00039-2014-0008
Технически редакции | ||
03.04.2014 14:23 ч. : | 03/04/2014 14:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.04.2014 14:23 ч. : | 03/04/2014 14:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Павликени: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Павликени, бул. Руски №4, За: Красимир Борисов - старши експерт "Обществени поръчки", Република България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51330, E-mail: pavlikeni@vestel.bg, Факс: 0610 52642
Място/места за контакт: Община ПавликениИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg/.
Адрес на профила на купувача: www.pavlikeni.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Друг: община
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ОСНОВЕН РЕМОНТ НА ОБЩИНСКИ ПЪТИЩА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА ПАВЛИКЕНИ, ИЗКЪРПВАНЕ НА АСФАЛТОВАТА НАСТИЛКА НА УЛИЧНАТА МРЕЖА В НАСЕЛЕНИТЕ МЕСТА НА ОБЩИНА ПАВЛИКЕНИ И НА УЛИЦИ ПО РЕПУБЛИКАНСКИТЕ ПЪТИЩА В ГРАД ПАВЛИКЕНИ И ГРАД БЯЛА ЧЕРКВА, И РЕМОНТ НА ТРОТОАРИ В ГРАД ПАВЛИКЕНИ, СЪГЛАСНО ИНВЕСТИЦИОННИТЕ ПРОГРАМИ ЗА ФИНАНСИРАНЕ НА КАПИТАЛОВИ РАЗХОДИ НА ОБЩИНА ПАВЛИКЕНИ ЗА 2014г. и 2015г.” ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ, КАКТО СЛЕДВА: •ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 „ОСНОВЕН РЕМОНТ НА ОБЩИНСКИ ПЪТИЩА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА ПАВЛИКЕНИ” •ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 „ИЗКЪРПВАНЕ НА АСФАЛТОВАТА НАСТИЛКА НА УЛИЧНАТА МРЕЖА В НАСЕЛЕНИТЕ МЕСТА НА ОБЩИНА ПАВЛИКЕНИ И НА УЛИЦИ ПО РЕПУБЛИКАНСКИТЕ ПЪТИЩА В ГРАД ПАВЛИКЕНИ И ГРАД БЯЛА ЧЕРКВА. •ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 „РЕМОНТ НА ТРОТОАРИ В ГРАД ПАВЛИКЕНИ”
Възлагане на обществена поръчка
Обектът на поръчката включва три обособени позиции. Обособена позиция № 1 „Основен ремонт на общински пътища на територията на Община Павликени”. Видът на ремонтните работи и технологията за тяхното извършване се определя в зависимост от вида на покритието, характера на повредата, като повредите биват: деформации и различни по вид пукнатини, дупки и кръпки.Строително-ремонтните дейности да се извършват при спазване на всички изисквания на действащите в страната норми и стандарти за този вид дейности, като се изпълняват следните видове работи: •Оформяне на дупките в асфалтовите настилки с фугорез. •Ръчно къртене на амортизираната асфалтова настилка и натоварване на превозно средство. •Почистване на оформената дупка с моторна духалка и заливаване с битумна емулсия. •Доставка и ръчно полагане на плътна асфалтова смес със средна дебелина 5 см. •Фрезоване на амортизирани участъци от асфалтовата настилка с фреза. •Извозване на отпадъчния асфалтов материал до уточнените с възложителя депа. •Почистване на фрезованите участъци и заливане с битумна емулсия. •Доставка и частично преасфалтиране на отделни участъци от пътни асфалтови настилки с плътна асфалтова смес със средна дебелина 4 см – машинно •Уплътняване с валяк в посока от ръба към средата на кръпката – четирикратно. •Заливане фугите между стария и новия асфалт с битум, непосредствено след направа на кръпката. •Направа на тръбен водосток Ф1000 с дължина 8,00м. Направата на тръбния водосток включва полагане на подложен бетон под тръбите, доставка и монтаж на на ст.б.тръби ф1000, направа на дъждоприемно казанче, крила на вток и отток и предпазен стоманобетонов борд.При направата на тръбния водосток следва да си изпълняват земни работи за изкопи, кофражни работи за направа борд и крила, монтаж ст.б.тръби, разваляне и възстановяване на асфалтова настилка. •Полагане на хоризонтална улична маркировка тип 2 / акрилатна / Обособена позиция № 2 „Изкърпване на асфалтовата настилка на уличната мрежа в населените места на община Павликени и на улиците по републиканските пътища в гр.Павликени и гр.Б.Черква” Строитерно ремонтните работи по тази обособена позиция обхващат: Изкърпване на асфалтовата настилка на уличната мрежа по републиканските пътища в гр.Павликени и гр.Б.Черква и изкърпване на асфалтовата настилка по улиците в населените места на община Павликени. Изкърпването на асфалтовите настилки по улиците в гр.Павликени ще се извършва на улици посочени в списък, предоставен на изпълнителя след сключване на договора, а за останалите населени места по указания на съответния кмет. Видът на ремонтните работи и технологията за тяхното извършване се определя в зависимост от вида на покритието, характера на повредата, интензивността на движението, наличните материали, машини, местни условия и др. Необходимо е да се вземат предвид и следните изисквания: •възможност за полагане на пластове с различна дебелина, •осигуряване на добра връзка със старото покритие, •бързо провеждане на ремонтите и пускане на движението. Обособена позиция № 3 „Ремонт на тротоари в град Павликени” Строително-ремонтните дейности да се извършват при спазване на всички изисквания на действащите в страната норми и стандарти за този вид дейности, като се изпълняват следните видове работи: Изкоп в земни почви за подравняване на основата. Насип с трошляк за подравняване на основата. Направа тротоарна настилка с вибропресовани павета с дебелина 60 мм. / сиви/ на пясъчна основа, като фугите се запълват със сух цимент. Направа на тротоар вибропресовани плочи 50 мм. цветни на пясъчна основа, като фугите се запълват със сух цимент. Подмяна на бетонови бордюри по тратоари 50/35/18 на основа от циментов разтвор, включително демонтаж на стари бордюри и извозване на строителни отпадъци.
45233142, 45233221
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Прогнозна обща стойност за 2014г. и 2015г. - до 985 013,33 (деветстотин осемдесет и пет хиляди тринадесет лева и 33ст.) без включен ДДС . 1 За 2014г. общата прогнозна стойност е до 447733,33 лева без ДДС или 537280,00 лева с ДДС в т. ч. по обособени позиции, както следва:1.1.Обособена позиция № 1 „Основен ремонт на общински пътища на територията на община Павликени” - до 228 666,67 лв. без ДДС, или 274 400,00 лева с ДДС в това число: Път ІV-50207 с.Горна Липница-с.Паскалевец – до 80 000 лв.с ДДС; Път ІV-34235 гр.Павликени-с.Дъскот-с.Паскалевец включващ и направа на тръбен водосток ф1000 с дължина 8,00м по типов проект на АПИ – до 50 000 лв. с ДДС; Път ІV-34247 с.Дъскот -с.Лесичери- с.Мусина – до 79 000 лв. с ДДС; Път ІV-52525 с.Вишовград -с.Емен – до 5 400 лв.с ДДС; Път ІV-40527 /гр.Павликени-гр.Сухиндол/-с.Димча – до 10 000 лв.с ДДС; Път ІV-40527 /гр.Павликени-гр.Сухиндол/-с.Върбовка – до 30 000 лв.с ДДС ; Път ІV-52514 гр.с.Караисен-с.Сломер- с.Батак от км.3+245 до км.7+000 – до 15 000 лв.с ДДС Път ІV-50417 с.Лесичери- с.Дичин – до 5 000 лв.с ДДС; 1.2.Обособена позиция № 2 „Изкърпване на асфалтовата настилка на уличната мрежа в населените места на община Павликени и на улиците по републиканските пътища в гр.Павликени и гр.Б.Черква” – до 194 066,66 лв. без ДДС, или 232 880,00 лева с ДДС. 1.3. Обособена позиция № 3 „Ремонт на тротоари в град Павликени”- до 25 000,00 без ДДС, или 30 000,00 лева с ДДС 2. Общата прогнозната стойност за 2015 г.- до 537 280,00 без ДДС или 644 736,00 с ДДС в т.ч. по обособени позиции: 2.1. Обособена позиция № 1 „Основен ремонт на общински пътища на територията на община Павликени” –до 274 400,00лв. без ДДС, или 329 280,00 лева с ДДС. 2.2. Обособена позиция № 2 „Изкърпване на асфалтовата настилка на уличната мрежа в населените места на община Павликени и на улиците по републиканските пътища в гр.Павликени и гр.Б.Черква” – до 232 880,00 лв. без ДДС, или 279 456,00 лева с ДДС. 2.3. Обособена позиция № 3 „Ремонт на тротоари в град Павликени”- до 30 000,00 без ДДС, или 36 000,00 лева с ДДС За всяка календарна година ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ предоставя на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ годишно задание, на база приета Инвестиционна програма за финансиране на капиталовите разходи, в което се указват обектите, стойностите, видовете работи и количества, които ще бъдат изпълнени по тях, в зависимост от предложените единични цени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, срок за изпълнение на годишното задание.
НЕ
01.12.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
А/ Гаранция за участие – за ОП № 1 – 4500.00 лв.; ОП № 2 – 4000.00 лв., ОП № 3 -500,00 лв.; Общо за цялата поръчка – 9000,00лв. внесени по банкова сметка на Община Павликени в банка “УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД, клон Павликени IBAN – BG35UNCR75273342926133, BIC код UNCRBGSF . Или представена банкова гаранция – оригинал, безусловна и неотменима, в полза на Възложителя, при спазване изискванията на ЗОП, за срок не по-кратък от срока за валидност на офертите. Гаранциите за участие на отстранените участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител, а гаранциите на класираните на първо и второ място участници се освобождават след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници- в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. В случай на прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка, гаранциите на всички участници се освобождават в срок от 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие в случаите по чл. 61 от ЗОП. Б/ Гаранция за изпълнение - 3 % от стойността на сключения договор без ДДС за изпълнение на обществената поръчка, внесени в указаната сметка, или представена банкова гаранция за изпълнение на договора със срок на валидност най-малко 10 календарни дни след изтичане на гаранционния срок на изпълнените видове СРР по договора – оригинал безусловна и неотменима, в полза на Възложителя, при спазване изискванията на ЗОП, представена преди подписване на договора за възлагане на обществена поръчка със спечелилия участник. Невнасянето на гаранцията за изпълнение се счита за отказ на подписване на договора. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
За всяка календарна година ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ предоставя на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ годишно задание, на база приет бюджет на община Павликени и Инвестиционна програма за финансиране на капиталовите разходи, в което се указват обектите, стойностите, видовете работи и количества, които ще бъдат изпълнени по тях, в зависимост от предложените единични цени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, срок за изпълнение на годишното задание. Възможните видове работи са указани в Техническите спецификации. В зависимост от конкретните нужди и единичните цени на видовете работи, с годишното задание се определят тези видове работи, които изпълнителят ще извърши на всеки един от обектите, указани в одобрената инвестиционна програма. Годишното задание се предава в следните срокове: а/ за 2014 г. - в срок от 5 работни дни от датата на подписване на договор; б/ за 2015 г. - в едномесечен срок от датата на приемане на Инвестиционната програма за финансиране на капиталовите разходи на община Павликни. Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява от бюджета на Община Павликени. Условията и начина на плащане са посочени в проекта на договора. Плащането ще се извършва след извършване на определено количество и видове СРР, в седемдневен срок след двустранно подписване на протоколи за извършени работи и издаване на оригинална фактура от Изпълнителя.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документ с нотариална заверка на подписите, с който е създадено обединението, съдържащо минимум клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; - представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; - членовете на обединението/консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; - всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят в документа за създаване на обединението или в друг документ, подписан от всички членове на обединението, едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. Споразумението за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56 ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56 ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 3. декларация по чл. 56 ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услугите, предмет на поръчката. Участник в настоящата обществена поръчка, който е обединение, ще бъде отстранен от нея, ако: •към офертата му не е приложено споразумение за сьздаването на обединение и/или •в приложеното споразумение липсват клаузи, уреждащи всички изисквания, посочени по-горе и/или •съставът на обединението се е променил след подаването на офертата. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие в процедурата се получава всеки работен ден, от деня следващ деня на публикуването на обявата в АОП, от 8.30 ч. до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.30 ч. в сградата на Общинска администрация, находяща се в гр. Павликени, бул. “Руски” № 4, ІІ етаж, стая № 210 срещу представена квитанция за платена сума от 5,00 /пет/ лева – невъзстановими и платени в касата на Общинска администрация - Информационен център, І етаж. или по банкова сметка на Община Павликени в банка “УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД, клон Павликени IBAN – BG77UNCR75278443385100, код за вид плащане 447000, BIC код UNCRBGSF .
Български
180
Отварянето на офертите ще се извърши в посоченият в обявлението ден и час в сградата на Община Павликени, бул.»Руски» №4, Заседателната зала на Община Павликени.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
В раздел ІV.2) Критерий за оценка на офертите са посочени показателите за Обособена позиция № 1. Оценяването на офертите по останалите обособени позиции ще се извърщва както следва: 1.за ОП №2: Изкърпване на асфалтовата настилка на уличната мрежа в населените места на община Павликени и на улиците по републиканските пътища в гр.Павликени и гр.Б.Черква” .Критерий за оценка е икономически най –изгодна оферта със следните показатели: -Техническа обосновка – до 25 точки -Ръчно изкърпване на асфалтовата настилка чрез обрязване, почистване и запълване с плътен асфалтобетон със средна дебелина на асфалта 5см.- цена за 1кв.м. без ДДС - до 15 т; -Фрезоване на отделни участъци /ивици/ от асфалтовата настилка и полагане еднопластово на плътен асфалтобетон със средна дебелина на асфалта 4см. – цена за 1кв.м. без ДДС.С - до 15т.; -Машинно полагане на плътна асфалтова смес със средна дебелина на асфалта 4см. - цена на 1 кв.м. без ДДС - до 15т.; -Полагане на хоризонтална улична маркировка тип 2/студенпластик/-цена на 1 кв.м. без ДДС - до 5т.; -Подготовка на земната основа и направа на основа от заклинена трошенокаменна настилка с подбрана зърнометрия, при средна дебелина на пласт от 20 см. за настилане на улици - цена на 1 кв..м. без ДДС - до10т.; -Повдигане на канализационни и дъждоприемни шахти по общински улици-цена за 1брой без ДДС - до 5т. -Гаранционен срок в години - до 10т.; 1.Посоченият гаранционен срок да бъде съобразен с Наредба №2 от ЗУТ за минималните гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и обекти, и да не надвишава по-вече от два пъти предвидените по Наредба №2. При неизпълнение на това изискване офертата на участника ще бъде предложена за отстраняване. 2.Получените оценки се закръгляват до втория знак след десетичната запетая. Когато третата цифра след десетичната запетая е от 1 до 5 включително, втората цифра след десетичната запетая не се променя. Когато третата цифра след десетичната запетая е от 6 до 9, втората цифра след десетичната запетая се увеличава с една единица отгоре. 2.за ОП №3: „Ремонт на тротоари в град Павликени” критерий за оценка е икономически най –изгодна оферта със следните показатели: -Направа на тротоар с вибропресовани павета 60мм./сиви/ на пясъчна основа, без демонтаж на стар тротоар и без извозване на отпадъци/изпълнявано от Възложителя/ - цена за 1 кв.м. без ДДС - до 20т.; -Направа на тротоар с вибропресовани плочи 50мм. /цветни/ на пясъчна основа, без демонтаж на стар тротоар и без извозване на отпадъци/изпълнявано от Възложителя/ - цена за 1 кв.м. без ДДС - до 20 т.; -Изкоп за подготовка на основа - цена за 1 куб..м. без ДДС - до15 т.; -Насип за подготовка на основа - цена за 1 куб..м. без ДДС - до 15т.; -Подмяна на бетонови бордюри по тротоари 50/35/18, включително демонтаж на стари бордюри и извозване на строителни отпадъци на депо/5 км./ -цена за 1 .м. без ДДС - до 15т.; -Гаранционен срок в години- до 15т. 1. Посоченият гаранционен срок да бъде съобразен с Наредба №2 от ЗУТ за минималните гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и обекти, и да не надвишава по-вече от два пъти предвидените по Наредба №2. При неизпълнение на това изискване офертата на участника ще бъде предложена за отстраняване. 2.Получените оценки се закръгляват до втория знак след десетичната запетая. Когато третата цифра след десетичната запетая е от 1 до 5 включително, втората цифра след десетичната запетая не се променя. Когато третата цифра след десетичната запетая е от 6 до 9, втората цифра след десетичната запетая се увеличава с една единица отгоре.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 и следващите от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
