Версия за печат

00010-2014-0005

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831605845

УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.uhsek.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831605845

УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Силвия Златкова, България 1431, София, Тел.: 02 9159444

Място/места за контакт: "Деловодство"

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставки на специално работно облекло, постелъчно, болнично и операционно бельо за нуждите на УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Стопански склад на УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодични доставки на специално работно облекло, постелъчно, болнично и операционно бельо за нуждите на УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33199000, 33141740, 39518000, 39518100

Описание:

Работно облекло за медицински персонал
Ортопедични обувки
Болнично бельо
Стерилно операционно бельо

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническата спецификация - част 5 от документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
583800 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.У-та и размера на г-та за у-тие са:1.1.У-вия на г-та за у-ие:1.1.1.Всеки у-ник представя г-я за у-тие по обособени позиции /ОП/. Г-та за у-е по ОП се представя в една от формите, посочени в чл. 60,ал.1 от ЗОП, а именно:А/ парична сума.В случай на представяне на г-ция под форма на парична сума: паричната сума може да бъде внесена в брой в касата на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД или чрез банков превод по разплащателна сметка на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД:“РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN: BG58RZBB91551066708610;BIC: RZBBBGSF;Б/ банкова г-я.В случай на представяне на банкова г-я:тя трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 40 дни след изтичане срока на валидност на офертата на у-ка и да съдържа у-та за нейното задържане и освобождаване;в нея следва да бъдат посочени случаите по чл. 61, ал. 1 от ЗОП, в които УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД ще упражни правото си на задържането й;следва да бъде неотменяема.1.1.3.Възложителят освобождава г-те за у-тие, когато не е налице някое от у-та за задържане, посочени в чл. 62, ал. 1 от ЗОП:а) на отстранените у-ци в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на р-то на възложителя за определяне на изпълнител;б) на класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.1.1.4.Участникът, е необходимо:а) в случай на представяне на г-ция под формата на парична сума, да посочи в офертата си банковата с-ка, по която да му бъде преведена сумата от г-та, при освобождаването й по банков път.б) в случай на представяне на банкова г-ция, да се яви в Отдел “Пазарни проучвания и доставки” за получаване на оригинала й в сроковете по чл.62, ал.1 от ЗОП, когато са налице у-та за освобождаването й.1.1.5.Възложителят има право:а) в случаите по чл.61, ал.1 от ЗОП да задържи г-та за у-тие, когато е представена под формата на парична сума;б) в случаите по чл.61, ал.2 от ЗОП да пристъпи към упражняване на правата по нея, когато участникът е представил банкова г-я.1.2.Общият размер на г-та за участие в обществената п-ка е: 5 838,00 лева, без ДДС.Размерът на г-та за участие за всяка позиция от обекта на ОП е посочен в Приложения Б към обявлението за п-та.1.3. Когато участникът кандидатства по повече от една ОП, той представя отделен документ за платена г-я за участие по всяка от ОП или един общ документ в който поотделно са указани сумите по всяка от ОП.2.Условия и размер на г-та за и-ние на договора:2.1.Условия на г-та за изпълнение на договора:2.1.1.Г-та за изпълнение на договора се представя в една от формите, посочени в чл. 60, ал.1 от ЗОП, а именно:А/ парична сума.В случаите на представяне на г-ция под форма на парична сума, тя може да бъде внесена в брой в касата на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД или чрез банков превод по разплащателна сметка на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД: “РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN:BG58RZBB91551066708610;BIC: RZBBBGSF.Участникът следва да посочи в офертата си банковата сметка, по която да му бъде преведена сумата от г-та за и-ние на договора в случаите на освобождаването й по банков път, ако той бъде определен за изпълнител.Б/ банкова г-я.В случай на представяне на банкова г-я за изпълнение на договора, тя трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 40 дни след изтичане срока на договора;следва да бъде неотменяема и безусловна;в нея да бъде посочено Решението на В-ля, с което участникът е определен за изпълнител и поканен да сключи договор;да съдържа текст, че УСБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД има право да упражни правата по банковата г-я за и-ние на договора в случаите, посочени в д-ра.2.1.2.У-та и сроковете за задържане или освобождаване на г-та за и-ние са уредени в проекта на договора, приложен към д-та на процедурата за възлагане на ОП2.2.