04324-2014-0002
Технически редакции | ||
02.04.2014 17:11 ч. : | 02/04/2014 17:07 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
02.04.2014 17:11 ч. : | 02/04/2014 17:07 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
"Национална спортна база" ЕАД, гр. София, бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" №38, За: Марин Василев, България 1164, София, Тел.: 02 9300767
Място/места за контакт: бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" №38Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://nsb.bg.
Адрес на профила на купувача: http://nsb.bg/_l.bp_lang.bg.html.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: Спортна дейност и културни мероприятия
НЕ
Избор на изпълнител за възлагане на обществена поръчка с предмет „Доставка, монтаж и пускане в редовна експлоатация на публична информационно-рекламна система от пълноцветни светодиодни екрани на Национален стадион „Васил Левски““
Обявлението обхваща обществена поръчка
Настоящата обществена поръчка е за избор на изпълнител на „Доставка, монтаж и пускане в редовна експлоатация на публична информационно-рекламна система от пълноцветни светодиодни екрани на Национален стадион „Васил Левски““. Обект на настоящата обществена поръчка е изграждането на модерна рекламно-информационна система на базата на пълноцветни и с висока резолюция светодиодни (LED) екрани на територията на Националния стадион „Васил Левски“. Основната функция на тези екрани е да поднасят визуална информация до широката публика при спортни и други масови събития, провеждани на стадиона. Тази система се състои от следните компоненти: 1. Светодиоден екран с приблизителни размери на видимата част 16 х 10 метра, монтиран на фиксирана носеща конструкция. Мястото му за монтаж на стадиона е показано на скицата, приложена към настоящата документация. 2. Светодиоден екран (видео-стена) с приблизителни размери на видимата част 20 х 6 метра, монтиран на фиксирана носеща конструкция. Мястото му за монтаж на стадиона е показано на скицата. 3. Център за управление на рекламно-информационната система, разположен в апаратната зала на централната трибуна, както и необходимите информационни кабели към LED екраните. 4. Захранващо и разпределително табло на светодиодните екрани с електрическа енергия, както и необходимите мрежови захранващи кабели към LED екраните.
79713000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Поръчката включва дейност по физическа защита и охрана на имущество на обекти на Възложителя по приложен списък /техническа спецификация/ към настоящата документация. Всеки участник участва за всички обекти едновременно. Възлагането на дейностите по изпълнение - предмет на поръчката, се възлагат за всички обекти заедно.
НЕ
НЕ
60
Гаранцията за участие в процедурата се представя заедно с офертата. Същата е в размер на 0,01% от прогнозната стойност на поръчката. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на „Национална спортна база“ ЕАД, със срок на валидност 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението.(Приложение № 2) б) парична сума, преведена по банкова сметка на „Национална спортна база” ЕАД в “Централна Кооперативна Банка АД”, клон Дондуков; BIC –CECВ BG SF; IBAN – BG10 СЕСВ 9790 1004 2799 00 (в лева); – копие на документ за извършен паричен превод. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от неговата стойност без ДДС и се представя в момента на сключването му. Гаранцията се представя в една от следните форми, цитирани в т.5. от настоящия раздел на документацията. В случай, че договорът се гарантира с банкова гаранция, същата трябва да бъде с валидност 30 дни след обявения краен срок за изпълнение на договора. Банковите разходи по откриването на гаранциите за участие и за изпълнение на договора са за сметка на участника съответно на определения изпълнител. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на проекто-договора. Възложителят освобождава гаранциите за участие и за изпълнение на договора, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
1. АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер до 50 % /петдесет процента/ от общата стойност на договора с ДДС, в срок до 30 /тридесет/ дни от подписване на договора. След получаване на авансовото плащане ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен да издаде фактура. 2. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ в размер до 30% от стойността на договора с ДДС. Стойността на междинните плащания се формира, като от стойността на дължимите по договора суми, се приспадне пропорционално стойността на платения аванс. Сбора от авансовото и междинните плащания не може да надвишава 80% от стойността на договора. Междинните плащания се извършват в срок до 30 /тридесет/ дни от подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност и условията на този договор.
