.5, т1 и т2 от ЗОП се представят за всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обед-то, а док-вата за икон. и фин. съст-е и за техн. възм. и/или квал. се представят само за участн., чрез които обед-то доказва съотв-то си с критер. за подбор по чл. 25,ал.2,т.6 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

- Копия от счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите на участника за 2011, 2012 и 2013 г., в зависимост от датата на която е учреден или започнал дейността си, заверени съгласно Закона за счетоводството. Едноличните търговци представят само отчет за приходи и разходи. За физическите лица се представя подходящ документ за доказване на доход (годишна данъчна декларация или еквивалентен официален документ). Участници, които са регистрирани в Търговския регистър и са публикували годишните си финансови отчети, част от които са счетоводният баланс и отчетът за приходите и разходите, не следва да ги прилагат към офертата си. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, той представя посочените съставни части на ГФО, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която е установен; - декларация, съдържаща информация за общия оборот и оборота от проектантски услуги, които са предмет на поръчката, за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - ОБРАЗЕЦ № 9 (за обособена позиция № 1), ОБРАЗЕЦ № 9а (за обособена позиция № 2), ОБРАЗЕЦ № 9б (за обособена позиция № 3) и ОБРАЗЕЦ № 9в (за обособена позиция № 4). Под оборот от проектантски услуги, предмет на поръчката, се разбира: За Обособена позиция № 1 – проектантски услуги от проектиране на: 1. обекти на транспортната инфраструктура (улици (нови или реконструкция и/или рехабилитация); подлез или надлез (нов или реконструкция и/или рехабилитация); пешеходна среда или пешеходна зона (нова или реконструкция и/или рехабилитация); 2. озеленени площи за обществено ползване (паркове, градини) – нови и/или реконструкция; 3. площадки за игра, разположени на открито (нови). За Обособена позиция № 2 – проектантски услуги от проектиране на: 1. сгради за обществено обслужване – детски ясли, градини и училища (нови и/или основен ремонт и/или реконструкция); 2. озеленени площи за обществено ползване (нови); 3. площадки за игра, разположени на открито (нови); 4. сгради, архитектурни паметници на културата (консервация, реставрация и адаптация). За Обособена позиция № 3 – проектантски услуги от проектиране на: 1. сгради за обществено обслужване (нови и/или основен ремонт и/или реконструкция); 2. сгради, архитектурни паметници на културата (консервация, реставрация и адаптация). За Обособена позиция № 4 – проектантски услуги от проектиране на сгради за обществено обслужване (нови и/или ремонт и/или реконструкция). Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. - заверено от участника копие на валидна застрахователна полица за сключена задължителна „Застраховка за професионалната отговорност в проектирането” за 2014 г. по чл. 171 от ЗУТ или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която чуждестранното лице е установено; - декларация, подписана от представляващия участника, със задължението за осигуряване на такава застраховка („Застраховка за професионалната отговорност в проектирането”) за целия срок на договора.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участн. следва да е реализирал общо за последните 3 г. (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която е учреден или започнал дейността, общ оборот и оборот от проектир., сходно с предмета на общ. пор., като: За об. поз. № 1 - общ оборот на стойност не по-малка от 2 361 000 лева без ДДС и оборот от проектиране, сходно с предмета на поръчката, на стойност не по-малка от 787 000 лв. без ДДС. За об. поз. № 2 - общ оборот на стойност не по-малка от 603 000 лева без ДДС и оборот от проектиране, сходно с предмета на поръчката, на стойност не по-малка от 201 000 лв. без ДДС. За об. поз. № 3 - общ оборот на стойност не по-малка от 342 000 лева без ДДС и оборот от проектиране, сходно с предмета на поръчката, на стойност не по-малка от 114 000 лева без ДДС. За об. поз. № 4 - общ оборот на стойност не по-малка от 237 000 лева без ДДС и оборот от проектиране, сходно с предмета на поръчката, на стойност не по-малка от 79 000 лева без ДДС. Реализираният оборот (общ и специфичен) - доказва се с декл. по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП (Обр. № 9, 9а, 9б и 9в), данните в която следва да съответстват на представените от участн. Отчети за ПР (респ. др подходящ докум. за доказване на икон. и фин. съст-е при участн. ФЛ, чуждестр. участн.) за съотв. год. (2011 г., 2012 г. и 2013 г.). Под проектиране, сходно с предмета на наст.поръчка, се разбира оборот от проектир. на: За Об. поз. № 1 – проект. услуги от проектиране на: 1. обекти на транспортната инфр-ра (улици (нови или реконстр-я и/или рехаб-я); подлез или надлез (нов или реконстр-я и/или рехаб-я); пешеходна среда или пешеходна зона (нова или реконстр-я и/или рехаб-я); 2. озеленени площи за обществено ползване (паркове, градини) – нови и/или реконстр-я; 3. площадки за игра, разположени на открито (нови). За Об. поз. № 2 – проектантски услуги от проектиране на: 1. сгради за обществено обслужване - детски градини, ясли и училища (нови и/или основен ремонт и/или реконстр-я); 2. озеленени площи за обществено ползване (нови); 3. площадки за игра, разположени на открито (нови); 4. сгради, архитектурни паметници на културата (консервация, реставрация и адаптация). За Об. поз. № 3 – проектантски услуги от проектиране на: 1. сгради за обществено обслужване (нови и/или основен ремонт и/или реконстр-я); 2. сгради, архит. паметн. на култ. (консервация, реставрация и адаптация). За Об. поз. № 4 – проектантски услуги от проектиране на сгради за обществ. обслужв. (нови и/или ремонт и/или реконстр-я). Когато участн. подава оферта за няколко об. поз., из-то за оборот ще се счита изпълнено, ако участн. покрива най-високата изискуема ст-ст за оборот между об. поз., за които участва, т.е. без да се сумират. 2. Застраховката за профес. отгов. на участн. в проектирането за 2014 г. следва да покрива мин. застраховат. сума, определена с Наредба за усл-та и реда за задължително застраховане в проектир. и строит-то, отговаряща на катег. на обекта, предмет на поръчката (на най-високата катег. между обектите от об. поз., за която се подава оферта). За Об. поз. № 1 – 1 катег.. За Об. поз. № 2 – 4 катег. или по-висока. За Об. поз. № 3 -4 катег. или по-висока. За Об. поз. № 4 - 4 катег. или по-висока. Застр. за профес. отгов. следва да е валидна към датата, определена в Обявлението като краен срок за подаване на офертите. При уч-е на обед-е, което не е ЮЛ, из-та за оборот се прилагат към обед-то участн., а не към всяко от лицата, вкл. в него; из-то за застр. профес. отгов. се прилага към всеки един от участн. в обед-то,който ще изпълнява проектиране. При подизп. из-то за оборот и за застр. се отнасят за подизп. съобразно вида и дела на уч-е в изп-то на поръчката.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