Размерът на г-та и-ние на договора е 3% от неговата стойност без ДДС и се представя в деня на подписване на д-ра.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва с платежно нареждане по банковата сметка на Продавача, отложено, в срок до 60 (шестдесет) дни, след извършена доставка и издадена фактура и приемо-предавателен протокол.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица се изисква създаване на юридическо лице, което да е обвързано с офертата, подадена от обединението, съгласно чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Изисквания към стоките, обект на поръчката: 1.1. Оферираните стоки и материали, за тяхната изработка следва да отговарят на минималните технически изисквания заложени в Техническата спецификация.1.2. Работното облекло следва да е съобразено с изискванията за етикиране- Наредбата за етикетирането и наименованията на текстилните продукти (Приета с ПМС № 114 от 17.05.2006г., обнародвано в ДВ, бр. 44 от 30.05.2006 г., в сила от 10.06.2006 г. , в сила от 10.06.2006 г.; изм. и доп., бр. 52 от 29.06.2007 г., в сила от 01.01.2008 г.; изм., бр. 93 от 24.11.2009 г., в сила от 24.11.2009 г.; изм. и доп., бр. 43 от 08.06.2010 г., в сила от 15.09.2010 г.; изм. и доп., бр. 31 от 20.04.2012 г., в сила от 30.07.2012 г.). 1.3. Изисквания към оферираните стоки по обособени позиции №5 и №6 : 1.3.1. Гаранционният срок на оферираните стоки по обособена позиция №5 - обувки тип “сабо” и по обособена позиция №6 - обувки секторни тип “сабо”, следва да бъде не по-малък от 1 месец, считано от датата на подписване на приемо-предавателния протокол за тяхното доставяне. 1.3.2. Срокът за замяна на дефектни обувки, или на такива, които са проявили скрит недостатък при тяхната обичайна употреба, следва да бъде не по-малък от 14 календарни дни, считано от датата на заявяване на рекламацията от Възложителя. 1.4. Участниците следва да предоставят за оферираните стоки по обособени позиции: 1.4.1. №№1, 2, 3, 4 и 7 - мостри от платовете, от които ще бъдат изработени стоките; 1.4.2. №№5 и 6 – мостри на оферираните обувки : № 5 - №37 и №43; № 6 - №37 и №43; Мострите по т. 1.4.1. и т. 1.4.2., следва да се предоставят до крайния срок за получаване на офертите в Стопанския склад на УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52 А.. Върху мострите трябва да има обозначена обособената позиция/номенклатурната единица от съответната обособена позиция, за която е предложението, производителя и да е поставен фирмен знак на участника. 1.5. Допуснатите до отваряне на Плик №2 участници, следва да предоставят мостри на готовите изработени изделия по обособени позиции: 1.5.1. №1 - номенклатурни единици от 1.1. до 1.21.: за дамските облекла – европейски размери №40 и №42; за мъжките облекла - европейски размери №48 и №50; 1.5.2. №2 - номенклатурни единици от 2.1. до 2.6.; 1.5.3. №3 - номенклатурни единици от 3.1. до 3.4. - размер XL; 1.5.4. №4 - номенклатурни единици от 4.1. до 4.3.; 1.5.5. №7 - размер XL. Готовите изработени изделия следва да бъдат представени в срок до 15 работни дни, след получаване на писмено уведомление от страна на комисията в Стопанския склад на УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52 А; Върху мострите трябва да има обозначена обособената позиция/номенклатурната единица от съответната обособена позиция, за която е предложението и да е поставен фирмен знак на участника. В случай че, участникът бъде определен за изпълнител на обществената поръчка, предоставените от него мостри на изработени изделия по съответната обособена позиция остават за сравнение и съхранение при Възложителя до изтичане срока на действие на договора. Мострите на всички останали участници в процедурата се връщат срещу подпис в срок до 10 календарни дни, считано от крайния срок за обжалване на решението за определяне на изпълнител на поръчката. 2 Срок за изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключване на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участникът в процедурата следва да представи документи и информация удостоверяващи неговия статут: 1. копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър – когато участника е юридическо лице или едноличен търговец, вписан в търговския регистър на Агенцията по вписванията; 2. копие от личната карта – когато участника е физическо лице 3. документ, еквивалентен на документите по т. 1, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която е установен – когато участника е чуждестранно юридическо лице (закона на държавата, в която участникът е установен, се определя по смисъла на § 1, т. 7 от Допълнителните разпоредби на ЗОП) 4. нотариално заверен договор за създаване на обединение - когато участникът е обединение, което не е юридическо лице (в тези случаи, на основание чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, в обявлението за обществената поръчка е записано изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът – обединение на физически и/или юридически лица, бъде определено за изпълнител на обществената поръчка).