03.04.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Строително-ремонтните дейности да се извършват при спазване на всички изисквания на действащите в страната норми и стандарти за този вид дейности, като се изпълняват следните видове работи: •Оформяне на дупките в асфалтовите настилки с фугорез. •Ръчно къртене на амортизираната асфалтова настилка и натоварване на превозно средство. •Почистване на оформената дупка с моторна духалка и заливаване с битумна емулсия. •Доставка и ръчно полагане на плътна асфалтова смес със средна дебелина 5 см. •Фрезоване на амортизирани участъци от асфалтовата настилка с фреза. •Извозване на отпадъчния асфалтов материал до уточнените с възложителя депа. •Почистване на фрезованите участъци и заливане с битумна емулсия. •Доставка и частично преасфалтиране на отделни участъци от пътни асфалтови настилки с плътна асфалтова смес със средна дебелина 4 см – машинно •Уплътняване с валяк в посока от ръба към средата на кръпката – четирикратно. •Заливане фугите между стария и новия асфалт с битум, непосредствено след направа на кръпката. •Направа на тръбен водосток Ф1000 с дължина 8,00м. Направата на тръбния водосток включва полагане на подложен бетон под тръбите, доставка и монтаж на на ст.б.тръби ф1000, направа на дъждоприемно казанче, крила на вток и отток и предпазен стоманобетонов борд.При направата на тръбния водосток следва да си изпълняват земни работи за изкопи, кофражни работи за направа борд и крила, монтаж ст.б.тръби, разваляне и възстановяване на асфалтова настилка. •Полагане на хоризонтална улична маркировка тип 2 / акрилатна / През настоящата 2014г. посочените видове дейности ще се изпълняват за следните общински пътища: Път ІV-50207 с.Горна Липница-с.Паскалевец; Път ІV-34235 гр.Павликени-с.Дъскот-с.Паскалевец включващ и направа на тръбен водосток ф1000 с дължина 8,00м по типов проект на АПИ; Път ІV-34247 с.Дъскот -с.Лесичери- с.Мусина ; Път ІV-52525 с.Вишовград -с.Емен; Път ІV-40527 /гр.Павликени-гр.Сухиндол/-с.Димча; Път ІV-40527 /гр.Павликени-гр.Сухиндол/-с.Върбовка; Път ІV-52514 гр.с.Караисен-с.Сломер- с.Батак от км.3+245 до км.7+000; Път ІV-50417 с.Лесичери- с.Дичин;
45233142, 45233221
Описание:
За всяка календарна година ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ предоставя на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ годишно задание, на база приет бюджет на община Павликени и Инвестиционна програма за финансиране на капиталовите разходи, в което се указват обектите, стойностите, видовете работи и количества, които ще бъдат изпълнени по тях, в зависимост от предложените единични цени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, срок за изпълнение на годишното задание. Възможните видове работи са указани в Техническите спецификации. В зависимост от конкретните нужди и единичните цени на видовете работи, с годишното задание се определят тези видове работи, които изпълнителят ще извърши на всеки един от обектите, указани в одобрената инвестиционна програма. Годишното задание се предава в следните срокове: а/ за 2014 г. - в срок от 5 работни дни от датата на подписване на договор; б/ за 2015 г. - в едномесечен срок от датата на приемане на Инвестиционната програма за финансиране на капиталовите разходи на община Павликни
Видът на ремонтните работи и технологията за тяхното извършване се определя в зависимост от вида на покритието, характера на повредата, интензивността на движението, наличните материали, машини, местни условия и др. Необходимо е да се вземат предвид и следните изисквания: •възможност за полагане на пластове с различна дебелина, •осигуряване на добра връзка със старото покритие, •бързо провеждане на ремонтите и пускане на движението. Преди полагането на пластовете асфалтобетонова смес, осигуряваща равнинността и носимоспособността е необходима подготовка на основата в участъците с повреди по настилката. Повредите биват: разрушениия, деформации и др. Разрушенията се състоят от различни по вид пукнатини, дупки и кръпки При изпълнение на строително-ремонтните работи да се спазват всички действащи в страната норми и стандарти, като се изпълняват следните видове дейности: Оформяне на дупките в асфалтовите настилки с фугорез. Ръчно къртене на амортизираната асфалтова настилка и натоварване на превозно средство. Почистване на оформената дупка с моторна духалка и заливаване с битумна емулсия. Доставка и ръчно полагане на плътна асфалтова смес със средна дебелина 5 см. Фрезоване на амортизирани участъци от асфалтовата настилка с фреза. Извозване на отпадъчния асфалтов материал до