- декларация, съдържаща списък на договори за проектиране, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение, с които участникът удостоверява съответствието си с минималното изискване за технически възможности, посочено в документацията за участие и в обявлението; за изпълнени се считат договорите за проектиране, в резултат на чието изпълнение са издадени разрешения за строеж;- ОБРАЗЕЦ № 10 (за обособена позиция № 1), ОБРАЗЕЦ № 10а (за обособена позиция № 2), ОБРАЗЕЦ № 10б (за обособена позиция № 3), ОБРАЗЕЦ № 10в (за обособена позиция № 4). От представените от участниците препоръки за добро изпълнение следва да е виден предметът на договора, във връзка с който се издават. При липса на предмет или когато той е неясен или непълен, участникът следва да приложи към препоръката за добро изпълнение и друг документ, от който да е видно какъв е предметът на договора. Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа. - декларация (ОБРАЗЕЦ № 12), съдържаща списък на експертите, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката, придружена от документи, удостоверяващи образование, професионална квалификация и опит, вкл. и професионални автобиографии (ОБРАЗЕЦ № 12.1) и декларации за ангажираност (ОБРАЗЕЦ № 12.2). - заверено копие от сертификат за внедрена система за управление на качеството в проектирането ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигурявана на качеството.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. За последните 3г., считано от датата на подаване на офертата, участн. следва да е изпълнил: За Обос. поз. № 1 - участн. да има изпълнен/и договор/и за проектир. на ст-ст не по-малка от 787 000 лв. без ДДС с предмет: 1) озеленени площи за обществ. ползване (паркове, градини) – нови и/или реконстр-я и/или 2) градска среда/пешеход среда или пешеходна зона (нова или реконстр-я и/или рехаб-я) и/или 3) улица (нова или реконстр-я и/или рехаб-я; и/или 4) пътно съоръжение в урбанизираните територии (ново или реконстр-я). Това мин. изискване може да бъде изпълнено с 1 или с няколко отделни договора. Изпълненият/те от участника договор/и следва да включва/т като предмет мин. една от дейности от 1) до 4), посочени по-горе. За Обос. поз. № 2 - участн. да има изпълнен/и договор/и за проектир на ст-ст не по-малка от 201 000 лв. без ДДС с предмет: 1) сгради за обществ. обслужване – детски градини, ясли и училища (нови и/или основен ремонт и/или реконстр-я). Това мин. изискване може да бъде изпълнено с един или с няколко отделни договора. За Обос. поз. № 3 - участн. да има изпълнен/и договор/и за проектир на ст-ст не по-малка от 114 000 лв.без ДДС с предмет: 1) сгради за обществено обслужване (нови и/или основен ремонт и/или реконстр-я); 2) сгради, паметници на култ. (основен ремонт, реставрация и консервация); 3) сграда, архитектурен паметник на културата (консервация, реставрация и адаптация). Това мин. изискване може да бъде изпълнено с един или с няколко отделни договора. Изпълненият/те от участника договор/и следва да включва/т като предмет мин. една от дейности от 1) до 3), посочени по-горе. За Обос. поз. № 4 - участн. да има изпълнен/и договор/и за проектир на ст-ст не по-малка от 79 000 лв.