Версия за печат

04147-2013-0005

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Институт по информационни и комуникационни технолигии-БАН, ул. "акад. Георги Бончев", бл. 25А, За: Гергана Гергова, Р. България 1113, София, Тел.: 02 9795318, E-mail: ggergova_angelova@abv.bg, Факс: 02 8707273

Място/места за контакт: ул. "акад. Георги Бончев", бл. 25А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.iict.bas.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.iict.bas.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Научна и научно-изследователска дейностДруго (моля пояснете): Научна и научно-изследователска дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ДОСТАВКА, ИНСТАЛИРАНЕ И ПОДДРЪЖКА НА ИНТЕЛИГЕНТНО ПЕРИФЕРНО ОБОРУДВАНЕ ЗА ВИСОКОПРОИЗВОДИТЕЛЕН ИЗЧИСЛИТЕЛЕН КОМПЛЕКС (ВПИК)“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ул. "акад. Георги Бончев" бл. 25 А
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Доставка, инсталиране и поддръжка на интелигентно периферно оборудване за високопроизводителен изчислителен комплекс (ВПИК)“. В предмета на поръчката е включена инсталация на оборудването и обучение на персонала на място за работа с апаратурата. Цената за тези дейности се включва в офертата. Изисква се предоставяне на пълен комплект документация за работа с доставения и инсталиран хардуер и софтуер. Предмет на обществената поръчка са следните дейности: • Доставка на компонентите за системата. • Монтиране, инсталиране и конфигуриране на всички хардуерни и софтуерни компоненти на системата, включително и промяна и изработване на схемата за електрозахранването на системата, което се налага от инсталирането на новото оборудване в залата/залите. • Пускане в експлоатация и тестване на функционалността на всички модули и компоненти в оборудването. • Провеждане на обучение на място за работа с всички модули в системата. • Извършване на гаранционно обслужване на всички модули в системата. • Следгаранционно обслужване на всички модули в системата според изискванията на Възложителя, описани в настоящата поръчка. Минимален гаранционен срок на системата • Изисква се минималният срок за гаранционно обслужване и поддръжка на всички компоненти, модули и отделни устройства в оборудването да е 2 години, считано от датата на подписване на приемо-предавателния протокол, освен ако в описанието на някоя от обособените позиции не е посочен по-дълъг срок за гаранционно обслужване. Цената на това обслужване трябва да бъде включена в предлаганата цена по съответната обособена позиция. • Изисква се участникът да представи подробно описание на условията за удължаване на този срок, включващи съдържание на извънгаранционното обслужване, както и цена на годишна база.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000, 38000000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Лабораторно, оптично и прецизно оборудване (без стъклени изделия)


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
177874 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Финансова оценка; тежест: 50
Показател: Технически параметри; тежест: 40
Показател: условия на изпълнение; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 573657 от 06.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка, инасталиране и поддръжка на интелигентно периферно оборудване за високопроизводителен изчислителен комплекс (ВПИК), обособена позиция № 1 -Доставка на "3D принтер“.
V.1) Дата на сключване договора
27.03.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

НИКОРА 2000 ЕООД, ЕИК: 130314552, кв. Малинова Долина, ул.186,№48А, Р. България 1797, София, Тел.: 02 9626610, E-mail: info@nikora2000.com

URL: www.nikora2000.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 72400 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Доставка, инасталиране и поддръжка на интелигентно периферно оборудване за високопроизводителен изчислителен комплекс (ВПИК), "Интегрирана сървърна периферия (ИСП)“
V.1) Дата на сключване договора
27.03.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

НИКОРА 2000 ЕООД, ЕИК: 130314552, кв. Малинова Долина, ул.186,№48А, Р. България 1797, София, Тел.: 02 9626610, E-mail: info@nikora2000.com, Факс: 02 9626611

URL: www.nikora2000.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 105474 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект AComIn финансиран по Седма рамкова програма на ЕК.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.04.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор