Версия за печат

01035-2013-0012

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121399226

Национално сдружение на общините в Република България (НСОРБ), ул. „Голаш“ 23, За: Теодора Дачева, РБългария 1111, София, Тел.: 02 9434465, E-mail: namrb@namrb.org, Факс: 02 9434431

Място/места за контакт: гр. София, ж.к. Редута, ул."Голаш" 23

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.namrb.org.

Адрес на профила на купувача: www.namrb.org.

Електронен достъп до информация: www.namrb.org.

Електронно подаване на оферти и заявления: www.namrb.org.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на офис-техника и хардуер

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
1. Доставка на място до 251 български общини на 251 броя „Бърз документен скенер А4" 2. Останлите 2 броя „Бърз документен скенер А4”, както и всички останали артикули трябва да се доставят в Общински ресурсно координационен център за обучение на местните власти на адрес: община Габрово, с. Гергини.
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Доставка на офис-техника и хардуер“ Описание: Основните групи дейности, които са предвидени в обхвата на обществената поръчка, са следните: 1. Доставка на: СЪРВЪР – 1 БР. НАСТОЛЕН ПЕРСОНАЛЕН КОМПЮТЪР – 8 БР. LCD МОНИТОР – 8 БР. ЛАЗЕРЕН ЧЕРНО-БЯЛ ПРИНТЕР – 8 БР. МУЛТИМЕДИЕН ПРОЕКТОР – 2 БР. ПРЕНОСИМ КОМПЮТЪР 15 inch– 4 БР. ПРЕНОСИМ КОМПЮТЪР 12 inch– 2 БР. НЕПРЕКЪСВАЕМО ЗАХРАНВАНЕ UPS – 2 БР. СКЕНЕР А4 – 4 бр. БЪРЗ ДОКУМЕНТЕН СКЕНЕР А4 – 253 бр. СУИЧ 16 ПОРТА – 2 бр. ЧЕРНО-БЯЛА КОПИРНА МАШИНА – 1 бр. ЦВЕТНА ЛАЗЕРНА КОПИРНА МАШИНА – 1 бр. ТЕЛЕФОННА ЦЕНТРАЛА И ТЕЛЕФОННИ АПАРАТИ – 1 комл. 2. Извършване на инсталация, настройка и тестване на доставеното оборудване и софтуер към него; 3. Осигуряване на гаранционно обслужване на доставеното компютърно и офис оборудване.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48820000, 30213000, 32323100, 30232110, 33115200, 38520000, 32322000, 31154000

Описание:

Сървъри
Персонални компютри
Цветни видеомонитори
Лазерни принтери
CAT скенери
Скенери
Мултимедийно оборудване
Източници на непрекъсваемо електрическо захранване

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
435040 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Срок на цялостна доставка; тежест: 30
Критерий: Гаранционен срок в месеци; тежест: 10
Критерий: Срок за реакция ; тежест: 10
Критерий: Предлагана цена; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 044 - 070385 от 02.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 23 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.02.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Контракс" АД, ул. "Тинтява" 13, РБългария 1113, гр. София, Тел.: 02 960977, Факс: 02 9609797

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 467323 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 435040 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Обществената поръчка се възлага в рамките на договор № 48/13.03.2013 г. в изпълнение на проект № 0118-НСОРБ-1.10; BG161PO002-1.10.01-0001 „Е-ПОДЕМ – европейски проекти, общински дейности и електронен мениджмънт”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Техническа помощ“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.03.2014 г.