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Като доказателство за изпълнение на изискването, участникът следва да представи следните документи, отнасящи се до неговия финансов капацитет: 1. Декларация за общия оборот и за оборота от стоките, които са обект на поръчката за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) г. 2. Годишен финансов отчет (счетоводен баланс, отчет за приходите и разходите, отчет за паричните потоци, отчет за собствения капитал) за 2011 г., 2012 г. и 2013 г., заверен от регистриран одитор в случаите, когато това се изисква от Закона за счетоводството – заверено от участника копие, или еквивалентен документ (за участниците които не са регистрирани съгласно българското законодателство); Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да е реализирал оборот от продажбата на стоките, които са обект на поръчката (респ. обособената позиция за която участникът подава оферта), сумиран за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), равен или по-голям от размера на посочените от Възложителя в т.7 от решението за откриване на процедурата и Приложения Б, максимални прогнозни стойности по съответните обособени позиции за които участва.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на основните договори за доставки на стоки, обект на поръчката, изпълнени през последните три години - 2011, 2012 и 2013 г., включително стойностите, датите и получателите, както и кой/кои от договорите са по ЗОП и НВМОП, придружен от препоръки за добро изпълнение /минимум 1 бр./ - заверени от участника копия; 2. Кратко изложение за дейността на участника – опитът му в доставки с обект, аналогичен на настоящата процедура; 3. Описание на техническото оборудване и материално-техническа база с която разполага участника за изработка на стоките, обект на поръчката /отнася се за обособените позиции, вкл. стоки, които изискват изработка/; 4. Списък на техническите лица, притежаващи необходимата квалификация за изработка на стоките, обект на 5. Списък на транспортните средства, с които участникът разполага;6. В случаите когато участникът не е производител на стоките, предмет на обществената поръчка – оригинал или копие на оригинала, придружено с оригинал на официален превод на български език на оторизационно писмо на името на участника, издадено: А/ от производителя на стоките или Б/ от упълномощен представител на производителя, валидно за срока за изпълнение на поръчката, от което да е видно, че участникът е упълномощен да участва от свое име в обществената поръчка с изделията на производителя и изявление, че ще бъдат осигурявани необходимите количества, ако участникът бъде определен за изпълнител на обществената поръчка;7. Заверени от участника копия на протоколи (сертификати) от независима изпитваща акредитирана лаборатория, удостоверяващи съответствието на оферираните стоки и материали с изискванията на техническата спецификация – част 5 от документацията за участие в процедурата. 8. Документ от производителя на обувките тип “сабо” и секторните обувки тип “сабо”, че същите имат гаранционен срок не по-малко от един месец /отнася се за обособени позиции №№ 5 и 6/; 9. Декларация от представляващия участника, че в случай на проявление на дефект на доставена стока /скрит недостатък/ при нейната обичайна употреба, се задължава в срок не по-малък от 14 календарни дни, считано от датата на заявяване на рекламацията от страна на Възложителя, да извърши замяна на дефектната стока за своя сметка /отнася се за обособени позици№№ 5 и 6/;. 10. Списък на предоставените от участника мостри по съответните обособени позиции/номенклатурни единици от позициите, в три екземпляра /един приложен в плик №1 към офертата, един към мострите и един брой за участника/ ; 11. Участникът може да представи и други документи доказващи техническите и професионалните му възможности.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да има изпълнен поне един договор по Закона за обществени поръчки (ЗОП) или Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки (НВМОП), за доставки на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години - 2011г., 2012г. и 2013г..; 2. Участникът трябва да разполага с техническо оборудване и материално-техническа база за изработка на стоките, обект на поръчката /отнася се за обособените позиции, вкл. стоки, които изискват изработка/; 3. Участникът трябва да разполага с технически лица, притежаващи необходимата квалификация за изработка на стоките, обект на поръчката /отнася се за обособените позиции, вкл. стоки, които изискват изработка/; 4. Участникът трябва да разполага с транспортни средства за изпълнение на доставките, обект на поръчката; 5. В случаите когато участникът не е производител на стоките, предмет на обществената поръчка, на негово име следва да има издадено оторизационно писмо: А/ от производителя на стоките илиБ/ от упълномощен представител на производителя, валидно за срока за изпълнение на поръчката, от което да е видно, че участникът е упълномощен да участва от свое име в обществената поръчка с изделията на производителя и изявление, че ще бъдат осигурявани необходимите количества, ако участникът бъде определен за изпълнител на обществената поръчка; 6. Участникът следва да представи документи удостоверяващи съответствието на стоките и материалите със съответните спецификации или стандарти, както и с изискванията на техническата спецификация – част 5 от документацията за участие в процедурата. 7. Участникът следва да представи доказателства от производителя на обувките тип “сабо” и секторните обувки тип “сабо”, че същите имат гаранционен срок не по-малко от един месец /отнася се за обособени позиции №№ 5 и 6/; 8. Участникът следва да представи доказателства, че в случай на проявление на дефект на доставена стока /скрит недостатък/ при нейната обичайна употреба, се задължава в срок не по-малък от 14 календарни дни, считано от датата на заявяване на рекламацията от страна на Възложителя, да извърши замяна на дефектната стока за своя сметка /отнася се за обособени позиции №№ 5 и 6/;.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: „най-изгодна обща цена по обособената позиция в лева без ДДС”; тежест: 60
Показател: “ качество на изпълнението” ; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.05.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 8 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е в лева, без ДДС. Заплатени в брой на касата на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД, или чрез банков превод по разплащателна сметка на болницата: “РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN: BG58RZBB91551066708610; BIC: RZBBBGSF. Получаване на документацията: от отдел "Пазарни проучвания и доставки" на УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" №52 А.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
19.05.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.05.2014 г.  Час: 14:00
Място

