Версия за печат

00193-2013-0021

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Технически университет - София, бул. "Климент Охридски" № 8, За: Гинка Петрова, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9652076, E-mail: i_petrova@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Място/места за контакт: Гинка Петрова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tu-sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на тонери за копирни машини и лазерни принтери, мастилници за принтери, дизайн, предпечатна подготовка, рекламни материали за публичност, конференции и семинари“ в изпълнение на дейностите по договор № BG051PO001-3.1.09-0006 „Система за кариерно развитие на академичния състав на Технически университет - София (СиКРАС-ТУС)”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Мястото на изпълнение на поръчката по всички обособени позиции е гр. София, бул. "Климент Охридски" № 8, Технически университет - София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на поръчката е: „Доставка на тонери за копирни машини и лазерни принтери, мастилници за принтери, дизайн, предпечатна подготовка, рекламни материали за публичност, конференции и семинари“ в изпълнение на дейностите по договор № BG051PO001-3.1.09-0006 „Система за кариерно развитие на академичния състав на Технически университет - София (СиКРАС-ТУС)” и включва следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Доставка на тонери за копирни машини и лазерни принтери, мастилници за принтери” Обособена позиция 2: „Дизайн, предпечатна подготовка, рекламни материали за публичност, конференции и семинари”. Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, се изпълняват при спазване на изискванията на действащото общностно и национално законодателство и с особено внимание към актовете в областта на Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125100, 30125120, 79822000, 79951000

Описание:

Касети с тонер
Тонер за фотокопирни машини
Услуги по предпечатна подготовка
Услуги по организиране на семинари


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
11334.8 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 574937 от 14.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 10 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Доставка на тонери за копирни машини и лазерни принтери, мастилници за принтери”
V.1) Дата на сключване договора
02.04.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ПАРАФЛОУ КОМУНИКЕЙШЪНС"ООД ЕИК:831913775, гр. София,бул. Никола Габровски" №79, Р. България 1000, гр. София, Тел.: 02 9604200

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 1878.27 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1614.8 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 11 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Дизайн, предпечатна подготовка, рекламни материали за публичност, конференции и семинари“
V.1) Дата на сключване договора
02.04.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Ди Ем Ай Дивелопмънт"ЕООД, ЕИК:201557566, гр. София, жк. Люлин, бл. 303, вх А,ап. 4, Р. България 1000, София, Тел.: 02 4234859

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 12276 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 9720 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката се финансира в рамките на проект Договор за безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма: “Развитие на Човешките ресурси” по схема за безвъзмездна финансова помощ договор BG051PO001-3.1.09 „Система за кариерно развитие на академичния състав на Технически университет - София (СиКРАС-ТУС)” с краен срок 29.10.2014 г. Всички плащания се извършват от Възложителя. Плащането на доставените тонер касети ще се извършва по банков път в български лева, в срок до 30 (тридесет) дни от доставката при подписан приемо-предавателен прото¬кол и представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ оригинална фактура за стойността на доставката/услугата.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.04.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор