Версия за печат

00028-2014-0010

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на регионалното развитие, ул. "Св. Св. Кирил и Методий" № 17-19, За: Пенка Врачева - държавен експерт Д "ОП", България 1202, София, Тел.: 02 9405413, E-mail: PVracheva@mrrb.government.bg, Факс: 02 9872517

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mrrb.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mrrb.government.bg/?controller=category&action=orders&catid=16.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: регионално развитие

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерство на регионалното развитие

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерство на регионалното развитие, посочени в техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие. Изпълнителят ще има за задача периодично – до три пъти месечно, в зависимост от подадените заявки, да изпълни съответните поръчки.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Канцеларските материали за нуждите на Министерство на регионалното развитие са посочени по вид в техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие. Изпълнителят ще има за задача периодично – до три пъти месечно, в зависимост от подадените заявки, да изпълни съответните поръчки.

Прогнозна стойност без ДДС
80000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума ; • банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на депозита на парична сума. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на МРР IBAN BG 24 BNBG 9661 3300 1663 01 BNBGBGSD. - Гаранцията за участие е 800 (осемстотин) лева. - Гаранцията за изпълнение се определя от Възложителя в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС и се представя от Изпълнителя преди подписване на договора. Гаранцията се предоставя под формата на банкова/парична гаранция. Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция (за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Валидността на банковата гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 15 дни след изтичане срока на валидност на оферта на участника. Валидността на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде до 30 работни дни след окончателното изпълнение на договора. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на обслежващата ги банка, стига тя да съдържа цялата необходима информация, посочена в образеца на банкова гаранция от документацията за участие. Възложителят освобождава или задържа гаранцията за участие при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава или задържа гаранцията за изпълнение съгласно клаузите на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Стойността на извършените през предходния календарен месец доставки на канцеларски материали, се заплаща ежемесечно по банков път в 10-дневен срок от датата на представяне на оригинална фактура, подписан приемо – предавателен протокол и Акт по образец на МРР за изплащане на извършените дейности

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за Изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в настоящата процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всяка оферта следва да съдържа: Плик 1 "Документи за подбор", който съдържа: 1.Оферта - Образец № 1; 2. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника /представляващия - Образец № 2; 3. Административни сведения за участника – попълва се приложения към настоящата документация Образец № 3; 4. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът е обединение – договор/споразумение за учредяване на обединение, който се представя в оригинал или нотариално заверено копие, като в него следва да бъде посочено лицето, което представлява обединението в процедурата по възлагане на обществената поръчка. Когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или техни обединения, документът се представя в официален превод; 5. Доказателства за икономическото и финансовото състояние, както и за технически възможности и квалификация - доказва се с документите, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка и в специфични изисквания и указания по процедурата от документацията за участие; 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1 от „а до д“ и ал. 2, т. 5 от ЗОП - Образец № 6; 7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 2, т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3 и т. 4 от ЗОП - Образец № 7; 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП - Образец № 8; 9. Декларация за приемане условията в проекта на договора Образец № 9; 10. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП - Образец № 10; 11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Образец № 11; 12. Документ за внесена гаранция за участие; ПЛИК № 2 „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА", който съдържа Техническо предложение (оригинал) по Образец № 14; ПЛИК № 3 „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”, който съдържа Ценово предложение (оригинал) по Образец № 15. Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник: който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП;за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП;който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено от участника копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за последните 3 /три/ финансово приключени години /2011г., 2012г., 2013г./, оформени съгласно Закона за счетоводството в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Горопесоченото изискване е приложимо и за чуждестранните участници, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай, че законовия срок за изготвяне на годишни финансови отчети за 2013 г. не е изтекъл до крайната дата за подаване на оферти, Възложителят ще приема и само изготвената по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП информация. Участниците не са длъжни да представят заверено копие от годишните финансови отчети в случаите, когато те са обявени в Търговския регистър.
Минимални изисквания: Участникът следва да има общ оборот от дейността си общо за предходните 3 /три/ финансово приключили години /2011г., 2012г., 2013г./ в размер на 200 000 /двеста хиляди/ лева без ДДС. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, горепосочените изисквания се прилагат за обединението като цяло, като документите се преставят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се прилага в зависимост от вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до крайния срок за подаване на офертите - по Образец № 5 от документацията за участие в процедурата. Под договори за услуги, сходни с предмета на поръчката следва да се разбира договори за доставка на консумативи за копирна техника. 2. Списъкът следва да бъде придружен от препоръки за добро изпълнение на договорите, посочени в него, с указание на възложителя, вида и на обема на извършените дейности, дата и място на изпълнението, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 3. Всички доставени материали да бъдат първо качество, да отговарят на всички нормативни изисквания за качество и безопасност при употреба. Да притежават сертификати за качество и/или сертификати за произход на стоките, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството – нотариално заверени и придружени с превод на български език;
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил минимум три договора за доставка, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните3 (три) години, считано до крайния срок за подаване на офертите. 2. Декларация, че всички доставени материали ще бъдат първо качество и ще отговарят на всички нормативни изисквания за качество и безопасност при употреба. 3. Сертификати за качество и/или сертификати за произход на стоките, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството – нотариално заверени и придружени с превод на български език; В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, горепосочените изисквания се прилагат за обединението като цяло, като документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се прилага в зависимост от вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

06-14-035

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.05.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.05.2014 г.  Час: 11:00
Място

МРР, ул. "Св. Св. Кирил и Методий" № 17-19

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП жалба може да се подава срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промянв 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП, като срокът за обжалване тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Правна" при Министерство на регионалното развитие, ул. "Св.св. Кирил и Методий" № 17-19, България 1202, София, Тел.: 02 9405562, Факс: 02 9872517

Интернет адрес/и:

URL: www.mrrb.government.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