уточнените с възложителя депа. Почистване на фрезованите участъци и заливане с битумна емулсия. Доставка и частично преасфалтиране на отделни участъци от пътни асфалтови настилки с плътна асфалтова смес със средна дебелина 4 см – машинно Уплътняване с валяк в посока от ръба към средата на кръпката – четирикратно. Заливане фугите между стария и новия асфалт с битум, непосредствено след направа на кръпката. Полагане на хоризонтална улична маркировка тип 2 / студенпластик / Направа изкоп за профилиране на земната основа на съответната улица. Извозване на депо на излишните земни маси. Уплътняване на земната основа с валяк. Направа на пътна настилка от трошен камък при средна дебелина на пласт от 20 см. Повдигане на канализационни и дъждоприемни шахти по общински улици. За изравняване нивото на шахтите с асфалтовата настилка е необходимо да се изпълнят следните видове ремонтни работи: -рязане на асфалт с фугорез -разбиване на основа около шахтов капак или решетка -демонтаж на капак /решетка / и гривна за капак / решетка / -направа и разваляне на кофраж -изработка и монтаж на армировка ф6-12 -доставка и полагане на армиран бетон В 20 -запълване на фуга с битум с посипка -монтаж на капаци и решетки При изпълнение на ремонтните работи не са допустими неравности по фугата между капака /решетката/ и околната асфалтова настилка.
45233252, 45233221
Описание:
За всяка календарна година ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ предоставя на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ годишно задание, на база приет бюджет на община Павликени и Инвестиционна програма за финансиране на капиталовите разходи, в което се указват обектите, стойностите, видовете работи и количества, които ще бъдат изпълнени по тях, в зависимост от предложените единични цени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, срок за изпълнение на годишното задание. Възможните видове работи са указани в Техническите спецификации. В зависимост от конкретните нужди и единичните цени на видовете работи, с годишното задание се определят тези видове работи, които изпълнителят ще извърши на всеки един от обектите, указани в одобрената инвестиционна програма. Годишното задание се предава в следните срокове: а/ за 2014 г. - в срок от 5 работни дни от датата на подписване на договор; б/ за 2015 г. - в едномесечен срок от датата на приемане на Инвестиционната програма за финансиране на капиталовите разходи на община Павликни.
Строително-ремонтните дейности да се извършват при спазване на всички изисквания на действащите в страната норми и стандарти за този вид дейности, като се изпълняват следните видове работи: -Изкоп в земни почви за подравняване на основата. -Насип с трошляк за подравняване на основата. -Направа тротоарна настилка с вибропресовани павета с дебелина 60 мм. / сиви/ на пясъчна основа, като фугите се запълват със сух цимент. -Направа на тротоар вибропресовани плочи 50 мм. цветни на пясъчна основа, като фугите се запълват със сух цимент. -Подмяна на бетонови бордюри по тратоари 50/35/18 на основа от циментов разтвор, включително демонтаж на стари бордюри и извозване на строителни отпадъци.
45233161
Описание:
За всяка календарна година ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ предоставя на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ годишно задание, на база приет бюджет на община Павликени и Инвестиционна програма за финансиране на капиталовите разходи, в което се указват обектите, стойностите, видовете работи и количества, които ще бъдат изпълнени по тях, в зависимост от предложените единични цени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, срок за изпълнение на годишното задание. Възможните видове работи са указани в Техническите спецификации. В зависимост от конкретните нужди и единичните цени на видовете работи, с годишното задание се определят тези видове работи, които изпълнителят ще извърши на всеки един от обектите, указани в одобрената инвестиционна програма. Годишното задание се предава в следните срокове: а/ за 2014 г. - в срок от 5 работни дни от датата на подписване на договор; б/ за 2015 г. - в едномесечен срок от датата на приемане на Инвестиционната програма за финансиране на капиталовите разходи на община Павликни.