В сградата на УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД - гр. София,. Зала №1, партерен етаж , бул.„Пенчо Славейков” №52А

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Законни или упълномощени представители на участниците, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел, могат да присъстват при извършване на действията по чл.68, ал.3 от ЗОП. Датата и часа на отваряне на плика “предлагана цена” ще бъдат оповестени на интернет адреса на болницата, а именно: 1www.uhsek.com

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Офертата от участника, следва да съдържа три отделни запеч.непрозр. и надп.плика:1.Плик №1 с надпис “Документи за подбор”, в който се поставят изиск. от Възложителя д-ти, отнасящи се до критериите за подбор на у-те:1.1.Оферта(Образец-А) с прилож.№1 към нея.1.2.Д-ти и и-ция за доказване на и-та към участника по т.10.1. от р-то за откриване-д-тите, посочени в т. III.2.1) от обявлението;1.3.Документ и информация за д-не на и-то към участника по т.10.3. от р-то -документ за внесена гаранция за участие във форма и размер, съгласно раздел III.1., подр. III.1.1.) от обявлението.1.4.Документ.и информац.за д-не на иконом. и финан. състояние на у-ка по чл. 50 от ЗОП и т. 10.5.1. от р-то, посочени в т. III.2.2) от о-то;1.5.Докумен. и инфор.за доказване на технич. възмож. и квалиф. на у-ка по чл.51 от ЗОП и т. 10.6.1. от р-то, посоч. и в т. III.2.3) от обявлението;1.6.Д-ти и и-ция за д-не на изиск.към у-ка по т.10.7 от р-то-Д-ции за о-я на о-та по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1 и 3 от ЗОП;по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2, т. 2а и т. 5 от ЗОП и по чл.47, ал.5 ЗОП.1.7.Докум.и информ. за д-не на и-та към у-ка по т.10.9. от р-то-копие на докум.за закупуване на д-та за участие.1.8.Докум.и информ. за д-не на и-та към у-ка по т.10.11. от р-то-.1.8.1. Декларация от представляващия участника, че приема условията в проекта на договор /свободен текст/;1.9.Докум. и и-ция за доказ.на и-то към участ.по т.10.13. от решен.1.9.1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от у-ка/в оригинал/.1.10.Подизпълнителите, които ще участват при и-то на п-ката, ако се предвиждат такива, както и вида на работите, които ще и-ват, и дела на тяхното участие.2.Плик №2 с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката по ОП”, който следва да съдържа:2.1. Техническо предложение на у-ка за изпълнение на п-та образец-Б, изготвено по прилож.в настоящата д-ция образец, попълнено само за ОП, за която у-кът участва и подписано от закон.п-вител на у-ка и подпечатано от участника;3.Плик №3 с надпис “Предлагана цена по ОП”, който съдържа ценовото предложение на у-ка /на хартиен и магнитен носител /с прил.№1 към образец-В, изготвени по приложените в настоящата д-ция образци, попълнени само за ОП, за която у-кът участва и подписани от закон.п-тел на у-ка и подпечатани от у-ка.4.Когато кандидатства по повече от една ОП, у-кът подава общ Плик №1 с надпис “Документи за подбор” и отделни документи за всяка оферирана ОП, оформени в Плик №2 с надпис “Предложение за изпълнение на п-та” и отделни документи за всяка оферирана ОП, оформени в Плик №3 с надпис “Предлагана цена по ОП”.5. В случай, че комплексните оценки на две или повече оферти по обособени позиции са равни, за икономически най-изгодна се приема тази оферта, в която се предлага най-ниска цена. При условие, че и цените на обособените позиции са еднакви в две или повече оферти, назначената от Възложителя комисия ще проведе публично жребий за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти. С правилата на жребия участниците ще се запознаят непосредствено преди неговото провеждане.6.О-ния за отстраняване на у-ка от п-та са:1.Наличието на някое от обст.по чл.47,ал.2 от ЗОП;2.Налич.на някоя от х-зите по чл.69.ал.1 от ЗОП;3.Непред.на някои от д-те по т.III и VI.3. от о-то;4.Несъответствие на оферираните стоки и материали за тяхната изработка на минималните технически изисквания заложени в Техническата спецификация – част 5 от документацията за участие, изискванията по т.9 от решението за откриване на процедурата и т. III.1.4) от обявлението;5.Представяне на оферта, която не отговаря на и-та., посочени в обяв-то и док.за участие.;6.Офертата на у-ка не съдържа 3 отделни запеч. непроз. и надписани плика;7.При представяне на прилож.или д-ти в общия плик на о-та извън съдърж.на всеки един от 3-те плика

