Версия за печат

00277-2014-0007

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831609046

"Топлофикация София" ЕАД, ул. "Ястребец" 23 Б, За: Десислава Пъкова, Република България 1680, София, Тел.: 02 9033067, E-mail: d_pakova@toplo.bg, Факс: 02 9582214

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.toplo.bg.

Адрес на профила на купувача: www.toplo.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Производство, пренос и разпределение на газ и топлинна енергия
Електрическа енергия

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„Осигуряване на въоръжена физическа охрана на обекти на „Топлофикация София” ЕАД”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Осигуряване на въоръжена физическа охрана на обекти на „Топлофикация София” ЕАД: Централно управление на „Топлофикация София” ЕАД”, Топлофикационен район „София”, Топлофикационен район „София Изток”, Топлофикационен район „Земляне” и Топлофикационен район „Люлин” за срок от 4 (четири) години.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79700000

Описание:

Детективски и охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Документацията за участие

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът трябва да представи гаранция за участие в размер на 50 000 (петдесет хиляди) лв. без ДДС. Гаранцията за участие в открита процедура трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: 1.гаранция за участие под формата на парична сума: - платена в касата на Централно управление, ет. 1, стая 105; - платена в Банка: „Корпоративна ТБ” АД, по следната банкова сметка на „Топлофикация - София” ЕАД:банкова сметка в лева: IBAN: BG53KORP9220 1004 7601 01, BIC: KORPBGSF; 2.оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на Възложителя по указания образец (Приложение № 4). Независимо от формата на представяне, гаранцията за участие трябва да бъде валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата. Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат, усвояват и освобождават по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен при подписването на договора да представи в оригинал гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: 1.гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платена в касата на Централното управление на „Топлофикация София” ЕАД – ул. „Ястребец” № 23Б, ет. 1, ст. 105 или в банка „Корпоративна ТБ” АД, по следната банкова сметка на „Топлофикация - София „ ЕАД:банкова сметка в лева: IBAN: BG53KORP9220 1004 7601 01, BIC: KORPBGSF; 2.оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя по указания образец (Приложение № 4 към договора) и със срок на валидност, посочен в проекта на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа, освобождава и/или усвоява в съответствие с условията на проекто-договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Дължимата стойност се заплаща в срок до 30 (тридесет) дни, следващ месеца, през който е предоставена услугата по чл. 1 от договора, срещу издадена от Изпълнителя фактура и представен двустранно подписан ежемесечен протокол от упълномощените по договора лица, удостоверяващ качеството на предоставената услуга за съответния месец.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всяка оферта трябва да съдържа информацията и документите, посочени в чл. 56 от ЗОП и в документацията за участие, а именно:Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”:Оферта, изготвена по образец, подписана и подпечатана :Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан;Информационен лист на участника, подписан и подпечатан;Заверено копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ, а когато участник е ФЛ – нотариално заверено копие от документ за самоличност. Чуждестранни ЮЛ представят съответен еквивалентен документ за регистрация или идентификационен номер, издаден от компетентния съдебен или адм. орган в държавата, в която са установени и документ за самоличност на ФЛ.Договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие), когато участникът е обединение, което не е ЮЛ;Оригинал на писмена банкова гаранция за участие или заверено копие от документ, удостоверяващ паричен превод за гаранция за участие;Заверено копие от удостоверението за данъчна регистрация и регистрация по ДДС;Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участниците по чл. 50 от ЗОП, както и за техническите им възможности и/ или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени в допълнителните изисквания към документацията.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП и чл. 47, ал. 2, т. 5 от ЗОП във връзка с чл. 47, ал. 8 от ЗОП;Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, чл. 47, ал. 2, т. 1, 3 и 4 от ЗОП и чл. 47, ал. 5, т. 2, във връзка с чл. 47, ал. 8 от ЗОП;Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 т.1 от ЗОП;Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако участникът предвижда такива, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие, изготвена по образец от документацията. Когато участникът предвижда подизпълнител, декларация за съгласие се попълва и от него, по образец 9А;Оригинал или заверено копие от документ за закупена документация, с дата до определения в Обявлението за обществената поръчка краен срок за закупуване на същата.Декларация за приемане на условията в проекта на договор;Декларация, че участникът е запознал с условията на обществената поръчка и ги приема;Нотариално заверено пълномощно на лицата, подписали офертата, в случай че нямат представителни функции, съгласно съдебното удостоверение за актуално състояние. Представя се, когато офертата (както и други документи от нея) не са подписани от представляващия/те участника, съгласно актуалното му състояние, а от изрично упълномощен негов представител. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”:Образец на „Предложение за изпълнение на поръчката”;Техническо предложение за изпълнение на поръчката – изготвя се в съответствие с Техническите спецификации за изпълнение на поръчката;Планове за охрана и схеми на всеки един от обектите, предмет на поръчката, включващ задължително всички точки, посочени в Техническата спецификация;Примерен план за оперативно взаимодействие с органите на МВР;Разработени инструкции и тактики от участника за действие на охранителния състав в извънредни ситуации;Система за организиране и осъществяване на ръководството, управлението и контрола на охранителната дейност;Пр.план за взаимодействие с Възложителя;Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности, описание на ден.оперативен център за мониторинг на системи за охрана;Други документи, свързани с изпълнението на поръчката;Проект на договор; Предлагана цена, изготвена по образеца отдокументацията.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците: 1. Участникът да има реализирани приходи от услуги, сходни с предмета на обществената поръчката (услуги за денонощна въоръжена охрана) минимум 15 000 000 (петнадесет милиона лева) лв. за последните 3 (три) финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. За доказване на икономическото и финансовото си състояние по чл. 50 от ЗОП, участниците представят следния документ: 1. Декларация, съдържаща информация за общите приходи и приходите от услуги, сходни с предмета на обществената поръчка за последните 3 (три) финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Изисквания за технически възможности и квалификация на участниците. 1. Участникът да притежава валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност, който трябва да включва дейността по чл. 5 от ЗЧОД, действащ на територията на обектите на Възложителя; 2. Участникът да е изпълнил най-малко 3 (три) договора за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка (услуги за денонощна въоръжена охрана) за последните 3 (три) години (2010г., 2011г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. Участниикът да представи минимум 3 (три) броя референции/препоръки за добро изпълнение за договори, сходни с предмета на обществената поръчката за последните 3 (три) години (2010г., 2011г. и 2012г.). 4. Участникът да има валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството сертифицирана по международен стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват, сходен с предмета на обществената поръчка, издаден от акредитирана институция. 5. Участникът да има валиден сертификат за внедрена система за здравословни и безопасни условия на труд по OHSAS 18001:2007 или еквивалент, с обхват, сходен с предмета на обществената поръчка, издаден от акредитирана институция. 6. Участникът да има валиден сертификат за внедрена система за управление на сигурността на информацията, съгласно международен стандарт ISO 27001:2007 или еквивалент, издаден от акредитирана институция. 7. Участникът трябва да разполага с необходимото техническо оборудване за изпълнение предмета на обществената поръчка: - наличие на минимум 5 (пет) патрулни моторни превозни средства (МПС) за реагиране и оказване на помощ при възникване на ситуации в охранявани обекти на „Топлофикация София” ЕАД. - наличие на минимум 2 (две) патрулни моторни превозни средства (МПС) за контрол и помощ на охранителите, в т.ч. през почивните и празничните дни; - наличие на позволените от Закона за частна охранителна дейност помощни средства и предпазни средства за самозащита, съгласно Техническото предложение на участника; - наличие на минимум 60 (шестдесет) броя късо нарезно огнестрелно оръжие; - наличие на минимум 40 (четиридесет) броя радиостанции. 8. Участникът трябва да притежава разрешение (лиценз) от КРС за собствена радиочестота, покриваща територията на гр. София, София – област и с Национален обхват; 9. Участникът трябва да има изграден денонощен оперативен център за мониторинг на системи за охрана; 10. Участникът трябва да разполага със среден годишен брой на работниците и служителите през последните 3 години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) – минимум 300 (триста) бр. охранители. 11. Участникът трябва да е регистриран като администратор на лични данни, съгласно Закона за защита на личните данни. 12. Участникът трябва да има сключена застраховка отговорност към трети лица на охранителна фирма за охранителна дейност (физическа въоръжена охрана) с лимити на отговорност минимум 300 000 лв. за едно събитие и 1 500 000 в агрегат. 13. Участникът трябва да направи оглед на обектите на Възложителя, включени в Техническата спецификация. За доказване на икономическото и финансовото си състояние по чл. 50 от ЗОП, участниците представят документите, описани в р. VІI. Допълнителни указания за подготовка на оферта за участие в открита процедура, т. 4 от Документацията за участие

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Съгласно Закона за частната охранителна дейност

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Оценка на плановете за охрана на обектите ; тежест: 50
Показател: Предлагана цена за изпълнение на поръчката ; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12.05.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие е в размер на 20 (двадесет) лева без ДДС или 24 (двадесет и четири) лева с ДДС и може да бъде заплатена, както следва: •по банков път по сметката на „Топлофикация София” ЕАД – “Корпоративна Търговска Банка”АД, IBAN: BG53KORP92201004760101, BIC: KORPBGSF за превод в лева или парична сума в лева, платена в касата на „Топлофикация София” ЕАД, ул. „Ястребец”, № 23 б, ет. 1, ст. 105 Документацията за участие се получава в сградата на „Топлофикация София” ЕАД - ул. „Ястребец” № 23Б, стая 210, всеки работен ден от 9:00 до 16:30 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
22.05.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. "Ястребец" 23 Б, ет. 4, ст. 412

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците, техни упълномощен представители, представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.04.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