00803-2014-0005
Технически редакции | ||
10.04.2014 13:52 ч. : | 10/04/2014 13:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
10.04.2014 13:52 ч. : | 10/04/2014 13:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Кубрат: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Кубрат, ул. Княз Борис I №1, За: инж. Ст. Пенев - директор Дирекция "ТСУ, земеделие, търговия,опазване на околната среда, инвестиционни дейности и европейски проекти", Ж. Пойраз - ст. юрисконсулт, РБългария 7300, Кубрат, Тел.: 0848 72020, E-mail: kubrattown@abv.bg, Факс: 0848 73205
Място/места за контакт: Община Кубрат, ул. Княз Борис I №1Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kubrat.bg.
Адрес на профила на купувача: www.kubrat.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„СМР по проект: „ Устойчиво развитие на град Кубрат, чрез „Рехабилитация обществени зелени площи в кв. 34 и кв. 54 по плана на гр. Кубрат и Рехабилитация детски площадки и съоръжения към тях в Детска градина (ДГ) - УПИ І, кв. 50 гр. Кубрат; ДГ - УПИ ІІ, кв. 82 гр. Кубрат; Детска ясла - УПИ ІІІ, кв. 109 гр. Кубрат””
Възлагане на обществена поръчка
Обществената поръчка включва изпълнение на СМР за строежи: 1. „Рехабилитация обществени зелени площи в кв. 34 по плана на гр. Кубрат, област Разград; 2. „Рехабилитация обществени зелени площи в кв. 54 по плана на гр. Кубрат, област Разград; 3. Благоустрояване на прилежащите площи на Детска градина - УПИ І, кв. 50 гр. Кубрат, област Разград; 4. Благоустрояване на прилежащите площи на Детска градина - УПИ ІІ, кв. 82 гр. Кубрат, област Разград; 5. Благоустрояване на прилежащите площи на Детска ясла - УПИ ІІІ, кв. 109 гр. Кубрат, област Разград.
45000000, 45236210, 45112711
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
1. Рехабилитация обществени зелени площи в кв. 34 по плана на гр. Кубрат, област Разград; Предметът на проектната разработка е околоблоковото пространство на два жилищни блока с по няколко секции, които са част от голям квартал с подобно застрояване. Предвижда се изграждането на нови паркинги, вертикална планировка, дейности по естетизация и озеленяване на пространството, две площадки за игра - едната включва в оборудването си елементи за по-големи, от 3 до 12-годишни, и другата за деца до 3-годишна възраст. 2. Рехабилитация обществени зелени площи в кв. 54 по плана на гр. Кубрат, област Разград; Предметът на проектната разработка е околоблоковото пространство на два жилищни блока. Предвижда се цялостно обновяване на настилките в околоблоковото пространство, решаване на вертикалните нива с цел отводняване на повърхностните води, създаване на удобни пешеходни комуникации, кътове за отдих, дейности по естетизация и озеленяване на пространството. Предвижда се изграждането на две спортни площадки – едната за колективни игри с топка, а другата за гимнастически занимания, оборудвана с фитнес уреди на открито. В източния край на пространството е предвидена площадка за игра на деца с два сектора за различни възрастови групи деца. 3. Благоустрояване на прилежащите площи на Детска градина - УПИ І, кв. 50 гр. Кубрат, област Разград; Предвижда се реконструкция на цялото дворното пространство на детското заведение, с обособяване на четири детски площадки за съответните възрастови групи деца, посещаващи градината, реконструкция на съществуващата спортна площадка, обособяване на кътове за отдих, цялостна подмяна на амортизираните настилки и дейности по естетизация и озеленяване на пространството. 4. Благоустрояване на прилежащите площи на Детска градина - УПИ ІІ, кв. 82 гр. Кубрат, област Разград; Предвижда се реконструкция на част от дворното пространство на детското заведение, с обособяване на три детски площадки за съответните възрастови групи деца, посещаващи градината, изграждане на спортна площадка, обособяване на кътове за отдих, цялостна подмяна на амортизираните настилки и дейности по естетизация и озеленяване на пространството. 5. Благоустрояване на прилежащите площи на Детска ясла - УПИ ІІІ, кв. 109 гр. Кубрат, област Разград. Предвижда се реконструкция на по-голяма част от дворното пространство на детското заведение, касаещо игровия сектор без стопанската и представителна входна територия. Обособяват се пет детски площадки за съответните възрастови групи деца, посещаващи яслата, изграждане на малък игрови сектор, обособяване на кътове за отдих, цялостна подмяна на амортизираните настилки и дейности по естетизация и озеленяване на пространството.