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.04.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Работно облекло
1) Кратко описание

Обхваща 21 бр. номенклатурни единици, подробно описани в техническата спецификация - част 5 от документацията за участие. Гаранция за участие: 1 754,00 лв. без ДДС.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33199000

Описание:

Работно облекло за медицински персонал

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация - част 5 от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
175400 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Размерът на максималната прогнозна стойност за обоособена позиция №1, за срок от 24 месеца е до 175 400,00 лева без ДДС, включваща количествата по 21 - те броя номенклатурни единици от позицията;




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Постелъчно бельо
1) Кратко описание

Обхваща 6 бр. номенклатурни единици, подробно описани в техническата спецификация - част 5 от документацията за участие. Гаранция за участие: 960,00 лв. без ДДС.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33199000, 39518000

Описание:

Работно облекло за медицински персонал
Болнично бельо

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация - част 5 от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
96000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Размерът на максималната прогнозна стойност за обоособена позиция №2, за срок от 24 месеца е до 96 000,00 лева без ДДС, включваща количествата по 6 - те броя номенклатурни единици от позицията;




Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Болнично бельо /пижами/
1) Кратко описание

Обхваща 4 бр. номенклатурни единици, подробно описани в техническата спецификация - част 5 от документацията за участие. Гаранция за участие: 504,00 лв. без ДДС.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33199000, 39518000

Описание:

Работно облекло за медицински персонал
Болнично бельо

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация - част 5 от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
50400 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Размерът на максималната прогнозна стойност за обоособена позиция №3, за срок от 24 месеца е до 50 400,00 лева без ДДС, включваща количествата по 4 - те броя номенклатурни единици от позицията;




Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Операционно бельо
1) Кратко описание

Обхваща 3 бр. номенклатурни единици, подробно описани в техническата спецификация - част 5 от документацията за участие. Гаранция за участие: 1 460,00 лв. без ДДС.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33199000, 39518100

Описание:

Работно облекло за медицински персонал
Стерилно операционно бельо

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация - част 5 от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
146000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Размерът на максималната прогнозна стойност за обоособена позиция №4, за срок от 24 месеца е до 146 000,00 лева без ДДС, включваща количествата по 3 - те броя номенклатурни единици от позицията;




Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Обувки тип сабо
1) Кратко описание

Обувки тип сабо. Гаранция за участие: 400,00 лв. без ДДС.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33199000, 33141740

Описание:

Работно облекло за медицински персонал
Ортопедични обувки

3) Количество или обем

800 чифта

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Размерът на максималната прогнозна стойност за обоособена позиция №5, за срок от 24 месеца е до 40 000,00 лева без ДДС.




Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Обувки секторни тип сабо
1) Кратко описание

Обувки секторни тип сабо. Гаранция за участие в размер на 120,00 лв. без ДДС.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33199000, 33141740

Описание:

Работно облекло за медицински персонал
Ортопедични обувки

3) Количество или обем

400 чифта

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
12000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Размерът на максималната прогнозна стойност за обоособена позиция №6, за срок от 24 месеца е до 12 000,00 лева без ДДС.




Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Работно облекло за операционни
1) Кратко описание

Работно облекло за операционни . Гаранция за участие в размер на 640,00 лв. без ДДС.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33199000, 39518100

Описание:

Работно облекло за медицински персонал
Стерилно операционно бельо

3) Количество или обем

400 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
64000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Размерът на максималната прогнозна стойност за обоособена позиция №7, за срок от 24 месеца е до 64 000,00 лева без ДДС.