РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
"БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, ул."Ив. Вазов" № 3, За: инж. Георги Ненов, Р България 1080, София, Тел.: 0887 409926, Факс: 02 9800424
Място/места за контакт: отдел "Обществени порьчки"
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
На горепосочения адрес за контакти.
I.2)
Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
“Доставка на скрепителни елементи”, за едногодишен период за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, делима на 12 обособени позиции.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
На територията на поделениe на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД в град София
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за:
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
“Доставка на скрепителни елементи”, за едногодишен период за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, делима на 12 обособени позиции.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
34631000
Описание:
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Обема на обществената поръчка е посочен в Спецификацията - Приложение №1 към документацията за участие в процедурата.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Документ за гаранция за участие в процедурата в размер до 1% от общата стойност на цялата поръчка. Гаранцията за участие в процедурата “Доставка на скрепителни елементи”, за едногодишен период за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД е определена от Възложителя в общ размер на 2517,00 лв. За всяка обособена позиция, за която представя оферта, участникът представя документ за гаранция за участие в процедурата, в размери съгласно Приложение № 7 към документацията за участие.
Чуждестранните участници могат да представят гаранция в евро с равностоен размер, изчислен по официалния курс "Евро за лев", определен от Българската народна банка в деня на учредяване на гаранцията.
Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 120 календарни дни след крайния срок за получаване на офертата или парична сума, внесена по сметка на Възложителя - "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД в ТБ „ОББ” АД, гр. София, клон Св. София, IBAN BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC: UBBSBGSF в лева или в евро в ТБ „ОББ” АД, гр. София, клон Св. София, IBAN BG 51 UBBS 8002 1423 3492 10, BIC: UBBSBG.
В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано - Гаранция за участие в открита процедура по ЗОП за възлагане на обществена поръчка с предмет: “Доставка на скрепителни елементи”, за едногодишен период за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД.
Гаранция за изпълнение на поръчката - 3 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност един месец след изпълнението на договора, или парична сума, внесена по банкова сметка на Възложителя.
Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
По банков път, в лева - плащане в срок до 30 дни (не по-малко от 25 дни и не повече от 30 дни), след доставка на стоката, срещу приемателно-предавателен протокол, фактура, сертификат за качество на доставените изделия.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и юридически лица, следва да се регистрира, като дружество по Търговския закон.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участници в процедурата могат да бъдат всички български или чуждестранни юридически и физически лица, както и техни обединения, които отговарят на изискванията на ЗОП.
Офертата трябва да съдържа:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП.
2. Копие на документ за самоличност на участника заверено със син цвят от участника, когато е физическо лице.
3. Копие на документа за съдебна/търговска регистрация, заверено със син цвят от представляващия участника и печат на участника или посочване на ЕИК,съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец.
Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ за регистрация и актуално състояние, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод.
В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия.
4. Когато офертата се подава от юридическо лице, същата следва да е подписана от законния представител на участника съгласно търговската му регистрация или упълномощен с нотариално заверено пълномощно негов представител, както и оформено с печат на участника. Пълномощното се представя в оригинал или нотариално заверено копие.
5.Заверено копие от представляващия участника от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство в оригинал.
6.Декларация по чл. 47, ал.1, т.1, ал.2, т.2 и т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП (оригинал) и Декларация по чл. 47, ал. 1, т.2 и 3, ал.2, т.1, 3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП (оригинал) –съгласно приложените образци към настоящата документация. Декларациите се представят от лицата съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП.
7.Декларация за приемане на условията в проекта на договор във връзка с чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП/оригинал/.
8. Когато участникът предвижда подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в декларация посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършат, дела на тяхното участие, съгласно приложения образец към документацията. Ако участникът не предвижда подизпълнители, в декларацията заявява това. Ако участникът предвижда участието на подизпълнители, прилага се чл.56, ал.2 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е обединение се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП, а когато е чуждестранно физическо или юридическо лице се прилага чл.56, ал.4 от ЗОП.
9. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
10.Документ за гаранция за участие в оригинал.
11.Документ за закупена документация за участие (копие, заверено от участника - с подпис със син цвят и печат).