без ДДС с предмет: сграда за обществено обслужване (нова и/или ремонт и/или реконстр-я). Това мин. изискване се доказва с попълнени данни за договорите в декл. ОБР. № 10 (за обос. поз. № 1), ОБР. № 10а (за обос. поз. № 2) ОБР. № 10б (за обос. поз. № 3) и ОБР. № 10в (за обос. поз. № 4) и представяне на референция и/или разрешение/я за строеж за този/тези договор/и (ако разполагат с разрешенията за строеж), с които участн. удостоверява съответствието си с мин. изискване за техн. възм. 2. Участн. следва да предложи експерти по всички части на проектите (в зависимост от обос.та поз., за която участва), в това число и лице, упражняващо техн. контрол по част Констр., които са с висше обр-е с ОКС „магистър”, притежават пълна проект. правосп. и мин. 5г. проф. опит като проектанти с пълна проект. правосп. Посочените проектни части по об. поз. са, както следва: За Обос. поз. № 1: Част Архит.,Част Констр.,Част Пътни работи и орг-я и без-ст на движ.,Част Електрозахр. и ел. инст.,Част ВиК ,Част Газоснабд. – при необх.,Част Топлоснабд. – при необх.,Част Геод. – теренно – сит. снимка, вертик. план. и трас. план,Част Паркоустр. и благоустр.,Част ПБЗ,Част Пож. безоп.,Част Врем. орган. и безоп. на движ.,Част Сметна док-я За Обос. поз. № 2:Част Архит.,Част Констр.,Част Елзахр. и ел. инст.Част ВиК– при необх.,Част Отопл., вент. и клим.,Част Топлотехн. ефект.,Част Газоснабд. – при необх.,Част Геол. проучв.,Част Геод. - вертик. план. и трас. План,Част Паркоустр. и благоустр.,Част План безоп. и здраве,Част Пож. безоп.,Част Врем. орган. и безоп. на движ.,Част Сметна док-я За Обос. поз. № 3:Част Архит.,Част Констр.,Част Елзахр. и ел. инст.,Част ВиК– при необх.,Част Отопл., вент. и клим.,Част Топлотехн. ефект.,Част Газоснабд.,Част Геод. - вертик. план. и трас. План,Част Паркоустр. и благоустр.,Част План безоп. и здраве,Част Пож. безоп.,Част Врем. орган. и безоп. на движ.,Част Сметна док-я За Обос. поз. № 4: Част Архит.,Част Констр.,Част Елзахр. и ел. инст.,Част ВиК– при необх.,Част Топл., отопл., вент. и клим.,Част Топлотехн. ефект.,Част Газоснабд. ,Част Геол. проучв.,Част Геод. - вертик. план. и трас. План,Част Паркоустр. и благоустр.,Част План безоп. и здраве,Част Пож. безоп.,Част Врем. орган. и безоп. на движ.,Част Сметна док-я Продължава в VI.3.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Лицето, което ще изработва Плана за безопасност и здраве, трябва да е лице с пълна проектантска правоспосбност или консултант, който задължително притежава и Удостоверение по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалентен документ. Проектите по част „Конструктивна” трябва да бъдат заверени от лице, регистирано по реда на Наредба № 10 от 22.05.2001 г. за регистрация на лицата, упражняващи технически контрол на конструктивната част на инвестиционните проекти, който задължително притежава удостоверение, издадено по съответния ред. Лицето, упражняващо технически контрол и подписващо всички документи - графични и текстови, по част „Конструктивна” на инвестиционните проекти трябва да е вписано в изготвения и ежегодно актуализиран от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране списък, който се обнародва в „Държавен вестник”, или в еквивалентен списък или регистър, поддържан от компетентен орган в държава - членка на Европейския съюз, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. За обекти културни ценности по смисъла на Закона за културното наследство проектите се изготвят от проектанти, вписани в Регистъра към Министерство на културата по чл. 165 от ЗКН или еквивалентен регистър (изискването за наличие такъв експерт важи за Обособена позиция № 1, 2 и 3, в които са включени обекти културни ценности по смисъла на Закона за културното наследство).

