Версия за печат

00010-2014-0003

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831605845

УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831605845

УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Силвия Златкова, България 1431, София, Тел.: 02 9159444

Място/места за контакт: "Деловодство"

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка, монтаж/инсталиране, пускане в експлоатация/тестване за съвместимост и гаранционна поддръжка на медицински изделия (медицинско оборудване) за нуждите на „Лаборатория по обща и клинична патология“, „Консултативно - диагностичен блок”, „КАИЛ”,„Отделение по интензивно лечение на ССУ и контрол върху критични нарушения на хемодинамиката“ и „Операционен блок“ при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с изделията/медицинското оборудване/.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
1. Място на изпълненение на доставката по обособени позиции е както следва: 1.1. За обособена позиция №1 – сградата на УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД, бул. „Пенчо Славейков” №52А, Стопански склад; 1.2. За обособена позиция №2 – сградата на УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД, бул. „Пенчо Славейков” №52А, Стопански склад. 1.3. За обособена позиция №3 – сградата на УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД, бул. „Пенчо Славейков” №52А, Стопански склад за медицинското оборудване и склада на Болничната аптека за медицинските консумативи; 1.4. За обособена позиция №4; сградата на УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД, бул. „Пенчо Славейков” №52А, Стопански склад; 1.5. За обособена позиция №5; сградата на УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД, бул. „Пенчо Славейков” №52А, Стопански склад; 2.1.услугите по монтажа и пускането в експлоатация на медицинското оборудване, провеждане на обучението на персонала и извършването на гаранционна поддръжка по време на гаранционния срок, по обособена позиция №1 е „Лаборатория по обща и клинична патология“ при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД; 2.2.услугите по монтажа и пускането в експлоатация на медицинското оборудване, провеждане на обучението на персонала и извършването на гаранционна поддръжка по време на гаранционния срок, по обособена позиция №2 е „Консултативно - диагностичен блок” при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД; 2.3.услугите по монтажа и пускането в експлоатация на медицинското оборудване, провеждане на обучението на персонала и извършването на гаранционна поддръжка по време на гаранционния срок, по обособена позиция №3 е „КАИЛ” при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД ; 2.4.услугите по инсталирането и тестването за съвместимост на медицинското оборудване по обособена позиция №4 е „Отделение по интензивно лечение на ССУ и контрол върху критични нарушения на хемодинамиката“ при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД ; 2.5.услугите по инсталирането и тестването за съвместимост на медицинското оборудване по обособена позиция № 5 е „Операционен блок“ при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД ;
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

1.Обособена позиция № 1 - Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на клинична центрофуга подходяща за приготвяне на цитологични препарати – 1 брой за нуждите на „Лаборатория по обща и клинична патология” при УСБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с центрофугата: 2.Обособена позиция № 2 - Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на Холтер – система за 24 часов запис и анализ на ЕКГ,включваща 10 броя пациентни рекордери,софтуер за анализ и компютърна конфигурация за нуждите на „Консултативно - диагностичен блок” при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД,както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с холтеровата система. 3. Обособена позиция № 3 - Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на интегриран монитор за глобална хемодинамична оценка на критично болни – 1 брой,със съответните консумативи за 5 пациента за нуждите на „КАИЛ” при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа със системата . 4. Обособена позиция № 4 – Доставка, инсталация и тестване за съвместимост на трансдюсер тип 6T-RS, съвместим с ултразвуков апарат Vivid S6 – 1 бр. за нуждите на „Отделение по интензивно лечение на ССУ и контрол върху критични нарушения на хемодинамиката“ при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД. 5.Обособена позиция № 5- Доставка, инсталация и тестване за съвместимост на трансезофагеален трансдюсер тип V5M, съвместим с ехокардиограф Acusion Sequoia C256 и/или ехокардиограф Acusion Sequoia 512, – 1 бр. за нуждите на „Операционен блок“ при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 33112340, 33123210, 33124130, 42931100

Описание:

Медицинско оборудване
Ехокардиографи
Система за наблюдение на сърдечната дейност
Принадлежности за диагностика
Лабораторни центрофуги и принадлежности към тях

