Версия за печат

00774-2013-0066

BG-Стара Загора: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стара Загора, бул. „Цар Симеон Велики” № 107, За: Мария Боянова, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 601540

Място/места за контакт: Община Стара Загора,отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.starazagora.bg/bg/obschestveni-por-chki/.

Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/obschestveni-por-chki/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на одит на проект „Изграждане на Регионалната система за управление на отпадъците в Регион Стара Загора”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Стара Загора, гр. Казанлък, гр. Гълъбово, гр. Гурково
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на настоящата поръчка е извършване на одит на проект „Изграждане на Регионалната система за управление на отпадъците в Регион Стара Загора”, в изпълнение на ДБФП № DIR-5112122-C007 по Оперативна програма “Околна среда 2007-2013 г.“, съ-финансирана от Европейския фонд за Регионално развитие и от Кохезионния фонд на Европейската общност.Одитът включва проверка дали: -Дейностите по проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление; -Проекта е реализиран с необходимите финансови ресурси; -Всички декларирани разходи са действително извършени и допустими в съответствие с изискванипта на европейското и национално законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд за регионално развитие на ЕС; -Първични счетоводни документи (фактури, протоколи и др.) и документи с еквивалентна стойност са налични и валидни; -Напредъкът по проекта, в т.ч. финансов и физически, е проверен от бенефициента, вкл. чрез проверка на реалното изпълнение на място на проекта (когато е необходимо); -Спазени са изискванипта по отношение на поддържане на адекватна одитна пътека; -Всички дейности по проекта са надлежно документирани, като всички документи се съхраняват и са на разположение на националните и европейски контролни органи при поискване; -Проверка на докладваните нередности (в случай, че по проекта са установени такива); -Слабостите, констатирани при извършени одити и са адресирани по подходящ начин (в случай, че по проекта са извършени одити, при които са установени слабости); -Исканията за средства, подадени от Бенефициента, са точни, пълни и са във формат, изисан от УО; -Неправомерно изплатените суми са възстановени по наделжен ред (в случай, че има такива); -Счетоводни системи и осчетоводявания; -Проверка за двойно финансиране; -Проверка за спазване на законодателството в областта на държавните помощи; -Мерки за информация и публичност. При извършването на одита и описаните по-горе проверки изпълнителят съблюдава “Насоки за извършване на текущ одит на проекти, финансирани със средства по ОПОС 2007-2013г.”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212100

Описание:

Услуги по финансов одит

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
33800 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Показател П1-Техническо предложение за изпълнение на поръчката с макс бр. 70 т., състоящ се от подпоказател П1.1-Обосновка на участника с макс.бр.т.20, П1.2-Стратегия на участника, с макс. бр.40т.,и подпоказател П1.3-Последователност на изпълнение, с макс.бр.10 т.; тежест: 70
Показател: Показател П2-Предложена от участника цена в лева без ДДС, с макс.брой 30 т.; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 567427 от 30.10.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 590 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Извършване на одит на проект „Изграждане на Регионалната система за управление на отпадъците в Регион Стара Загора”
V.1) Дата на сключване договора
07.04.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.02.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Финанс Одит Консулт 2002“ ООД, ЕИК 103710896, бул. "Осми приморски полк" № 122, България 9000, Варна, Тел.: 052 991214, Факс: 052 721540

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 65000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 33800 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Изграждане на Регионалната система за управление на отпадъците в Регион Стара Загора“, ДБФП № DIR-5112122-C007 по Оперативна програма “Околна среда 2007-2013 г.“, съ-финансирана от Европейския фонд за Регионално развитие“ и от Кохезионния фонд на Европейската общност.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.04.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор