00782-2014-0004
Технически редакции | ||
03.04.2014 15:11 ч. : | 03/04/2014 14:57 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.04.2014 15:11 ч. : | 03/04/2014 14:57 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с. Стамболово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Стамболово, с. Стамболово, област Хасково, За: Tюмай Ерджан Касим - Главен специалист "ППАТП", РБ 6362, с. Стамболово, Тел.: 037 212234, E-mail: tumay_stambolovo@abv.bg, Факс: 037 212463
Място/места за контакт: Tюмай Ерджан Касим - Главен специалист "ППАТП"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.stambolovo.bg.
Адрес на профила на купувача: www.stambolovo.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионална или местна агенция/служба
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Избор на изпълнител за “Реконструкция на път HKV 2171/III-5074/ Стамболово – Царева поляна от км.0+000 до км.3+500”- с два етапа на изпълнение : Първи етап от км 0+000 до км 1+770 финансиран със средства , предоставени от Държавния бюджет - Постановление на МС 19 от 07.02.2014г. и Втори етап от км 1+770 до км 3+500 след отпускане на средства от Публичната инвестиционна програма "Растеж и устойчиво развитие", предоставени от Държавния бюджет.
Възлагане на обществена поръчка
В резултат на процедурата ще бъде избран изпълнител на СМР на обект “Реконструкция на път HKV 2171/III-5074/ Стамболово – Царева поляна от км.0+000 до км.3+500”- с два етапа на изпълнение : Първи етап от км 0+000 до км 1+770 финансиран със средства , предоставени от Държавния бюджет - Постановление на МС 19 от 07.02.2014г. и Втори етап от км 1+770 до км 3+500 след отпускане на средства от Публичната инвестиционна програма "Растеж и устойчиво развитие", предоставени от Държавния бюджет.
45233123
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предвидените видове СР дейности за обект “Реконструкция на път HKV 2171/III-5074/ Стамболово – Царева поляна от км.0+000 до км.3+500”- с два етапа на изпълнение : Първи етап от км 0+000 до км 1+770 и Втори етап от км 1+770 до км 3+500 с обща дължина 3500 л.м. : Първи етап - 1. Разваляне на съществуваща трошенокаменна настилка; 1.1 От количествена сметка№6 м3 - 0.00; 1.2 От количествена сметка№11 м3 - 94.08; ОБЩО: м3 - 94.08; 2.Общ обикновен изкоп в земни почви , включително натоварване , транспортиране на определено разстояние , разтоварване на ; 2.1 От количествена сметка№1 м3 - 691.00; 2.2 От количествена сметка№6 м3 - 86.00; ОБЩО: м3 777.00; 3.Доставка и полагане на насип от подходящ материал; 3.1 От количествена сметка№1 м3 - 841.00; 3.2 От количествена сметка№11 м3 - 378.32; ОБЩО: м3 - 1219.32; 4.Доставка и полагане на основни пластове от зърнести материали, необработени със свързващо вещество , съгласно ТС; 4.1 От количествена сметка№1 м3 - 577.00; 4.2 От количествена сметка№6 м3 - 67.00; 4.3 От количествена сметка№11 м3 -109.76; ОБЩО: м3 - 753.76; 5.Доставка и полагане на асфалтова смес за свързващ пласт/ биндер/,за профилиране и изравняване на пластове с различна дебелина и ширина; 5.1 От количествена сметка№3 т - 1342.06; 5.2 От количествена сметка№6 т - 25.00; 5.3 От количествена сметка№10 т- 95.52; 5.4 От количествена сметка№11 т- 30.11; ОБЩО: т- 1492.69; 6. Доставка и полагане на плътен асфалтобетон; 6.1 От количествена сметка№4 т -1020.00; 6.2 От количествена сметка№6 т- 25.00; 6.3 От количествена сметка№11 т- 30.11; ОБЩО: т - 1075.11; 7. Направа на първи битумен разлив; 7.1 От количествена сметка№2 м2 - 10620.00; 7.2 От количествена сметка№6 м2 - 260.00; ОБЩО: м2 - 10880.00; 8. Направа на втори битумен разлив; 8.1 От количествена сметка№2 м2 - 10620.00; 8.2 От количествена сметка№6 м2 - 260.00; ОБЩО: м2 - 10880.00; 9. Доставка и полагане на бетонови бордюри с размер 8/16; 9.1 От количествена сметка№5 м' -200.00 9.2 От количествена сметка№5 м' -20.00 ОБЩО: м' - 220.00 Втори етап - 1. Разваляне на съществуваща трошенокаменна настилка 1.1 От количествена сметка№6 м3 52.92 1.2 От количествена сметка№11 м3 0,00 ОБЩО: м3 52,92 2.Общ обикновен изкоп в земни почви , включително натоварване , транспортиране на определено разстояние , разтоварване на 2.1 От количествена сметка№1 м3 - 368.00 2.2 От количествена сметка№6 м3 96.00 ОБЩО: м3 467.00 3.Доставка и полагане на насип от подходящ материал 3.1 От количествена сметка№1 м3 184.00 3.2 От количествена сметка№11 м3 00.00 ОБЩО: м3 184,00 4.Доставка и полагане на основни пластове от зърнести материали, необработени със свързващо вещество , съгласно ТС 4.1 От количествена сметка№1 м3 -321.00 4.2 От количествена сметка№6 м3 - 130.00 4.3 От количествена сметка№11 м3 - 0,00 ОБЩО: м3 - 451,00 5.Доставка и полагане на асфалтова смес за свързващ пласт / биндер/ , за профилиране и изравняване на пластове с различна дебелина и ширина 5.1 От количествена сметка№3 т - 1300,00 5.2 От количествена сметка№6 т - 90,00 5.3 От количествена сметка№10 т - 99,88 5.4 От количествена сметка№11 т - 0,00 ОБЩО: т - 1 489,88 6. Доставка и полагане на плътен асфалтобетон 6.1 От количествена сметка№4 т - 1046,00 6.2 От количествена сметка№6 т - 90,00 6.3 От количествена сметка№11 т- 0,00 ОБЩО: т - 1136,00 7. Направа на първи битумен разлив 7.1 От количествена сметка№2 м2 - 10896,00 7.2 От количествена сметка№6 м2 - 933,00 ОБЩО: м2 - 11 829,00 8. Направа на втори битумен разлив 8.1 От количествена сметка№2 м2 - 10896,00 8.2 От количествена сметка№6 м2 - 933,00 ОБЩО: м2 - 11829,00 9. Доставка и полагане на бетонови бордюри с размер 8/16 9.1 От количествена сметка№5 м' - 360,00 9.2 От количествена сметка№5 м' - 200,00 ОБЩО: м' - 560,00
НЕ
31.12.2014 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: 1. Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 12261,00 лв. ( дванадесет хилади двеста шестдесет и един лева). 1.1. Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на община Стамболово : IBAN:BG56 IABG 70973300211400, BIC: IABG BGSF, при банка "Интернешънъл Асет Банк" АД, клон Хасково или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл. 61 от ЗОП. 1.2. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. 1.3. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 1.4. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3% ( три процента) от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка Община Стамболово, IBAN:BG56 IABG 70973300211400, BIC: IABG BGSF, при банка "Интернешънъл Асет Банк" АД, клон Хасково или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на възложителя със срок на валидност – до 30 календарни дни след изтичане срока на договора (след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи). 2.3. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.4. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.5. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка - възложителят има право да усвои изцяло или част от гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по договора от страна на изпълнителя, възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; при едностранно прекратяване на договора от възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на изпълнителя по договора, сумата от гаранцията за изпълнение се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяването му. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от възложителя 3 (три) дни след подписване на констативен акт обр. 15 за установяване годността за приемане на строежа. 3. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 4. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
Финансирането за Първи етап ще бъде от Държавния бюджет - Постановление на МС №19 от 07.02.2014г. в размер на 613 060,00 лева без ДДС. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка за Първи етап се извършват по банков път в лева. Схема на плащане: Авансово плащане - еднократно в размер на 30 % от стойността на договора; 1.Авансовото плащане в размер на 30 % от стойността на договора се извършва до 15 календални дни след представяне на фактура за авансово плащане от страна на изпълнителя в оригинал. 2.Първо междинно плащане в размер на 20 % от стойността на договора , дължимо в срок до 30 календални дни след представяне на одобрен протокол за действително извършени строително - ремонтни работи на стойност 20 % от стойността на договора / Акт 19 / и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 3.Второ междинно плащане в размер на 20 % от стойността на договора , дължимо в срок до 30 календални дни след представяне на одобрен протокол за действително извършени строително - ремонтни работи на стойност 20 % от стойността на договора / Акт 19 / и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 4.Окончателно плащане в размер на 30 % от стойността на договора , дължимо в срок до 30 календални дни след подписване на Акт образец 15 одобрен протокол за действително извършени строително - ремонтни работи / Акт 19 / и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.Размерът на окончателното плащане се изчислява като от цената на договора се приспадне аванса. Финансирането за Втори етап е в размер на 613 060,00 лева без ДДС и ще бъде след отпускане на средства от Публичната инвестиционна програма "Растеж и устойчиво развитие", предоставени от Държавния бюджет.Схема на плащане: Авансово плащане - еднократно в размер на 30 % от стойността на договора; 1.Авансовото плащане в размер на 30 % от стойността на договора се извършва до 15 календални дни след представяне на фактура за авансово плащане от страна на изпълнителя в оригинал. 2.Първо междинно плащане в размер на 20 % от стойността на договора , дължимо в срок до 30 календални дни след представяне на одобрен протокол за действително извършени строително - ремонтни работи на стойност 20 % от стойността на договора / Акт 19 / и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 3.Второ междинно плащане в размер на 20 % от стойността на договора , дължимо в срок до 30 календални дни след представяне на одобрен протокол за действително извършени строително - ремонтни работи на стойност 20 % от стойността на договора / Акт 19 / и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 4.Окончателно плащане в размер на 30 % от стойността на договора , дължимо в срок до 30 календални дни след подписване на Акт образец 15 одобрен протокол за действително извършени строително - ремонтни работи / Акт 19 / и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, към офертата се представя и споразумение с нотариална заверка на подпис, с който е създадено обединението, съдържащо минимум клаузи, които гарантират, че: - че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора. -да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума.-участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. -че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора;-не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документация за участие в процедурата може да бъде закупена на хартиен носител всеки работен ден от 9:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 16:00 часа на датата посочена в обявлението. Цената на настоящата документация за получаване на хартиен носител е в размер на 12.00 лв. с вкл. ДДС, като суматада да бъде преведена по банков път по сметка - IBAN:BG67 IABG 70978400232000, BIC: IABG BGSF, при банка "Интернешънъл Асет Банк" АД, клон Хасково, вид плащане 447000. Документацията за участие на хартиен носител се получава в стая №36,ет.3 от гл.спец."ППАТП" в сградата на Общинска администрация - Стамболово след заплащане на цената и. Пълен достъп до документацията, с оглед предварителното запознаване на участниците преди закупуването й, е предоставен и на официалната интернет страница на Възложителя - www.stambolovo.bg . При изтеглянето на документацията от посочения сайт, възложителят няма разходи по смисъла на чл. 28, ал. 4 ЗОП, като в тези случаи не е необходимо нейното закупуване.
Български
180
Общинска администрация - Стамболово
Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени с пълномощно с нотариална заверка на подписа представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
1. Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя www.stambolovo.bg от датата на публикуване на решението и обявлението за обществената поръчка.Участниците, които желаят, могат да я получат безплатно, като я изтеглят от посочения интернет адрес. Датата, часа и мястото за отваряне и повестяване на ценовите предложения се обявява чрез изрично съобщение на официалната интернет страница на възложителя - www.stambolovo.bg 2.Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги. 3.Възложителят си запазва правото, за изпълнение на Втори етап от строителството при осигурено финансиране, при което да е налице да се извърши строителство. 5. ВАЖНО!!! В случай, че финансирането за ВТОРИ ЕТАП по проекта не бъде осигурено поради каквато и да е причина, Възложителят си запазва правото да прекрати процедурата на основание чл.39 ал.1 т.5 от ЗОП. В случай, че процедурата е проведена и Възложителя е сключил договор с избрания изпълнител, то тогава изпълнението ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проекта, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проекта няма да бъде осигурено, да прекрати договора с избрания изпълнител без да дължи неустойки и/или обезщетения за пропуснати ползи.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал. 6 от ЗОП
03.04.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