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общият размер на максималната прогнозна стойност в обществената поръчка е: 240 000,00 лева, без ДДС. Размерът на максималната прогнозна стойност се отнася за доставката, монтажа/инсталирането, пускането в експлоатация/тестването за съвместимост и обучението на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с медицинското оборудване, както и извършването на гаранционната поддръжка на медицинското оборудване, за ОП , за които се изисква е както следва:1. За обособена позиция №1 – до 2 500,00 лв. без ДДС, включваща стойността на 1 брой клинична центрофуга подходяща за приготвяне на цитологични препарати, провеждане на обучението на персонала, както и услугите по монтажа, пускането и в експлоатация и извършване на гаранционна поддръжка по време на гаранционния й срок; 2. За обособена позиция №2 – до 60 000,00 лв. без ДДС, включваща стойността на Холтер – система за 24 часов запис и анализ на ЕКГ,включваща 10 броя пациентни рекордери,софтуер за анализ и компютърна конфигурация, провеждане на обучението на персонала, както и услугите по монтажа, пускането й в експлоатация и извършване на гаранционна поддръжка по време на гаранционния й срок; 3. За обособена позиция №3 – до 83 500,00 лв. без ДДС, включваща стойността на интегриран монитор за глобална хемодинамична оценка на критично болни със съответните консумативи за 5 пациента,неговите компоненти, окомплектовка , провеждане на обучението на персонала, както и услугите по монтажа, пускането и в експлоатация и извършване на гаранционна поддръжка по време на гаранционния му срок; 4. За обособена позиция №4 – до 20 000,00 лв. без ДДС, включваща стойността на на 1 брой трансдюсер тип 6T-RS, съвместим с ултразвуков апарат Vivid S6, както и услугите по инсталиране и тестване за съвместимост; 5. За обособена позиция №5 – до 74 000,00 лв. без ДДС, включваща стойността на 1 брой трансезофагеален трансдюсер тип V5M, съвместим с ехокардиограф Acusion Sequoia C256 и/или ехокардиограф Acusion Sequoia 512, както и услугите по инсталиране и тестване за съвместимост;

Стойност, без да се включва ДДС
240000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.У-та и размера на г-та за у-тие са:1.1.У-вия на г-та за у-ие:1.1.1.Всеки у-ник представя г-я за у-тие по обособени позиции /ОП/. Г-та за у-е по ОП се представя в една от формите, посочени в чл. 60,ал.1 от ЗОП, а именно:А/ парична сума.В случай на представяне на г-ция под форма на парична сума: паричната сума може да бъде внесена в брой в касата на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД или чрез банков превод по разплащателна сметка на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД:“РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN: BG58RZBB91551066708610;BIC: RZBBBGSF;Б/ банкова г-я.В случай на представяне на банкова г-я:тя трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 40 дни след изтичане срока на валидност на офертата на у-ка и да съдържа у-та за нейното задържане и освобождаване;в нея следва да бъдат посочени случаите по чл. 61, ал. 1 от ЗОП, в които УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД ще упражни правото си на задържането й;следва да бъде неотменяема.1.1.3.Възложителят освобождава г-те за у-тие, когато не е налице някое от у-та за задържане, посочени в чл. 62, ал. 1 от ЗОП:а) на отстранените у-ци в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на р-то на възложителя за определяне на изпълнител;б) на класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.1.1.4.Участникът, е необходимо:а) в случай на представяне на г-ция под формата на парична сума, да посочи в офертата си банковата с-ка, по която да му бъде преведена сумата от г-та, при освобождаването й по банков път.б) в случай на представяне на банкова г-ция, да се яви в Отдел “Пазарни проучвания и доставки” за получаване на оригинала й в сроковете по чл.62, ал.1 от ЗОП, когато са налице у-та за освобождаването й.1.1.5.Възложителят има право:а) в случаите по чл.61, ал.1 от ЗОП да задържи г-та за у-тие, когато е представена под формата на парична сума;б) в случаите по чл.61, ал.2 от ЗОП да пристъпи към упражняване на правата по нея, когато участникът е представил банкова г-я.1.2.Общият размер на г-та за участие в обществената п-ка е: 2400,00 лева, без ДДС.Размерът на г-та за участие за всяка позиция от обекта на ОП е посочен в Приложения Б към обявлението за п-та.1.3. Когато участникът кандидатства по повече от една ОП, той представя отделен документ за платена г-я за участие по всяка от ОП или един общ документ в който поотделно са указани сумите по всяка от ОП.2.Условия и размер на г-та за и-ние на договора:2.1.Условия на г-та за изпълнение на договора:2.1.1.Г-та за изпълнение на договора се представя в една от формите, посочени в чл. 60, ал.1 от ЗОП, а именно:А/ парична сума.В случаите на представяне на г-ция под форма на парична сума, тя може да бъде внесена в брой в касата на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД или чрез банков превод по разплащателна сметка на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД: “РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN:BG58RZBB91551066708610;BIC: RZBBBGSF.Участникът следва да посочи в офертата си банковата сметка, по която да му бъде преведена сумата от г-та за и-ние на договора в случаите на освобождаването й по банков път, ако той бъде определен за изпълнител.Б/ банкова г-я.В случай на представяне на банкова г-я за изпълнение на договора, тя трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 40 дни след изтичане срока на договора;следва да бъде неотменяема и безусловна;в нея да бъде посочено Решението на В-ля, с което участникът е определен за изпълнител и поканен да сключи договор;да съдържа текст, че УСБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД има право да упражни правата по банковата г-я за и-ние на договора в случаите, посочени в д-ра.2.1.2.У-та и сроковете за задържане или освобождаване на г-та за и-ние са уредени в проекта на договора, приложен към д-та на процедурата за възлагане на ОП2.2.Размерът на г-та и-ние на договора е 3% от неговата стойност без ДДС и се представя в деня на подписване на д-ра.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва с платежно нареждане по банковата сметка на ПРОДАВАЧА, отложено, в срок до 60 /шестдесет/ дни, след представяне на приемо-предавателен протокол за доставка / монтаж ,или инсталиране и пускане в експлоатация или тестване за съвместимост на медицинското оборудване и издадени фактури.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица се изисква създаване на юридическо лице, което да е обвързано с офертата, подадена от обединението, съгласно чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Оферираното медицинско изделие (медицинско оборудване), трябва да отговаря на изискванията на ЗМИ, на съответната наредба по чл. 18 от ЗМИ и минималните задължителни технически изисквания, посочени в Техническата спецификация – част 5 от документацията за участие. 2. Оферираните медицински изделия (медицинско оборудване) за всички обособени позиции, следва да са произведени след 01.01.2014 г. 3.Гаранционният срок на предлаганото медицинско изделие (медицинско оборудване),по обособените позиции,за които се изисква, следва да бъде не по-малък от 12 месеца, считано от датата на подписване на протокола за пускането в експлоатация/ инсталирането и тестването за съвместимост на медицинското оборудване по всички обособени позиции;4. Времето за реакция и изпращане на лицето, определено от производителят на оборудването или от неговия упълномощен представител, при възникнала повреда по време на гаранционния срок на медицинско оборудване, трябва да бъде до 2 часа в периода от 08,00 ч.-17,00 часа и до 8 часа в периода от 17,00 ч.-08,00 часа и почивните, и празничните дни, след получаване на устна и/или писмена заявка от страна на Възложителя (отнася се само за позициите за които има гаранционна поддръжка);5.Срокът за отстраняване на повредата по време на гаранционния срок на медицинското оборудване, трябва да бъде до 24 часа, след извършване на диагностиката и констатиране на проблема, а ако е необходим по-дълъг срок той трябва да се определи с двустранен протокол, в който се посочват причините за това(отнася се само за позициите за които има гаранционна поддръжка);

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участникът в процедурата следва да представи документи и информация удостоверяващи неговия статут: 1. копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър – когато участника е юридическо лице или едноличен търговец, вписан в търговския регистър на Агенцията по вписванията; 2. копие от личната карта – когато участника е физическо лице 3. документ, еквивалентен на документите по т. 1, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която е установен – когато участника е чуждестранно юридическо лице (закона на държавата, в която участникът е установен, се определя по смисъла на § 1, т. 7 от Допълнителните разпоредби на ЗОП) 4. нотариално заверен договор за създаване на обединение - когато участникът е обединение, което не е юридическо лице (в тези случаи, на основание чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, в обявлението за обществената поръчка е записано изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът – обединение на физически и/или юридически лица, бъде определено за изпълнител на обществената поръчка).

