01224-2014-0001
Технически редакции | ||
31.03.2014 16:45 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
31.03.2014 16:45 ч. : | 31/03/2014 16:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
31.03.2014 16:45 ч. : | 31/03/2014 16:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
31.03.2014 16:46 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
Услуги
Българска народна банка, пл. "Княз Александър І" № 1, За: Зорница Гочева, Р България 1000, София, Тел.: 02 91451552, E-mail: Gocheva.Z@bnbank.org, Факс: 02 91451459
Място/места за контакт: пл. "Княз Александър І" № 1Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.bnb.bg.
Адрес на профила на купувача: www.bnb.bg.
Електронен достъп до информация: www.bnb.bg.
Друг: Българска народна банка
Икономическа и финансова дейност
НЕ
„Развитие и абонаментно обслужване на информационна система „Централен кредитен регистър” в БНБ“
"Развитие и абонаментно обслужване на информационната система "Централен кредитен регистър" в БНБ". Поръчката включва: 1. Услуги по проектиране, разработка и внедряване на подобрения, изменения и допълнения ("актуализации на системата”) към информационната система „Централен кредитен регистър (приложение за обработка на данни)” в БНБ, подробно описана в Приложение № 1 - „Описание на информационната система „Централен кредитен регистър (ИС „ЦКР“)”, което е неразделна част от документацията за участие, наричана по-нататък "Системата”. Актуализациите на системата се извършват съгласно задания и спецификации, предоставяни чрез писмена заявка от възложителя на избрания за изпълнител участник, след съгласуване между страните на обхвата, обема на работата и крайния срок за нейното извършване. 2. Безплатна гаранционна поддръжка на всички актуализации на системата по т. 1, която се осъществява при условията и сроковете, посочени в проекта на договор. 3. Абонаментно обслужване на информационната система „Централен кредитен регистър (приложение за обработка на данни)” в БНБ, описана в Приложение № 1. Абонаментното обслужване се осъществява съгласно Приложение № 2 - „Изисквания, обхват и условия за абонаментно обслужване на Информационната система „Централен кредитен регистър (приложение за обработка на данни)”, което е неразделна част от документацията за участие в процедурата и техническото предложение на избрания за изпълнител участник. 4. След изтичане на съответния срок на гаранционната поддръжка на актуализации на системата, възложени по силата на този договор, към абонаментното обслужване по т. 3 се включват и актуализациите на системата.
72212442
Описание:
Открита
НЕ
ДА
12.03.2014 г.
1
"ТехноЛогика" ЕАД, гр. София, ж.к Изток, бл. 4, вх. А, ет. 1, ап.2, Р България 1421, Халсбрюке, Тел.: 02 9631610, Факс: 02 9631610
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
31.03.2014 г.