Не могат да участват и задължително се отстраняват от процедурата участници при наличието на основанията по чл.69, ал.1 и/или обстоятелствата по чл.47, ал.1,2 т.1,2,3,4 и т.5 и/или ал.5 от ЗОП, както и регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим и свързано лице с такова дружество.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
1. За участниците - юридически лица: Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за предходните счетоводно приключили три години / заверени с подпис и печат на участника/.
2. За участниците - физически лица7 официални документи (в оригинал или нотариално заверени копия) удостоверяващи дохода на физическото лице за предходните счетоводно приключили три години
3. В случай, че учасника е обединение, сбедва да бъдат представени копия от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за последните три години за всички субекти, включени в обединеието.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
1. Списък на основните договори за доставки, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и Възложителите (в оригинал), придружен от минимум една препоръка за добро изпълнение на договор, посочен в списъка за доставка на скрепителни елементи – копие, заверено от участника с подпис със син цвят и печат;
2. Когато участникът не е производител, да представи оригинален документ / или нотариално заверено копие/ от производителя, доказващ правото му да предлага и извършва доставка на продукцията му през 2014 год. / оторизационно писмо, пълномощно, дистрибуторски договор и др. /
3.Всеки учасник представя образец на сертификат/и за качество на предлаганите скрепителни елементи, издаван от производителя – копие заверено от участника с подпис със син цвят и печат.
4. Сертификат по ISO 9001: 2008 или еквивалент за успешно внедрена система за управление на качеството, издаден на името на производителя – заверено копие от участника с подпис със син цвят и печат.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2)
Предишни публикации относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.05.2014 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Документацията се заплаща в касата на Възложителя или по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД в ТБ „ОББ” АД, гр. София, клон Св. София, IBAN BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC: UBBSBGSF в лева и се получава срещу представен платежен документ, в деловодството на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" №3, всеки работен ден от 8:30 до 16:00 часа.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.05.2014 г. Час: 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 27.05.2014 г. Час: 10:00
Място
в сградата на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД, София, ул. Иван Вазов № 3
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците или изрично упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масово осводомяване и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл.68, ал. 3, 4, 5.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на винтове
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
34631000
Описание:
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
3)
Количество или обем
Количествата са съгласно спецификацията
Прогнозна стойност, без ДДС
22389.1 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на болтове
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
34631000
Описание:
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
3)
Количество или обем
Количествата са съгласно спецификацията
Прогнозна стойност, без ДДС
88469.17 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на гайки
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
34631000
Описание:
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
3)
Количество или обем
Количествата са съгласно спецификацията
Прогнозна стойност, без ДДС
69291.61 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на шпилки и шплентове
1)
Кратко описание
Доставка на шпилки и шплентове
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
34631000
Описание:
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
3)
Количество или обем
Количествата са съгласно спецификацията
Прогнозна стойност, без ДДС
22642 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на шайби
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
34631000
Описание:
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
3)
Количество или обем
Количествата са съгласно спецификацията
Прогнозна стойност, без ДДС
29240.84 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка щифтове
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
34631000
Описание:
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
3)
Количество или обем
Количествата са съгласно спецификацията
Прогнозна стойност, без ДДС
8116.32 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Доставка на пръстени
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
34631000
Описание:
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
3)
Количество или обем
Количествата са съгласно спецификацията
Прогнозна стойност, без ДДС
385.46 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Доставка на нитове
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
34631000
Описание:
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
3)
Количество или обем
Количествата са съгласно спецификацията
Прогнозна стойност, без ДДС
4001.9 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Доставка на скоби
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
34631000
Описание:
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
3)
Количество или обем
Количествата са съгласно спецификацията
Прогнозна стойност, без ДДС
7025.52 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция Доставка на тел
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
34631000
Описание:
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
3)
Количество или обем
Количествата са съгласно спецификацията
Прогнозна стойност, без ДДС
1770.62 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция Доставка на кабари и кламери
1)
Кратко описание
Доставка на кабари и кламери
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
34631000
Описание:
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
3)
Количество или обем
Количествата са съгласно спецификацията
Прогнозна стойност, без ДДС
306.76 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 12 / Заглавие на обособената позиция Доставка на гвоздеи
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
34631000
Описание:
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
3)
Количество или обем
Количествата са съгласно спецификацията
Прогнозна стойност, без ДДС
385.8 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12