Версия за печат

00969-2014-0007

BG-Каолиново: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Каолиново, пл."Украйна" №4, За: Незиха Сюлейман - Директор на Д "АОЧР", Република България 9960, Каолиново, Тел.: 05361 2210, E-mail: kaolin_edu@abv.bg, Факс: 05361 2110

Място/места за контакт: Община Каолиново

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kaolinovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.kaolinovo.bg/bg/economic_develobment/porychki.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Избор на изпълнител за превоз на служители и педагогическия персонал към Целодневните детски градини на община Каолиново през 2014/2016 г. по маршрутни линии”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 2
Място на изпълнение: Шумен - Каолиново и населените места в община Каолиново
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на изпълнител за превоз на служители на Община Каолиново и педагогическия персонал към Целодневните детски градини на община Каолиново през 2014/2016 г. по определени маршрутни разписания.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60130000

Описание:

Специализирани услуги за пътен превоз на пътници

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Процедурата включва три маршрута, както следва: Маршрут №1: Шумен–Царев брод–Долина–кв.Кус-Каолиново–Т.Икономово-Каолиново и обратно. Дължината на маршрута е 134 км. Маршрут № 2: Шумен-Венец-Тъкач-Наум-Климент-Загориче-Пристое-Т.Икономово и обратно. Дължината на маршрута е 158 км. Маршрут № 3: Загориче– Браничево-Гусла-Средковец-Пристое-Климент-Наум-Тъкач-Каолиново и обратно. Дължината на маршрута е 64 км. Участник, който надвиши посочената от възложителя максимална стойност на километър - 0,86 лв. без ДДС ще бъде отстранен от участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
135000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на 1300,00 лв. /Хиляда и триста лева/, като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение както следва: а) Парична сума – внася се по набирателната сметка на Община Каолиново, банка "Търговска банка Д"АД, гр.Шумен, IBAN BG92DEMI92403300055108, BIG код DEMIBGSF, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записан предмета на поръчката: “Избор на изпълнител за превоз на служители и педагогическия персонал към Целодневните детски градини на община Каолиново през 2014/2016 г. по маршрутни линии”. Участникът следва да приложи документ удостоверяващ внесената гаранция. б) Банкова гаранция – неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на Община Каолиново. В случай, че участникът представи банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката–гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане от възложителя, подписано от зам.-кмета на Община Каолиново или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по–малко от срока на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с легализация, в случай, че е издадена от чуждестранна банка. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката “Избор на изпълнител за превоз на служители и педагогическия персонал към Целодневните детски градини на община Каолиново през 2014/2016 г. по маршрутни линии”. Съгласно чл. 59, ал. 3 от ЗОП, участникът определен за изпълнител на обществената поръчка, трябва да представи при подписване на договора за възлагане на обществената поръчка гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора. Ако участникът учреди банкова гаранция за изпълнението на договора, нейният срок задължително трябва да бъде по-дълъг с 1 месец от крайния срок за изпълнение на поръчката. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането за служителите на Община Каолиново ще се извършва от бюджета на общината, а за педагогическия персонал към Целодневните детски градини от републиканския бюджет с целеви средства и средства от общинския бюджет. Плащането се извършва ежемесечно в български лева по банков път и по банкова сметка, посочена от изпълнителя, след представяне на фактура в счетоводството на общината, придружена с изготвена от изпълнителя и одобрена(заверена) справка от финансовия контрольор за действително извършените превози през месеца. Плащането ще се извършва до съответния процент определен с Решение на Общински съвет – Каолиново за съответната финансова година. Заплащането на превозните разноски ще се извърши след приемане на решение от ОбС – Каолиново за утвърждаване процентите за компенсиране на транспортните разходи, като за педагогическия персонал към целодневните детски градини и след получаване на целевата субсидия от държавния бюджет за съответната бюджетна година. Разликата от стойността на превоза се заплаща от самите лица, като тези взаимоотношения се уреждат между Изпълнителя и съответните служители и учители. Община Каолиново не носи отговорност, освен за заплащане на приетия и гласуван от Общински съвет процент за компенсиране на превозните разноски за съответната категория лица за финансовата година.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участникът трябва да притежава удостоверение за транспортна годност на автобусите-Протокол за периодичен преглед за техническа изправност на ППС и Карта за проверка на спирачна уредба към Протокол за периодичен преглед за техническа изправност на ППС. Превозните средства подлежат на задължителен преглед за проверка на техническата им изправност на всеки 6 (шест) месеца, съгласно разпоредбите на чл. 147, ал. 3 от Закона за движение по пътищата (ЗДвП). Прегледът се извършва по реда, определен в Наредба № Н-32 от 16.12.2011 г. за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства. Участникът да притежава и/или разполага с автобуси,които имат достатъчно места за пътници. Съгласно разпоредбата на чл.78 от Закона за автомобилните превози (ЗАвП), при извършване на превоз на пътници с автобуси трябва да се спазват изискванията на: 1. Регламент (ЕО) № 561/2006 г. на Европейския парламент и на Съвета за хармонизиране на някои разпоредби от социалното законодателство, свързани с автомобилния транспорт; 2. Регламент (ЕО) № 3821/85 на Съвета относно контролните уреди за регистриране на данните за движение при автомобилен транспорт.Водачите на автобуси следва задължително да отговарят на условията заложени в Закона за автомобилните превози и Наредба № 33 от 03.11.1999 г. за обществен превоз на пътници и товари на територията на Република България. Минималната възраст на водачите, осъществяващи превози на пътници,трябва да бъде 21 г. (двадесет и една годнини), съгласно чл.87 от Закона за автомобилния превоз (ЗАвП).Лицата извършващи превози на пътници, трябва да изготвят график за работата на водачите и работен дневник,съгласно чл. 88 от ЗАвП. Преди извършване на превоза водачът трябва да се убеди, че са осигурени всички условия за безопасност. Да не се превозва по-голям брой пътници от определения в свидетелството за регистрация на МПС, както и правостоящи. пътници. Да се затварят вратите при потегляне и да не се отварят по време на движение и др.съгласно техн.спецификация. Възложителят си запазва правото да увеличава или намалява пробега, изменя маршрутни разписания и броя на пътуващите в зависимост от потребностите на превозваните служители учители. Възложителят си запазва правото предсрочно да прекрати договор за обществена поръчка при възможност да извършва превозите със собствен транспорт. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществената поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, както и удостоверение от обслужващата банка, в което да са посочени IBAN номер на банковата сметка, BIC кода на банката и титуляра на сметката, а именно – обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: 1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на предварително обявените условия. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението трябва да представят документ (договор, споразумение и др.) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в който задължително да е посочен представляващият. Документът (договор, споразумение и др.) да е нотариално заверен и в него да е посочено разпределението на дейностите между отделните участници в обединението, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на настоящата обществена поръчка. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато участникът е обединение, но не е приложен документа за създаване на обединението или в приложеният документ не е посочено лицето, представляващо обединението, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка; 2. Участник, при който са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. а-д, т. 2 и т. 3, ал. 2, т.1,3 и ал.5 от ЗОП ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Изискванията по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. а-д и ал. 5, т. 1 от ЗОП се прилагат за лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. За обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и ал. 5, т.2, когато участникът е ЮЛ е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. а-д, т. 2 и т. 3, ал. 2, т.1,3 и ал.5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. а-д, т. 2 и т. 3, ал. 2, т.1,3 и ал.5 от ЗОП се прилагат за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. При подаване на офертата за участие участникът удостоверява липсата на горепосочените обстоятелства с декларации. Не може да участва в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал. 1, т. 1, б. а-д, т. 2 и т. 3, ал. 2, т.1,3 и ал. 5 от ЗОП. При подписването на договора за обществената поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. а-д, т. 2 и т. 3, ал. 2, т.1 и 3 от ЗОП. Когато участникът, определен за изпълнител е чуждестранно физическо или юридическо лице при подписване на договора същият е длъжен да представи документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. а-д, т. 2 и т. 3, ал. 2, т.1 и 3 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен; 3. Документ за закупена документация за участие; 4. Оригинален документ за гаранция за участие; 5. Копие, заверено с подпис и печат на кандидата, от удостоверение за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Чуждестранните юридически лица представят официален превод на съответен еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени (копие заверено с подпис и печат на кандидата); 6.Други документи съгласно настящото обявление и документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация – Образец № 15, съдържаща информация за общия оборот за предходните 3 години /2011 г., 2012 г., 2013 г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, както и информация за оборот от услуги сходен с предмета на поръчката за предходните 3 години /2011 г., 2012 г., 2013 г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2.Заверени копия от годишни счетоводни баланси и заверени копия на годишни отчети за приходите и разходите за предходните 3 години (2011 г., 2012 г., 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. *** Под услуги, сходни с предмета на поръчката следва да се разбира, услуги свързани с извършване на обществен превоз на пътници. * При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономически и финансови възможности се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. * При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискванията за икономически и финансови възможности се отнасят за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП. Прилагането на годишни баланси и отчети за приходите и разходите за предходните 3 години (2011 г., 2012 г., 2013 г.) не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър.
Минимални изисквания: Участника трябва да има реализиран оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката минимум 300 000 лв.(триста хиляди лева) за предходните 3 години /2011 г., 2012 г., 2013 г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. *** Под услуги, сходни с предмета на поръчката следва да се разбира, услуги свързани с извършване на обществен превоз на пътници. * При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономически и финансови възможности се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. * При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискванията за икономически и финансови възможности се отнасят за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено копие на лиценз за за извършване на обществен превоз на пътници на територията на Република България и заверено копие на удостоверение за ППС за обществен превоз на пътници към лиценза издадени от МТИТС на територията на Република България за съответния автобус, или копие на лиценз на Общността и заверени копия към него, съответстващи на броя на предложените за участие автомобили. 2.Декларация - Справка за МПС, собствени и/или наети, с които ще се изпълнява поръчката (основни и резервни), вписани в списъка към лиценза – Образец № 14, с приложени към нея заверени копия на: свидетелство за регистрация на МПС; контролния талон за преминат годишен технически преглед; картата за допълнителен преглед към протокола за периодичен преглед за техническа изправност; документ за сключена застраховка „Гражданска отговорност” за МПС и задължителна застраховка „Злополука” на превозвача; заверени копия от договорите за наем или лизинг, ако предлаганите автобуси не са собственост на фирмата. Докуметнтът за наем на автобуса или автобусите трябва да е със срок най-малко до изтичане срока на поръчката. 3.Декларация – Образец № 11 за изпълнени договори с предмет, сходен с предмета на поръчката за последните три години считано от датата на подаване на офертата, с приложени към нея копия от изпълнените договори за последните три години считано от датата на подаване на офертата и препоръки и/или референции към тях. Всяка препоръка следва да съдържа информация за възложителя, договора който касае препоръката и дали участникът е реализирал добросъвестно договорните си задължения. Не се допуска представянето на препоръки за договори, които не са посочени в декларацията 4.Декларация - Справка с имената, квалификацията и опита на водачите на МПС и необходимите технически лица за поддръжка на автобусите – Образец № 13, с приложени към нея заверени копия на свидетелства за управление на МПС на водачите, заверени копия на удостоверения за психологическа годност на водачите на автобуси, копие от трудови договори и/или трудови книжки, документи удостоверяващи образование, професионална квалификация и опит. Надлежни документи, удостоверяващи осигурено медицинско обслужване на водачите на автобуси. 5.Документи, удостоверяващи осигурена сервизна база собствена и/или наета за сервизно обслужване на автобусите и гаражна база - копия от документ за собственост (нотариален акт) и/или договор за наем, или друг документ, удостоверяващ основание за ползване. Документът за наета сервизна и гаражна база трябва да е със срок най-малко до изтичане срока на поръчката. *При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. *При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1.Да притежава валиден лиценз за извършване на обществен превоз на пътници на територията на Република България и удостоверение за ППС за обществен превоз на пътници към лиценза издадени от МТИТС на територията на Република България за съответния автобус, или копие на лиценз на Общността и заверени копия към него, съответстващи на броя на предложените за участие автобуси. 2. За изпълнение на поръчката участниците следва да разполагат със собствени и/или наети 3 /три/ основни и 3 /три/ резервни автобуса, като за Маршрут №1 автобуса трябва да е с най-малко 13 (тринадесет) места, за Маршрут №2 автобуса трябва да е с най-малко 16 (шестнадесет) места, за Маршрут №3 автобуса трябва да е с най-малко 19 (деветнадесет) места, резервните автобуси трябва да са със същата вместимост или по-голяма. Автомобилите(основни и резервни) трябва да са с година на производство не по-рано от 1996 г. – технически изправни, с работеща климатична и отоплителна система, регистрирани и застраховани. 3.Да са изпълнили минимум 3 /три/ договора с предмет, сходен с предмета на поръчката за последните три години, считано от датата на подаване на офертата; 4.Участниците е необходимо да разполагат с опитен и квалифициран персонал за изпълнение на поръчката. Да е осигурено медицинско обслужване на водачите на автобуси, с приложени надлежни документи, удостоверяващи осигуреното медицинско обслужване. Минималната възраст на водачите, осъществяващи превози на пътници, трябва да бъде 21 г. (двадесет и една годнини), съгласно чл. 87 от Закона за автомобилния превоз (ЗАвП). 5.Участникът трябва да разполага със собствена и/или наета сервизна база за обслужване и гаражна база. Да е осигурено сервизно обслужване на автобусите. *При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП.*При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Изисквания към водачите на МПС, чл. 87 от Закона за автомобилните превози.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.04.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в стая №8 на Община Каолиново, пл."Украйна" №4, в гр.Каолиново от 9.00 до 12.00 и от 12:30 до 16:00 часа, всеки работен ден след представяне на документ за внесени 10.00/Десет/ лева в полза на Община Каолиново - касово или безкасово по банкова сметка IBAN BG41DEMI92408400055096, BIG код DEMIBGSF, код за вид плащане 447000 при "Търговска банка Д", Шумен.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.04.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.04.2014 г.  Час: 11:00
Място

Сградата на Община Каолиново - ритуална зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или упълномощени (с изрично пъломощно) техни представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридическите лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Цялата документация за участие в настоящата обществена поръчка е публикувана в профила на купувача на следния Интернет адрес: http://www.kaolinovo.bg/bg/economic_develobment/porychki

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