Версия за печат

00073-2014-0011

BG-Велико Търново: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Велико Търново, пл.Майка България №2, За: Теодора Минкова, Русанка Александрова, РБългария 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 229; 062619 251, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062619 251

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Велико Търново, пл. "Майка България" № 2, За: инж.Динко Кечев - Директор Дирекция СУТ и арх.Николай Малаков - Гл.архитект на Общината, РБългария 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 506

Място/места за контакт: Дирекция „ Строителство и устройство на територията"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Велико Търново, пл. "Майка България" № 2, За: Иво Лазаров, РБългария 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 108

Място/места за контакт: “Център за услуги и информация на граждани”

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

РЕКОНСТРУКЦИЯ И МОДЕРНИЗАЦИЯ НА ИГРАЛНОТО ПОЛЕ И ЛЕКОАТЛЕТИЧЕСКАТA ПИСТА НА СТАДИОН "ИВАЙЛО" - ГР. ВЕЛИКО ТЪРНОВО, ВТОРИ ЕТАП: ЗОНА ЗА ЛЕКА АТЛЕТИКА И ОГРАЖДАЩ БОРД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр.Велико Търново
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмета на обществената поръчка включва следните СМР: Ограждащ борд и инсталационен тунел, Дренажни мрежи и площадкови ВиК системи, Лекоатлетическа писта с полиуретанова настилка - PU Polytan M - многослойно покритие за лекоатлетически писти от два слоя, Съоръжения за дълъг и троен скок, Съоръжения за овчарски скок, Водно препятствие, Хвърляне на копие - алуминиева арка, Хвърляне на диск и чук, Кръг и сектор за тласкане на гюле, ВХОД - ИЗТОК - ремонт настилки с промяна на нивелетата.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212200

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни съоръжения

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Ограждащ борд с обща дължина 495м., и инсталационен тунел, Дренажни мрежи и площадкови ВиК системи, Лекоатлетическа писта с полиуретанова настилка - PU Polytan M - многослойно покритие за лекоатлетически писти от два слоя с дължина на обиколката 400м., разчертана на 8 пътеки с широчина 1.22м (±0.01м) всяка, Съоръжения за дълъг и троен скок, Съоръжения за овчарски скок, Водно препятсктвие , Хвърляне на копие - алуминиева арка, Хвърляне на диск и чук, Кръг и сектор за тласкане на гюле,съгласно количествени сметки за обекта и изготвени проекти.

Прогнозна стойност без ДДС
1670271.64 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

10.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Съгласно чл.59, ал.2 от ЗОП гаранцията за участие е в размер на 16 000 (шестнадесет хиляди) лева, внесени по сметката на Община Велико Търново в Общинска банка АД- ФЦ Велико Търново: BG 97 SOMB 9130 33 24758001, BIC КОД: SOMBBGSF. Съгласно чл. 59, ал.3 от ЗОП гаранцията за изпълнение се определя на 1 % от стойността на поръчката. Гаранцията за изпълнение и за участие може да бъде представена като банкова гаранция - безусловна и неотменима, като срока на валидност на банковата гаранция за участие трябва да бъде не- по- малък от 6/шест /месеца, считано от крайния срок за подаване на оферти, а срока на банковата гаранция за изпълнение, задължително е с два месеца по- дълъг от срока за изпълнение на договора. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участник в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1.оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници- след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по т.1 и т.2 без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Аванс, в размер до 30 % се превежда след осигуряване на средствата за същия от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Междинно плащане се извършва според степента на изпълнение, удостоверено с документи - протокол обр.19 и другите изискуеми документи, проверени и подписани от лицето осъществяващо инвеститорски контрол и строителен надзор и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.Окончателно плащане се извършва в срок предложен в офертата по банков път и след приемане на работата и представяне от страна на Изпълнителя на протокол обр.19 и другите изискуеми документи, проверени и подписани от лицето осъществяващо инвеститорски контрол и строителен надзор и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. В случаите, когато са констатирани недостатъци, сумата се изплаща в срока предложен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след отстраняването им.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Ако участника определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица не е длъжен да създаде юридическо лице преди подписване на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участниците предлагат срок за изпълнение, който трябва да бъде минимум 4 месеца. Краен срок за приключване изпълнението на обществената поръчка – 10.12.2014г.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: І. Плик № 1 "Документи за подбор": 1. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. При участие на чуждестранно лице- копие на документ, удостоверяващ актуалния юридически статус на участника и правомощията на лицата, представляващи участника в настоящата процедура, съобразно националното му законодателство; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; за обединение - заверено копие от договор за създаване на обединението, документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. 2.Административни сведения 3.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата. 4.Документ за регистрация по ЗДДС. 5.Декларация за запознаване с документацията за участие и за липса на възражения. 6.Декларация по образец, относно липсата на обстоятелства по чл.47 ал.1,т.1/ от „а” до „д”/; чл.47, ал.2, т.5 и чл.47, ал.5, от ЗОП.7.Декларация по образец, относно липсата на обстоятелства по чл.47 ал.1, т.2 и т.3; чл. 47, ал.2, т.1, т.3 и т.4 и чл.47, ал.5,т.2 от ЗОП.8.Информация за подизпълнители по образец .9.Декларация, че участникът ще отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа. 10.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата. 11.Документ за закупена документация за участие– копие . 12.Документ за гаранция за участие. 13. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. ;14. Списък на документите, съдържащи се в офертата подписан от участника. ІІ. Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката": 1.Техническо предложение .2.образец на Оферта . ІІІ. Плик № 3 с надпис "Предлагана цена":Ценово предложение по образец;Остойностена количествена сметка;Анализи, от които да е видно ценообразуването. Възложителя отстранява от участие в процедурата участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и чл.47, ал.2 , т.1, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП. 3. който е представил оферта,която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор и в други предвидени в документацията за участие и в ЗОП случаи. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл.56, ал.1, т.1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл.56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл.56, ал.1, т.4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверени копия на съставните части на годишните финансови отчети (счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите) за последните 3 финансови години (2011, 2012 и 2013), или в зависимост от датата на която, участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Забележка: За участниците вписани в Търговски регистър към Агенция по вписванията, посочили ЕИК и които съгласно изискванията на чл. 6 ал.3 от Закона за търговския регистър са публикували Годишен финансов отчет, във връзка с чл. 23, ал 3 от ЗТР изискването за представяне на заверени копиа от (счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите)за последните 3 (три) финансиви години - 2011, 2012 и 2013 години, не е задължително. 2. информация за оборота на строителството, за последните три години (2011, 2012 и 2013) в зависимост от датата,на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. Копия, заверени от участника, на застрахователни полици съгласно изискванията на чл. 171 от ЗУТ по Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството/02.03.2004г и на Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „Трудова злополука”;Участника представя и декларация, че ще поднови застраховката, ако валидността на същата изтече по време на валидността на офертата и/или по време на изпълнение на договора;
Минимални изисквания: към т.1 и 2: През последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013),или в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, участникът трябва да е реализирал оборот от строителство мин. 4 800 000 /четири милиона и осемстотин хиляди/ лв. без ДДС и оборот от дейности по предмета на поръчката /изграждане на спортни съоръжения, като Лекоатлетическа писта и/ или Съоръжения за дълъги/ или Съоръжения за овчарски скок и/или Водно препятствие и/или Хвърляне на диск и чук и/или Кръг и сектор за тласкане на гюле и троен скок и отводнителни дейности, като Дренажни мрежи и/или площадкови ВиК системи/ за последните три години в размер на 1500 000 лв./един милион и петстотин хиляди лв./ без ДДС. към т.3. Наличие на Застрахователни полици, с валидност не по-малко от срока на валидност на офертата, съгласно изискванията на чл. 171 от ЗУТ по Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството/02.03.2004г и на Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „Трудова злополука”, като професионалната дейност от застрахователната полица трябва да покрива категорията строеж на обектите на поръчката – ІII-та категория. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение. При участие на подизпълнител, минималните изисквания се прилагат в зависимост от вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на договори за строителство,с предмет сходен с предмета на поръчката /изграждане на спортни съоръжения,като Лекоатлетическа писта и/ или Съоръжения за дълъг и/или Съоръжения за овчарски скок и/или Водно препятствие и/или Хвърляне на диск и чук и/или Кръг и сектор за тласкане на гюле и троен скок и отводнителни дейности,като Дренажни мрежи и/или площадкови ВиК системи/изпълнени през последните пет год.,считано от крайната дата за получаване на оферти,придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността,датата и мястото на строителството,както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2.Списък на лицата на разположение на участника за изпълнение на работите, вкл. на тези,отговарящи за контрола на качеството, придружен с документи,удостоверяващи образованието и профес. квалификация за всички лица по списъка, а за лицата, за които е изискуем профес. опит,се прилагат и документи,които да го удостоверя. За доказване на горните обстоятелства такива документи могат да бъдат копия от дипломи, удостов-я, труд. книжки, референции, саморъчно подписани автобиографии, препоръки от работодател, служебни бележки или др. подходящи,от които е видно съответствието с минималните изисквания. 3. Копие от удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен. В случай, че участникът не е регистриран в ЦПРС, той прилага декларация, че е запознат с изискванията за регистрация в регистъра, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител, ще се регистрира в едномесечен срок от датата на определянето му за такъв. 4. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка. Участниците доказват наличната техника със заверени копия на регистрационни талони или с други документи, удостоверяващи собствеността или с договори за наем или с други подходящи документи /фактури за закупуване, инвентарен опис, договори за лизинг и др./, от които е видно съответствието с минималните изисквания. В случай, че техниката не е собствена, участникът трябва да удостовери с документ, разполагането й от лицето, което му я осигурява. 5. Заверено копие от валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент съгласно изискванията на чл.53, ал.4 от ЗОП, с обхват на сертификация сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, издаден от независимо лице, което отговаря на изискването на чл. 53, ал. 3 от ЗОП. 6. Заверено копие от валиден сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент съгласно изискванията на чл.53, ал.4 от ЗОП, с обхват на сертификация сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, издаден от независимо лице, което отговаря на изискването на чл. 53, ал. 3 от ЗОП; 7. Заверено копие от валиден сертификат за здравословни и безопасни условия на труд по стандарт OHSAS 18001:2007 или еквивалент съгласно изискванията на чл.53, ал.4 от ЗОП, с обхват на сертификация сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, издаден от независимо лице, което отговаря на изискването на чл. 53, ал. 3 от ЗОП; Копията на документите по т. 5, 6 и 7, които са на чужд език да се представят и в превод. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 2 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т.6 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 4 от ЗОП.
Минимални изисквания: Към т.1.Участникът за последните пет год.,считано от крайната дата за получаване на оферти трябва да има изпълнени мин. два договора с предмет сходен с предмета на поръчката /изграждане на спортни съоръжения, като Лекоатлетическа писта и/ или Съоръжения за дълъг и/или Съоръжения за овчарски скок и/ или Водно препятствие и/или Хвърляне на диск и чук и/или Кръг и сектор за тласкане на гюле и троен скок и отводнителни дейности, като Дренажни мрежи и/или площадкови ВиК системи/. Към т.2 Участникът трябва да разполага с мин. брой персонал за изпълнение на работите отговарящ на по-долу посочените изисквания за образование и квалификация или еквивалентни, както следва: -Ръководител обект с магистърска степен по специалност ПГС/ССС или еквивалент с общ професионален опит мин. 5 /пет/ г. в изпълнение и/или ръководство на обекти в областта на строителството; -Технически ръководител, с придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл.163а,ал.4 от ЗУТ или еквивалент с мин. 3 /три/ г. общ професионален опит в изпълнение и/или ръководство на обекти в областта на строителството;- геодезист;- Специалист по Контрол на качеството/ който притежава професионална квалификация,удостоверена със сертификат или еквивалентен документ; - Координатор ЗБУТ,който притежава придобита професионална квалификация,удостоверена със сертификат,удостоверение или еквивалентен документ; - инженер пътно строителство; - пътни работници-5 /пет/ броя; - кофражисти- 5 /пет/ броя; - арматуристи-5/пет/броя; - деклариране,че в случай,че бъде определен за изпълнител, участника ще осигури разполагане с 10 /десет/ бр. общи работници, в т.ч. оператори на изискуемата техника. Към т.3 Участникът трябва да е регистриран в ЦПРС за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на категорията на обекта и група,съответстваща на изпълняваните дейности на обекта или еквивалентен документ за чуждестранни участници, както следва: ІІІ-та категория или деклариране на изисканите обстоятелства. В случай на участие на обединение изискването за представяне на удостоверението се отнася за участниците в обединението, в зависимост от дейностите, които ще извършва при изпълнение на поръчката. Участниците в обединението представят валидни удостоверения , включващи вида СМР, които ще изпълняват. Към т.4 Участника трябва да разполага с необходимата техника или еквивалентна, както следва: Автокран - 1 бр.; Асфалтополагаща машина - 1 бр.; Бандажни валяци - до 16 т. - 2 бр.; Валяк малък до 3 т. - 1 бр.; Пневматичен колесен валяк до 24 т. - 1 бр.; Самосвал - 5 бр. , Комбиниран багер /челен товарач/ - 1 бр., Багер с обратна лопата - 1 бр., Багер с накрайник - хидрочук – 2 бр., Към т.5: Да притежава валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент съгласно изискванията на чл.53, ал.4 от ЗОП, с обхват на сертификация сходен с предмета на настоящата обществена поръчка; Към т.6: Да притежава валиден сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент съгласно изискванията на чл.53, ал.4 от ЗОП, с обхват на сертификация сходен с предмета на настоящата обществена поръчка; Към т.7: Да притежава валиден сертификат за здравословни и безопасни условия на труд по стандарт OHSAS 18001:2007 или еквивалент съгласно изискванията на чл.53, ал.4 от ЗОП, с обхват на сертификация сходен с предмета на настоящата обществена поръчка; При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение. При участие на подизпълнител, минималните изисквания се прилагат в зависимост от вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Ценови критерий - П2; тежест: 40
Показател: „МЕТОДОЛОГИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ” - П1 = A + B; А- Организация на работата и В - Методи и организация на текущия контрол ; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.05.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в стая 317 в сградата на Община В. Търново всеки работен ден до изтичане срока, срещу представен документ за платена цена на документацията за участие от 24 /двадесет и четири/ лева с вкл. ДДС по сметка на Община Велико Търново в Общинска банка АД - ФЦ Велико Търново: BG36 SOMB 9130 31 24758000, BIC код: SOMBBGSF. Документацията за участие може да бъде изпратена по куриер за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване на факс 062/ 619 251 с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция, посочване на наименованието на процедурата, приложен платежен документ за преведена сума на документацията за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.05.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в месеци

6

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

В сградата на Община Велико Търново

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни представители, изрично упълномощени за участие в процедурата с нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел ІІІ.2.3. Технически възможности:Забележка: Съгласно чл. 53 б ЗОП възложителят не отстранява уч-ик от пр-ра по възлагане за обществ. поръчка на основание, че не е представил някой от док. по чл. 50, ал. 1, чл. 51 и чл. 53, ал. 1, когато е представил валидно уд-ние за вписване в ЦПРС и талона към него, като усл-та за вписване са идентични или по-високи от изискванията,поставени от възложит.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.5 от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