Версия за печат

02718-2014-0048

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800103

Териториално поделение "Държавно горско стопанство - Пловдив" към Южноцентрално държавно предприятие - гр. Смолян, бул. "Шести септември" № 93, За: Цветана Бързинска - юрисконсулт, Република България 4002, Пловдив, Тел.: 032 643470, E-mail: dgsplovdiv@ucdp-smolian.com, Факс: 032 644106

Място/места за контакт: Териториално поделение "Държавно горско стопанство - Пловдив"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://dgsplovdiv.ucdp-smolian.com/ http://ucdp-smolian.com/.

Адрес на профила на купувача: http://dgsplovdiv.ucdp-smolian.com/ http://ucdp-smolian.com/.

Електронен достъп до информация: http://dgsplovdiv.ucdp-smolian.com/ http://ucdp-smolian.com/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазване на горите

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП “ДГС - Пловдив”, открита с Решение № I - 65/04.02.2014г. на Директора на ТП “Държавно горско стопанство – Пловдив“ (ТП “ДГС - Пловдив“) за откриване на процедура за възлагане на обществена поръчка.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административната сграда на ТП "ДГС - Пловдив", гр. Пловдив, бул. Шести септември № 93.
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на откритата процедура е “Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП “ДГС - Пловдив”, открита с Решение № I - 65/04.02.2014г. на Директора на ТП “Държавно горско стопанство – Пловдив“ (ТП “ДГС - Пловдив“) за откриване на процедура за възлагане на обществена поръчка. Предметът на обществената поръчка включва: доставка на канцеларски материали и офис консумативи, подробно описани в „Пълно описание“ - Приложение №3, неразделна част от документацията за участие. Възложителят не се задължава да усвои всички посочени видове и количества артикули, описани в пълното описание на предмета на поръчката (Приложение №3), както може да заявява и артикули извън посочените в приложената номенклатура до изчерпване на финансовия ресурс по сключения договор. Възложителят не се задължава да усвои целия финансов ресурс по сключения договор. Възложителят ще заявява необходимите му артикули с отделни заявки /писмено или по телефон/. Срок на изпълнение на поръчката: 36 месеца, считано от датата на сключване на договора.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

22800000, 30124000, 30125100, 30125110, 30125120

Описание:

Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Части и аксесоари за офис техника
Касети с тонер
Тонер за лазерни принтери/факс машини
Тонер за фотокопирни машини

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
18526.46 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 027 - 042541 от 04.02.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 28 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.03.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Роел – 98” ООД, община Столична, район Лозенец, бул. Христо Смирненски № 53, Република България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 30600 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 18526.46 BGN без ДДС
Брой месеци: 36
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.04.2014 г.