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Декларация за общия оборот и за оборота от продажбата на медицински изделия (медицинско оборудване) за периода (2010 г.- 2012 г.). 2. Годишен финансов отчет (счетоводен баланс, отчет за приходите и разходите, отчет за паричните потоци, отчет за собствения капитал) за 2010 г., 2011 г. и 2012 г., заверен от регистриран одитор в случаите, когато това се изисква от Закона за счетоводството – заверено от участника копие, или еквивалентен документ (за участниците които не са регистрирани съгласно българското законодателство); Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да е реализирал оборот от продажбата на медицински изделия (медицинско оборудване), сумиран за периода (2010 г.- 2012 г.), равен или по-голям от размера на посочените от Възложителя в т.7 от решението за откриване на процедурата и Приложения Б към настоящото обявление максимални прогнозни стойности по съответните обособени позиции за които участва.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на основните договори за доставки на МО, изпълнени за периода (2010 - 2012 г.), включително стойностите, датите и получателите, кой/кои от договорите са по ЗОП или НВМОП придружен от препоръки за добро изпълнение /минимум 3 бр./- заверени от участника копия;2.Кратко изложение за дейността на фирмата – опитът й в доставки с обект, аналогичен на настоящата процедура;3.Списък на транспортните средства, с които участникът разполага;4.Декларация от представляващият участника за наличието на документирана система по чл. 82, ал. 4 от ЗМИ;5. Заверено от участника копие на разрешение/удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадено на участника в процедурата от ИАЛ, съгласно чл. 79, ал. 3 от ЗМИ;6. Копие на оригинала, придружено с оригинал на официален превод на бъл.език на оторизационно писмо на името на у-ка, издадено:А/ от производителят на МИ /МО/ или Б/от упълномощеният представител, по смисъла на чл. 10, ал. 2 от ЗМИ, от което да е видно, че участникът е упълномощен да участва от свое име в обществената поръчка с произведеното от производителя МИ/МО/ и изявление, че производителят или неговият упълномощен представител, ще осигури безопасното му инсталиране и ще гарантира поддръжката му и кое е лицето в Република България, определено от тях да извърши монтажа на оборудването и да осигурява гаранционната му поддръжка;7. Копие на оригинала, придружено с оригинал на официален превод на български език на документ за писменото упълномощаване на представител, по смисъла на чл.10, ал. 2 от ЗМИ, когато производителят на МИ(МО) не е установен на територията на държава членка на ЕС или на държава от Европейското икономическо пространство. При представен ЕС сертификат, в който производителя и упълномощения представител са вписани, не е необходимо да се представя документа за упълномощаване.;8. Декларация от производителя на МИ(МО), относно гаранционния му срок в месеци - свободен текст, в превод на български език.9. Декларация за съответствие на МИ(МО) по смисъла на чл. 14, ал. 2 от ЗМИ, съставена от производителят или от неговият упълномощен представител;10.ЕС сертификат за оценка на съответствието, когато в оценката на МИ (МО) е участвал нотифициран орган – копие на оригинала, придружено с оригинал на официален превод на български език; 11. Инструкция за употреба на предлаганото МИ(медицинско оборудване) на български език– /в случай на приложимост/;.12.Актуален оригинален каталог на предлаганото МИ(медицинско оборудване), с превод на български език, от който да са видни техническите му характеристики и възможности (в случай на приложимост);13. Декларация от лицето, определено от производителят на оборудването или от неговия упълномощен представител, че е запознато и се задължава да реагира в рамките на оферираните от участника времена за реакция, при възникнала повреда по време на гаранционния срок на медицинското оборудване в периода от 08,00 ч.-17,00 часа и от 17,00 ч.-08,00 часа и почивните, и празничните дни, след получаване на устна и/или писмена заявка от страна на Възложителя (отнася се само за позициите,които имат гаранционна поддръжка).14.Декларация от лицето, определено от производителят на оборудването или от неговия упълномощен представител, че е запознато и че се задължава да отстранява повредата по време на гаранционния срок на МО в оферираните от участника часове, след като е извършил диагностика и е констатирал проблема(отнася се само за позициите,които имат гаранционна поддръжка).15.Документ от производителя на МИ(медицинско оборудване) или от неговия упълномощен представител, че МО е произведено след 01.01.2014 г. - свободен текст, в превод на български език.16.Участникът може да представи и други документи доказващи техническите и професионалните му възможности.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да има изпълнени минимум три договора по ЗОП или НВМОП за доставки на медицинско оборудване, за периода (2010 г.- 2012 г.).; 2. Участникът трябва да разполага с транспортни средства за изпълнение на доставките, обект на поръчката; 3. Участникът трябва да осигурява и поддържа документирана система, съгласно изискванията на чл. 82, ал. 4 от ЗМИ.4. Участникът трябва да притежава удостоверение за търговия на едро с медицински изделия по чл. 79, ал. 3, т. 1 от ЗМИ, издадено от ИАЛ или разрешение за търговия на едро с медицински изделия по чл. 79, ал. 3, т. 2 от ЗМИ, издадено от ИАЛ. 5. На името на участника следва да има издадено оторизационно писмо: А/ от производителят на медицинското изделие /МО / или Б/ от упълномощеният представител, по смисъла на чл. 10, ал. 2 от ЗМИ,от което да е видно, че участникът е упълномощен да участва от свое име в обществената поръчка с произведеното от производителя медицинско изделиe /МО/ и изявление, че производителят или неговият упълномощен представител, ще осигури безопасното му инсталиране и ще гарантира поддръжката му и кое е лицето в Република България, определено от тях да извърши монтажа на оборудването и да осигурява поддръжката му /с посочване на точен адрес, телефон за връзка и факс/; 6. Участникът следва да представи документи за доказване на съответствието на оферираното медицинско изделие (медицинско оборудване) с изискванията на ЗМИ, на съответната наредба по чл. 18 от ЗМИ и минималните задължителни технически изисквания, посочени в т. 9 от решението за откриване на процедурата и Техническата спецификация – част 5 от документацията за участие. 7. Участникът следва да представи доказателства от лицето, определено от производителят на оборудването или от неговия упълномощен представител, че то е запознато и се задължава да реагира в рамките на оферираните от участника времена за реакция, при възникнала повреда по време на гаранционния срок на медицинското оборудване /до 2 часа в периода от 08,00 ч.-17,00 часа и до 8 часа в периода от 17,00 ч.-08,00 часа и почивните, и празничните дни, след получаване на устна и/или писмена заявка от страна на Възложителя /(отнася се само за позициите за които има гаранционна поддръжка);8. Участникът следва да представи доказателства от лицето, определено от производителят на оборудването или от неговия упълномощен представител, че то е запознато и се задължава да отстранява повредата по време на гаранционния срок на медицинското оборудване в оферираните от участника часове /до 24 часа, след извършване на диагностиката и констатиране на проблема, а ако е необходим по-дълъг срок той трябва да се определи с двустранен протокол, в който се посочват причините за това/(отнася се само за позициите за които има гаранционна поддръжка);

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.05.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е в лева, без ДДС. Заплатени в брой на касата на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД, или чрез банков превод по разплащателна сметка на болницата: “РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN: BG58RZBB91551066708610; BIC: RZBBBGSF. Получаване на документацията: от отдел "Пазарни проучвания и доставки" на УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" №52 А.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
19.05.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.05.2014 г.  Час: 11:00
Място

В сградата на УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД - гр. София,. Зала №1, партерен етаж , бул.„Пенчо Славейков” №52А

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Законни или упълномощени представители на участниците, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел, могат да присъстват при извършване на действията по чл.68, ал.3 от ЗОП. Датата и часа на отваряне на плика “предлагана цена” ще бъдат оповестени на интернет адреса на болницата, а именно: 1www.uhsek.com

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

I.Офертата от у-ка, следва да съдържа 3 отделни запеч. непроз. и надп. плика:1.Плик №1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят и-те от В-ля д-ти, отнасящи се до критериите за подбор на у-те, съгласно чл.56 от ЗОП: 1.1.Оферта (образец-А )с прилож. №1 към нея;1.2.Д-ти и и-ция за доказване на изискв.към у-ка по т. 10.1. от р-нието за откриване-д-те, посочени в т. III.2.1.) от обявлението;1.3.Документ и и-ция за доказване на и-то към у-ка по т. 10.3. от р-нието - документ за внесена г-ция за у-тие във форма и размер, съгласно раздел III.1., подр. III.1.1.) от о-то;1.4.Докум. и информ. за доказване на икон. и финан. състояние на у-ка по чл.50 от ЗОП и т.10.5.1. от р-то, посочени в т.III.2.2.) от обявлението;1.5.Докум. и инфор. за доказ. на технич. възмож.и квал. на участ. по чл.51 от ЗОП и т.10.6.1. от р-то,посочени и в т. III.2.3.) от обявлението;1.6.Д-ти и информ. за доказване на изиск. към у-ка по т.10.7. от решението:1.6.1.Д-ция за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.2 и 3 и ал.2, т.1 и 3 от ЗОП;1.6.2.Д-ция по чл. 47, ал. 1, т.1 и ал.2, т.2, т.2а и 5 от ЗОП и 1.6.3.Д-ция за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 ЗОП;1.7.Д-нт и информ. за доказване на изиск. към у-ка по т.10.9. от р-то- копие на д-та за зак.на д-ята за участие;1.8.Д-т и информ. за доказване на изиск. към у-ка по т.10.11. от решението-Д-ция от представляващия у-ка, че приема условията в проекта на договор /свободен текст/;1.9.Д-т и информ. за доказване на изиск. към у-ка по т.10.13. от р-то-списък на д-те, съдържащи се в офертата, подписан от у-ка /в оригинал/;1.10.Подизпълнителите, които ще участват при и-нието на п-ката, ако се предвиждат такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното у-тие.2.Плик №2 с надпис "Предложение за и-ние на п-ката по ОП",който следва да съдържа тех. предложение на у-ка за и-ние на п-ката с приложение №1 към него образец-Б);3.Плик №3 с надпис "П-на цена по ОП", който съдържа ц-то предлож.на у-ка с прилож.№1 към него(образец В).II.Ц-те посочени от у-ка, трябва да бъдат в бъл.лв.без вкл.ДДС.В тази цена трябва да се включат: стойността на МО, неговите компоненти, окомпл.и консумативите за пускането на МО в експолатация/тестването му за съвместимос, гаранционната поддръжка на оборудването и обучение на персонала, услугите по монтажа/инсталирането и пускането на МО в експлоатация/тестването му за съвместимост; гаранционната му поддръжка и обучението на медицинските специалисти и други длъжностни лица /за МО за което се изисква/;III.Основания за отстраняване на у-ка от п-та са:1.Наличието на някое от о-вата.по чл.47,ал.2 от ЗОП;2.Наличие на някоя от хипотезите по чл.69.ал1 от ЗОП;3.Непредставянето на някои от документите по т.III и VI.3. от обявлението;4. Несъответствие на оферираното медицинско изделие /медицинско оборудване/ с изискванията на ЗМИ, на съответната наредба по чл. 18 от ЗМИ, изискванията по т.9 от решението за откриване на процедурата, т. III.1.4) от обявлението и минималните задължителни технически изисквания, посочени в Техническата спецификация – част 5 от документацията за участие;5.В случай, че ценовото предложение на участника надвишава заложените максимални прогнозни стойности, посочени в Прил.Б към обявлението за всяка ОП и отнасящи се за медицинското оборудване;6.Представяне на оферта, която не отговаря на изискванията, посочени в обяв-то и док.за участие.;7.Офертата на участника не съдържа 3 отделни запеч. непроз. и надписани плика;8.При представяне на прилож.или д-ти в общия плик на о-та извън съдърж.на всеки един от 3-те плика;IV.От датата на п-ване на обявлението в електронен вид, ще бъде предоставен пълен достъп по елект. път до д-ята за у-тие в п-та - на и-нет адреса на б-цата: www.uhsek.com, съгласно чл. 64, ал. 3 от ЗОП

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.03.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на клинична центрофуга подходяща за приготвяне на цитологични препарати – 1 брой за нуждите на „Лаборатория по обща и клинична патология” при УСБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с центрофугата:
1) Кратко описание

Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на клинична центрофуга подходяща за приготвяне на цитологични препарати – 1 брой за нуждите на „Лаборатория по обща и клинична патология” при УСБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с центрофугата: Гаранция за участие: 25,00 лв. без ДДС.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 42931100

Описание:

Медицинско оборудване
Лабораторни центрофуги и принадлежности към тях

3) Количество или обем

1 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
2500 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Максималната прогнозна стойност е до 2 500,00 лв. без ДДС, включваща стойността на 1 брой клинична центрофуга подходяща за приготвяне на цитологични препарати, провеждане на обучението на персонала, както и услугите по монтажа, пускането и в експлоатация и извършване на гаранционна поддръжка по време на гаранционния й срок;




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на Холтер – система за 24 часов запис и анализ на ЕКГ,включваща 10 броя пациентни рекордери,софтуер за анализ и компютърна конфигурация за нуждите на „Консултативно - диагностичен блок” при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД,както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с холтеровата система.
1) Кратко описание

Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на Холтер – система за 24 часов запис и анализ на ЕКГ,включваща 10 броя пациентни рекордери,софтуер за анализ и компютърна конфигурация за нуждите на „Консултативно - диагностичен блок” при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД,както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с холтеровата система.. Гаранция за участие: 600,00 лв. без ДДС.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 33123210

Описание:

Медицинско оборудване
Система за наблюдение на сърдечната дейност

3) Количество или обем

Съгласно Техническата спесификация част 5 от документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
60000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Максималната прогнозна стойност е до 60 000,00 лв. без ДДС, включваща стойността на Холтер – система за 24 часов запис и анализ на ЕКГ,включваща 10 броя пациентни рекордери,софтуер за анализ и компютърна конфигурация, провеждане на обучението на персонала, както и услугите по монтажа, пускането й в експлоатация и извършване на гаранционна поддръжка по време на гаранционния й срок;




Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на интегриран монитор за глобална хемодинамична оценка на критично болни – 1 брой,със съответните консумативи за 5 пациента за нуждите на „КАИЛ” при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа със системата .
1) Кратко описание

Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на интегриран монитор за глобална хемодинамична оценка на критично болни – 1 брой,със съответните консумативи за 5 пациента за нуждите на „КАИЛ” при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа със системата . Гаранция за участие: 835,00 лв. без ДДС.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 33123210

Описание:

Медицинско оборудване
Система за наблюдение на сърдечната дейност

3) Количество или обем

Съгласно Техническата спесификация част 5 от документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
83500 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Максималната прогнозна стойност е до 83 500,00 лв. без ДДС, включваща стойността на интегриран монитор за глобална хемодинамична оценка на критично болни със съответните консумативи за 5 пациента,неговите компоненти, окомплектовка , провеждане на обучението на персонала, както и услугите по монтажа, пускането и в експлоатация и извършване на гаранционна поддръжка по време на гаранционния му срок;




Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка, инсталация и тестване за съвместимост на трансдюсер тип 6T-RS, съвместим с ултразвуков апарат Vivid S6 – 1 бр. за нуждите на „Отделение по интензивно лечение на ССУ и контрол върху критични нарушения на хемодинамиката“ при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД.
1) Кратко описание

Доставка, инсталация и тестване за съвместимост на трансдюсер тип 6T-RS, съвместим с ултразвуков апарат Vivid S6 – 1 бр. за нуждите на „Отделение по интензивно лечение на ССУ и контрол върху критични нарушения на хемодинамиката“ при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД.Гаранция за участие - 200,00 лв. без ДДС.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 33124130

Описание:

Медицинско оборудване
Принадлежности за диагностика

3) Количество или обем

1 БР.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
20000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Максималната прогнозна стойност е до 20 000,00 лв. без ДДС, включваща стойността на на 1 брой трансдюсер тип 6T-RS, съвместим с ултразвуков апарат Vivid S6, както и услугите по инсталиране и тестване за съвместимост;




Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка, инсталация и тестване за съвместимост на трансезофагеален трансдюсер тип V5M, съвместим с ехокардиограф Acusion Sequoia C256 и/или ехокардиограф Acusion Sequoia 512, – 1 бр. за нуждите на „Операционен блок“ при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД.
1) Кратко описание

Доставка, инсталация и тестване за съвместимост на трансезофагеален трансдюсер тип V5M, съвместим с ехокардиограф Acusion Sequoia C256 и/или ехокардиограф Acusion Sequoia 512, – 1 бр. за нуждите на „Операционен блок“ при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД.Гаранция за участие: 740,00 лв. без ДДС.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 33124130

Описание:

Медицинско оборудване
Принадлежности за диагностика

3) Количество или обем

1 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
74000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Максималната прогнозна стойност е до 74 000,00 лв. без ДДС, включваща стойността на 1 брой трансезофагеален трансдюсер тип V5M, съвместим с ехокардиограф Acusion Sequoia C256 и/или ехокардиограф Acusion Sequoia 512, както и услугите по инсталиране и тестване за съвместимост.