НЕ
Изискуеми документи и информация: Изисквания към участниците в процедурата; Участникът трябва да представи: Оферта(по приложен в документацията образец – Приложение № 1), съдържаща: - Списък на документите, съдържащи се в офертата (оригинал); - Плик №1 „Документи за подбор“ съдържащ: 1.Единен идентификационен код (ЕИК) по чл. 23 от ЗТР или копие от документа за регистрация. Заверено копие на документ за самоличност, когато участникът е физическо лице;2. При участници обединения – документ /договор/ (оригинал или нот. заверено копие), подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в процедурата; 4. Приложение 9 - справка списък за основните успешно изпълнени договори, референции за тях, копия на разрешения за ползване при изпълнявано в чужбина строителство; 5. списък декларация по Приложение №10 с основните ръководни и технически лица от квалифицирания персонал в.т.ч. техни автобиографии (Прил.№12), декларации за разположението им (Прил. №12); 6. декларации по закона за защита на личните данни (Прил. №12.1); 7. документи доказващи стаж, образование и квалификация, сертификати по ISO, декларации че ще бъде осигурена техника и механизация за изпълнение на договора; 8.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 от ЗОП, подават се от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП;9.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП;9. Декларация за използване на подизпълнител; 10.Декларация за неизползване на подизпълнител;11. Декларация – съгласие за участие на подизпълнителя /когато се предвижда участие на такъв/ – Приложение № 6 - когато е приложимо;12. Документ за внесена/учредена гаранция за участие в процедурата съгласно обявлението за обществена поръчка и условията на настоящата документация; 13. Офертно предложение (без посочване на определящи показатели относими към Плик № 2 и Плик № 3) – Приложение № 1; 14. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участника не се представлява от лице/лица, които имат право на това, съгласно информацията посочена по ЕИК в Търговския регистър или в удостоверението за актуално състояние, или по друг еквивалентен документ за регистрация); 15.Декларация от членовете на обединението – попълва се Приложение № 18; 16. Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откритата процедура и с инвестиционния проект – Приложение № 14; 17. Декларации за разположение и ангажираност на експертите от квалифицирания персонал и декларация по закона за защита на личните данни - Приложение № 12 и 12.1; 18. Декларация за приемане условията в проекта на договора; 19. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - за спазване изискванията за закрила на труда, включително минималната цена на труда и условията на труд – Приложение № 4; 20. Сертификати за внедрени системи [БДС EN] ISO 9001:2008, ISO 14001:2005 или по-нови техни версии, или еквиваленти - Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката“ съдържащ: Техническо предложение по чл.56 ал.1 т.7 и т.9 ЗОП (Приложение № 15) - по приложения образец и съблюдаване на изискванията от Техническата спецификация. - Плик №3 „Предлагана цена“, съдържащ: Предлаганата цена задължително се поставя в отделен, запечатан, непрозрачен плик с надпис Плик № 3 „Предлагана цена и се изписва наименованието на участника. Плика съдържа предложението по чл. 56 ал.1 т.10 от ЗОП. Ценовото предложение се изготвя по приложения към документацията образец – Приложение № 16. Ценовото предложение задължително включва одобрения за финансиране обем дейности съгласно Техническото задание и приложеното КСС, като при формиране на общата цена не трябва да надхвърля максимално предвидения финансов ресурс – при установяване на оферта надхвърляща обявения максимален общ финансов ресурс, офертата на участника ще бъде предложена за отстраняване.
Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот за предходните три приключени финансови години (2011,2012 и 2013), в размер не по-малък от 4 000 000 (четири милиона лева). При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно, според процентното участие на подизпълнителя, като стойността от 4 000 000 лв. оборот за трите години, се умножава по процента на участие на подизпълнителя. Участникът представя заверени копия на ОПР за всяка от предходните три години 2011 г., 2012 г. и 2013 г.
Участникът следва да докаже опит при изпълнението, през последните три години, на поне 3 договора, като представи списък по образец – Приложение №10, съдържащ описание на основните успешно изпълнени договори. Списък на предложения персонал в Приложение № 11; Автобиография на лицата посочени в Приложение № 11 във формат по Приложение № 12 и документи, удостоверяващи обстоятелствата в нея. Един или комбинация от няколко посочени в документацията документи, които самостоятелно или комбинирано доказват съответствие на предложените лица с минималните условия по поръчката.Лицата от квалифицирания персонал попълват декларация за разположение по образец Приложение №13 и декларация по закона за защита на личните данни Приложение № 13.1. Сертификати за внедрени системи [БДС EN] ISO 9001:2008, ISO 14001:2005 или по-нови техни версии, или еквиваленти на тези сертификати за въведени еквивалентни мерки.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
200
гр. София, бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" №38 - НС "Васил Левски", Зала "Родина"
Един представител на кандидатите, участващи в процедурата - законен или изрично упълномощен, както и представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
НЕ
Съгласно чл.64, ал.3 от ЗОП пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата е предоставен на интернет адреса на Възложителя: http://nsb.bg/_l.bp_lang.bg.html. Документацията мове да се получи на хартиен носител в сградата на „Национална спортна база“ ЕАД от 9:00 часа до 17:00 часа, всеки работен ден. Документацията за участие се получава до 7 (седем) календарни дни (на основание чл. 28, ал. 6 от ЗОП) преди изтичането на срока за подаване на офертите на адрес: „Национална спортна база“ ЕАД – България 1164, гр. София, бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" №38
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
02.04.2014 г.