НЕ
28.11.2014 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
7.1.Гаранция за участие-условия, размер и начин на плащане 7.1.1Гаранцията за участие е задължителна за всеки участник и е в размер на: 12 500,00 лева (дванадесет хиляди и петстотин)лв. без вкл. ДДС. 7.1.2Участникът сам избира формата на предоставяне на гаранцията за участие, като може да избира между следните опции: 1.Парична сума, неподлежаща на олихвяване, преведена или внесена по сметка на Възложителя, посочена в документацията- внесена по банков път чрез платежно нареждане, като в него задължително следва да бъде записано: „СМР по проект:„Устойчиво развитие на град Кубрат, чрез „Рехабилитация обществени зелени площи в кв.34 и кв.54 по плана на гр.Кубрат и Рехабилитация детски площадки и съоръжения към тях в Детска градина (ДГ)-УПИ І, кв.50 гр.Кубрат; ДГ-УПИ ІІ, кв.82 гр.Кубрат; Детска ясла-УПИ ІІІ, кв.109 гр. Кубрат”. Tя трябва да бъде внесена по следната сметка на Общ. Кубрат: Банка: „Инвестбанк“ АД гр.Разград IBAN: BG45IORT81163300700000 BIC:IORTBGSF 2.Банкова гаранция-неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност 120/сто и двадесет/ календарни дни, включително от крайния срок определен за получаване на офертите в полза на община Кубрат и с включено условие, че Възложителят има право да усвои гаранцията за участие в случай че участникът е извършил едно от следните действия: -оттегли офертата си след изтичане на срока за представяне на офертите;-е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 7.1.3.Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията, така че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер.7.1.4.Разходите по евентуалното усвояване на гаранцията са за сметка на Възложителя.7.1.5.Участник, който не представи гаранция за участие или представи гаранция за участие, която не отговаря на така посочените условия, ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка,след прилагане разпоредбите на чл.68, ал.8 и ал.9 от ЗОП. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда и условията, определени в чл.61 и чл.62 от ЗОП, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 7.2. Гаранция за изпълнение-условия, размер и начин на плащане 7.2.1Служи за обезпечение на отговорността на Изпълнителя при лошо изпълнение и/или неизпълнение на обществена поръчка. 7.2.2.Избраният Изпълнител трябва да учреди преди датата на подписване на договора и да поддържа валидна за целия срок на договора увеличен с 30 (тридесет) календарни дни, гаранция за изпълнение, съставляваща 2% /два процента/ от стойността на договора без вкл. ДДС под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по сметка на Възложителя: Банка: "Инвестбанк" АД гр. Разград IBAN:BG45IORT81163300700000 BIC:IORTBGSF. Гаранцията се освобождава 30 (тридесет) календарни дни след въвеждане на обекта в експлоатация, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.7.2.3. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията, така че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. 7.2.4.Разходите по евентуалното усвояване на гаранцията са за сметка на Възложителя. 7.3.Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане е под формата на Запис на заповед без протест и без разноски, в полза на Общ. Кубрат, платим на предявяване, покриваща 100% от размера на авансовото плащане. Обезпечението трябва да е валидно издадено към датата на представяне на фактура на стойност, равна на 100% от стойността на исканото авансово плащане. Обезпечението се освобождава от датата на усвояване на аванса чрез приспадане при плащанията по договора за изпълнение на общ. поръчка.
Финансирането е осигурено по ПМС № 4 от 16 януари 2014 г. за условията, реда и критериите за избора на проекти и програми и прозрачното изразходване на средствата по чл. 1, ал. 5, т. 1 от Закона за държавния бюджет на Република България за 2014 г. (Публична инвестиционна програма „Растеж и устойчиво развитие на регионите“) в сила от 15.01.2014 г., Обн. ДВ. бр.6 от 21 януари 2014г. Предвиждат се следните плащания: *Авансово плащане към Изпълнителя- в размер до 30% (тридесет процента) от стойността на договора се осъществява до 10 (десет) дни след писмено уведомяване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за начало на изпълнението на договора и след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на запис на заповед на предявяване за сума, покриваща 100 % (сто процента) от стойността на авансовото плащане и със срок на предявяване – до приспадане на целия размер на авансовото плащане. Авансовото плащане към изпълнителя се извършва от възложителя само след представен разходооправдателен документ (фактура или документ с еквивалентна доказателствена стойност) за дължимата стойност по авансовото плащане и се приспада пропорционално при останалите плащания; *останалите плащания са поетапно, на базата на предоставени от Изпълнителя документи за разплащане на действително извършени дейности, в едномесечен срок от подписване на приемно- предавателния протокол /обр. 19/ и фактурата. Към Приемно-предавателния протокол на хартиен и електронен носител се представят всички съставени актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, характеризиращи изпълнените СМР и Декларации от всеки доставчик, че активите - предмет на инвестиция, не са втора употреба и документи доказващи качеството на вложените материали; Окончателното плащане се осъществява след представяне на следните документи: - Акт за установяване на всички видове строителни и монтажни работи, подлежащи на закриване, удостоверяващ, че са постигнати изискванията на проекта (образец № 12) и други необходими актове и протоколи, които характеризират изпълненото строителство, съгласно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (ДВ, бр. 72 от 2003 г.); - Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа при предаването на строежа и строителната документация от строителя на възложителя (образец № 15 съгласно Наредба № 3 от 2003 г.); - Екзекутивна документация, отразяваща несъществените отклонения от съгласуваните проекти по чл.175 от ЗУТ; - Протоколи от приемни изпитвания при експлоатационни условия (образец № 17 съгласно Наредба № 3 от 2003 г.);
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лице. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и възложителят не е предвидил в обявлението изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя оригинал или заверено копие на споразумението, с което е създадено обединението. С това споразумение следва по изричен начин да се удостовери, че участниците в обединението носят пред Възложителя солидарна отговорност за изпълнение на обществената поръчка. Споразумението следва да съдържа задължително долу изброените клаузи, които гарантират, че: 1/ Всички партньори (членове) на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора за обществената поръчка. 2/ Определя се партньор (член) на обединението, който се упълномощава и задължава да получава указания за и от името на всеки член на обединението. 3/ Определя се партньор (член) на обединението, който носи отговорност за плащанията по време на изпълнение на поръчката. 4/ Всички партньори (членове) на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора за обществената поръчка. 5/ След подаване на офертата не се допускат промени в състава на обединението. 2.3.При участници обединения се представя документ подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
120
Заседателна зала , ет. 2, Общинска администрация Кубрат
Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени с пълномощно представители, както и представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел, които могат да се легитимират и да докажат това си качество. Присъстващите представители на участниците вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
1. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: www.kubrat.bg 2. Достъпът и получаването на документацията е по електронен път от официалния интернет сайт на Възложителя Община Кубрат, Профил на купувача, Текущи процедури - http://www.kubrat.bg/bg/profile/buyerprofile_current.php и на сайта на Агенция по обществени поръчки www.aop.bg. от датата на изпращане на настоящото обявление. Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник: 1.който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; 2.за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 за обстоятелствата от б. "а" до б. "д" , т. 2 и т. 3 и ал. 5 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП; 3.който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4.който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5.за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за, доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. 6.Не е представен някой от изискваните от Възложителя документи и/или има непопълнени данни или данни, в противоречие с официален документ, в исканите справки и приложения, ако тези обстоятелства не бъдат отстранени от участника по реда на чл. 68, ал. 8 от ЗОП. Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП, и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП в 7-дневен срок от настъпването им.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП
Община Кубрат, ул. Княз Борис I №1, РБългария 7300, Кубрат, Тел.: 0848 72020, E-mail: kubrattown@abv.bg, Факс: 0848 73205
Интернет адрес/и:
URL: www.kubrat.bg.
10.04.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