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
Показател: Техническо предложение за изпълнение на поръчката; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.05.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата от 12 (дванадесет) лв. с ДДС следва да бъде внесена в касата на Община Русе или по банков път на следната сметка: IBAN: BG 96IORT73798400080000 вид плащане: 447000 BIC: IORTBGSF Банка: „Инвестбанк” АД Закупуването на документацията не е задължително условие за участие в настоящата обществена поръчка. Участниците могат да използват образците на документи, съдържащи се в документацията за участие, публикувана на адреса на профила на купувача, посочен в Раздел I от настоящото обявление. Пълен достъп по електронен път до документацията за участие е предоставен от Възложителя от датата на публикуване на настоящото обявление.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
20.05.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.05.2014 г.  Час: 14:00
Място

сградата на Община Русе, пл. Свобода 6, Заседателна зала.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъсътват участниците, техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Договорът по настоящата поръчка ще се финансира със средства, предоставени по проект: „Техническа помощ в подкрепа на Община Русе за програмен период 2014-2020г.“, по Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013), Схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/5-02/2012 „В подкрепа за следващия програмен период”.

VI.3) Допълнителна информация

Забележка: Изброените по – горе проект. части по об. поз. са индикативни, т.е проектантът следва да не се ограничава от тях. Лицето, което ще изработва Плана за безоп. и здраве, трябва да е лице с пълна проект. прав. или консултант, който задълж. притежава и Уд-е по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 от 2004 г. за мин. из-я за здравосл. и безоп. усл-я на труд при извършване на СМР или екв. док. Проектите по част „Констр.” - да бъдат заверени от лице, регистирано по реда на Наредба № 10 от 22.05.2001 г. за рег-я на лицата, упражняващи техн. контрол на констр. част на инвест. проекти, който задълж. притежава уд-е, издадено по съотв. ред. Лицето, упражн. техн. контрол и подписващо всички док. - графични и текстови, по част „Констр.” на инвест. проекти трябва да е вписано в изготвения и ежегодно актуализиран от КИИП списък, който се обнародва в ДВ или в екв. списък или регистър, поддържан от компет. орган в държава - членка на ЕС, или в др. държава - страна по Споразумението за ЕИП. За обекти култ. ценности по смисъла на Закона за култ. насл. проектите се изготвят от проектанти, вписани в Регистъра към МК по чл. 165 от ЗКН или екв. регистър (важи за част "Архитектура" за Об. поз. № 1, 2 и 3, в които са включени обекти култ. ценности по смисъла на ЗКН). За об. поз., в които има енергийно обследване, участн. следва да разполага с лице, вписано в регистъра по чл.23а, ал.1 от Закона за енерг. ефект. или екв. регистър (важи за обос. поз. № 2, 3 и 4). Посоченото мин. изискване за квал-я се доказва с попълване данните на лицата в Декл. Обр. № 12, придружена от следните док.: - за висше обр-е и ОКС „магистър” – копия от дипломи за висше обр-е; - за пълна проект. правосп. – валидно копие от уд-е за пълна проект. правосп., издадено от Камарата на архит. в България или от КИИП или с док., удостоверяващи призната профес. квал-я съгласно Закона за признаване на проф. квал-ии; - за проф. опит – копия от трудови/служебни/осигурителни книжки или екв.; - за вписването в Регистъра към МК по чл. 165 от ЗКН – доказва се с копие от уд-ето за рег-я или екв.; - за вписване в списъка на КИИП за лица уражнаващи техн. контрол по част Констр. - доказва се с копие от уд-ето за рег-я или екв.; - за вписването в Регистъра по чл.23а, ал. 1 от ЗЕЕ – копие от валидно уд-е за вписване или екв.; - за доказване притежанието на уд-е по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 от 2004 г. за мин. из-я за здравосл. и безоп. усл-я на труд при извършване на СМР (в случаите, когато участн. е предложил консултант, който ще изработва Плана за безоп. и здраве) – заверено от участника копие от уд-ето или екв.. Когато се подава оферта за повече от една обос. поз., допустимо е едно и също лице да бъде предложено като проектант по съотв. част на инвест. проект за не повече от 2 об.позиции. 3. Серт. за внедрена с-ма за упр-е на качеств. в проект. ISO 9001:2008 (или екв. серт., както и др. док-ва за екв. мерки за осиг. на качеств.) да е с обхват, отговарящ на предм. на поръчк. При уч-е на обед-е, което не е ЮЛ, изброените мин. из-я за техн. възм. и кв-я важат за обед-то като цяло, като докум. се представят само за участн., чрез които обед-ето доказва съотв-то си с критериите за подбор по чл. 25,ал.2, т.6 от ЗОП с изкл-е на съотв. рег-я, представяне на сертиф. или др. усл-е, необход. за изп-е на поръчк., съгл. из-та на норм. или адм. акт и съобразно разпр-то на уч-то на лицата при изп-е на дейностите, предвидено в дог. за създаване на обед-то. При уч-е на подизп., мин. из-я важат за тях съобразно вида и дела им в изп-е на дейностите от предм. на поръчк.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата са съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.04.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Градска среда”
1) Кратко описание

Изготвяне на 12 броя технически инвестиционни проекта за следните обекти: 1. „Реконструкция и рехабилитация на пешеходен подлез при МГ „Баба Тонка”; 2. „Благоустрояване на крайбрежната ивица северно от Парка на младежта и обособяването му като зона за обществен отдих“; 3. „Изграждане на пешеходна зона по ул. „Чипровци” и благоустрояване на околните пространства”, в т.ч. и изграждане на модерни спортни съоръжения, фитнес площадки на открито; 4. „Реконструкция и рехабилитация на пешеходната среда по ул. „Славянска”; 5. „Реконструкция и рехабилитация на пешеходната среда по ул. „Църковна независимост”; 6. „Реконструкция и рехабилитация на пешеходната среда по ул. „Баба Тонка”; 7. „Реконструкция и рехабилитация на пешеходната среда по ул. „Райко Даскалов”; 8. „Рехабилитация и реконструкция по ул. „Шипка” в участъка от ул. “Чипровци” до бул. “България”; 9. „Рехабилитация и изграждане на зона за обществен отдих по крайбрежната ивица на гр. Русе в района на ж.п. прелеза на Речна гара до ул. "Мостова”, включително реконструкция на бул. „Придунавски” в участъка от бул. „ Цар Фердинанд” до Речна гара“; 10. „Реконструкция на градината на площад „Д-р Мустаков“ и ул. „Иван Вазов“ в участъка от площада до ул. „Борисова“; 11. „Изграждане на пешеходна връзка – надлез между кв. „Родина“ 3 и кв. „Чародейка“; (в района на ул. „Кадин мост“ и ул. „Опълченска“); 12. „Парк на Младежта – реконструкция и паркоустрояване, в т.ч. изграждане на голяма детска площадка и фитнес площадки на открито“.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71315000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради

3) Количество или обем

Изготвяне на 12 броя технически инвестиционни проекта.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
787000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 150



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Образователна инфраструктура
1) Кратко описание

Изготвяне на 12 броя технически инвестиционни проекта за следните обекти: 1. „Изграждане на нова детска градина в кв.103, Централна градска част, гр. Русе“; 2. „Изграждане на нова детска ясла в кв. 767, кв. „Родина“ 3, гр. Русе”; 3. „Основен ремонт на ОУ „Олимпи Панов“ и прилежащото му дворно пространство; 4. „Основен ремонт на ОУ „Любен Каравелов“; 5. „Основен ремонт на ОУ „Иван Вазов“ и прилежащото му дворно пространство с внедряване на мерки за енергийна ефективност“; 6. „Основен ремонт на ОУ „Отец Паисий“ и прилежащото му дворно пространство“; 7. „Основен ремонт на ЦДГ „Пинокио” 1 и прилежащото й дворно пространство с внедряване на мерки за енергийна ефективност“; 8. „Основен ремонт на ЦДГ „Пинокио” 2 и прилежащото й дворно пространство с внедряване на мерки за енергийна ефективност“; 9. „Основен ремонт на ЦДГ „Русалка” 1 и прилежащото й дворно пространство с внедряване на мерки за енергийна ефективност“; 10. „Основен ремонт на ЦДГ „Русалка” 2 и прилежащото й дворно пространство с внедряване на мерки за енергийна ефективност“; 11. „Ремонт на МГ „Баба Тонка“, в т.ч. изграждане на спортни площадки и озеленяване в прилежащите дворни пространства“; 12. „Ремонт на СОУ „Христо Ботев“ в т.ч. изграждане на спортни площадки и озеленяване в прилежащите дворни пространства“.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71315000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради

3) Количество или обем

Изготвяне на 12 броя технически инвестиционни проекта

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
201000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 150



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Културна инфраструктура
1) Кратко описание

Изготвяне на 3 броя технически инвестиционни прокета за следните обекти: 1. „Основен ремонт, реставрация и консервация на Регионална библиотека „Любен Каравелов” – гр. Русе“; 2. „Ремонт на Читалище „Зора“, в т.ч. въвеждане на мерки за енергийна ефективност“; 3. „Основен ремонт на читалище „Васил Левски”, в т.ч. въвеждане на мерки за енергийна ефективност“.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71315000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради

3) Количество или обем

Изготвяне на 3 броя технически инвестиционни прокета

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
114000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 150



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Социална инфраструктура
1) Кратко описание

Изготвяне на 3 броя технически инвестиционни проекта за следните обекти: 1. „Изграждане на социални жилища за настаняване на: - лица от малцинствени групи от населението; - социално слаби лица, които не могат да се ползват от условията на жилищното настаняване на Община Русе”;(в имот с № 932, ул. „Белмекен”, кв. „Родина”3); 2. „Изграждане на дневен център за стари хора “; (в кв. „Родина“1, на ъгъла на ул. „Димчо Дебелянов“ и ул. „Чипровци“); 3. „Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност и мерки, съгласно Наредба № 4 за достъпна среда на Комплекс за социални услуги за деца и семейства, бул. „Липник“ 14, кв. „Родина“.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71315000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради

3) Количество или обем

Изготвяне на 3 броя технически инвестиционни проекта

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
79000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 90