Версия за печат

01605-2014-0008

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, ул."Ив. Вазов" № 3, За: инж. Георги Ненов, Р България 1080, София, Тел.: 0887 409926, Факс: 02 9800424

Място/места за контакт: отдел "Обществени порьчки"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на скрепителни елементи”, за едногодишен период за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, делима на 12 обособени позиции.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: На територията на поделениe на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД в град София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

“Доставка на скрепителни елементи”, за едногодишен период за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, делима на 12 обособени позиции.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обема на обществената поръчка е посочен в Спецификацията - Приложение №1 към документацията за участие в процедурата.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Документ за гаранция за участие в процедурата в размер до 1% от общата стойност на цялата поръчка. Гаранцията за участие в процедурата “Доставка на скрепителни елементи”, за едногодишен период за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД е определена от Възложителя в общ размер на 2517,00 лв. За всяка обособена позиция, за която представя оферта, участникът представя документ за гаранция за участие в процедурата, в размери съгласно Приложение № 7 към документацията за участие. Чуждестранните участници могат да представят гаранция в евро с равностоен размер, изчислен по официалния курс "Евро за лев", определен от Българската народна банка в деня на учредяване на гаранцията. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 120 календарни дни след крайния срок за получаване на офертата или парична сума, внесена по сметка на Възложителя - "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД в ТБ „ОББ” АД, гр. София, клон Св. София, IBAN BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC: UBBSBGSF в лева или в евро в ТБ „ОББ” АД, гр. София, клон Св. София, IBAN BG 51 UBBS 8002 1423 3492 10, BIC: UBBSBG. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано - Гаранция за участие в открита процедура по ЗОП за възлагане на обществена поръчка с предмет: “Доставка на скрепителни елементи”, за едногодишен период за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД. Гаранция за изпълнение на поръчката - 3 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност един месец след изпълнението на договора, или парична сума, внесена по банкова сметка на Възложителя. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

По банков път, в лева - плащане в срок до 30 дни (не по-малко от 25 дни и не повече от 30 дни), след доставка на стоката, срещу приемателно-предавателен протокол, фактура, сертификат за качество на доставените изделия.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и юридически лица, следва да се регистрира, като дружество по Търговския закон.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участници в процедурата могат да бъдат всички български или чуждестранни юридически и физически лица, както и техни обединения, които отговарят на изискванията на ЗОП. Офертата трябва да съдържа: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. 2. Копие на документ за самоличност на участника заверено със син цвят от участника, когато е физическо лице. 3. Копие на документа за съдебна/търговска регистрация, заверено със син цвят от представляващия участника и печат на участника или посочване на ЕИК,съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ за регистрация и актуално състояние, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия. 4. Когато офертата се подава от юридическо лице, същата следва да е подписана от законния представител на участника съгласно търговската му регистрация или упълномощен с нотариално заверено пълномощно негов представител, както и оформено с печат на участника. Пълномощното се представя в оригинал или нотариално заверено копие. 5.Заверено копие от представляващия участника от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство в оригинал. 6.Декларация по чл. 47, ал.1, т.1, ал.2, т.2 и т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП (оригинал) и Декларация по чл. 47, ал. 1, т.2 и 3, ал.2, т.1, 3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП (оригинал) –съгласно приложените образци към настоящата документация. Декларациите се представят от лицата съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП. 7.Декларация за приемане на условията в проекта на договор във връзка с чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП/оригинал/. 8. Когато участникът предвижда подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в декларация посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършат, дела на тяхното участие, съгласно приложения образец към документацията. Ако участникът не предвижда подизпълнители, в декларацията заявява това. Ако участникът предвижда участието на подизпълнители, прилага се чл.56, ал.2 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е обединение се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП, а когато е чуждестранно физическо или юридическо лице се прилага чл.56, ал.4 от ЗОП. 9. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 10.Документ за гаранция за участие в оригинал. 11.Документ за закупена документация за участие (копие, заверено от участника - с подпис със син цвят и печат). Не могат да участват и задължително се отстраняват от процедурата участници при наличието на основанията по чл.69, ал.1 и/или обстоятелствата по чл.47, ал.1,2 т.1,2,3,4 и т.5 и/или ал.5 от ЗОП, както и регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим и свързано лице с такова дружество.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. За участниците - юридически лица: Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за предходните счетоводно приключили три години / заверени с подпис и печат на участника/. 2. За участниците - физически лица7 официални документи (в оригинал или нотариално заверени копия) удостоверяващи дохода на физическото лице за предходните счетоводно приключили три години 3. В случай, че учасника е обединение, сбедва да бъдат представени копия от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за последните три години за всички субекти, включени в обединеието.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Списък на основните договори за доставки, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и Възложителите (в оригинал), придружен от минимум една препоръка за добро изпълнение на договор, посочен в списъка за доставка на скрепителни елементи – копие, заверено от участника с подпис със син цвят и печат; 2. Когато участникът не е производител, да представи оригинален документ / или нотариално заверено копие/ от производителя, доказващ правото му да предлага и извършва доставка на продукцията му през 2014 год. / оторизационно писмо, пълномощно, дистрибуторски договор и др. / 3.Всеки учасник представя образец на сертификат/и за качество на предлаганите скрепителни елементи, издаван от производителя – копие заверено от участника с подпис със син цвят и печат. 4. Сертификат по ISO 9001: 2008 или еквивалент за успешно внедрена система за управление на качеството, издаден на името на производителя – заверено копие от участника с подпис със син цвят и печат.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.05.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в касата на Възложителя или по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД в ТБ „ОББ” АД, гр. София, клон Св. София, IBAN BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC: UBBSBGSF в лева и се получава срещу представен платежен документ, в деловодството на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" №3, всеки работен ден от 8:30 до 16:00 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.05.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

в сградата на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД, София, ул. Иван Вазов № 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или изрично упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масово осводомяване и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл.68, ал. 3, 4, 5.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на винтове
1) Кратко описание

Доставка на винтове

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

3) Количество или обем

Количествата са съгласно спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
22389.1 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на болтове
1) Кратко описание

Доставка на болтове

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

3) Количество или обем

Количествата са съгласно спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
88469.17 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на гайки
1) Кратко описание

Доставка на гайки

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

3) Количество или обем

Количествата са съгласно спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
69291.61 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на шпилки и шплентове
1) Кратко описание

Доставка на шпилки и шплентове

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

3) Количество или обем

Количествата са съгласно спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
22642 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на шайби
1) Кратко описание

Доставка на шайби

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

3) Количество или обем

Количествата са съгласно спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
29240.84 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка щифтове
1) Кратко описание

Доставка щифтове

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

3) Количество или обем

Количествата са съгласно спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
8116.32 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Доставка на пръстени
1) Кратко описание

Доставка на пръстени

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

3) Количество или обем

Количествата са съгласно спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
385.46 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Доставка на нитове
1) Кратко описание

Доставка на нитове

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

3) Количество или обем

Количествата са съгласно спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
4001.9 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Доставка на скоби
1) Кратко описание

Доставка на скоби

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

3) Количество или обем

Количествата са съгласно спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
7025.52 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция Доставка на тел
1) Кратко описание

Доставка на тел

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

3) Количество или обем

Количествата са съгласно спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
1770.62 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция Доставка на кабари и кламери
1) Кратко описание

Доставка на кабари и кламери

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

3) Количество или обем

Количествата са съгласно спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
306.76 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 12 / Заглавие на обособената позиция Доставка на гвоздеи
1) Кратко описание

Доставка на гвоздеи

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

3) Количество или обем

Количествата са съгласно спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
385.8 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12